Τα πρώτα αποτελέσματα.

angeldark.jpg

 

Οι μέρες περνούσαν με άγχος.

 

Άντε να πάω να δώ τι θα μου πούν.

 

Ήρθε η μέρα των αποκαλύψεων. Το άγχος τρομερό. Θα αργούσα να πάω στην δουλειά. Η κολλητή μου περίμενε να την πάρω να της πώ τί έγινε.  

Φτάνω στο κτίριο, περιμένω να μου πούν να πάω στο γραφείο. Φθάνω στην αίθουσα αναμονής. Ανοίγει η πόρτα και μου λέει η κοπέλα να μπώ μέσα.

 

Μπαίνω (είχα τρομερό άγχος). Μου λέει η κοπέλα «Βρήκαμε κάτι και πρέπει να σου ξαναπάρουμε αίμα για επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων.» Την ρώτησα αν είναι κάτι άσχημο και μου λέει ότι δεν ξέρει περισσότερα στοιχεία. Είπα από μέσα μου ότι αν βρήκαν κάτι και «δεν» είναι σίγουροι πάει να πεί ότι είναι σίγουροι αλλά δεν το λένε με την πρώτη.

 

Μου πήρε αίμα. Μου είπε να πάω μετά από μία εβδομάδα που θα βγούν τα τελικά αποτελέσματα.

 

Το άγχος και η στεναχώρια είχαν αυξηθεί ακόμα περισσότερο τώρα. Αυτό μου έλειπε, ακόμα μία εβδομάδα με άγχος. Εγώ ήμουν σίγουρος ότι κάτι έχω. Δεν γίνετε πάντα να λέμε «Σε εμένα αποκλείεται να έχει συμβεί σε αυτό.» γιατί να μην συμβεί σε μένα? Σε άλλον γιατί να συμβεί? Και εγώ για κάποιον άλλο κάποιος άλλος δεν είμαι?

 

Όταν βγήκα από το κτίριο πήρα τηλέφωνο την κολλητή μου. Κάτι βρήκαν τις λέω μου είπαν αλλά έπρεπε να μου πάρουν και άλλο αίμα για επανεξέταση και επιβεβαίωση ων αποτελεσμάτων, καλά, μαλακίες τις λέω είναι αυτά, έχω αλλά θέλουν να το επιβεβαιώσουν απλά. Μου είπε να μην αγχώνομαι και να περιμένω να πάρω τα νέα αποτελέσματα.

 

Το άγχος ήταν τεράστιο τώρα. Έχω και δεν μου το λένε ακόμα επίσημα.

 

Άντε να δούμε λέω.

 

Περίμενα να περάσουν οι μέρες να πάω για τα αποτελέσματα.

sadman.jpg

Ήρθε επιτέλους η μέρα για να πάω να πάρω τα αποτελέσματα. Το προηγούμενο βράδυ είχα κοιμηθεί με το ζόρι.

Στην δουλειά πάλι θα αργούσα να πάω αλλά είχα πεί στην κολλητή μου ότι αν έχω κάτι δεν θα πάω καθόλου.

 

Φθάνω στο γραφείο της κοπέλας.

 

Μπαίνω μέσα.

 

Με ρωτάει το ονοματεπώνυμό μου, της το λέω, ψάχνει στα χαρτιά της, το βρίσκει, μου λέει «Μπορείτε να έρθετε μαζί μου?» καλά λέω από μέσα μου, δεν πέφτω από τον τρίτο να γλυτώσω μία ώρα νωρίτερα?

 

Με πάει σε ένα άλλο γραφείο που ήταν μία άλλη κυρία και της λέει «Από εδώ ο κύριος ……..» και της δίνει τις εξετάσεις μου.

 

Μου είπε καθίστε και η άλλη φεύγει από το γραφείο.

 

Κάθομαι.

Μου λέει «Κύριε …… οι εξετάσεις σας έδειξαν ότι είστε οροθετικός. Δεν ξέρω αν έχετε ενημερωθεί καθόλου σχετικά με το H.I.V.?»

