Τα πρώτα μου βήματα στην gay ζωή

Πως ξεκίνησα να έχω σεξουαλική ζωή:

bt-rmh.gif

Ξεκίνησα με 4 φίλους μου τα παιχνίδια τα ερωτικά όταν ήμουν 14.5 χρονών.

Φυσικά ήταν άγαρμπα πράγματα, όχι ολοκληρωμένα  και πιο πολύ ήταν εξερεύνηση του αντρικού σώματος και παιχνίδια με αυτό όχι σεξ.

Στην ηλικία των 15.5 ολοκλήρωσα μαζί τους (όχι όλοι μαζί).

Και αυτοί δεν το έκαναν με άλλους όπως και εγώ.

Κλειστή κοινωνία ξέρετε σε επαρχία, πώς να σε νοιάζει να ψάξεις για άλλον από την στιγμή που έχεις κάποιον να το κάνεις. Υπάρχει ο φόβος του να μαθευτεί.

Στα 16.5 μου έφυγα και ήρθα στην Αθήνα.

Από τότε δεν ήξερα με ποιον να κάνω τα ίδια αφού οι προηγούμενοι ήταν απλά φίλοι μου που απλά ξεκινήσαμε τα παιχνίδια.

Δεν είχα μπεί ποτέ στην διαδικασία του να ψάξω να βρώ κάποιον.

Και ούτε αισθανόμουν ότι αυτό που έκανα μαζί τους σήμαινε ότι είμαι γκέι.

Θεωρούσα ότι 2 άντρες δεν μπορούν να ερωτευθούν μεταξύ τους και ότι αυτό είναι γελοίο.

Έτσι πέρασαν 3.5 χρόνια χωρίς να αγγίξω άλλον άντρα.

Στα 20 μου πήγα φαντάρος.

Εκεί έκανα πολλούς φίλους.

3 μήνες πριν το τέλος της θητείας μου στο στρατό έκανα παιχνίδια μόνο με δυο φίλους μου.

Με τον έναν, την πρώτη φορά που κάναμε κάτι αισθάνθηκα μέσα στην καρδιά μου κάτι όμορφο.

Τον είχα ψιλοερωτευθεί αλλα δεν ήξερα τι ήταν αυτό που αισθανόμουν.

Δεν ολοκλήρωσα με κανέναν τους και όλες όλες οι φορές που έγιναν συνολικά αυτά τα παιχνίδια ήταν 4 φορές, 2 με τον έναν και 2 με τον άλλο.

Τελείωσε και ο στρατός και εγώ δεν είχα μπει ακόμα στην διαδικασία του ψαξίματος.

Άρχισα να ασχολούμαι με το internet, να μαθαίνω τι είναι, πώς λειτουργεί, και μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους.

Είχαν περάσει σχεδόν έξι χρόνια που δεν είχα ολοκληρώσει με άλλον άντρα.

Είχα αρχίσει να θέλω να βρώ κάποιον.

Μία μέρα, λαμβάνω στο messenger μου, μία πρόσκληση να προσθέσω έναν άγνωστο.

Δέχομαι.

Τελικά ήταν ένα παιδί μικρότερός μου 2 χρόνια, έμενε σχεδόν κοντά μου.

Με ρώτησε αν είμαι γκέι, εγώ φυσικά του απάντησα όχι (αφού δεν θεωρούσα ακόμα ότι αυτά που κάνω είναι γκέι πράγματα).

Μου είπε ότι ούτε αυτός είναι αλλά θα ήθελε να δοκιμάσει με άντρα.

Αυτό μου δυνάμωσε την επιθυμία να πάω και εγώ με έναν άντρα.

Είχαμε πάει για καφέ μια δυο φορές.

Μία φορά ήθελε να πάμε για μπάνιο και μου πρότεινε να πάμε στα λιμανάκια που πάνε άντρες και είναι γυμνοί.

Του είπα εντάξει και πήγαμε.

Μου άρεσε όλο αυτό και εκεί που καθόμασταν και δεν υπήρχε πολύς κόσμος αρχίσαμε τα παιχνίδια (μόνο παιχνίδια)

Αυτό ήταν, ήθελα περισσότερα.

Μου είπε αυτός για ένα πρόγραμμα που κάνεις chat με άντρες, το MIRC και ένα κανάλι το GAYHELLAS.

Και άρχισα να μπαίνω και να μιλάω με άντρες γκέι.

Ποτέ μου δεν τολμούσα να συναντίσω κάποιον από το νετ γιατί φοβόμουν τον κόσμο, πως μπορεί να είναι ο άλλος εμφανισιακά (βλέπετε ήταν 2002 και οι φωτογραφίες μέσο νετ δεν ήταν και τόσο εύκολες), αν φαίνεται ότι είναι γκέι, αν θα είμαι ασφαλής, αν θα με δούν μαζί του, αν θα μαθευτεί, αν το πεί και διάφορα άλλα τέτοια.

Τελικά τον Σεπτέμβρη του 2003 αποφάσισα να πάω για τον πρώτο μου καφέ με γνωριμία από το νετ.

Ήταν 33 χρόνων, γλυκούλης.

Πήγαμε  για καφέ, μου άρεσε, είπε ότι του άρεσα. Φαινόταν σοβαρός άντρας, καλλιεργημένος, ότι ήξερε τι ήθελε.

Μου έλεγε ότι ήθελε σχέση.

Εγώ του έλεγα ότι δεν ξέρω τι είναι η σχέση ανάμεσα σε δύο άντρες και ότι το φοβάμαι λίγο αυτό. Αν θέλει να συνεχίσουμε σιγά σιγά και αν κάνουμε σχέση έχει καλός. Ότι δεν θέλω να πάω με άλλον και ότι αυτός μου αρέσει.

