Σκέψεις για τον HIV

2.jpg

Ήμουν ταυτόχρονα ήρεμος και αγχωμένος, χαρούμενος και λυπημένος, ευτυχισμένος και δυστυχισμένος, αλλά βασικά ήμουν αηδιασμένος.

 

 Αηδιασμένος με το σώμα μου, αηδιασμένος με τα σωματικά υγρά μου, αηδιασμένος με εμένα γενικά.

 

Σκεφτόμουν όταν βούρτσιζα τα δόντια μου ότι τα σάλια μου ήταν θανατηφόρα.

Σκεφτόμουν όταν πήγαινα στην τουαλέτα ότι έπρεπε να απολυμαίνω την τουαλέτα κάθε φορά που έκανα την φυσική μου ανάγκη.

Σκεφτόμουν ότι όταν έκανα μπάνιο, η μπανιέρα ήθελε απολύμανση.

Σκεφτόμουν ότι θα κολλήσω την οικογένειά μου, τα ανίψια μου, ακόμα και με τον αέρα που αναπνέουν μέσα στο σπίτι επειδή τον αναπνέω κα εγώ.

Σκεφτόμουν ότι έπρεπε να βρω μία δικαιολογία να λείπω από το σπίτι συνέχεια για να μην είμαι κοντά με την οικογένεια μου πολλές ώρες.

 

Φοβόμουν να πιάσω μαχαίρι στα χέρια μου, φοβόμουν μήπως κοπώ και τρέξει αίμα και μολύνω τα πάντα.

 

Είχα ένα μπουκάλι οινόπνευμα στο μπάνιο και όποτε χρησιμοποιούσα την τουαλέτα, τον νιπτήρα, την μπανιέρα, έριχνα παντού για να ΣΚΟΤΩΣΩ τον ιό.

 

Ενώ ήξερα ότι δεν μπορείς να κολλήσεις τον άλλον τόσο εύκολα εγώ φοβόμουν.

Ήξερα ότι μπορώ να πλένω τα ρούχα μου με των άλλων.

Ήξερα ότι μπορώ να τρώω με τα ίδια μαχαιροπίρουνα όπως όλοι.

Ήξερα ότι μπορώ να παίξω με τα ανίψια μου και να τα πάρω αγκαλιά.

 

Δεν θα πάθει κανείς τίποτα από μένα, δεν κινδυνεύει κανείς από μένα.

 

Οι μέρες κυλούσαν δύσκολα για μένα, αφού κανείς στην οικογένειά μου δεν ήξερε τίποτα απολύτως για την κατάστασή μου.

 

Μόνος μου αγχωνόμουν, μόνος μου προσπαθούσα να τους προστατέψω από εμένα, μόνος μου φοβόμουν.

 

Το ίδιο άγχος είχα και για τα άτομα στην δουλειά μου.

 

Φοβόμουν μήπως τους βάλω σε κίνδυνο.

 

Ακόμα και για καφέ πήγαινα και φοβόμουν ότι ο επόμενος που θα πιει από το ίδιο φλιτζάνι μετά από μένα αφού έχει πλυθεί θα κολλήσει .

 

Ακόμα και όταν βάραγα μαλακία και τελείωνα έβλεπα τα υγρά μου και τα παρατηρούσα αηδιασμένος, τους μίλαγα και έλεγα «μέσα εκεί είναι ο θάνατος, αυτά εδώ σκοτώνουν κόσμο, είναι αηδία».

 

Έχασα το μόνο πράγμα που ικανοποιεί εσωτερικά τον άνθρωπο. Δεν έχω όρεξη ούτε μαλακία να βαρέσω.

 

Αισθανόμουν μόνος, ήθελα μία αγκαλιά αλλά ακόμα δεν μπορούσα να συναντηθώ με άλλον οροθετικό. Ξέρω ότι αν βρισκόμουν εκείνο το στάδιο με κάποιον οροθετικό, εγώ θα συμπεριφερόμουν πολύ ρατσιστικά απέναντί του παρόλο που είμαι και εγώ οροθετικός.

 

Εδώ αηδιάζω με τον εαυτό μου, να δώ έναν άλλο οροθετικό? Ούτε για πλάκα.

 

Συνέχισα όμως να μπαίνω στο MIRC και να ψάχνω να μιλήσω με άλλον οροθετικό.

 

Φυσικά μίλαγα ακόμα με τον πρώτο μου οροθετικό φίλο που μου είχε δώσει τις συμβουλές του.

Στο MIRC είχα πλέον το nickname HIVathina.

Κάθε φορά που έμπαινα μίλαγα και με έναν άλλο οροθετικό. Και όλοι μου έλεγαν ότι μου είχε πει και ο φίλος μου και η γιατρός μου.

Κάθε φορά ηρεμούσα όλο και πιο πολύ με το θέμα του θανάτου και των συμπτωμάτων και των φαρμάκων. Αυτό όμως δεν με είχε ηρεμήσει ακόμα πολύ σε ότι έχει σχέση με την ύπαρξή μου με την οικογένειά μου μέσα στο σπίτι και με τα υγρά μου.

ad-dd2013words-to-live-by-hope-posters.jpg

 Στο MIRC ήταν κάποιοι που ήθελαν απλά να μάθουν κάποια πράγματα για τον HIV.

