Κάντε το τεστ για τον HIV

Do the HIV test

Αναρτήθηκε στις HIV. Ετικέτες: , , , , , , . 16 Σχόλια »

16 Σχόλια to “Κάντε το τεστ για τον HIV”

  1. Georg! Says:

    i’ve already scheduled it…tha kanw tin paraskevi
    euxaristoume gia tin eis vathos mexri twra enimerwsi…the least that we could do is understand and feel you mesa apo tin prolipsi…

    thanx again kai kouragio…

  2. Awareness Says:

    Αρκετά Χρήσιμα:

  3. eua Says:

    καλημερα …
    εχω το μονημο φοβο στο μυαλο μου του aids σχεδον απο την πεμτη δημοτικου διαβαζοντας ενα βιβλιο «το αυγο της εχιδνας» αν εχεις ακουστα θελω να σε ρωτησω : αν καποιος παει να δοσει αιμα για καποιον αλλον το αιμα αυτο εξεταζετε για τον ιο πριν το παρει ο αλλος ? ο δικος μου εδωσε αιμα για καποιο συγγενικο του προσοπο και εγω ειμαι τοσο κοτα για να παω να κανω εξετασει.. θελω να καταληξω στο εξης αν ειχε aids η βλεπαν κατι στις εξετασεις του θα τον ενοιμερονανε ετσι δεν ειανι και το αιμα δεν θα το επερνε ποτε ο παραλιπτης … ελπιζω να εχω μια απαντηση σου σε αυτο το εχω τοσο αναγκη!!! ευχαριστο και να περνας καλα παντα!!

  4. Soula Says:

    Θέλω κι εγώ να κάνω εξέταση αλλά φοβάμαι να πω την αλήθεια.Άσε που τρέμω στη θέα της βελόνας.
    Δεν έχω κάνει σεξ χωρίς προφύλαξη αλλά κάτι με τρώει να το κοιτάξω.
    Στο τέλος να δείς που δε θα έχω τίποτα αλλά θα έχω πεθάνει απο το άγχος!
    Α!Και μια ερώτηση αν γνωρίζεις.
    Απο τη στιγμή που κολλάς,πόσος καιρός πρέπει να περάσει για να είναι ανιχνεύσιμος ο ιός στο αίμα;
    Thanx in advance για την απάντηση και να’σαι πάντα καλά. 😀
    (δεν ξέρω να χρησιμοποιώ τα tags στο worldpress και μπορεί να γράψω καμιά βλακεία)

  5. Good As You Says:

    Eua!- και εγώ….! Το εέχω διαβάσει αυτό το βιβλίο και με είχε πανικοβάλλει!΄ασε…! κ να φανταστείς ότι είχε πάρει κάποιο βραβείο… αλλά δλδ έλεος.!

  6. Matina Says:

    Είμαι 29 χρονών και κατά κύριο λόγο στη ζωή μου, είχα σταθερές και μόνιμες σχέσεις. Παρ’ όλα αυτά, φέτος (πριν κάνα δίμηνο) αποφάσισα να κάνω το τεστ για τον ιο HIV. Καθόλου εύκολη υπόθεση μια τέτοια απόφαση (συνεχώς το ανέβαλλα) και ακόμα πιο δύσκολη η αναμονή… ένιωσα ότι όλη μου η ζωή πέρασε μπροστά από τα μάτια μου, τις ώρες που περίμενα για να πάρω τα αποτελέσματα. Ευτυχώς ήταν αρνητικά. Καλό είναι να είμαστε (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα) πιο υπεύθυνοι, γιατί πρόκειται για τη ζωή μας και τις ζωές των γύρων μας.

    Όπως πολύ σωστά έχεις πει και σε άλλο ποστ σου, το ότι κάποιος έχει προσβληθεί από τον ιό, δεν σημαίνει ότι τελειώνει η ζωή του. Τα πάντα γύρω από το θέμα AIDS είναι πολύ καλύτερα πλέον και όντως θεωρείται μία χρόνια ασθένεια και όχι θανατηφόρα.

    Κουράγιο και υπομονή θέλει αγαπητέ μου lifewithiv. Όλα καλά θα πάνε με τα φάρμακα, θα το δεις..

    Φιλικά,

  7. PANOS Says:

    Re paidia kserei kapoios me akriveia na mou pei posos kairos prepei na exei perasei apo thn teleftaia ypopth sexoualikh epafh ews thn stigmh tou test? 2 mhnes, 3 mhnes , 6 mhnes, 6 evdomades? To mono kliniko site pou yparxei sthn Ellada to hivaids.gr milaei gia 2 mhnes kai telos ( to exei sto link toy kai to nosokomeio A. Syggros). To hiv.gr leei gia 6 evdomades , 3 mhnes, 6 mhnes. Oi grammes oi kratikes gia to aids lene 3 mhnes. Telika gnwrizei kapoios na mou pei sigoura?

