Ο πρώτος μήνας με τα φάρμακα.

Έχει περάσει ήδη ένας μήνας και μία βδομάδα από τότε που ξεκίνησα τα φάρμακα και όλα πάνε μια χαρά.

Καμία παρενέργεια, κανένα άγχος πλέον.

Έχω μάθει να τα παίρνω στην ώρα τους.

Έχω μάθει να τα κρύβω.

Έχω μάθει να τα παίρνω με τρόπο ώστε να μην με καταλαβαίνουν.

Έχω μπεί σε μία ρουτίνα πλέον.

Προχτές έκανα και την πρώτη μου αιμοληψία ένα μήνα αφού ξεκίνησα τα φάρμακα για να δούμε αν δουλεύουν όλα όπως η γιατρός μου υπολογίζει.

Μου είπε η γιατρός μου να κάνω άλλη μία εξέταση στο συκώτι με έναν άλλο υπέρηχο γιατί αυτή η εξέταση ολοκληρώνει αυτήν που είχα κάνει πριν ξεκινήσω τα φάρμακα.

Την έκανα και αυτήν και μου είπε ο γιατρός ότι όλα είναι μια χαρά.

Τώρα περιμένω γύρω στις 27 Δεκεμβρίου να βγούν και τα αποτελέσματα από την αιμοληψία για να δούμε πόσα είναι τα cd4 και το ιικό φορτίο αφού έχω πάρει τα φάρμακα.

month.jpg

Δεν έχω άγχος.

Τα πράγματα είναι έως τώρα πολύ καλύτερα από όσο περίμενα και φοβόμουν.

Δεν αισθάνομαι «άρρωστος» και δεν είμαι.

Δεν φοβάμαι.

Είμαι τυχερός που έχω την γιατρό μου και τους φίλους μου που ξέρουν για τον ιό και τους φίλους μου που δεν ξέρουν τίποτα.

Είμαι τυχερός που έχω την οικογένειά μου (που φυσικά δεν ξέρουν τίποτα).

Είμαι τυχερός που έμαθα για τον ιό.

Είμαι τυχερός που ενημερώθηκα σωστά από έναν οροθετικό.

Το blog μου έφθασε στο παρόν τα ζωής μου.

Προσπάθησα να σας περιγράψω όσο ποιο αναλυτικά μπορούσα τα βασικά στάδια της ζωής μου με τον ιό έτσι ώστε να ενημερώσω για πολλά πράγματα που δεν μαθαίνετε στα σχολεία, στην τηλεόραση, στα φυλλάδια και τις αφίσες.

Στάδια που τα έζησα βασικά μόνος, με προσοχή, με ενδιαφέρον, με φόβο, με πίστη, με κουράγιο, με βοήθεια.

Όπως έχω αναφερθεί και στο παρελθόν, η ζωή μου δεν είναι τρόπος ζωής προς μίμηση, είναι απλά μία διήγηση της ζωής ενός οροθετικού και μόνο στην Ελλάδα με το δικό του μυαλό και τρόπο σκέψης. Με τον δικό του τρόπο αντιμετώπισης και τον δικό του οργανισμό.

Ο σκοπός μου ήταν και είναι να βοηθήσω τον κόσμο να καταλάβει τον ιό. Κόσμο που είτε δεν είναι οροθετικός, είτε θέλε να μάθει για τον ιό από ενδιαφέρον, είτε μόλις έμαθε ότι έχει τον ιό και θέλει να ενημερωθεί, είτε για άτομα που είναι οροθετικοί και ενδιαφέρονται να μάθουν για έναν οροθετικό.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, συγνώμη που δεν απάντησα σε κάποιους που ρωτάγατε στα σχόλιά σας διάφορα άλλα το wordpress δεν μου δίνει την δυνατότητα να απαντώ στα σχόλια που μου κάνετε.

Να ξέρετε ότι το blog μου δεν σταματά εδώ, φυσικά θα συνεχίσω να σας διηγούμαι την ζωή μου και την εξέλιξή της με τον ιό αλλά πλέον στο παρών και όχι στο παρελθόν όπως μέχρι τώρα.

Ότι πρέπει να το πώ για να μαθαίνετε και να ενημερώνεστε θα το λέω.

Υπάρχουν πολλά που θέλω να κάνω στο blog μου το 2008, πράγματα που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τον ιό, να τον παρακολουθείτε όπως και εγώ.

Θέλω να ξέρετε ότι οποιαδήποτε ιδέα και βοήθεια σε οτιδήποτε θα είναι ευπρόσδεκτη.

Ότι απορία και ερώτηση θέλετε να μου κάνετε, μην διστάσετε, ελεύθερα.

Ελπίζω να συνεχίσετε να με διαβάζετε και να μου στέλνετε τα σχόλιά σας, έστω και αν το σχόλιο είναι ένα γειά.

Σας ευχαριστώ και πάλι.

