Οι εξετάσεις του 1ου τριμήνου

calm-down-intro2.jpg 

 

Πλησίαζαν οι μέρες να πάω να κάνω την εξέταση του τριμήνου που πέρασε.

 

Πήρα τηλέφωνο την γιατρό μου για να κλείσω ραντεβού για να πάω να μου κάνουν την αιμοληψία. Σε δύο μέρες έπρεπε να πάω εκεί.

 

Μπορώ να πω ότι σκεφτόμουν λίγο τις εξετάσεις αλλά προσπαθούσα να είμαι ήρεμος.

 

Η ημέρα έφθασε.

 

Δεν είχα ζητήσει άδεια από την δουλειά μου, προσπάθησα να πάω πολύ νωρίς για να τελειώνω γρήγορα και να είμαι πίσω νωρίς.

 

Έφθασα στο νοσοκομείο, πήγα στην γιατρό μου, με ρώτησε αν είμαι καλά, της είπα ότι αισθάνομαι λίγο άρρωστος μερικές φορές, ότι αισθανόμουν κάποιες ταχυκαρδίες κτλ και μου είπε ότι αυτά είναι «ψυχολογικές παθήσεις» που τις προκαλώ εγώ με το άγχος μου και τον φόβο μου και ότι δεν έχουν σχέση με τον ιό, είναι απλά κατά φαντασίαν παθήσεις.

 

Με ρώτησαν αν είχα φάει κάτι και τους είπα όχι ήμουν νηστικός (ήξερα ότι είναι καλύτερα να είσαι νηστικός για να τις εξετάσεις αίματος). Μου πήραν αίμα και μου μέτρησαν το βάρος μου και την πίεσή μου.

 

Όλα ήταν μια χαρά (από θέμα πίεσης και βάρους).

 

Μου είπε η γιατρός μου ότι όλα πάνε καλά έως τώρα, θα δούμε και τα αποτελέσματα και θα τα πούμε ξανά τότε.

 

Επίσης μου είπε ότι πρέπει να κάνω και τα εμβόλια για την ηπατίτιδα.

 

Πήγα αμέσως στο πιο κοντινό φαρμακείο και πήρα την πρώτη δόση του εμβολίου και της το πήγα να μου το κάνει.

 

Μου το έκανε και μου είπε να τηλεφωνήσω για τα αποτελέσματα σε μία εβδομάδα περίπου.

 

Επίσης μου είπε η γιατρός μου ότι αν θέλω μπορώ να πάρω μέρος σε κάποιες έρευνες που κάνουν για τον ιό αφού είμαι μικρός σε ηλικία, χωρίς φάρμακα, δεν καπνίζω, δεν πίνω καφέδες, είμαι υγιείς και έτσι είμαι κατάλληλος για τις έρευνες αυτές.

 

Μου είπε ότι κάνουν μία έρευνα/εξέταση στην καρδιά και στις φλέβες για να δούν αν τα φάρμακα επηρεάζουν την καρδιά και ότι έχει σχέση με αυτό.

 

Εγώ της είπα ότι δέχομαι να πάρω μέρος σε αυτήν την έρευνα γιατί επίσης θα ξέρω αν υπάρχει ήδη κάποιο πρόβλημα με την καρδιά μου και σε ότι άλλο με εξετάσουν.

 

Μου είπε ότι θα με ειδοποιήσει για το πότε θα την κάνουμε.

 

Μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ ήρεμος. Δεν είχα κανένα άγχος. Αυτό με την έρευνα/εξέταση μου άρεσε, με έκανε να αισθάνομαι ότι με προστατεύει, ότι ενδιαφέρετε για τον ασθενή της.

 

Έφυγα, πήγα στην δουλειά, είχα αργήσει λίγο αλλά δεν μου είπαν τίποτα.

 

Χάρηκα.

 

guardianangel206.jpg

 

Όλα πήγαιναν έως τώρα καλά. Μόνο το ψυχολογικό με απασχολούσε. Δεν ήταν εύκολο να μην σκέφτομαι τον ιό.

 

Αυτό που σιγά σιγά με έκανε να αισθάνομαι καλύτερα ήταν ότι υπήρχε κόσμος στο internet που ήθελε να μιλήσει μαζί μου.

 

Ήταν και κάποιοι που ήθελαν να κάνουν σέξ μαζί μου. Άλλοι γιατί ήξερα περί HIV και δεν το φοβόντουσαν, ήξεραν προς να προφυλαχθούν (από ότι μου έλεγαν δηλαδή), άλλοι αδιαφορούσαν πλήρως αν είμαι οροθετικός αρκεί να κάνουν σεξ μαζί μου (τι μαλάκες, για όνομα του θεού, όλα για το σέξ), άλλοι ήθελαν απλά να γνωριστούμε.