Της λέω μπήκα στο νετ και είδα κάποιες σελίδες.

 

Μου λέει «Θέλετε να ρωτήσετε κάτι? Έχετε απορίες?»

 

Της λέω «Σε πόσο καιρό πεθαίνω?»

 

Μου απαντά «Δεν πρόκειται να πεθάνετε, δεν διαβάσατε τις σελίδες στο internet

 

Της λέω «Ναι και αυτά που έγραφαν ήταν ότι μετά από 6 μήνες πεθαίνεις»

 

Μου λέει «Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Δεν υπάρχει πλέον θνησιμότητα από το H.I.V. Τα φάρμακα έχουν προχωρήσει και πλέον είναι πολύ καλά. Αυτά γινόντουσαν παλιά που δεν ξέραμε πολλά για τον H.I.V. τώρα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά, μάλλον μπήκες σε λάθος σελίδες στο Internet

 

Της λέω «Δεν ξέρω τι να πώ και τι να πιστέψω. Ποια είναι η διαδικασία τώρα?»

 

Μου λέει «Τώρα πρέπει να διαλέξετε νοσοκομείο να παρακολουθήστε.»

 

Την ρώτησα «Ποια είναι τα νοσοκομεία που μπορώ να πάω?»

 

Και μου λέει ποια είναι.

 

Τις λέω ότι θέλω να πάω στο πιο κοντινό και μου λέει ότι θα στείλει τις εξετάσεις μου εκεί τώρα και με ρώτησε πότε θα πάω, της απάντησα ότι θα πάω τώρα αμέσως και έφυγα.

 cry.jpg

Όταν βγήκα από το κτίριο πήρα την κολλητή μου τηλέφωνο της είπα ότι ήμουν οροθετικός και έβαλα τα κλάματα. Με ρώτησε τι μου είπαν και τις τα είπα όλα. Μου είπε να πάω στο νοσοκομείο να δώ τι θα μου πούν και εκεί.

 

Φθάνω στο νοσοκομείο και αρχίζω να ψάχνω το γραφείο. Το μυαλό μου ήταν αλλού. Πέθαινα? Πότε? Πώς? Γιατί? Από ποιόν το κόλλησα? Πώς? Τι κάνω εδώ? Γιατί να πάω στο γιατρό?

 

Βρήκα το γραφείο και χτυπάω την πόρτα, μου λένε να μπώ. Ζητάω την γιατρό και μου λένε να πάω στο γραφείο της.

 

Μπαίνω στο γραφείο της. Με βλέπει και μου λέει «Γιατί?» της λέω «Τι γιατί?» μου λέει «Γιατί να κολλήσεις?» και της λέω «Αν ήξερα να ξέρετε ότι δεν θα το έκανα.»

 

Έλα μου λέει κάτσε να μιλήσουμε.

 

Κάθομαι και μου λέει «Ξέρεις από ποιόν κόλλησες?»

 

της λέω «Όχι»

 

μου λέει «ξέρεις πότε το κόλλησες?»

 

της λέω «Όχι»

 

με ρωτάει «Έχεις δώσει αίμα καθόλου?»

 

της λέω «ήμουν αιμοδότης αλλά την τελευταία φορά που έδωσα αίμα δεν είχα κάνει ακόμα σεξ ώστε να το έχω κολλήσει και ήταν πρίν από 3 χρόνια περίπου.»

 

και μου λέει «Άρα δεν μπορούμε να ξέρουμε ούτε από αιμοδοσία πότε περίπου το κόλλησες. Από ότι βλέπω όμως από τις εξετάσεις σου το περισσότερο να το έχεις κολλήσει πριν από 2 χρόνια.»