Μου είπε εντάξει και μου είπε μετά τον καφέ να μπούμε στο messenger για να μιλήσουμε και άλλο και του είπα εντάξει.

Και έτσι γινόταν, βγαίναμε κάθε μέρα για καφέ και μετά μιλάγαμε στον messenger.

Την τρίτη ημέρα γνωριμίας μου ζήτησε να κάνουμε σέξ, εγώ δέχτηκα.

Το κάναμε χωρίς προφυλακτικό.

Δεν φοβόμουν για αρρώστιες γιατί δεν ήξερα πως είναι να έχεις σεξουαλική ζωή, δεν ήξερα πως είναι το σύστημα, εγώ νόμιζα ότι και αυτός είναι σαν και εμένα, σχεδόν παρθένος.

Είχε καλό επάγγελμα, ήταν σοβαρός, καθαρός οπότε δεν έχει τίποτα.

Δεν έκανε όργια, δεν ήταν στο gay lifestyle οπότε για εμένα άμεσο συμπέρασμα ότι είναι υγιείς και έτσι κάναμε χωρίς προφύλαξη.

Συνεχίσαμε να βγαίνουμε για καφέ κάθε μέρα και μετά να μιλάμε μέσω messenger. Δεν κάναμε σεξ ούτε παιχνίδια.

Συνέχιζε να μου λέει ότι θέλει σχέση.

Μετά από μία εβδομάδα ζήτησα εγώ να κάνουμε σεξ.

Μου είπε οκ και ξανακάναμε σεξ και πάλι χωρίς προφυλακτικό (βέβαια δεν τελείωσε μέσα μου).

Συνεχίσαμε να βγαίνουμε κάθε μέρα και μετα chat, γνώρισα και τους κολλητούς του και βγαίναμε όλοι μαζί σχεδόν κάθε μέρα, με αυτόν σίγουρα κάθε μέρα και μετά chat.

Ώσπου πέρασε ο πρώτος μήνας με δύο φορές σεξ και καφέ κάθε μέρα και μετά chat στον messenger.

Μετά από αυτόν τον μήνα αισθανόμουν όπως και με τον φίλο μου στον στρατό.

Κάτι να υπάρχει στην καρδιά μου που έχει σχέση με αυτόν και του το είπα.

Μία μέρα καθώς μιλάγαμε στο messenger είπα να μπώ στο MIRC απ’ όπου και τον γνώρισα να δώ αν είναι μέσα και ήταν.

Εκείνη την στιγμή ένιωσα πολύ άσχημα. Είπα όμως να μην πω κάτι αφού δεν ξέρω από σχέσεις και αυτό να μην σημαίνει κάτι και απλά να μιλάει.

Ώσπου τελικά έγραφε στο main ότι έψαχνε για γκόμενο.

Εκεί τα πήρα που λένε.

Και άρχισα να του μιλάω σαν κάποιος άλλος.

Τελικά μου έκλεισε ραντεβού για να βρεθούμε.

Δεν πήγα και του μίλησα και του είπα ότι ήμουν εγώ και ότι αυτό δεν το περίμενα και ότι μου έλεγε ότι θέλει σχέση και κτλ.

Και μου είπε ότι θέλει σχέση αλλά όχι με εμένα και ότι δεν ήθελε να μου το πεί.

Η συνέχεια στο επόμενο post μου……

love_is_love_by_chaooss.jpg

Αναρτήθηκε στις My life. 6 Σχόλια »

6 Σχόλια to “Τα πρώτα μου βήματα στην gay ζωή”

  1. darkenlight Says:

    Νομίζω ότι πολλοί μπορούν να ταυτιστούν με αυτό σου το ποστ. Σαν να έχω παρόμοιες μνήμες… Ναι.. κάποιοι και σε μένα ήθελαν σχέση αλλά όχι μαζί μου… αυτό που ένιωσα όταν το άκουσα δεν μπορώ να το εξηγήσω με λόγια. Πολύ άσχημο να στο λένε…
    Συνέχισε έτσι. Μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου!

  2. Κώστας Says:

    Εν αναμονή της συνέχειας το μόνο που θα ‘θελα να γράψω είναι να σε ενθαρρύνω να πεις όσο περισσότερα γίνεται!

  3. h0m0sapiens Says:

    Περιμενω κ εγω με ανυπομονησια τα επομενα αρθρα σου.
    Γουσταρω τα ατομα που δεν χαμπαριαζουν με οτι κακο τους συμβαινει.Γιατι το τελευταιο που χρειαζεστε ειναι οικτος.
    Σεβασμο και θαυμασμο εχεις απο μενα man 🙂

  4. wrong guy Says:

    Εεεεεε..
    που είναι η συνέχεια;;;

    περιμένωωωωωωω

  5. dimpap25 Says:

    kai me tin sinexeia?? min mas afineis etsi!!! ante katse grapstin 😉

  6. Για Πάντα Στρατιώτης Says:

    Κρίμα.Δέν είχα μέχρι τώρα μια τέτοια εμπειρία αλλά δεν θά θέλα να συμβεί.Βασικά μόλις άρχισα να διαβάζω το blog σου και λέω να συνεχίσω με τα υπόλοιπα άρθρα γιατί με τράβηξε απ την πρώτη στιγμή!Στενοχωρήθηκα βέβαια όταν δίαβασα τον τίτλο και κατάλαβα για τον ιο,αν και καταλαβαίνω οτι το έχεις συνηθίσει πια!Εύχομαι να περνάς καλά ότι κι αν κάνεις!


Σχολιάστε

