Σημείωση

Φίλοι μου. Αυτα που σας διηγούμε δεν γίνονται αυτην την στιγμή αλλά έγιναν το πρώτα τρίμηνο από τότε που έμαθα ότι είμαι οροθετικός. Τώρα έχουν περάσει ένας χρονος και οκτώ μήνες από την ημέρα που το έμαθα. Μην μου στέλνετε ευχές για αυτα που γράφω για τότε. Πολλά έχουν αλλάξει. Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας αλλά δεν συμβαίνουν αυτα τώρα. Συνεχίστε να διαβάζετε το blog μου καθώς σιγά σιγά θα φθάνω στην παρούσα κατάστασή μου. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρων που μου δείχνετε.

Αναρτήθηκε στις Διάφορα. 1 Comment »

Ένα Σχόλιο to “Σημείωση”

  1. Queerdom Says:

    Και τώρα;
    Η Νέα σου ζωή; Ο εαυτός που θέλησες να αλλάξεις;
    Το κουράγιο σου;


Σχολιάστε

