Τα πρώτα μου βήματα στην gay ζωή part 2

1.jpgΤελικά μετά από τόοοοοοοοοοοοοοοοσο καιρό καταφέρνω να γράψω λίγη συνέχεια στο blog μου. Συγνώμη για την τόση καθυστέρηση αλλά δεν είχα ούτε σύνδεση αλλά και σχεδόν καθόλου χρόνο. Ελπίζω με την παρακάτω συνέχεια να αναπληρώσω αυτόν τον χαμένο χρόνο.

Συνεχίζω από το προηγούμενο Post μου:

Δεν ήθελε σχέση μαζί μου μου είπε γιατί με βλέπει πλέον πολύ φιλικά. Με αγαπάει αλλά όχι σεξουαλικά, φιλικά. Ακόμα μου είπε ότι δεν τον καυλώνο. Δεν είμαι καυλωτικός (φυσικά και δεν ήμουν με βάση αυτά που ήθελε, αυτός ήθελε τα μικρά αγοράκια που έχουν γυμνασμένο άπιαστο σώμα, τις πρόστυχες φάτσες, τα αγοράκια με τα εφαρμοστά παντελόνια και πολύ κοντοκάβαλα , τόσο κοντοκάβαλα που να φαίνεται η σχισμή του κόλου,  με τα εφαρμοστά μπλουζάκια που φαινόταν ο αφαλός τους και έβγαινε το βρακί τους από το παντελόνι τους. Φυσικά και δεν είμαι κάτι τέτοιο και ποτέ δεν θα ήθελα  να ήμουν κάτι τέτοιο.).

Μου είπε όμως ότι με αγαπά και ότι με θέλει δίπλα του. Μου είπε ακόμα ότι δεν λέει ότι ποτέ δεν θα κάνουμε σχέση, απλά τώρα ψάχνει κάτι άλλο. Έτσι εγώ είχα ελπίδες για τον άντρα που αγάπησα ότι κάποια μέρα αν μείνω δίπλα του θα με θέλει και θα είμαστε μαζί.

Συνεχίσαμε να βγαίνουμε ΚΑΘΕ μέρα μαζί, και μερικές φορές μαζί με τους φίλους του. Πέρασαν 3 μήνες χωρίς να έχει βγεί με κανέναν άλλο και ήρθαν τα Χριστούγεννα, και κανονίσαμε με τους 2 φίλους του (straight ζευγάρι) να πάμε 4 μέρες διακοπές στο χωριό της κοπέλας (κάπου στην Πελοπόννησο). Εκεί κοιμόμασταν το ζευγάρι μαζί και εγώ με αυτόν στο ίδιο κρεβάτι (όλοι στο ίδιο δωμάτιο).

Σε ένα κοντινό χωριό ζούσε ο πρώιν του (εγώ νόμιζα ότι ήταν στην Πάτρα όπου και σπούδαζε). Και είπαν να πάμε βόλτα εκεί που είναι και μεγάλο χωριό. Εγώ συμφώνησα νομίζοντας ότι ο πρώιν ήταν στην Πάτρα.

Τελικά ήταν εκεί.

Στην διαδρομή το ζευγάρι κοιμόταν στο αυτοκίνητο και εγώ τον έβλεπα να τρέμει ολόκληρος, τότε κατάλαβα ότι ο πρώιν ήταν εκεί και ότι είχαμε έρθει διακοπές για να είναι κοντά του. Αισθανόμουν να θέλω να πεθάνω κείνη την στιγμή. Εγώ έλιωνα για αυτόν και αυτός έπαιζε μαζί μου, είτε για τις κάυλες του είτε για να τον γεμίζω συναισθηματικά. 4.jpg

Φθάσαμε τελικά σε ένα καφέ μας άφησε και πήγε να πάρει τον πρώιν να τον φέρει για καφέ, εγώ τα είχα πάρει τελείως, ήθελα να τον σκοτώσω. Αργούσε να έρθει. Τελικά ήρθαν, ήπιαμε καφέ και μετά φύγαμε. Αυτός ακόμα έτρεμε.

