Τα πρώτα αποτελέσματα εξετάσεων μετά τα φάρμακα.

2008.jpg

 Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους εύχομαι.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις τόσο όμορφες ευχές σας.

Μακάρι να μπορούσα να σας γνώριζα όλους από κοντά. 

Έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες που παίρνω τα φάρμακα και όλα πηγαίνουν πολύ καλά.  

Πριν τις γιορτές έκανα και τις πρώτες μου εξετάσεις του ενός μήνα με τα φάρμακα για να δούμε πως τα πηγαίνω. 

Έχω ακούσει από πολλούς φίλους οροθετικούς ότι όταν παίρνεις φάρμακα τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά γρήγορα, να σας πώ την αλήθεια δεν το πίστευα αυτό ότι θα γινόταν και σε μένα, μάλλον γιατί είμαι απαισιόδοξος με τον εαυτό μου. 

Τα αποτελέσματα ήταν να βγούν σε μία εβδομάδα από τότε που μου πήραν το αίμα, αλλά λόγω γιορτών δεν μπορούσαν να δώσουν τα αποτελέσματα στην γιατρό μου. 

Είχα αγωνία, δούλεψαν τα φάρμακα και πόσο? 

Ξέρω ότι αν παίρνεις φάρμακα τα cd4 σου ανεβαίνουν και το ιικό φορτίο σου πέφτει, πέφτει τόσο πολύ που πλέον είναι μη ανιχνεύσιμο στον αίμα. 

Ήρθαν τα Χριστούγεννα, ήρθαν και οι γονείς από το χωριό. 

Ήρθαν και τα ανίψια και αρχίσαμε τα παιχνίδια σαν να ήμασταν και εμείς παιδιά μαζί τους. 

Ήταν τόσο αγνά όλα αυτά που με έκανα να ξεχάσω να πάρω τα φάρμακά μου ένα βράδυ.

Το επόμενο μεσημέρι όπως είχαμε μαζευτεί όλοι η οικογένεια, θείες, θείοι, ανίψια κ.τ.λ για φαγητό θυμήθηκα ότι το βράδι δεν είχα πάρει την «δόση» μου.

Τώρα?

Τι κάνω?

Πρέπει να αφήσω να φτάσει το βράδυ η ώρα που κανονικά παίρνω τα φάρμακά μου για να τα πάρω ή πρέπει να τα πάρω αμέσως και να μην αφήσω να περάσουν άλλες ώρες χωρίς φάρμακα?  

Αποφάσισα να τα πάρω εκείνη την ώρα και να μην αφήσω να περάσουν άλλες ώρες χωρίς φάρμακα. Δεν ήθελα να πάρω την γιατρό μου χριστουγεννιάτικα να την ρωτάω τι να κάνω. 

Πήγα στην τουαλέτα και ήπια τα φάρμακά μου και μετά γύρισα στο τραπέζι για να τελειώσω το φαγητό με τους υπόλοιπους. 

Όταν θα γύρναγα στο σπίτι θα έκανα μία ερώτηση στο site www.hivaids.gr να μου πούν αν έκανα καλά που πήρα τα φάρμακα το μεσημέρι που τα θυμήθηκα ή έπρεπε να αφήσω να φθάσει 23:00 ή ώρα όπως τα παίρνω πάντα. 

Πέρασε άλλη μία μέρα και τώρα είχα αρχίσει να παίρνω τα φάρμακα στις 14:30 το μεσημέρι, ένα τέταρτο παραπάνω από χθές που τα πήρα στις 14:00 έτσι ώστε να φθάσω σιγά σιγά στις 23:00 και πάλι. 

Η απάντηση μου ήρθε στο email μου από το www.hivaids.gr, μου έλεγαν ότι τα φάρμακά μου έχουν δράση μεγαλύτερη του 24ώρου και ότι καλά έκανα που τα πήρα μόλις τα θυμήθηκα και δεν άφησα να περάσουν και άλλες ώρες μέχρι τις 23:00. αλλά πρέπει να μην τα ξεχάσω ξανά γιατί μετά δεν θα έχουν επίδραση στον ιό. Επίσης μου είπαν ότι μπορώ να τα παίρνω 30λεπτά περισσότερο κάθε μέρα ώστε να φθάσω γρηγορότερα στις 23:00, δεν υπάρχει πρόβλημα για 30 λεπτά. Ηρέμισα. 

Δεν θα τα ξέχναγα ξανά, αχ αυτά τα ανίψια, θα με τρελάνουν J 

Ήρθε και η παραμονή πρωτοχρονιάς, πήγα στα μαγαζιά για να πάρω δώρα για τα αγαπημένα μου άτομα.

