Λάθος εντύπωση (αυτό το θέμα έχει πλέον λήξη, παρακαλώ μην σχολιάζετε άλλο για αυτό το θέμα)

Δεν έχω ξανα απαντήσει μέσω post σε σχόλιο αναγνώστη αλλά αυτό που διάβασα ειλικρινά με έκανε έξω φρενών.

1ον ποτέ δεν ανέφερα εγώ ότι ψάχνω οροθετικό άτομο να κάνω σχέση ή σέξ.
2ον πότε δεν ανέφερα εγώ ότι κάνω σέξ χωρίς προφυλακτικό. Εκτός από εκείνες τις φορές που αναφέρω στην αρχή πρίν κολλήσω. Από τότε ΔΕΝ έχω ξανακάνει και ΟΥΤΕ θέλω να ξανακάνω χωρίς προφυλακτικό σεξ.
3ον δεν νομίζω ότι όταν κάποιος διαγνωσθεί με HIV πρέπει να σταματήσει να έχει σεξουαλική ζωή. Όταν κάποιος θα θελήσει να με γνωρίσει ΕΓΩ είμαι ΥΠΟΧΡΕΟΣ (ως προς τον εαυτό μου πρώτα) να του πώ ότι είμαι οροθετικός. Ποτέ μου δεν έκρυψα την οροθετικότιτά μου και ούτε πρόκειται.

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς δημιουργήθηκαν αυτές οι τρομερά άσχημες και εντελώς αντίθετες εντυπώσεις για εμένα μέσα από τα γραπτά μου.

Ελπίζω ο οποιοσδήποτε παρερμήνευσε τα γραπτά μου να τα ξαναδιαβάσει και αν ακόμα πιστεύει ότι εγώ αναφέρω ότι θέλω να κάνω σεξ χωρίς προφυλακτικό τότε να μου πεί πώς το κατάλαβε αυτό και που τα αναφέρω εγώ ο ίδιος.

Επίσης έχω ρωτήσει εγώ ο ίδιος τον γιατρό μου για το αν μπορώ να κάνω σεξ και τι προφυλάξεις πρέπει να πάρω για να μην θέσω σε κίνδυνο κάποιον και η απάντηση είναι ότι φυσικά και μπορώ να κάνω σέξ και η μόνη προφύλαξη που μπορώ να έχω είναι αυτή που πρέπει να παίρνουν ΟΛΟΙ είτε είναι HIV+ είτε όχι.

Θα μπορούσα άνετα να σβήσω το σχόλιο του φίλου αναγνώστη μου αλλά δεν έχω αυτήν την νοοτροπία. Είμαι όμως εδώ για να συζητήσω με όποιον θέλει ότι θέλει. Και ζητώ συγνώμη αν κάπου τα γραπτά μου σας έδωσαν αυτήν την εντύπωση.

Όποιος θέλει μπορεί να μου μιλήσει, εδώ είμαι και μάλιστα όσο ποιο πολύ μπορώ φανερός.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , . 12 Σχόλια »

12 Σχόλια to “Λάθος εντύπωση (αυτό το θέμα έχει πλέον λήξη, παρακαλώ μην σχολιάζετε άλλο για αυτό το θέμα)”

  1. bi bi my darling Says:

    Με έχει πιάσει ταχυπαλμία με αυτό που διάβασα. Εγώ, δεν μπορώ να εξηγήσω με τι θράσος κάποιος έκατσε και έγραψε ολόκληρο αυτό το σχόλιο το οποίο όχι μόνο δεν πρέπει να διαγράψεις, αλλά κανονικά πρέπει να βάλουμε σε ‘κάδρο’ για να μη ξεχνάμε τι άτομα υπάρχουν ανάμεσά μας. Κι επειδή το σχόλιο περί ‘χρέους απέναντι στην ελληνική κοινωνία’ βρωμάει πολύ άσχημα για τα μυαλά του υπογράφοντα, ντρέπομαι για λογαριασμό του, γιατί κάποιος πρέπει να ντραπεί. Χώρια που το μόνο σίγουρο είναι ότι θα νιώσει και ‘αδικημένος’ από αυτό σου το ποστ.

    Και τις ευχές του τύπου ‘να ζήσεις’ συνοδευόμενες με τις ηλιθιότητες περί ‘ζωής μέσα στην ανευθυνότητα’ για κάτι που χτυπά αδιακρίτως πόρτες, καλά θα κάνει να τις ξανασκεφτεί και να τις κρατήσει για τον εαυτό του για να μην πω κάτι χειρότερο.