Τελικά το βράδυ που πέσαμε όλοι μαζί για ύπνο ξεκινήσαμε όλοι μαζί μια κουβέντα σχετική και εκεί τα πήρα και ξέσπασα σε φωνές για το ότι είχε συμβεί όλη την ημέρα και μου απάντησε με ένα ήσυχο και ήρεμο τρόπο ότι «Δεν σου είχα πεί ότι δεν μπορούμε να έχουμε σχέση?». Και άφησα την κουβέντα γιατί μου ερχόταν εγκεφαλικό.

Το πρωί όπως ξυπνήσαμε και καθόμασταν όλοι μέσα στα κρεβάτια μας, μου έπιασε το χέρι και μου το έβαλε στο καυλί του. Το έκανε για να μην με χάσει λόγω του ότι νεύριασα το βράδυ με όλα αυτά που έγιναν και φοβόταν μην φύγω από δίπλα του. Μία κίνηση που για εμένα όμως μου φάνηκε ότι με ήθελε αφού καύλωσε και ήθελε να τον ξεκαυλώσω εγώ που με θεωρούσε και μή καυλωτικό. Εγώ ανανέωσα τις ελπίδες μου για αυτόν. Αλλά μετά ήταν πάλι όπως πρώτα, δεν συζητήσαμε για το τι έγινε το πρωί.

Μετά από μέρες που ήμασταν στην Αθήνα τον ρώτησα γιατί το έκανε αυτό εκείνο το πρωινό και μου είπε ότι έτσι απλά το έκανε. Δεν σήμαινε κάτι.

Τον έβρισκα συνέχεια στα γνωστά chat να ψάχνει γκόμενο είτε σεξ. Όλο έκανα σκηνές γιατί έψαχνε και πάντα μου δικαιολογούταν σαν να έχουμε σχέση, που θα μπορούσε άνετα να μου πει απλά ότι αφού δεν έχουμε σχέση και είμαστε απλοί φίλοι μπορεί να κάνει ότι θέλει. Αυτός όμως όλο μου έλεγε ότι ομόρφαινα και ότι του άρεσα. Οπότε εγώ όλο και συνέχιζα να ελπίζω.

Τελικά πέρασαν ενάμιση χρόνια που βγαίναμε ΚΑΘΕ μέρα. Περάσαμε στεναχώριες, χαρές και πολλές άλλες καταστάσεις μαζί.

8.jpg

Οι τσακωμοί ήταν πάρα πολύ συχνοί. Σχεδόν καθημερινοί και αυτός να συνεχίζει να μου δίνει ελπίδες.

Ένα βράδυ που δεν βγήκαμε είπα να τον ζωγραφίσω. Καθώς είχα φθάσει σε ένα καλό σημείο και συνέχιζα μια χαρά κάτι αισθάνθηκα παράξενα στην καρδιά μου και δεν μπορούσα να συνεχίσω.

Την επόμενη μέρα ξανά δεν βγήκαμε.

Την Τρίτη μέρα γύρισα στο σπίτι από την δουλειά και άρχιζα να ετοιμάζομε αφού είχαν περάσει τόσες μέρες χωρίς να βρεθούμε που πίστευα ότι θα βρεθούμε.

Και με παίρνει τηλέφωνο. Του λέω τελικά σήμερα θα βρεθούμε και μου λέει «όχι γιατί έχω βρει γκόμενο». Και του λέω γελώντας «καλά τι ώρα θα βρεθούμε?» και μου λέει «Ειλικρινά βρήκα γκόμενο, συγνώμη.» και του λέω «Εντάξει, καλα να περάσετε» και το κλείνω.

Αυτό ήταν. Εκείνη την ημέρα ήταν η ημέρα του θανάτου μου, πλέον δεν υπήρχε λόγος να ζω, ήταν σαν να πέθανα πραγματικά. Δεν υπήρχε λόγος να αναπνέω, να δουλεύω, να τρώω, να κοιμάμαι.

Ήμουν σε μία σχεδόν μόνιμη λιπόθυμη κατάσταση.

Μετά από 2 μέρες με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι θα βγούν αυτός και το φιλικό μας ζευγάρι για να τον γνωρίσουν και αν θέλω να πάω και εγώ. Εγώ ακόμα τον αγαπούσα και δεν ήθελα να τον στεναχωρήσω σε μία ευχάριστη στιγμή στην ζωή του. Και δέχτηκα να πάω και εγώ για να τον γνωρίσω.16.jpgΦυσικά δεν μου άρεσε αυτός. Τον έβλεπα να χαμογελά και να χαίρεται πάρα πολύ που είχε βρει γκόμενο. Εγώ πώς δεν πέθανα δεν ξερώ ακόμα, μάλλον με κρατούσε ζωντανό η μέγεθος τις αγάπης μου για αυτόν.

