Η πρώτη μου ερωτική γνωριμία με οροθετικό.

27.jpg

 

Πέρασαν τρεις μήνες με τον φόβο, την άγνοια, την στεναχώρια, την λύπη, το άγχος, την μοναξιά, την αηδία, τον τρόμο του ιού.

 

Τρεις μήνες με συνεχή ενημέρωση για τον ιό μέσα από την ζωή μου.

 

Ήρθε όμως και η ελπίδα, η χαρά, των πρώτων αποτελεσμάτων που μου δείχνουν ότι είμαι σε σταθερή κατάσταση και για τουλάχιστον τους επόμενους τρεις μήνες δεν θα χρειαστεί να πάρω φάρμακα. Ότι για τους επόμενους τρεις μήνες θα με θεωρώ «φυσιολογικό» σε σχέση με την υγεία μου.

 

Καιρός να μπω σε μία σκέψη. Τι θα κάνω αυτούς τους επόμενους τρεις μήνες με την ζωή μου και την ζωή μου με τον HIV?

 

Θεωρώ πλέον ότι ο ιός είναι ένα εισιτήριο για να «ομορφύνω» την ζωή μου. Γιατί να κάθομαι και να στεναχωριέμαι? Γιατί να λυπάμαι τον εαυτό μου? Γιατί απλά να κάθομαι και να περιμένω τον ιό να δράση? Γιατί να παραδοθώ στο κόλπο του ιού που είναι να με κάνει να λυγίσω και να με «καταλάβει»?

 

Τέρμα όλα αυτά, φυσικά θα υπάρχουν μέσα μου αλλά δεν θα αφήσω να με κατακτήσουν.

 

Ξεκίνησα πάλι το γυμναστήριο, πήγα για ψώνια, άλλαξα το στυλ μου, άρχισα να γίνομαι αυτός που ήθελα άλλα πάντα το άφηνα για αύριο.

 

Άρχισα να γίνομαι πάλι κοινωνικός. Γνώρισα τον τωρινό μου κολλητό φίλο.

 

Πήγα στην συναυλία της Shakira J 

Άρχισα να βγαίνω με τον κολλητό μου σε club, για καφέ, για φαγητό, κινηματογράφο.

 

Άρχισα να έχω ερωτικές ορέξεις. Πολλές μπορώ να πω.

 

7e2fbc67a221a5858ac06fceeeded8a7.jpg

 

 

Ώσπου μία μέρα είδα ένα προφίλ οροθετικού στο gaydar που είχε μία πολύ όμορφη πλάτη. Μου άρεσε. Ήθελα να στείλω μήνυμα. Του έστειλα.

 

Μετά από μία μέρα μου ήρθε απάντηση, «Γεια σου, τι κάνεις? Θές να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά? Δεν δείχνω φωτογραφία προσώπου για τους γνωστούς λόγους. Θα χαρώ να πάρω θετική απάντηση. Να προσέχεις. Φιλάκια.»

 

Και του απάντησα ότι θέλω να βρεθούμε για καφέ και του έδωσα το κινητό μου.

 

Την επόμενη έλαβα ένα μήνυμα που μου έλεγε ότι είναι αυτός και αν θέλω σήμερα να βρεθούμε για καφέ. Του απάντησα ότι θέλω και κανονίσαμε πού και τι ώρα.

 

Πήγα και τον βρήκα εκεί.

 

Ήταν γλυκούλης, με ΥΠΕΡΟΧΟ σώμα, το στυλ του ήταν διαφορετικό από το δικό μου αλλά του πήγαινε και μου άρεσε.

 

Δεν μπορούσα να καταλάβω όσο μιλάγαμε αν του άρεσα.

 

Εμένα μου άρεσε.

 

22.jpg

 

Μου μίλησε για την ζωή του, τι κάνει, πώς τα περνάει, του μίλησα για μένα, για την δική μου ζωή και ανησυχίες. Είναι πολλά χρόνια οροθετικός, χωρίς φάρμακα εδώ και 4 χρόνια. Τόσα χρόνια οροθετικός και έχει ένα ΥΠΕΡΟΧΟ σώμα, που θα το ζήλευαν πάρα μα πάρα πολλοί.