    Και όσοι είμαστε εδώ και απαντάμε δεν έχουμε καμία όρεξη να χαϊδέψουμε τα αυτιά κανενός, ή να πούμε δεν τρέχει τίποτα για μας – ούτε μας πληρώνει κανείς, ούτε το περάσαμε για gaydar.

  2. hfaistiwnas Says:

    Διαβάζω το ποστ σου. Στην αρχή δεν κατάλαβα τι γράφεις. Το τελειώνω, και υποψιασμένος, διαβάζω κατευθείαν τα σχόλια στο προηγούμενο. Έχω μείνει κάγκελο. Απορώ πως δεν ντρέπονται. Ίχνος ευαισθησίας. Συνήθως ο κόσμος σκέφτεται πριν μιλήσει. Κάποιοι δεν μπορούν να κάνουν ούτε και αυτό. Είναι άξιοι της μοίρας τους. Αν θέλαμε να χαιδέψουμε αυτιά θα πηγαίναμε στο μπλόκ του Καραμανλή μήπως και σώσουμε τίποτα απο τα σκάνδαλα, και μας βάλει σε καμία θέση. Μα είναι δυνατόν; Αν έχει κάποιος πρόβλημα με την ΕΑΑ να τα βάλει με τους πίθηκους της Αφρικής, αν θέλει να πάει να τους μοιράσει και προφυλακτικά και να τους ζητήσει και το λόγο που το ξεχνούσαν τόσο καιρό. Τα νεύρα μου.
    *bibimy darling, έχει φτάσει το αίμα μου στο κεφάλι. Κρατάω την ψυχραιμία μου για να μην βρίσω. Σωστά τα είπες!
    Όσο για σένα κάτοχε του μπλόγκ πολλά φιλιά!

  3. Alex Says:

    Συγνώμη φίλε μου, δεν ήθελα να σε προσβάλω.
    Απλά επειδή έχω πετύχει ένα σωρό αγγελίες και προφίλ όπου «οροθετικός ψάχνει οροθετικό» έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι τελικός σκοπός είναι το σεξ χωρίς προφυλακτικό. Αν στην περίπτωσή σου αυτό δεν ισχύει, δε μπορούσα να το γνωρίζω.
    Επίσης κινούμενος σε σχετικούς χώρους, συχνά βλέπω μπροστά στα μάτια μου να γίνονται διάφορα χωρίς προφυλάξεις. Γι’ αυτό θυμώνω με την ανευθυνότητα ορισμένων ατόμων.
    Έχοντας διαβάσει τώρα πλέον πολλά άλλα σχόλια καταλαβαίνω πόσο παράταιρο ήταν το δικό μου.
    Σε παρακαλώ, ΔΙΑΓΡΑΨΕ ΤΟ.

  4. lifewithiv Says:

    Φίλε μου Alex, ειμαί αυτός που έχειτο blog.

    Το ότι οροθετικός ψάχνει οροθετικό δεν σημαίνει ότι θέλει να κάνει σεξ χωρίς προφύλαξη. Και δεν μιλάω μόνο για μένα άλλα σχεδόν όλοι οι οροθετικοί. Οπότε μην βγάζεις τους οροθετικούς σαν «κακούς» που τα μόνο που θέλουν είναι να εξαπλώσουν τον ιό. Και αν κάποιος κάνει χωρίς αυτός είναι ένας, δύο, δεν είμαστε όλοι μας.

    Τα σχόλια και τα άρθρα έχω σαν αρχή να μην τα πειράζω γι αυτό και σου απαντώ με σχόλιο και όχι από το άρθρο.

  5. Δηιάνειρα Says:

    πιστεύω οτι μετά απο κάποιες εξηγήσεις που εδώθησαν,λύθηκε το θέμα

  6. ioazon Says:

    Διάβασα το blog σου μονορούφι το Σάββατο που έπεσα επάνω του για πρώτη φορά. Από κανένα post σου δεν κατάλαβα οτι σκοπεύεις να το παίξεις «κάνω σεξ χύμα στο κύμα», ίσα-ίσα το αντίθετο. Παρεξήγηση μάλλον ήταν. Ας διαβάζουμε με μεγαλύτερη προσοχή γενικά. Στον γραπτό λόγο είναι πιο εύκολο να πούμε-γράψουμε χοντράδες, άσε που μένουν και όσο τις διαβάζεις τόσο «βαραίνουνε». Οπότε, ας προσέχουμε και τι γράφουμε.
    Αγαπητέ lifewithiv, σε διαβάζω πλεον (είσαι στα bookmarks), αν χρειαστείς οτιδήποτε, σφύρα.

