Τα πρώτα μου βήματα στην gay ζωή part 3 (last)

24.jpgΣυνεχίζαμε να βγαίνουμε κάθε μέρα οι δύο μας, σαν φιλαράκια.

Ζούσαμε την ζωή μας μαζί. Το πρωί με μηνύματα, το μεσημέρι με τηλέφωνα, το απόγευμα/βράδυ μαζί και αργά το βράδυ με μηνύματα.

Εγώ ακόμα ερωτευμένος με αυτόν, αυτός ερωτευμένος με τον γκόμενο, ο γκόμενος την ζωή του.

Τελικά ο καιρός κυλούσε έτσι. Τον Σεπτέμβρη επέστρεψε ο γκόμενος Αθήνα και αυτοί άρχισαν πάλι τα δικά τους. Εγώ ζήλευα και δεν το άντεχα. Όσο έλειπε ήμουν ήρεμος, μπορούσα να μην τον έχω δικό μου αλλά να μην είναι και με κανέναν. 

Άρχισα να «ψάχνομε» στο internet για νέα γνωριμία μετά από τοοοοοοοόσο καιρό.

Αυτό ήθελε και αυτός, αυτό ήθελαν οι κολλητές μου, αυτό θεωρούσα και εγώ σωστό. Ο έρωτας με έρωτα περνάει που λένε.

Δεν έψαχνα όμως για σέξ, ήθελα σχέση, ήθελα κάτι καλό και σταθερό να προχωρήσω.

9.jpg

Ο πρώτος που βρήκα ήταν πολύ όμορφος, με πολύ όμορφο σώμα, συναντηθήκαμε, μου είπε να πάμε σπίτι του, πήγαμε, κάτσαμε στον καναπέ, είδαμε ΤV, μιλήσαμε, ακούσαμε μουσική και αρχίσαμε να κάνουμε σεξ.

Εγώ «στενός» αφού είχα πολυυυυυυυυυυυυυυυυυύ καιρό να κάνω σεξ, αυτός «μεγάλα» προσόντα.

Αρχίσαμε όμορφο, γλυκό, αισθησιακό σεξ που κατέληξε σε άγριο σεξ.

Πώς άντεξα δεν ξέρω, μάλλον επειδή μου άρεσε πολύ.

Μετά όμως στο σπίτι μου διαπίστωσα ότι είχα πληγωθεί και είδα αίμα.

Είχαμε πάρει προφυλάξεις.

Την επόμενη μέρα μιλήσαμε με τον κούκλο ξανά στο τηλέφωνο και όλα πήγαιναν μια χαρά.

Την τρίτη μέρα με κάλεσε πάλι στο σπίτι, πήγα, ήθελε να κάνουμε σεξ (και εγώ ήθελα) αλλά δεν μπορούσα να κάνω λόγω του ότι είχα πληγωθεί και ήθελα λίγες μέρες να γίνω καλά. Δεν του είπα ξεκάθαρα αλλά πίστευα ότι το κατάλαβε.

Την επόμενη μέρα μιλήσαμε πάλι στο τηλέφωνο και μου είπε ότι ήθελε να με δεί ξανά αλλά να κάνουμε και σεξ και του είπα ότι δεν μπορώ ακόμα και ότι θέλω να μην κάνουμε μόνο σεξ όταν βρισκόμαστε αλλά να το κάνουμε πιο σοβαρό το θέμα, αυτός δεν ήθελε «από ότι φάνηκε» και έτσι πάει και αυτός.

17.jpgΜε τον άλλον συνεχίζαμε και να βγαίνουμε όταν δεν έβγαινε με τον άλλον και εγώ συνέχιζα να ψάχνω άλλον για σχέση. Αυτό τον νευρίαζε και ζήλευε. Αλλά ακόμα δεν με ήθελε.

Για κάποιο διάστημα έβγαινα σχεδόν κάθε μέρα με έναν «υποψήφιο» άλλα για καφέ όχι σεξ.