Κάναμε την αλλαγή του χρόνου και περάσαμε υπέροχα. 

Έφυγαν και οι γονείς πάλι για το χωριό και έμεινα μοναχούλι πάλι στο σπίτι. 

Είναι ωραία να κάθεσαι στο σπίτι και να μην δουλεύεις J. 

Ακόμα να πάρω τα αποτελέσματα των εξετάσεων να δώ πώς τα πάω. Άντε να περάσουν οι μέρες, έχω αγωνία. 

Τί κούνημα και αυτό κυριακάτικα (για τον σεισμό μιλάω 🙂 ) ? Ευτυχώς όλα πήγαν μια χαρά για όλους.

Άντε να πάμε για δουλειά την Δευτέρα να πάρω και τα αποτελέσματα. 

Ήρθε και η Δευτέρα, παίρνω τηλέφωνο την γιατρό μου και μου λένε ότι τα cd4 μου ανέβηκαν αλλά λίγο, από 195 στα 225, σιγά σιγά τα άτιμα ανεβαίνουν, ενώ το ιικό μου έπεσε κατάχαμα, από 30000 στα 67. ΟΥΑΟΥ. Αυτό και αν είναι χαρμόσυνο νέο, έχω σχεδόν μη ανιχνεύσιμο ιικό φορτίο. Μια χαρά τα πάμε. 

 laugh2.jpg

 Τώρα θα δούμε σε 3 μήνες από τη ημέρα της πρώτης εξέτασης πώς θα είμαστε, πόσο θα έχουν ανέβει τα cd4 μου? Οέο?  

Για να δούμε… 

Υ.Γ. Δεν θα γράψω σε 3 μήνες πάλι αλλά σύντομα. Ετοιμάζω κάτι, θα δείτε.  

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , . 23 Σχόλια »

23 Σχόλια to “Τα πρώτα αποτελέσματα εξετάσεων μετά τα φάρμακα.”

  1. nventris Says:

    Φίλε μου έμεινα αρκετή ώρα στο πολύ ενδιαφέρον blog σου. Δεν είμαι HIV+ αλλά το Aids είναι ένα θέμα που με απασχολεί και διαβάζω συχνά όλες τις τελευταίες εξελίξεις. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο το οποίο φυσικά είναι στο χέρι σου και μόνο να έχεις και να χαίρεσαι τη ζωή σου. τις ευχές μου για μια καλή και παραγωγική χρονιά.

  2. Ιδομενέας Says:

    Χρόνια Πολλά φίλε!
    Καλή χρονιά!

    Χαρήκαμε επίσης για τα καλά νέα 😀

  3. morfeas Says:

    Καλή χρονιά φίλε μου!

    Μακάρι να πας όλο και καλύτερα, και να σε διαβάζουμε συχνότερα.

  4. Δηιάνειρα Says:

    Συγχαρητήρια 🙂

    Χθες με πήρε τηλέφωνο,και σήμερα πέρασε να πιούμε καφέ απο το νοσοκομείο ένας φίλος μου, hiv+ που γνώρισα όσο ήμουν στο αρμόδιο για hiv τμήμα..Και αυτός πήγε πολύ καλά και με έκανε ιδιαίτερα χαρούμενη..άντε να βλέπουμε και άλλες ΝΙΚΕΣ..άντε 🙂

    όπως έλεγα και σε εκείνον,δεν πρέπει να φοβάται τον ιό.Πρέπει να τον σέβεται 🙂

  5. impressedguy Says:

    Νομίζω ότι κάνεις κάτι μοναδικό με αυτό το blog και μπράβο σου, νομίζω πως θα σε βοηθήσει και εσένα πολύ. Εύχομαι ότι καλύτερο για το 2008 και την ασθένειά σου – όλα θα πάνε καλά.

  6. hfaistiwnas Says:

    Άντε βρε! Κάθε μέρα κοιτάω και δεν βλέπω να έχεις γράψει! Καλή χρονιά!
    Χαρμόσυνες οι εξελίξεις! Χαίρομαι! Εύχομαι το νέο έτος να είναι τέλειο για σένα και ότι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα και επίσης να είναι καλά τα αποτελέσματα των εξετάσεων σου! Οικογενειακά πέρασες τις γιορτές. Μιά χαρά. Μια απο τα ίδια! Φιλιά!

    Υ.Γ. Περιμένουμε να δούμε τι ετοιμάζεις!