  7. Phoebus Says:

    Ο Θεός να μας φυλάει από κάτι τέτοια άτομα και όχι από τον ιό! Γιατί τον ιό τον «αντιμετωπίζεις». Τα άτομα αυτά πώς να τα αντιμετωπίσεις, όταν συνειδητοποιείς πόσα πρέπει να λεχθούν, πόσεις λανθασμένες αντιλήψεις πρέπει να αλλάξουν και πόσες εσφαλμένες νοοτροπίες πρέπει να «παγώσουν» πριν παγιωθούν!

    Lifewithiv από την πρώτη στιγμή που ανακάλυψα το blog σου, ένιωσα ότι θέλω να σταθώ δίπλα σου και να κλέψω λίγη από τη δύναμη σου. Νομίζω πως στα χέρια σου πέφτει να κάνεις το blog αυτό έναν καθρέφτη της πραγματικότητας. Σίγουρα θα βρεις πολλούς από μας πρόθυμους να βοηθήσουμε με οποιονδήποτε τρόπο γίνεται!

  8. ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ... Says:

    Καλημέρα, υπέροχε! Έπεσα κατά τύχη χθες πάνω στο ιστολόγιό σου, διάβασα το μισό και πριν λίγο που γύρισα σπίτι, αποφάσισα να διαβάσω και το υπόλοιπο. Και το διάβασα…

    Απίστευτο το blog σου, απίστευτος κι εσύ… Ταξίδεψα μαζί σου σε δρόμους άλλοτε σκληρούς, αλλά πάντα αληθινούς και καθημερινούς, και άλλοτε μαγικούς και απόλυτα «δικούς» σου!

    Κρύβεις πολλή δύναμη μέσα σου και χαίρομαι πραγματικά που είχες, έχεις ακόμα και θέλεις πολύ να έχεις κουράγιο και για τη συνέχεια. Αξιοθαύμαστη η πρωτοβουλία σου, βοήθησε πολλούς χρήστες απ’ όσα διάβασα, ενημέρωσε ακόμα περισσότερους και παρακίνησε και κάποιους άλλους. Είτε για να κάνουν την εν λόγω εξέταση, είτε για να «ξεκολλήσουν τα κολλημένα τους μυαλά».

    Μακάρι οι άνθρωποι να ανακαλύπταμε το θάρρος που κρύβουμε μέσα μας, χωρίς την οποιαδήποτε «απειλή» να μας κατατρώει.

    Δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να ρωτήσω κάτι [άλλωστε υπήρξες κατατοπιστικότατος], αλλά θα ήθελα να σου πω ένα «μπράβο» κι ένα «χάρηκα» και να σου κάνω πρόταση να συμμετέχεις στο εναλλακτικό ιστολόγιό μου [www.proswpa.blogspot.com]. Πέρνα ρίξε μια ματιά κι αν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, μετά χαράς θα σε φιλοξενήσω!

    Φιλάκια πολλά και να προσέχεις!

  9. morfeas Says:

    😉

    Keep Up Friend!!!

  10. Hfaistiwnas Says:

    Συγνώμη lifiwithiv και alex που ήμουν κάπως κακός στο πρώτο σχόλιο. Νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα πλεόν.

  11. impressedguy Says:

    Περιμένουμε με αγωνία αυτό που είπες ότι ετοιμάζεις 🙂

  12. g for george Says:

    Τι να σου πω, βρε παιδί μου.. τόσο καιρό σε διαβάζω, αυτό το πράγμα ποτέ δεν το είδα. Ότι, ψάχνεις για σεξ μέσω του μπλογκ, κτλ. Θα ήταν και βλακώδες, δηλαδή, υπάρχουν τα προφάϊλς!

    Οπότε μην ακούς αυτούς που καταλαβαίνουν άλλα αντί άλλων, μάλλον δεν σε διαβάζουν από τότε που ξεκίνησες να γράφεις.


Σχολιάστε