Με κάποιους έκανα σεξ αλλά δεν ήταν πολλοί αυτοί γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό δεν μου άρεσε.

Είχα μανία να βρώ κάποιον. Ήθελα να βρώ κάποιον να κάνω σχέση.

Οι άλλοι δύο συνέχιζαν να έχουν κάτι (εγώ το λέω fuckbudies).

23.jpgΟ καιρός περνούσε.

Είχα βγεί για καφέ με πολλά άτομα, αλλα είχα κάνει σεξ με περίπου 5 άτομα, όλοι με προφύλαξη.

Εγώ ακόμα ήθελα τον δικό μου. Δεν άντεχα να τους βλέπω ευτυχισμένους. Οπότε παίρνω την απόφαση να τους αφήσω στον ερωτά τους (που λέει ο λόγος για έρωτα) και να μην τον ξαναδώ.

Και φεύγω από κοντά του, δεν απαντώ στις κλήσεις του, στα μηνύματά του. Πέρασαν 3 μήνες χωρίς καμία μου απάντηση είτε στις κλήσεις του είτε στα μηνύματά του.

Συνέχιζα να βγαίνω για καφέδες μήπως και βρώ τον κύριο Τέλειο.

Τελικά μία μέρα τον είδα με έναν μικρό δίπλα του (ήξερα ότι θέλει μόνο μικρούς) και τρελάθηκα, του έστειλα ένα μήνυμα και με παρακαλούσε να πάω εκεί να τον συναντήσω, να μιλήσουμε, μου έλεγε ότι με αγαπάει, ότι με θέλει, ότι θέλει να κάνουμε σχέση και ότι αυτός είναι ανιψιός του.

Μετά από πολλά τον πίστεψα και κανονίσαμε την επόμενη μέρα να συναντηθούμε.

Πήγα στο ραντεβού και ήρθε με το αυτοκίνητο να με πάρει, μπαίνω μέσα και με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο με αρπάζει και με φιλά στο στόμα (ποτέ δεν είχαμε φιληθεί στο στόμα).

Πήγαμε για καφέ. Εκεί μου είπε ότι ο γκόμενος είχε σχέση πλέον με άλλον, ότι αυτός τώρα που με έχασε κατάλαβε τι ήμουν για αυτόν και πόσο με αγαπά και με ήθελε και κτλ. Τον πίστεψα.

Αρχίσαμε να  βγαίνουμε πλέον εγώ, αυτός, ο πρώην και ο γκόμενος του πρώην.

Δεν με ξαναφίλησε και δεν είχαμε κάνει ακόμα τίποτα, δεν ήθελε ακόμα.

Του έδωσα χρόνο.

Όμως όταν βγαίναμε με τον πρώην είχε πολύ οικειότητα σε βαθμό που με πρόσβαλε. Δεν έλεγα τίποτα αμέσως αλλά του τα έλεγα όταν μέναμε μόνοι.

Όλο κάπου χάνονταν με τον πρώην όταν πηγαίναμε σε κλαμπ, όλο χόρευε μόνο μαζί του, το κόλλαγε επάνω του σε κλαμπ και μετά μου έλεγε ότι το έκανε επίτηδες γιατί δεν ήθελε ο πρώην να του κολλάνε άλλοι.

Όλο τσακωνόμασταν για αυτόν και εγώ έβγαινα ο τρελός, ο άρρωστος, ο ζηλιάρης.

Χωρίζει ο πρώην με τον δικό του.

Εγώ με τον δικό μου ενώ είχαν περάσει ενάμισι μήνας «μαζί» δεν ξαναφιληθήκαμε ούτε καν χουφτωθήκαμε, ήταν νωρίς ακόμα έλεγε. Εγώ περίμενα.33.jpgΤελικά ένα βράδυ βγαίνουμε σε κλάμπ εγώ, αυτός, ο πρώην και ένας φίλος μου.