  7. g for george Says:

    Χάρηκα πάρα πολύ με τα καλά νέα. Και μπορείς ακόμα καλύτερα 🙂
    Είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνεις με το μπλογκ και κατά την γνώμη μου, ένδειξη ανθρώπου με μεγάλη καρδιά. Ενός δυνατού ανθρώπου.

    Φιλιά.

  8. spider Says:

    xairomai gia esena!!!!!ola tha pane perifima.elpizw k gia mena pou twra to anakalipsa me cd4 10 kai loimwxi cmv…kali xronia

  9. Equilibrium Says:

    Έτσι g4g μου, ο δυνατός άνθρωπος στις φουρτούνες της ζωής φαίνεται. Κι αν κρίνω από το γράψιμό σου θα το φέρεις το καράβι σου αλώβητο σε ασφαλές λιμάνι, κι από εκεί για νέα ταξίδια! Σε ευχαριστώ που μας γράφεις! Ό,τι θες ειλικρινά είμαστε εδώ, κι εκεί (από κοντά, όταν είσαι έτοιμος, κι ας μην είμαι hiv+)

  10. mahler76 Says:

    Μόλις βρήκα το blog σου και θα ήθελα κι εγώ να σε ευχαριστήσω που γράφεις τις σκέψεις σου. Εύχομαι κάθε εξέτασή σου να είναι και καλύτερη. Καλή χρονιά.

  11. Phoebus Says:

    Μπράβο!
    Μπράβο στα φάρμακα!
    Μπράβο στη γιατρό σου!
    Μπράβο ακόμα και στα ανηψάκια σου που -μάλλον- σε έκαναν τόσο χαρούμενο ώστε να ξεχαστεις!
    Αλλά κυρίως ΜΠΡΑΒΟ σε σένα!

    Τώρα που βρήκα το blog σου, υπόσχομαι να είμαι συχνός επισκέπτης! :Pp

  12. vVampirellAa Says:

    Επεσα κατα λαθος στη σελιδα σου και ομολογω πως αρχισα να τη διαβαζω 4.25 και τωρα ειναι 5.46… Με απορροφησε κυριολεκτικα.. Ειναι περιεργο το συναισθημα να ξερεις αρκετες καταστασεις για τη ζωη καποιου…

    Συγχαρητηρια για τη δυναμη που διαθετεις! Μου δινεις ενα μαθημα μιας κ οχι μονο εγω, αλλα ολοι μας εχουμε μαθει να μιζεριαζουμε με την παραμικρη βλακεια που συμβαινει στη ζωη μας και να ξεχναμε την ουσια…

    Εισαι αψογος και δυνατος!!! Μπραβο!!

    Ελπιζω να τα λεμε συχνα…

    Τις καλησπερες μου, Μαιρη 🙂

  13. www.pisoglendis-pisoglendis.com Says:

    xronia polla kali xronia…

    poli kalo blog..
    simera to anakalipsa.

  14. Alex Says:

    Πολύ ενημερωτικό το μπλογκ σου.

    Εγώ πάντως δε θα σου χαϊδέψω τα αυτιά όπως πολλοί άλλοι. Έζησες μια ζωή μέσα στην ανευθυνότητα και πληρώνεις το τίμημα.

    Ειλικρινά σου εύχομαι να ζήσεις όσο γίνεται περισσότερο.

    Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει να τηρήσεις μερικούς κανόνες. Ψάχνεις σύντροφο οροθετικό απ’ ότι καταλαβαίνω για να κάνετε σεξ χωρίς προφυλάξεις. Όπως θα σου έχουν πει οι γιατροί ο HIV έχει πολλά στελέχη και αν έχεις το ένα μπορείς άνετα να κολλήσεις κι άλλα. Άρα ΚΑΙ μεταξύ οροθετικών το σεξ πρέπει να γίνεται με προφυλάξεις.

    Πρέπει να ευγνωμονείς την τύχη σου που ζεις σε μια χώρα όπου τα φάρμακα παρέχονται δωρεάν. Θα πρέπει και συ όμως να ανταποδώσεις αυτή την χάρη που σου κάνει η ελληνική κοινωνία. Η δική σου ανταπόδοση δεν είναι άλλη από το να περιορίσεις τη διάδοση του ιού.