 

Μετά από μερικές ώρες (περίπου δυο ώρες) φύγαμε από το καφέ. Με ρώτησε αν ήθελα να πάμε βόλτα. Του είπα ναι θα το ήθελα. Με ρώτησε αν ήθελα να πάμε στο σπίτι του. Κατάλαβα ότι μάλλον θα ήθελε να κάνουμε σέξ. Ήθελα να κάνω σέξ? Μπορούσα? Ήμουν σε θέση να κάνω σέξ με έναν οροθετικό? Ήμουν σε θέση να κάνω σέξ γενικά?

 

Δέχτηκα να πάμε σπίτι του.

 

Φθάσαμε, μπήκαμε μέσα. Φαινόταν λίγο αμήχανος.

 

Έκατσα στο κρεβάτι.

 

Έψαχνα θέματα για κουβέντα.

 

Κουβεντιάζαμε. 

 

Άρχισε να με πλησιάζει όμορφα.

 

Κατάλαβα ότι ήθελε να προχωρήσουμε, του άρεσα αλλά δεν ξέρω για τι ακριβώς, για σέξ ή του άρεσα γενικά?

 

Άφησα τα χέρια του να με χαϊδεύουν, μου άρεσε, είχα πάρα πολύ καιρό να το αισθανθώ, το χρειαζόμουν.

 

Αφέθηκα ολοκληρωτικά.

 

Αρχίσαμε να φιλιόμαστε, να χαϊδευόμαστε, να ,,,, (σιγά μην σας τα πω όλα και με λεπτομέρειες).

ist2_1623396_gay_legs.jpg

Ένα μόνο θα σας πώ, ήταν ΥΠΕΡΟΧΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

Πρώτη μου φορά έζησα αυτό το πράγμα, κάναμε σεξ για σχεδόν ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΩΡΕΣ.

 

Τέσσερις ώρες σέξ και έρωτας μαζί.

 

Αλλά δεν ήταν υπέροχος για το σέξ, ποτέ μου δεν ήμουν αποκλειστικός φαν του σέξ, πάντα έψαχνα ΟΛΟ το πακέτο. Τα χάδια, τα φιλιά, το ότι με κοίταγε στα μάτια και μου χάιδευε το κεφάλι, μου έλεγε πόσο όμορφος είμαι, πόσο όμορφα είναι τα μάτια μου, τα χείλι μου.

 

Υπέροχος.

 

Με πήγε να πάρω το λεωφορείο και περίμενε μέχρι να μπώ μέσα ο γλυκός μου.

 

Όταν έφυγα από το σπίτι του (δυστυχώς αναγκαστικά) έστειλα μήνυμα στον κολλητό μου ότι γνώρισα έναν ΥΠΕΡΟΧΟ άνθρωπο και κάναμε σέξ περίπου 4 ώρες. J (σημείωση: ο κολλητός ακόμα δεν ξέρει ότι είμαι οροθετικός.)

 

Ήμουν στο λεωφορείο για το σπίτι και συνειδητοποίησα ότι είχα ξεχάσει το βραχιόλι μου στο σπίτι του και του έστειλα μήνυμα ότι ξέχασα το βραχιόλι μου εκεί και μου είπε ότι έτσι θα με αναγκάσει να ξαναπάω από εκεί ακόμα και αν δεν θέλω. Εγώ όμως ήθελα να ξαναπάω, όχι μία φορά αλλά όσες ποιο πολλές μπορούσα.

 

Τελικά του άρεσα.

 

Αυτό και αν ήταν κάτι που και να μου το έλεγαν δεν θα το περίμενα.

 

Να βρώ έναν υπέροχο άνθρωπο και οροθετικό, 4 μήνες αφού έμαθα εγώ ότι ήμουν οροθετικός, να με κάνει να περάσω τόσο υπέροχα και πρωτόγνωρα, να με κάνει να νιώσω ότι ένας άνθρωπος ενδιαφέρετε για μένα. Μου έδωσε χαρά και ελπίδα για το μέλλον. Δύναμη, θάρρος.

 

33-2.jpg

Θα τον ξαναδώ.

 

Αχ πότε θα είναι αυτό?

 

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , , . 3 Σχόλια »

3 Σχόλια to “Η πρώτη μου ερωτική γνωριμία με οροθετικό.”

  1. bibimydarling Says:

    Σούπερ νεα 😉 Εύχομαι να έχουν τη συνέχεια που θέλεις εσύ…

  2. tifoeus Says:

    καλή τύχη σε κάτι που ξεκινάει πολύ όμορφα!

  3. akamas Says:

    Θα μπορούσες να μιλήσεις δημόσια για την εμπειρία σου;


Σχολιάστε

