Τελικά του άρεσα.

30.jpg

Τελικά του άρεσα.

 

Βρεθήκαμε ξανά στο σπίτι του, κάναμε πάλι πολύ και όμορφο σεξ/έρωτα.

 

Δεν είναι μόνο το σεξ, είναι ότι ήταν τρομερά τρυφερός, γλυκός, όμορφος, ήρεμος.

 

Με κοίταγε στα μάτια και μου έλεγε ότι του αρέσω, ότι είναι ένας σκύλος και θα με φάει.

 

Μου έλεγε ότι έχω όμορφα μάτια και ξέρω ότι ειλικρινά του άρεσα γιατί τα μάτια μου είναι πολύ απλά και συνηθισμένα. Αλλά γι αυτόν είναι όμορφα.

 

Δεν βρισκόμασταν πολύ συχνά λόγο τις δουλειάς του και τα δικής μου.

 

Δούλευα από το πρωί στις 9 μέχρι το βράδυ στις 21:00 και ήμουν πτώμα.

 

Πολύ λίγος χρόνος για ξεκούραση και για διασκέδαση.

3333.jpg

Τελικά είχαμε σχέση αλλά μία πανέμορφη σχέση, μία σχέση που δεν ήταν υπερβολική, μία σχέση που ήταν βασισμένη στην ηρεμία και στο ενδιαφέρον για τον άλλο.

Βρισκόμασταν όταν μπορούσαμε, χωρίς να τηλεφωνούμε όλη την ημέρα τον άλλο και να γκρινιάζουμε «Πού είσαι? Γιατί δεν με πήρες? Γιατί έχω να σε δώ 4 μέρες?», ξέραμε ότι είχαμε λίγο προσωπικό χρόνο και έτσι αυτά ήταν περιττά για να μας κάνουν να αναρωτιόμαστε τι γίνετε.

 

Όταν βρισκόμασταν περνάγαμε ώρες αγκαλιά, χαϊδεύοντας ο ένας τον άλλο, κοιτάζοντας τον άλλο στα μάτια, με ηρεμία, σεξ, έρωτα.

 

Αυτός από υγεία ήταν πολύ καλά, με χρόνια να έχει σταματήσει τα φάρμακα, με υπέροχο σώμα, κάθε μέρα να πηγαίνει στο γυμναστήριο, με επαγγελματική άνοδο.

 

Όλα κύλαγαν όμορφα και χαλαρά.

 

Οι εξετάσεις μου έδειχναν σταθερότητα, από υγεία ήμουν μια χαρά, είχα την δουλειά μου, είχα έναν άνθρωπο που ενδιαφερόταν για μένα, είχα τους φίλους μου.

 

Όλα ήταν πολύ όμορφα.

18.jpg

Οι μήνες κύλαγαν όμορφα.

 

Στην δουλειά μου, μου άλλαξαν πόστο και έτσι τώρα πλέον σχόλαγα στις 17:00, με περισσότερο ελεύθερο χρόνο.

 

Το μωρό μου πήγαινε υπέροχα στην δουλειά του, μα πάρα πολύ καλά.

 

Πέρασαν 7 μήνες με αυτήν την σχέση, όμως η μεγάλη του επαγγελματική επιτυχία μας έκανε να μην βρισκόμαστε.

 

Δεν βρίσκαμε χρόνο ελεύθερο και έτσι μείναμε πολύ καλοί φίλοι.

 

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουμε αλλάξει.

 

Η ηρεμία είναι το σήμα κατατεθέν μας.

 

Ήμαστε υγιείς, πολύ καλά επαγγελματικά και πολύ αγαπημένοι.

 

Τελικά πέρασε ένας χρόνος με τον ιό και η ζωή μου ήταν καλύτερα από ότι πρίν αυτόν.

 

Όσο η υγεία μου προχωράει ήρεμα και σταθερά τόσο πιο καλή ζωή ζώ.

 

Ήρθε η στιγμή να μείνω μόνος, χωρίς τους γονείς μου, να αναλάβω περισσότερες ευθύνες,

 

Έτσι και έγινε, από φέτος το καλοκαίρι ζώ μόνος.

 

Αλλά κουράστηκα πολύ για να φτιάξω το σπίτι σε πολύ λίγο χρόνο.

19.jpg

Πρέπει να μάθω να μαγειρεύω, να καθαρίζω τακτικά το σπίτι, να κάνω περισσότερα έξοδα, αλλά επίσης το καλό είναι ότι θα είμαι μόνος και δεν θα έχω κανέναν φόβο που ζω με κάποιον άλλο μέσα στο σπίτι μου.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , , . 8 Σχόλια »

8 Σχόλια to “Τελικά του άρεσα.”

  1. morfeas Says:

    Φίλε σήμερα σε διάβασα πρώτη φορά. Διάβασα σχεδόν όλα σου τα ποστ. Βλέπω πολύ δύναμη και αισιοδοξία μέσα σου. Να ‘σαι καλά. Εδώ θα ‘μαι, θα ξανάρθω. Γιατί αξίζεις…

  2. magic Says:

    Μόλις πρώτη φορά είδα το block σου και εντυπωσιάστηκα…
    Σε συγχαίρω για το πως το αντιμετώπισες και εύχομαι να συνεχίσεισ έτσι..
    Είπες κάποια στιγμή για τον φίλο σου ότι έχει σταματήσει τα φάρμακα ή ότι απλά δεν έχει ξεκινήσει ακόμη?
    Απο όσο ξέρω δημιουργούνται παρενέργειες αν σταματήσεις…ξέρεις κάτι γι αυτό?

  3. Equilibrium Says:

    Ο ένας χρόνος δλδ κύλησε ομαλά…(?)

  4. anastasia Says:

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    ΜΑΚΑΡΙ…
    ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΣΤΙΓΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΜΕΡΑ.
    ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΣ.
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ.
    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ.
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
    http://skai-anemologio.pblogs.gr/

  5. sailormoon Says:

    gia su. diavazo edo k ligo kero to blog su. afto to post mu fanike iperoxo, toso gliko k trifero. mu arese para poli olo afto pu eleges gia tin iremia kai gia ton piotiko xrono pu pernagate mazi.

    mu dinis dinami

    se filo an k den se ksero

  6. Constademon Says:

    Οπως βλέπεις επανήλθα 😉
    και θα επανερχομαι συχνα γιατι ολα αυτα που γραφεις (και ευχομαι να συνεχισεις να γραφεις) ειναι μια πραγματικοτητα που εσυ βιωνεις αλλα και σε ολους εμας ειναι εξω απο την πορτα μας και ισως μια μερα μας χτυπησει το κουδουνι. Και βοηθας πολυ στο να γνωριζουμε οταν ερθει εκεινη η ωρα. ‘Αλλωστε η γνωση και η προληψη ειναι η καλυτερη θεραπεία ως γνωστόν.

  7. Κώστας Says:

    Να ξέρεις ότι αυτοί οι άνθρωποι σαν το παίδι για το οποίο γράφεις, σπανίζουν, οροθετικοί ή μη.

    Περιμένω το συνέχεια.

  8. Για Πάντα Στρατιώτης Says:

    Χαίρομαι για το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα σε αυτόν τον 1 χρόνο.Παώ για την συνέχεια…


Σχολιάστε