Την επόμενη ημέρα του έστειλα μήνυμα ότι δεν μπορώ να είμαι πλέον φίλος του γιατί εγώ έχω πεθάνει μέσα μου, και ότι είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση και ψυχολογική και σωματική και δεν του αξίζει να με βλέπει έτσι και να είμαι εμπόδιο στην ευτυχία του.

Αυτός μου είπε ότι δεν αντέχει να ζει μακριά μου και ότι με θέλει δίπλα του, ότι με αγαπά και ότι θα με βοηθήσει να τον ξεπεράσω (ερωτικά) και τελικά δέχτηκα να μείνω δίπλα του.

Για μία εβδομάδα δεν βγαίναμε, έβγαινε με τον γκόμενο και εγώ έκλαιγα στο σπίτι μου (όταν έκανα μπάνιο βασικά  για να μην καταλάβουν οι γονείς μου ότι κλαίω) κάθε μέρα.

Τελικά κανονίζουμε να βγούμε όλοι μαζί (και το ζευγάρι).

Έφθασα εγώ στο καφέ, έφθασε και το ζευγάρι και περιμέναμε να έρθουν.

Τελικά δεν ήρθαν.

Όταν έφυγα από το καφέ τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε ότι τελικά χώρισε γιατί του είπε ο γκόμενος ότι όταν είναι μαζί περνάει καλά άλλα όταν φεύγει από κοντά του δεν του λείπει. Και τελικά κατάντησα να τον βοηθάω ΕΓΩ να τον ξεπεράσει όταν ΕΓΩ ήμουν στην χειρότερη ψυχολογική κατάσταση.

Τελικά ο γκόμενος πήρε την απόφαση να πάει στην Κρήτη για πρακτική σε αυτό που σπούδαζε.

Εγώ έμεινα δίπλα του και προσπαθούσα να τον συνεφέρω, παρόλο που εγώ δεν έτρωγα και δεν κοιμόμουν από την στεναχώρια.

Μου έλεγε ότι ακόμα μίλαγαν και ότι τελικά δεν τελείωσαν όλα.

Και μου έλεγε τι έκαναν και πώς πέρασαν αυτήν την μία εβδομάδα και ότι τον ερωτεύτηκε πάρα πολύ.

Η συνέχεια σε άλλο μου post για να μην σας κουράζω (ελπίζω πολύ σύντομα)  42.jpg

Αναρτήθηκε στις My life. 5 Σχόλια »

5 Σχόλια to “Τα πρώτα μου βήματα στην gay ζωή part 2”

  1. wrong guy Says:

    se diavazo…

  2. †Darkoteque† Says:

    kai’gw se diavazw!!!

    apla na sou pw kati. kaneis para poly prologo gia to tpt me apotelesma na se xalaei pio poly. ap’oti katalava apo toso kairo pou parakolouthw [kathe treis kai ligo mpainw na dw an exei ginei update sto blog sou, xexe..] eisai mikroulhs!
    ola ayta pou les mou fenontai ligo san .. senario se tainia!
    tespa.. polla lew kai h fash tou blog aytou den ta shkwnei! [s.s. san atmosfaira, ennow!]

    p.s.: ta grafeis aploika k ayto einai kalo! alla panta les «egw», «egw», «egw»..
    p.s.(2) Bloody Kisses.. :***

  3. lensman Says:

    Same here, I’m reading it all with eagerness. I’d like to know more about your story, so continue it, and keep in mind that there’s people who are reading, who like you without knowing you, and who are eager to know more about you.

  4. darkenlight Says:

    Με έχεις μαγέψει με την ιστορία σου. Έχω το συναίσθημα της ανικανοποίησης.. Πότε θα κάνεις νέο ποστ?
    Νομίζω ότι βλέπω τον εαυτό μου στην ιστορία σου. Πολλά στοιχεία από τα 2 κείμενα τα έχω ζήσει σε παρόμοια (αν όχι ίδια) κατάσταση.
    Σε νιώθω…


Σχολιάστε