 

«Δεν πρέπει να αγχώνεσαι, δεν είναι τίποτα το τρομερό πλέον. Το θεωρούμε σαν μία χρόνια πάθηση πλέον και όχι κάτι θανατηφόρο. Φυσικά θέλει παρακολούθηση και προσοχή. Θέλει να ξεκουράζεσαι, να τρως υγιεινά, να προσέχεις γενικά. Απλά να έχεις ένα καλό τρόπο ζωής. Θα σου πάρουμε και εμείς αίμα για να σου ανοίξουμε φάκελο εδώ με το ιστορικό σου για την παρακολούθησή σου. Δεν χρειάζεσαι φάρμακα. Αυτό που κοιτάμε στις εξετάσεις είναι τα ιικό φορτίο και τα CD4 (αλλιώς Τ4), το ιικό φορτίο είναι η ποσότητα του ιού στο αίμα σου, όσο πιο χαμηλό τόσο πιο καλό και τα CD4 είναι η άμυνα του οργανισμού σου, όσο πιο υψηλά τόσο πιο καλά. Αν πέσουν τα CD4 σου κάτω από τα 250 τότε θα ξεκινήσουμε θεραπεία για προληπτικούς λόγους. Εσύ έχεις 480 CD4 και το ιικό σου είναι 15.000. ακόμα είσαι σε πολύ καλό σημείο. Θα κάνουμε τις εξετάσεις, θα σου ανοίξουμε φάκελο και σε μία εβδομάδα θα έρθεις ξανά για να μιλήσουμε. Θα σου δώσω και το κινητό μου αν χρειαστείς κάτι να με πάρεις.»

 

Πήγα στην νοσοκόμα, μου πήρε αίμα, έδωσα και τα στοιχεία μου και μου είπαν σε μία εβδομάδα να πάω και να δούμε τα αποτελέσματα. Δεν πρόκειται να τηλεφωνήσουν στο σπίτι μου ή να στείλουν κάποιο χαρτί.

 

Έφυγα. Ήμουν κάπως πιο ήρεμος. Πήρα την κολλητή μου, τις εξήγησα τι έγινε. Μου είπα να μην κάνω καμία βλακεία και να περιμένω από την επόμενη εβδομάδα να δώ τι θα μου πούνε.

 

Δεν μπορούσα να πάω στην δουλειά. Ήθελα να πάω να ξεκουραστώ. Πήγα σπίτι κα είπα στην μάνα μου ότι δεν ένιωθα καλά στην δουλειά και γύρισα πίσω.

 

Καθόμουν όλη μέρα στο κρεβάτι.

 

Το βράδυ είπα να μπω στο MIRC με το nickname Petheno.

man_sad.jpg

Η συνέχεια στο επόμενο…..

Αναρτήθηκε στις My HIV life. 10 Σχόλια »

10 Σχόλια to “Τα πρώτα αποτελέσματα.”

  1. Equilibrium Says:

    πόσος καιρός έχει περάσει από τότε? δεν εχς άλλα σχολια, μες στην απλοτητα του λογου σου και την αβιαστη γραφή, περνςα το μηνυμα και τα συναισθηματα σου, σαν να ήμαστε στη θεση σου. Περιμενουμε με ανυπομονησια.

  2. silent minority Says:

    καλώς σε βρίσκω, φίλε 🙂

  3. pavlos Says:

    einai h prwth fora pou grafw kati an kai se «diavazw» apo to prwto sou post – 😉 – htan kairos nomizw na pw kai egw poso exeis allaksei thn eikona pou eixa gia ayto to 8ema, to hiv. se eyxaristw poly gia tis syzhthseis mas kai 8elw na ksereis oti 8a eimai konta sou. sto exw ksanapei allwste! synexise na mas dineis kati apo ton eayto sou. exeis polla na dwseis stous gyrw sou! se filw kale mou file.

  4. gayprofusion Says:

    Είναι εγκληματικό να υπάρχουν ακόμα ιστοσελίδες που γράφουν βλακείες ότι πεθαίνεις μέσα σε έξι μήνες! Υπάρχει, δυστυχώς, τεράστια έλλειψη ενημέρωσης, μαζί με την ακόμα πιο τεράστια προκατάλειψη!