 

Φυσικά ήταν δύσκολο να πάρω την απόφαση να βγω για καφέ με κάποιον που ήξερε ότι ήμουν οροθετικός.

 

Φοβόμουν να μάθουν για μένα, και αν με ξέρει? Αν το πεί σε κανέναν και με ξέρει ο άλλος? Δεν το ρισκάρω ακόμα. Έχω χρόνο μπροστά μου για γνωριμίες.

 

Δημιούργησα από την πρώτη μέρα που έμαθα ότι είμαι οροθετικός νέο προφίλ και στο dar με nickname που είχε σχέση με το HIV.

 

Ήδη μέσα σε 3 μήνες είχα μιλήσει και είχαν δεί το προφίλ μου πάνω από 700 άτομα.

 

Φυσικά δεν είχα μιλήσει με όλους αυτούς και φυσικά αν έβρισκα κάποιον πολύ ενδιαφέρον, που φαίνεται ότι με ποιόν μιλάει, ότι έχει μυαλό κτλ θα τολμούσα να βγώ μαζί του.

 

Μου έλειπε πολύ μία σχέση, ένα άτομο που να με αγαπά και να με φροντίζει, να με καταλαβαίνει, να ξέρει τι περνώ και να με βοηθά, να περνάμε καλά.

 

Φυσικά πλέον είχα και δύο / τρεις φίλους οροθετικούς και μη που τους έκανα από το dar ή το MIRC και μιλάγαμε στο MSN σχεδόν καθημερινά.

 

Μιλάγαμε και για το HIV άλλα και γενικά για ότι άλλο θέλαμε.

 

artwalk.jpg

 

Οι μέρες περνούσαν και η αγωνία αυξανόταν κάθε μέρα και ποιο πολύ όσο πλησίαζαν οι μέρες για τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου.

 

Είμαι όντος μια χαρά ή θα αρχίσω φάρμακα τώρα?

 

Μπορώ να πώ ότι ευχόμουν να έχουν κάνει σε όλες τις εξετάσεις έως τώρα λάθος και να μου πούν «Ξέρεις κάτι? Δεν είσαι οροθετικός, κάναμε λάθος.» και μετά ξύπνησα που λέμε.

 

Ήρθε η ημέρα που πίστευα ότι πέρασε μία εβδομάδα από την ημέρα που μου έκαναν την αιμοληψία και έτσι πήρα τηλέφωνο να μάθω τα αποτελέσματα.

 

Μίλησα με την γιατρό μου και μου είπε ότι τα CD4 ήταν σταθερά στα 470 και το ιικό φορτίο στα 10.000.

 

«10.000?» την ρώτησα.

 

«Δεν είναι λιγότερα από πρίν?»

 

«Κοίτα» μου λέει, «τα 30.000 και 10.000 θεωρούνται ίδια ποσοστά, αφού τον ιό τον μετράμε με κλασματικό τρόπο. Δεν το θεωρούμε μεγάλη διαφορά αλλά ίδιο.»

 

«Εντάξει» της λέω. «Οπότε όλα πάνε καλά?»

 

«Ναι» μου λέει, «είμαστε σταθεροί, δεν θα πάρεις ακόμα φάρμακα. Σε 3 μήνες θα κάνουμε την επόμενη αιμοληψία τώρα να δούμε τότε πως θα τα έχεις πάει.

 Τώρα, όσον αφορά την έρευνα που σου είχα πει, θές να κλείσουμε ένα ραντεβού με τον γιατρό που θα σου την κάνει για την επόμενη εβδομάδα?»

 

Και τις απάντησα «Ναι, μια χαρά.»

 

Μου λέει «θα σε πάρω εγώ τηλέφωνο να σου πώ πότε θα είναι ελεύθερος για να κλείσουμε ραντεβού.»

 

Μια χαρά.

 

Οι εξετάσεις σταθερές με τις πρώτες, φάρμακα όχι ακόμα, έχω αρχίσει και να ηρεμώ λιγάκι.