Σας εύχομαι ότι καλύτερο για όλους το 2008, χωρίς ιούς, χωρίς πόνους, χωρίς στεναχώριες, χωρίς πολέμους, χωρίς μολύνσεις, χωρίς καταστροφές.  

Μακάρι να σας πάνε όλα καλά.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , , . 26 Σχόλια »

26 Σχόλια to “Ο πρώτος μήνας με τα φάρμακα.”

  1. El Says:

    Keep going! Τα πας ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Μακάρι όλοι οι οροθετικοί να είχαν τη δικιά σου αντίδραση απέναντι στον ιό και όλοι εμείς οι «υγιείς», [ τουλάχιστον σωματικά γιατί εγκεφαλικά δεν το υπογράφω 🙂 ] να είχαμε τη δικιά σου δύναμη.

    Να περάσεις καλάς με όλους όσους αγαπάς και σε αγαπάνε!

  2. Ιδομενέας Says:

    Με την σειρά μου σου εύχομαι επίσης ό,τι καλύτερο. =)
    Ό,ΤΙ καλύτερο.

    Φιλιά!

  3. dante Says:

    Μ’ αυτό το post μου φάνηκε σαν να είμαι σε θέατρο και μόλις έπεσε η κουρτίνα της πρώτης πράξης… (ναι, σε διάβαζα απ’ την αρχή)
    Βγαίνω για τσιγάρο και περιμένω τη συνέχεια… 🙂

    Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι, να περάσεις υπέροχα τις γιορτές και να πάρεις πολλές πολλές αγκαλίτσες.

  4. DIONYSOS Says:

    Χρόνια πολλά και καλά, κάθε μέρα καλημέρα το 2008. 😆

  5. donnie Says:

    Eniosa pragmatika kai ego etsi,opos o Dante.
    Mporei na les oti ta osa dihghsai den einai paradeigma pros mimisi. Alla sigoura o tropos pou antimetopises ta pragmata kai kyriws h dynami sou..nai ayta einai spania xaraktiristika kai eisai to kalitera paradeigma pros mimisi.
    Se parakoloutho me poly endiaferon.
    Na eisai kala. Ygihs kai eytyxismenos.

  6. morfeas Says:

    Καλό κουράγιο φίλε μου σε όλα. Μακάρι να μας γράφεις και πιο ευχάριστα πράγματα, μακάρι η ζωή σου να γίνεται κάθε μέρα και καλύτερη. Κι εδώ θα είμαστε όλοι να τα λέμε. Καλές γιορτές να περάσεις.

  7. g 4 george Says:

    Ευτυχισμένα Χριστούγεννα να έχεις :-*
    Όπως και πολλοί άλλο, έτσι κι εγώ σε διάβαζα κάθε φορά, έστω κι αν δεν άφηνα πάντα σχόλιο.

  8. Dimitra Says:

    xronia polla kali xronia…kai euxomai ta kalitera na ta ziseis to 2008

  9. Κώστας Says:

    Ανήκω κι εγώ σ’ αυτούς που σε διάβαζαν συστηματικά. Χαίρομαι που τα πράγματα πήγαν καλά και που πλέον έχεις κατακτήσει μια αξιοζήλευτη εσωτερική ηρεμία. Αυτό είναι το κλειδί τελικά για όλα.

    Εύχομαι τα καλύτερα! Καλά χριστούγεννα!

  10. Γιάννης Says:

    Αγορίνα εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια πολλά! Να είσαι καλά! Παρακολουθώ και γώ το blog σου και χαίρομαι που σε γνωρίζω σιγά σιγά.
    Φιλιά!

  11. bi bi my darling Says:

    Άλλος ένας ‘πιστός’ αναγνώστης… 😉 Ευχές πραγματικές για τις μέρες αυτές, και αυτές που θα έρθουν… !

  12. Equilibrium Says:

    Εγώ και πιστός αναγνώστης και σχολιαστής. Απόψε που το θάρρος σου φθάνει στο peak του, απλά με αφήνεις άφωνο. Να’χεις δύμανη να συνεχίσεις να μας γράφεις και να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές ever!

  13. profusion Says:

    Εύχομαι να έχεις καλά Χριστούγεννα και ο νέος χρόνος να σου φέρει όσα σου στέρησε ο παλιός. Να έχεις Πίστη, πάνω από όλα και όλα θα πάνε καλά. Δίνεις έναν αγώνα με αξιοπρέπεια και αθωότητα και να ξέρεις πως το Σύμπαν αγαπάει πολύ τους αθώους ανθρώπους. Φιλάκια πολλά, σε σκέφτομαι.

  14. oblivion Says:

    Χρόνια Πολλά και Καλές Γιορτές να έχεις! Μπορεί να μην είσαι απαραίτητα παράδειγμα προς μίμηση όπως λες, μιας και ο καθένας θα βίωνε διαφορετικά την οροθετικότητά του, αλλά είσαι ελπίδα. Κάθε φορά που διαβάζω τα posts σου, κλείνω το παράθυρο με ένα χαμόγελο.. Και είμαι σίγουρος ότι αυτό το blog έχει στηρίξει ήδη αρκετούς ανθρώπους. Και αντίστοιχα η αλληλεπίδραση με όλους εμάς, κάπου κατά βάθος ίσως στηρίζει και σένα.. Να’σαι καλά!

