Αποτελέσματα εξετάσεων 6μήνου

Πήρα τα αποτελέσματα την προηγούμενη εβδομάδα.

 

Απο 528 CD4 έφτασαν στα 576. Ανεβαίνουμε και άλλο :)

 

Η γιατρός μου με «έκραξε» που πήρα να ρωτήσω πόσα είναι τα CD4.

 

Νομίζει ότι τρελαίνομαι στο άγχος έτσι και μου είπε ότι αν δεν με πάρει αυτή να μου πεί ότι υπάρχει πρόβλημα, να μην ανησυχώ.

 

Οπότε πλέον δεν θα την παίρνω να ρωτάω.

 

Και όλες οι άλλες εξετάσεις βγήκαν μιά χαρά.

4 Σχόλια to “Αποτελέσματα εξετάσεων 6μήνου”

  1. Ελενη Δροσου Says:

    Μπραβο!! περνεις φαρμακα? Αυτο που σκεπτομαι και εγω ειναι πως μονο ΑΝ χρειαστει θα σε ειδοποιησουν…. γι αυτό και εγω τηλεφωναω πάντα να ρωτησω!!!!! χαχα

  2. hfaistiwnas Says:

    Μπράβο! :) Να σαι καλά!

  3. erotikes istories Says:

    To anxos pote den kanei kalo, prepei panta na eimaste aisiodoxoi!! Ola kala!! Filia apo Thessaloniki..

  4. ionas Says:

    kali xronia me ugeia pano ap ola sou euxomai


Σχολιάστε

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