 

 

1.jpg

 

Άντε να δούμε την συνέχεια τώρα. Το επόμενο είναι η εξέταση για την έρευνα και οι εξετάσεις για το επόμενο τρίμηνα. Δεν έχω κάτι άλλο να με απασχολήσει η ιός τώρα σε τέτοια θέματα. Θα ζήσω την ζωή μου κανονικά. Για να μην πώ ότι πρέπει να αποκτήσω περισσότερη δύναμη, αυτοπεποίθηση, να κάνω πράγματα που τα άφηνα παλιά για να τα κάνω κάποια άλλη στιγμή και ποτέ δεν τα έκανα.

 

Πρέπει να αφήσω κλειδωμένα τα αισθήματά μου πλέον για τον «πρώην» και να κοιτάξω να φτιάξω από την αρχή την «ΝΕΑ» μου ζωή.

 

Την ζωή μου με τον HIV

 

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , . 9 Σχόλια »

9 Σχόλια to “Οι εξετάσεις του 1ου τριμήνου”

  1. Equilibrium Says:

    κάτι τέτοιες στιγμές εκτιμούμε πολύ περισσότερο αυτό/ά που θεωρούμε δεδομένο/α στη ζωή μας… συνέχισε να μας ιστορείς

    (τις προάλλες στο dar ανακάλυψα ένα προφίλ με ένα παιδί που έμαθε ότι έχει hiv, έχει καθαρή facepic και θυμήθηκα ότι είχαμε μιλήσει από msn όταν ήμουν αθήνα, αλλά δεν είχαμε γνωριστεί από κοντά. είναι τόσο θλιβερό… κι όμως η ζωή συνεχίζεται, έτσι φαινόταν να λέει με το προφίλ του, και μάλιστα παίρνει μεγαλύτερη αξία.. )

  2. oxbrowse Says:

    ο τρόπος με τον οποίο γράφεις δείχνει πως κάθε σου φράση την έχεις σκεφτεί καλά… και επειδή πολλοί ακόμα θα βρεθούν/-με στην ίδια θέση, να ξέρεις πως με αυτά που γράφεις ότι μας έχεις ήδη καθησυχάσει… κι αυτό είναι μεγάλη υπόθεση ήδη…

  3. if.. ιγένεια Says:

    Ελπίζω όλα να πάνε όσο καλύτερα γίνεται..

  4. Akjlleas Says:

    geia sou!!!xthes diavasa oli tin selida kai na sou po tin alitheia porothika me tin istoria sou mexri edo!!!
    niotho oti mas eksistoreis oxi apla mia periodo alla oli sou tin zoi!
    meta apo ayta pou diavasa niotho oti se ksero, ezisa mesa sou.
    S’euxaristo pou ta grafeis ola ayta giati osoi to diavasoun tha tous anoiksoyne ta matia sxetika me to hiv.

    thelo na sou po kai kati allo.ego asxoloumai me enalaktikes therapeies (me reiki pio poli).
    kai genika stin ennalaktiki iatriki prospathoume na therapeusoume tous allous olistika.
    gia kathe astheneia i kati pathologiko yparxei i antoistixi aitia pou mas to dimiourgei kai den to exei kanei allos ektos apo emas apo ton tropo pou skeftomaste kai zoume genika.
    thelo na anafero kati geniko kai meta tha sou miliso sigkekrimana gia tin aitia tou aids.

    o kosmos me hiv kai aids auksanei sinexos giati katastrefoume ta dasi stin gi.ta dasi antikatoptrizoun to anosopoitiko sistima ths gis.etsi gia ayto se poli kosmo ypoleitourgei to anosopoiitiko tou sistima kai ‘asthenei’.

    alla den einai mono ayto.;ekpizo na min me pareksigiseis alla osa sou leo einai istera apo polla xronia diavasma praktiki kai meleti.
    to megalitero provlima einai oti o kosmos den agapaei ton eyato tou pragmatika.kai den kanei kati gia na ton agapisei.

    loipon kai gia na teleiono i aitia tou aids einai otan kapoios arneitai ton eauto tou.niothei sexoualikes enoxes.exei thn pepoithisi oti den einai arketa kalos.
    (fisika den ta leo ego,einai pleon 100% apodedeigmena!).

    kai o tropos antipetopisis tou einai na epanalamvanei katimerina gia poli megalo xroniko diastima ta eksis.
    Eimai mia theiki, uperoxi ekfrasi tis zois.Apolamvano tin seksoualikotita mou.Apolamvano oti eimai.Agapo ton eayto mou.

    elpizo na min se koufana , na epiasan topo kai na voithitheis(an thes fisika!!).

    mporeis na pareis to vivlio metamorfoste ti zoi sas ,tis louise l.hay(psixotherapeytria),ekdoseis i dinamiki tis epitixias.

    polla filia kai na eisai panta kala!!!