  8. Junior Says:

    Ekana to test gia HIV prin enan mina se idiotiko ergastirio.Gia na po tin alithieia fovomoun para poli,alla telika to ekana.Ekana dio diaforetika ena ton 5o mina k enan ton 6o meta tin ipopti epafi pou eixa.Ta test vgikan arnitika k ta dio alla ego fovamai oti isos exo kati:(Ti na kano????

  9. vasilhs Says:

    παιδια βοηθεια!μου εκανε στοματικο σεξ πριν απο 4 μηνες ενα ατομο που δεν το γνωριζω.εκανα τεστ στους 2 και στους 3 μηνες.αλλα φοβαμαι ακομη.απο το μικροβιολογικο του νοσοκομειου δεν μου ειπαν τιποτα για 6 μηνες,ισα ισα μου ειπαν οτι ειμαι υγιεστατος.αλλα εχω πεσει στα ψυχοφαρμακα μετα απο αυτο το περιστατικο.μπορει ναμε βοηθησει καποιος?καθε αποψη ειναι πολυτιμη.ευχαριστω εκ των προτερων.

  10. lifewithiv Says:

    den katalava, aftos sou ekane stomatiko h esi? an sou ekane aftos den kindinevis.

    an ekanes esi, kai afou ekanes exetaseis kai sou eipan oti eisai mia xara giati den tous pistevis?

    xanakane se allo nosokomio gia na aisthanthis pio isixos.

    alla min tromazis etsi.

    ta psixofarmaka den tha se voithisoun.

    pisteve ta apotelesmata kai kane kai alli exetasi an den ta pistevis se deftero nosokomio.

  11. vasilhs Says:

    αυτος!στη γραμμη για το hiv μου ειπαν οτι υπαρχει καποιος χαμηλος κινδυνος.το θεμα μου ειναι ποτε θα ειμαι 100% σιγουρος αν ειναι θετικο η αρνητικο?καποιοι λενε στους 3 και καποιοι στους 6.στο 7222222 λενε στους 3 ενω στο κεελπνο υπαρχουν καποιοι που λενε στους 3 και καποιοι που λενε στους 6.ας αποφασισουν το ποτε και ας πουν κατι μαζικα!

  12. akis Says:

    kalispera eimai o akis 27 xronon den ksero pos tha mporoysa na kano sxesi me kopela apo tin stigmi poy eimai orothetikos mipos ksereis an yparxi kapio sait gia chat poy na milane mono orothetikoi kai pio einai ? eimai monos poli kairo kai fovame tin aporipsi opote den tolmo na kano kati kai ayto me exei parei poli apo kato tha ithela poli na kano kai ego ikogenia alla den vrisko tin katalili ti tha kano?

  13. Ελενη Says:

    akis
    γειάσου Ακη, ειμαι και εγώ οροθετική.Σε καταλαβαίνω απόλυτα.. ποτε μου δεν αντεξα να κάνω σχέση για να πρέπει να εξηγησω οτι ειμαι οροθετική.. και να φάω απόρηψη, ομως ειμαι πολυ μεγαλύτερη σου και την αντέχω την….. μοναξία. απο επιλογή. Οι γιατροί μου δεν συμφωνουν. Μιλησε με τους γιατρούς σου για το συγκεκριμένο θεμα κατι θα εχουν να σου πουν.Αυτο που ακουσα από την φίλη μικροβιολόγο μου οταν ανακάλυψε οτι ημουν θετικη ηταν ¨μην φοβάσαι εσυ θα προστατευεις αυτούς που αγαπάς….»
    Βλέπεις λοιπόν οτι ειμαστε εδώ για να μιλάμε……..καλη σου μέρα

  14. μιχαλης Says:

    καλησπερα σας..εχω σχεση με μια κοπελα η οποια ειναι οροθετικια τωρα δεν μενουμε μαζι καθως ειναι σε καποιο κεντρο και εχουμε πει να συζησουμε οταν βγει..αλλα μπορει να συγκατοικησει οροθετικο ατομο με αλλο που δεν ειναι??

  15. tsixlofouska Says:

    @μιχαλης :

    Nαι Μιχάλη.

    Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (γιατί ο ιός δεν μεταφέρεται μέσω της κοινής χρήσης αντικειμένων, ΕΚΤΟΣ των ξυραφακίων και οδοντόβουρτσων, όπου εκεί ο καθένας έχει τα δικά του), αρκεί το περιβάλλον του σπιτίου να είναι καθαρό, για λόγους υγιεινής και όταν κάνετε σέξ, να φοράτε προφυλακτικό.

    *Αν ξέχασα κάτι, μπορείτε να το αναφέρετε.*

  16. μιχαλης Says:

    καλησπερα παιδια..να ρωτησω κατι,η κοπελια μου χθες αφεθηκε ελευθερη τελικα και βρισκετε πλεον στο σπιτι..επειδη ειναι οροθετικια που πρεπει να παμε να μας πουν τι φαρμακα πρεπει να περνει?στο κεελπνο??


Σχολιάστε