  15. sailormoon Says:

    se efxaristo pu mirastikes ola afta mazi mu.
    kali dinami

    kales giortes

  16. if.. ιγένεια Says:

    Χρόνια πολλά και καλές γιορτές! 🙂

  17. Des. An. Says:

    Χρόνια πολλά και καλές γιορτές και από μένα! Σήμερα ανακάλυψα το blog σου και μπορώ να πω ότι με συγκίνησε ιδιαίτερα ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τα γεγονότα και το κουράγιο σου! Συνέχισε έτσι!
    Δεν έχω σχέση με τον ιό ούτε καν έχω φίλους που έχουν απλά πάντοτε αυτό το θέμα με ενδιαφέρει πολύ! Είναι πολύ παρατραβηγμένο στους «άσχετους» με το θέμα και χαίρομαι σήμερα που τα έμαθα όλα αυτά και ξεκαθάρισαν εντελώς όλες οι απορίες και τα «κενά» μου!
    Καλή συνέχεια, καλό κουράγιο και μην χάνεις ποτέ την πίστη σου!

  18. Constademon Says:

    Σε ευχαριστω πολυ για ολες τις πληροφορίες που μας δινεις τοσο καιρό μεσα απο τα post σου , δημοσιοποιόντας το προσωπικό σου βίωμα. Αν κανεις ενα γυρο στην ελληνικη gay blogοσφαιρα θα δεις οτι εχεις αρκετους υποστηρικτές. Και σίγουρα υπάρχουν ανώνυμοι άνθρωποι που αντλούν δύναμη μεσα απο τα κείμενα σου.
    Σου ευχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά, με την ίδια δύναμη και πίστη στον εαυτό σου. και το 2008, εδω θα ειμαστε και θα τα λέμε :ο)

  19. basilis Says:

    γεια σου φιλαρακι. μεσα απο την καρδια μου σου ευχομαι ενα υπεροχο 2008. να εισαι καλα.

  20. άμμος Says:

    Καλή χρονιά κι από μένα, με υγεία πρώτα απ’ όλα, χαρά και δημιουργικότητα.

  21. Δηιάνειρα Says:

    Καλησπέρα…Θέλω απλά να ευχηθώ χρόνια πολλά,καλή χρονιά με υγεία χαρά και ευτυχία..Και που`σαι..χαίρομαι που δε μασας..Έχω διαλέξει την ειδικότητα που ασχολείται με αυτό,και βλέπω κάθε μέρα πολλά και διάφορα,και πρέπει να ομολογήσω,οτι πιο πολύ με απογοητεύει η παραίτηση απο την ζωή,ανθρώπων 25-30 ετών,που κανονικά θα έπρεπε να είναι στο απόγειο τους..Να`σαι καλά 🙂

  22. FlyMe2TheMoon Says:

    Φίλε μου καλησπέρα. Καταρχάς καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι! Πρέπει να σου πω ότι ξεκίνησα να σε διαβάζω μερικές μέρες αφού αποφάσισα ως οροαρνητικός να κάνω σχέση με έναν οροθετικό. Δεν ήταν εύκολο και τα κείμενά σου με έκαναν να δω τα πράγματα κάπως καλύτερα. Αν και ενημερωμένος αρκετά, είχα διάφορα κολλήματα όσον αφορά τη σχέση μου τα οποία και ξεπεράστηκαν. Μια από τις αφορμές ήταν και η δική σου νηφαλιότητα και αντιμετώπιση του όλου πράγματος. Σ’ ευχαριστώ και πάλι και σου εύχομαι πάντα ο,τι καλύτερο!

  23. Nam3l3ss Says:

    Δεν ξέρω τι να σου ευχηθώ για το 2008.

    Εμένα η ευχή που ζητάω να μου κάνουν είναι «χρόνια καλά» και δε με νοιάζουν τα «χρόνια πολλά».

    Αν σου κάνει η ευχή μου, δέξου τη και από εμένα.

  24. Hfaistiwnas Says:

    Καλή Χρονιά σου εύχομαι και ότι επιθυμείς να στο φέρει ο νέος χρόνος! Να είσαι καλά!

  25. Matina Says:

    Χαίρομαι που όλα εξελίσσονται με τον καλύτερα δυνατό τρόπο για σένα!!

    Εύχομαι το 2008:
    – να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία και δύναμη για σένα
    – να έχεις πάντα φίλους που σε αγαπούν
    – ότι θα ήθελες, να το αποκτήσεις!

    Φιλάκια και χρόνια πολλά!!

  26. impressedguy Says:

    Εύχομαι ότι καλύτερο για τη νέα χρονιά, thanks που με έβαλες στο blogroll σου.


Σχολιάστε