Ο δικός μου ζήλευε που την έπεφτε ο φίλος μου στον πρώην και ο πρώην ανταπέδιδε.

Αρχίσανε να βγαίνουνε οι δυό τους και ο δικός μου είχε φρικάρει. Εγώ του είπα ότι δεν θέλω να με μπλέκει στην σχέση που δημιουργούσαν οι άλλοι δύο. Και τελικά ξεκινήσαμε καβγά και πολυυυυυυυυυυυυ άγριο για τους άλλους δύο.

Όλα πήγαιναν χάλια, περνούσε ο καιρός μόνο με τσακωμούς για τον πρώην. Φιλιά καθόλου. Σεξ με τίποτα.

Τελικά μετά από συνολικά 5 μήνες υποτιθέμενης σχέσεις τσακωθήκαμε πολύ άγρια και τον έκανα να μου πεί την αλήθεια και μου είπε ότι με τον πρώην τα έχουν ακόμα και είχαν σχεδιάσει να με γυρίσουν πίσω γιατί λυπόντουσαν για μένα και αυτός με ήθελε δίπλα του να τον γεμίζω συναισθηματικά.

Από τότε δεν του έχω ξαναμιλήσει, ακόμα μου στέλνει μηνύματα, να με παίρνει τηλέφωνο αλλά δεν το σηκώνω. Έχουν περάσει τώρα 2 χρόνια που έχουμε να ξαναμιλήσουμε.

Από τότε άρχισα πάλι να βγαίνω με κόσμο με σκοπό ΠΑΝΤΑ την σχέση. Δεν απέκλεια το σεξ αλλα δύσκολα έκανα και πάντα με προφύλαξη. Μπορώ να θυμηθώ μόνο 2 φορές που έκανα χωρίς προφυλακτικό και η μία από αυτές ήταν μέσα στην θάλασσα που δεν είχαμε προφυλακτικό και δεν νομίζω να μπορούσαμε να βάλουμε και να έκανε τίποτα μέσα στην θάλασσα.

Σχεδόν πάντα όμως οι φορές που έκανα σεξ είχαν μεγάλο χρονικό διάστημα ανάμεσά τους και κάθε φορά που έκανα σεξ ήταν σαν να ήταν η πρώτη μου φορά. Εύκολα πληγωνόμουν και έβλεπα μερικές φορές και αίμα.

Αυτό μάλλον ήταν ο λόγος για τον οποίο κώλυσα τόσο εύκολα.

Σχέση δεν είχα κάνει μέχρι να μάθω ότι είμαι φορέας του HIV.

Σεξ είχα κάνει μέσα σε 4 χρόνια με το πολύ 15 άτομα (μαζί με τον δικό μου) και με από αυτούς με 2 άτομα από μία φορά χωρίς προφύλαξη.

46.jpgΈτσι ξεκίνησε η gay ζωή μου.

Στο επόμενο Post αρχίζει η οροθετική ζωή μου. Εκεί όμως θα σας ενημερώνω και για την εξέλιξη της πορείας μου, τις σκέψεις μου, τις γνωριμίες μου, τις εξετάσεις μου, την γιατρό μου, τις γνωριμίες μου κα.

Ελπίζω να μην σας κουράζω με τον τρόπο που γράφω, η αυτά που γράφω.

Θέλω να μου πείτε τι παραπάνω και τι λιγότερο θέλετε να αναφέρω.

Ελπίζω μέσα από τα επόμενα posts μου να μάθετε πολλά για το HIV, τις εξετάσεις και βασικά για τους οροθετικούς μέσα από την δική μου ζωή.

Δεν θέλω να κάνετε ότι κάνω και να μην κάνετε ότι δεν κάνω.

Η ζωή μου δεν είναι προς μίμηση.

Δεν κάνω την σωστή ζωή και η δική μου ζωή δεν αντιπροσωπεύει όλους τους οροθετικούς, όλοι οι οροθετικοί έχουν τον δικό τους τρόπο που ζούν, τους δικούς τους κανόνες, τις δικές τους αντιλήψεις.