  5. oblivion Says:

    Φίλε Akjllea, καμία αντίρριση για το αν και κατά πόσον έχεις μεταμορφώσει εσύ τη ζωή σου μέσω των εναλλακτικών θεραπειών, αλλά ας είμαστε τουλάχιστον τυπικά ειλικρινείς. Η Louise I. Hay δεν είναι ψυχοθεραπεύτρια. Για του λόγου το αληθές ρίξτε μια ματιά κι εδώ για αρχή http://en.wikipedia.org/wiki/Louise_Hay. Το να το δηλώνει κάποιος έτσι ανενδοίαστα προσβάλλει και όλους εμάς οι οποίοι ασχολούμαστε επαγγελματικά με την ψυχοθεραπεία. Άσε που μόνο καχυποψία μπορεί να εγείρει το γιατί να θέλει κάποιος να παρουσιάσει ως ψυχοθεραπεύτρια κάποιαν σαν την Hay. Ας είμαστε τυπικοί λοιπόν όσον αφορά το πως παρουσιαζόμαστε, ειδικά όταν απευθυνόμαστε σε ανθρώπους όπως ο φίλος που μας φιλοξενεί στο blog του. Το αν μπορεί κάποιος να βελτιώσει τη ζωή του μέσω του ρέικι είναι προσωπικό του θέμα. Εγώ, προφανώς, από τη μεριά μου θεωρώ απαραίτητη μια θεραπευτική σχέση διαλόγου, όπως η ψυχοθεραπεία. Η πραγματική, όχι η μαϊμού της Hay. 🙂 Καλημέρα σε όλους!

  6. Akjlleas Says:

    Pros to atomo pou dimiourgei to blog,

    file mou an theleis fisika agorase to vivlio kai ase osous den mporoun na sindesoun stin douleia tous tin pneymatikotita na menoun se lithargo.

    diavase to kai meta apofasizeis ti sou pigainei kai ti oxi,kai me ti mporeis na gineis kaliteros, kai apofasizeis monos sou pos mporeis na sou kaneis kalo.

    me tin agni (kai distixos pereksigimeni) prothesi gia voitheia!
    na eiste oloi kala!!!

  7. Thomas Xomeritis Says:

    Σ’ ευχαριστώ που άνοιξες αυτό το blog. Και φυσικά πρέπει να ζήσεις τη ζωή σου κανονικά και να την ευχαριστηθείς. Σήμερα, Κυριακή, θα περάσω όλη μέρα με ένα από τους καλύτερους μου φίλους που είναι οροθετικός πολλά χρόνια τώρα, από όταν τα πράγματα ήταν πολύ πολύ πιο δύσκολα. Και ζει τη ζωή του μια χαρά, και έχει και μακροχρόνια σχέση.

    Δείχνεις δυνατός και ξέρω ότι θα τα καταφέρεις να προσαρμοστείς.

  8. revqueer Says:

    Σήμερα διάβασα πρώτη φορά το blog σου και πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί! Keep it up!!!

  9. tifoeus Says:

    καλησπέρα και εγώ σε διάβασα σήμερα…ξέρεις καμιά φορά οι ιστορίες που βγαίνουν μέσα από την προσωπική καθημερινότητα και ξετυλίγονται με ειλικρίνεια έχουν μια διαφορετική δυναμική από μια φανταστική αφήγηση. όποτε κατά πρώτο θέλω να σου πω πως δημιούργησες ένα πολύ ενδιαφέρον μπλοκ και πολύ χρήσιμο παράλληλα ειδικά για τους νεαρούς σε ηλικία αναγνώστες σου αλλά και όχι μόνο.
    κατά δεύτερο μέσα από τη γραφή σου φαίνεσαι δυνατό άτομο, είσαι πολύ νέος με υγιή οργανισμό που αν τον προσέξεις μπορεί να έχεις μια απόλυτα ολοκληρωμένη και γεμάτη ζωή που είναι και η ευχή μου.
    Θέλω αν μπορέσεις να σκεφτείς και αν θες να μου απαντήσεις αν έχεις προσπαθήσει να ενημερώσεις τους ανθρώπους που είχες επαφή χωρίς προφυλακτικό για το αν γνωρίζουν καμιά εξέλιξη σε σχέση με την δικιά τους υγεία που είναι και σημαντικό και για τους ίδιους και για τους πιθανούς τους συντρόφους.

    καλή συνέχεια!!!


Σχολιάστε