  15. et go home Says:

    Alex, εκ μέρους της «ελληνικής κοινωνίας» σε ευχαριστούμε που καθαρίζεις για λογαριασμό μας-
    4faxsake

  16. sailormoon Says:

    @alex , emis i ipolipi den tu xaidevume ta aftia. ton thavmazume k tu dinume kuragio. me pio dikeoma krinis olokliri tin zoi tu anthropou?
    gamo to vizi tis kampias diladi.

    afto mas elipe, ne min eperne ta xapia dorean. den tu kani xari i elliniki kinonia. ipoxreosi tis ine

  17. tasos Says:

    alex lupamai alla kati tetoioi anthrwpoi san esena me kanoun na ntrepomai pou eimai ellinas. eilikrina se lupamai.

  18. Alex Says:

    Παρακαλώ να σταματήσουν οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί για το άτομό μου.

    Το σχόλιό μου το έχω ήδη ακυρώσει αλλά δεν έχω τεχνικά τη δυνατότητα να το σβήσω. Ο lifewithiv δε θέλει να το σβήσει, μάλλον για λόγους … ιστορικής μνήμης.

    Ήταν μια βιαστική αντίδραση μετά την πρώτη επαφή μου με αυτό το blog.

    Διαβάζοντας την ιστορία του lifewithiv ένοιωσα λύπη ανακατεμένη με οργή. Δε θέλω όμως να γράψω περισσότερα γιατί τα λόγια μου παρεξηγούνται.

  19. tasos Says:

    alex telika eisai eristikos tupos. den eimai orothetikos alla tha sou pw kati. poios sou eipe oti oi orothetikoi exoun anagi apo ton oikto sou? krata tin lupi gia ton eauto sou. esu tin xreiazesai perissotero kai oxi oi orothetikoi. oi opoioi prepei na xereis den einai mia viologiki apeili. einai anthrwpoi san emas me ta idia dikaiwmata stin zwi. to oti tous etuxe kati tetoio den sumainei oti o kathe enas exei to dikaiwma na tous krinei gi auto. pragmatika auta ta sxoleia pou kaneis deixnoun to poso anenimerotoi einai merikoi kai poso ametanoitos eisai. krima

  20. Alex Says:

    Πραγματικά αισθάνομαι άσχημα που συνεχίζω το διάλογο πάνω σε αυτό το θέμα.

    Αν δεν το έχεις καταλάβει tasos, σε πληροφορώ ότι είμαι γκέι και φυσικά ΔΕΝ θεωρώ τους οροθετικούς ως απειλή. Επειδή πλησιάζω τα 40 και μετράω τους παρτενέρ μου με τριψήφιο αριθμό, αναμφισβήτητα έχω έρθει σε επαφή με αρκετούς οροθετικούς, χωρίς όμως να το γνωρίζω. ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ δε μου δήλωσε κάτι τέτοιο. Γι’ αυτό εκτιμώ ιδιαίτερα την ειλικρίνεια του lifewithiv που το δηλώνει στους παρτενέρ του.

    Θα μπορούσε να είχε τύχει και σε μένα, όμως προστατεύτηκα κυρίως από δύο γεγονότα:
    1 ΠΟΤΕ δεν κάνω σεξ υπό την επήρεια αλκοόλ ή άλλων ουσιών.
    2 Είμαι κυρίως ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ. Όπως είναι γνωστό, αν σπάσει ή γλιστρήσει το προφυλακτικό, αυτός που την πατάει είναι ο παθητικός.

    Από κει και πέρα εύχομαι και γω, όπως όλοι, να βρεθεί σύντομα οριστική θεραπεία. Από την πλευρά μου κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για το φρενάρισμα της εξάπλωσης της αρρώστιας. Μακάρι να ήμουν μάγος και να εξαφάνιζα τον ιό με μια κίνηση με το μαγικό μου ραβδάκι!

  21. nik Says:

    Bravo bravo pite ta.Emena diladi pou ixa 4 xronia sxesi kai me kolise o gomenos mou ti na po re paidia?apo alou to perimeneis ki apo alou sou rxete..Giayto o kathenas as krinei ton eayto tou kai na afisi tous aloys…

  22. Ερρίκος Says:

    Έπεσα καταλάθος στο site σου. Είχα μια επικίνδυνη επάφη πρίν από έναν μήνα και τώρα περιμένω με αγωνία να περάσουν οι 3 μήνες που απαιτούντε για να κάνω το τεστ. Φοβάμαι αρκετά καθως εχω μερικά συμπτώματα που δεν λένε να υποχωρίσουν εδώ και 2 εβδομάδες. Μετά που διάβασα όμως για εσένα και την εμπειρία σου με τον hiv δεν φοβάμαι τόσο πια. Σε ευχαριστώ και καλή συνέχεια με την θεραπεία σου.


Σχολιάστε