Μην θεωρηθώ πρότυπο προς μίμηση αλλά ούτε και ότι σωστός σε όλα αυτά που γράφω.

Σύντομα η συνέχεια.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Σας ευχαριστώ πολύ.

Αφήστε μου ένα σχόλιο ακόμα και ένα γεια.

Θα φτιάξω και ένα myspace για να έχουμε μία ποιο προσωπική επικοινωνία.

Αναρτήθηκε στις My life. 15 Σχόλια »

15 Σχόλια to “Τα πρώτα μου βήματα στην gay ζωή part 3 (last)”

  1. Κώστας Says:

    Οι διηγήσεις σου είναι τόσο άμεσες που ένιωθα ότι τις ζούσα όταν τις διάβαζα.

    Εγώ προσωπικά δε σε βλέπω σαν παράδειγμα προς μίμηση ούτε προς αποφυγή. Σε βλέπω σαν ένα ακόμα άνθρωπο που παιδεύτηκε πολύ ψάχνοντας να βρει αυτό που μας κάνει να νιώθουμε ολοκλήρωση..

    Περιμένουμε πώς και πώς τη συνέχεια…

  2. donnie Says:

    Geia sou kai apo mena! Se diavazo me toso endiaferon kathe fora! Perimenoume syntoma post sou,o tropos pou ta dihghsai emena prosopika den me kourazei pote. Yparxei mesa mia tryferotita pou den mporei para na me aggiksei.
    Ta sevi mou.

  3. †Darkoteque† Says:

    Geia.. 🙂

    an thes kane me add otan kaneis myspace.
    thelw na milhsoume para poly..
    [http://www.myspace.com/darkoteque]

    Bloody Kisses :***
    p.s.: symfwnw APOLYTA me ton Kwsta..

  4. Equilibrium Says:

    γεια σου

    αποψε σε «διάβασα» πρώτη φορά και η ιστορία σου με άγγιξε πολύ. Θεωρώ όμως ότι τα καλύτερα έρχονται, με το να μιλήσεις για την ζωή σου ως οροθετικός και να ενημερώσεις τους άλλους. Εγώ αντίθετα θεωρώ πως είσαι παράδειγμα (είτε προς μίμηση είτε προς αποφυγήν, δεν έχει σημασία): Το προφυλακτικό πρέπει να το φοράει κανείς ΠΑΝΤΑ. Να ενημερώνεται όσο μπορεί. Το να κολλήσεις δεν είναι και τόσο δύσκολο. Το σεξ είναι καλό, ο έρωτας καλύτερος, αλλά το πολυτιμότερο η ευκαιρία να τα χαιρόμαστε αυτά. Σε παρακαλώ επέμεινε με λεπτομέρειες στο θέμα της πρόληψης, αλλά και το τι σου μεταφέρει η γιατρός σου για τον ιό αυτόν που είναι ταμπού στην κοινωνία μας.

    Η τρυφερότητα σου και η δύναμή σου παράλληλα σε καθιστούν ήρωα σαν από αρχαία τραγωδία, που έχει μια αποστολή να επιτελέσει. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις να μας αφυπνίσεις, να μας προειδοποιήσεις. Δεν είναι δυνατόν στην εποχή του ίντερνετ και του νάυλον, της άπλετης πληροφόρησης (που όμως η λάθος διαχείρισή της οδηγεί στην παραπληροφόρηση) και της υποτιθέμενης μόρφωσης που απολαμβάνουν όλοι, δεν είναι δυνατόν, εν έτει 2007, στην Ελλάδα οι φορείς του HiV να πληθαίνουν. Συνέχισε… Σε φιλώ!

    ΥΓ. σου αφιερώνω ένα διήγηματάκι μου που μου το θύμισε η πραγματική σου αυτή ιστορία και μιλάει για προδοσία. Πάτησε εδώ.