Εγώ ακόμα δεν ήμουν σωστός για να δίνω συμβουλές, αλλά μπορούσα να πώ τουλάχιστον αυτά που έχω μάθει έως τώρα όσο και να μην τα έχω πιστέψει 100% για μένα.

 

Κάποια μέρα μου μίλησε και ένας χημικός και μου είπε ότι ξέρει για το HIV πολλά πράγματα. Αυτός μου πρότεινε να ξεκινήσω

Βασιλικό Πολτό και όταν τελειώσει να ξεκινήσω Πρόπολι, και όταν αυτό τελειώσει ξάνα Βασιλικό Πολτό από την αρχή.

 

Ο Βασιλικός Πολτός και η Πρόπολι είναι πολύ καλά για την υγεία, έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, σου δίνουν ενέργεια, καλή διάθεση, σου θωρακίζουν και προστατεύουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα και έτσι δεν αρρωσταίνεις εύκολα.

 

Και όντως, μπορώ να πω ότι ένα από τα άμεσα συμπτώματα που εγώ κατάλαβα ότι μου προκλήθηκαν από το HIV είναι η κούραση.

 

Επέστρεφα από την δουλειά και έπεφτα για ύπνο, δεν είχα κουράγιο, διάθεση να κάνω το οτιδήποτε μετά την δουλειά. Με την Πρόπολι και τον Βασιλικό Πολτό έφευγα από τη δουλειά και πήγαινα στο σπίτι, άλλαζα και πήγαινα στο γυμναστήριο.

 

Άρχισα να έχω ευχάριστη διάθεση και δεν αρρώσταινα εύκολα. Αυτό μου έδωσε πολύ δύναμη, κουράγιο. Άρχισα σιγά σιγά να ηρεμώ και να πιστεύω ότι όντως όλα θα πάνε καλά, ήδη αισθάνομαι πολύ καλά, φυσικά με την βοήθεια του Βασιλικού Πολτού και της Πρόπολις.

 

Το μόνο που περίμενα ήταν να έρθει η μέρα για την επόμενη επίσκεψη στην γιατρό μου για τις νέες εξετάσεις του τριμήνου ώστε να δούμε σε τι κατάσταση είμαι μετά από 3 μήνες.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , . 4 Σχόλια »

4 Σχόλια to “Σκέψεις για τον HIV”

  1. oblivion Says:

    Αρχικά, να σου δώσω κι εγώ με τη σειρά μου μια μεγάλη αγκαλιά – έστω και διαδικτυακή. Αυτό που κάνεις, το να γράφεις δηλαδή για την ζωή σου με τον hiv τόσο ειλικρινά και απλά, δεν είναι και λίγο. Απλά αφήνω ένα σχόλιο, γιατί η περιγραφή πιο πάνω του πως νιώθεις πλέον με τα υγρά σου, μου θύμισε την ατάκα ενός οροθετικού που είχα γνωρίσει παλιότερα ο οποίος μου είχε πει ότι στην αρχή «ακόμα και μαλακία που τραβούσα φορούσα προφυλακτικό». Είναι λογικό να νιώθει κανείς στην αρχή αυτή την ρήξη με το σώμα του, τα υγρά του, με το σεξ. Θέλω να πιστεύω ότι συνηθίζοντας κανείς να ζει με τον hiv, επαναδιαπραγματεύεται τη σχέση του με όλα αυτά. Κι από όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα είμαι σίγουρος ότι κι εσύ αυτό θα κάνεις. Να’σαι καλά. Τα ξαναλέμε.

  2. moi moi Says:

    kouragio…

  3. ForbiddenApple Says:

    Μεγάλο πράγμα να γράφεις την προσωπική σου ιστορία σε ένα blog. Σε αγγίζει ταυτίζεσαι αλλά ταυτόχρονα λυτρώνεσαι αντιμετωπίζοντας την πραγματικότητα. Περιμένω να διαβάσω για την εξέλιξη στα γεγονότα, εάν έχεις μοιραστεί τις δύσκολες αυτές εμπειρίες με τους γονείς σου και τα αδέλφια. Οσον αφορά για τον HIV τα πράγματα έχουν βελτιωθεί στο επιστημονικό κομμάτι. Θεωρείται μια whole-life κατάσταση, απλά χρειάζεται να προσέχεις τη μόλυνση από άλλα παθογόνα και ιούς πχ γρίπης κτλ. Η υγιεινή ζωή είναι καλή επιλογή. Γίνεται επίσης προσπάθεια δημιουργίας ενός εμβολίου που θα προκαλεί ανοσοποίηση και προστασία αλλά δυστυχώς αποτυχγάνει λόγω υψηλής μεταλλακτικότητας και ανομοιογένειας του ιού. Οι αναγνώστες σου πιστεύω έχουμε προβληματιστεί και κατάφερες να μας δώσεις μια πραγματικά ανθρώπινη εικόνα, που δεν είχαμε ξαναδεί. Συνέχισε έτσι.

  4. tasos Says:

    polu kalo na moirasteis tis empeiries sou me mas. omologw eisoun ektos pragmatikotitas. sunexise to mellon einai mprosta sou. ok mwro?


Σχολιάστε