  5. Κώστας Says:

    Είναι συγκλονιστικό το πόσα μπορεί να μάθει κανείς διαβάζοντας τα κείμενα σου. Συνέχισε να γράφεις και να ξέρεις ότι σε διαβάζω με μεγάλη αγωνία.

  6. deodonus Says:

    Είναι πραγματικά πολύ χρήσιμα όλα αυτά που μας διηγείσαι. Και αυτό, γιατί όσο καλά και εάν ενημερωνόμαστε για το hiv/adis, είναι πάντα όλα κάπως απρόσωπα και «ψυχρά». Βλέποντας όμως την ιστορία σου να ξετυλίγεται σιγά-σιγά, νιώθουμε όλο και πιο «οικείοι» με αυτό το φαινόμενο της εποχής μας. «Οικείοι», εννοώντας ότι δεν το θεωρούμε πλέον ως κάτι εξωγήινο ή ως η καταδίκη για το πυρ το εξώτερον, αλλά ως κάτι που είναι εδώ, υπάρχει γύρω μας και ούτε να μας φοβίζει πρέπει υπερβολικά, ούτε και να μας αφήνει και παντελώς αδιάφορους. Είναι αυτό που είναι.

    Καλή συνέχεια στην συγγραφή σου και στην ζωή σου γενικότερα!
    🙂

    Υ.Γ.: Σε μερικές ώρες θα πάω να κάνω τις εξετάσεις. Παρ’όλο που είναι η πρώτη φορά που υπάρχουν κάποια παρόμοια συμπτώματα πάνω μου (ελπίζω ψυχογενή), είναι η πρώτη φορά που δεν φοβάμαι. Έχοντας πλέον καταρρίψει τον μύθο, είμαι έτοιμος για το οποιοδήποτε αποτέλεσμα.

  7. think+ Says:

    Den perimena pote oti 8a ta dw ola auta grammena kapou… Bravo boy, me synginises!

  8. Konstantina Says:

    Bravo sou pou milas gia ola auta!
    se parakalo apanta mou prive sto mail mou thelo oposdipote na epikoinoniso mazi sou.

    Kali sunexeia!

  9. Στα ορια... Says:

    Γεια σου φιλε. Ειμαι ελληνας αλλα ζω στη Νοτια Αφρικη. Ειμαι επισης οροθετικος περιπου 4 με 5 χρονια. Το ειχα κολλησει στην Ελλαδα οταν ζουσα εκει αλλα το βρηκα στο αιμα μου πριν 3 χρονια απο κατι εξετασεις. Το Τ4 σημερα ειναι στα 130. παρα πολυ χαμηλο. Ο γιατρος μοθ με πιεζει να ξεκινησω θεραπεια το συντομοτερο γιατι αν αρρωστησω θα ειναι πολυ επικινδυνο. Εγω αρνουμαι επειδη δεν αισθανομαι καθολου αρρωστος, αντιθετος εχω απιστευτει ενεργεια, αλλα τα αποτελεσματα λενε το αντιθετο. Δεν ξερω τη να κανω. Ελπιζω οτι στο επομενο τεστ το Τ4 θα εχει ανεβει τουλαχιστον στα 250. Ελπιζω σε ενα θαυμα……………..

  10. e=mc2 Says:

    σου ευχομαι το πιο καλο στην ζωη σου. δεν ειμαι ομο κι ουτε οροθετικος. μπραβο που βγαζεις μια ευγενεια και μια μορφωση.πιστευω οτι οχι μονο ΔΕΝ θα πεθανεις στα 6 χρονια (7 αν ελεγαν θα ειχε μεταφυσικη βαση ιερος αριθμος ) αλλα με την προσεκτικη ζωη που θα κανεις και την υγιεινη διατροφη θα ζησεις πιο πολλα χρονια αν δεν ειχες αυτη την ασθενεια. Το Καπνισμα θα σε πηγαινε σε καρκινους η εμφραγματα και πολυ γρηγορα …….
    να εισαι ευτυχισμενος


Σχολιάστε