  5. darkenlight Says:

    Για άλλη μια φορά με κόλλησες στο κείμενό σου.
    Δεν είσαι τέλειος. Είσαι άνθρωπος.
    Και το δείχνεις τόσο αληθινά στα posts σου….

  6. gayprofusion Says:

    Ξέρεις πολύ καλά τις απόψεις μου, μιας και στις έχω αναλύσει και από κοντά. Έκανες λάθη, αλλά ποιός δεν κάνει; Ήσουν ανώριμος αλλά ποιός δεν ήταν; Κανείς δεν μπορεί να σε κρίνει. Η αλήθεια είναι πως όλοι εκείνοι δεν ήξεραν τι έχασαν και αναρωτιέμαι πως ήταν δυνατό να μην ξέρουν, τη στιγμή που και μια πεντάλεπτη συνομιλία μαζί σου, ακόμα και αν η δική μας δεν κράτησε 5 λεπτά μόνο, είναι ικανή να δείξει τι άνθρωπος είσαι.
    Συνέχισε το blog σου, συνέχισε την αναζήτηση του έρωτα. Είμαι σίγουρος πως ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει.

  7. g 4 george Says:

    Συμφωνώ με τους συμπλόγκερς μου (νομίζω ότι ανακάλυψα νέα λέξη).
    Συνέχισε να γράφεις.

  8. if.. igeneia Says:

    Την καλημέρα μου..

  9. Georg! Says:

    Kalispera….
    ta osa afigeisai mou fainontai kati parapanw apo apla endiaferonta….
    gi’auto mou dimiourgithike i anagki na yparksei mia pio proswpiki epafi….
    an exeis kapoio msn prosthese to sto profil sou sto blog gia na exoume epikoinwia….afou den exw myspace….

    thanx…perimenw me anupomonisia

  10. Tsoi Says:

    geia sou file mou, diavasa olo to blog, mporo na pw oti se polla simeia mou thimizei ayta pou perasa prin 1 xrono, alla ayto einai logiko, eytixos ego iksera poios me kolise kai pote giati to ekane epitides, an thes kane me add sto msn na ta poume kalitera, vrika to profil sou sto dar, tha sou steilo kai ekei minima.

  11. gp Says:

    exairetiko to pos zeis , skeftesai kai grafeis.

    Geia xara
    giannis

  12. Constademon Says:

    Μολις σήμερα ανακάλυψα το blog σου και με καθήλωσε. Ξεκίνησα να διαβάζω απο το πρώτο post οπότε δεν εχω φτασει ακομα στην «γνωριμία» σου με τον HIV. Θα επανέλθω παραπάνω με αλλα σχόλια. Keep it up my friend.

  13. Γιάννης Says:

    Ουδέν σχόλιο. Δεν χρειάζεται να πω τίποτα για το γράψιμο, απλά γιατί είναι υπέροχο. Θα συμφωνήσω με τους προλαλλήσαντες, είσαι παράδειγμα προς μίμηση αγορίνα. Θα ‘θελα να τα πούμε.

  14. zakcarlos Says:

    8a h8ela na sou doso kouragio kai na sou pw sunexise na zeis kai na exeis dynamh gia auto synexise na agapas kai otan agapas 8a se agaphsoun file mou einai ta ligotera pou mporw na pw,oloi oi an8rwpoi kanoume la8oi gia auto legomaste kai an8rwpoi panta uparxoun an8rwpoi pou mas agapane mono apo autous mporeis na pareis dunamh mono apo thn agaph kai ton 8eo euxomai na eisai kala panta mesa apo thn kardia mou giati eisai pragmatika enas an8ropos me spania kardia kai dynamh…

  15. segretoGR Says:

    Καλησπέρα.
    Ξεκινησα να διαβαζω το μπλογκ σου απο την αρχή. Ειμαι στο 2007. Ανυπομονώ να φτάσω στο 2015. Να σαι καλά αδερφέ


Σχολιάστε

