Τα αποτελέσματα του 1ου τετραμήνου

aids_250x251.jpg

Τελικά πήρα χθές τα αποτελέσματα του τετραμήνου με φάρμακα.

Τα cd4 μου ανέβηκαν πολύ λίγο, τώρα είμαι στα 230 και το ιικό μου φορτίο είναι αρνητικό, δηλαδή δεν το ανιχνεύουν πλέον στο αίμα μου.

Είναι καλά νέα αν και θα ήθελα τα cd4 μου να είχαν ανέβει και άλλο για να μην είμαι ευάλωτος σε ιώσεις και διάφορες ευκαιριακές λοιμώξεις. Έως τώρα δεν είχα κανένα τέτοιο πρόβλημα αλλά ξέρετε, είναι ο φόβος του μην αρρωστήσω τώρα που έχω χαμηλά cd4 και μου πέσουν πάλι.

Κατά τις 12 του επόμενου μήνα θα ξεκινήσω το ένα χάπι την ημέρα.

Α δεν σας το είπα, έχω βρεί και δουλειά. Σαν θέση είναι πολύ καλή αλλά σαν εταιρεία δεν νομίζω. Τουλάχιστον θα πάρω πολλές γνώσεις από αυτήν την δουλειά και θα έχω ένα μεγάλο θετικό στο βιογραφικό μου, γιατί η εταιρεία είναι πολύ μεγάλη και η θέση μου πολύ καλή, ώστε να βρώ μετά καλύτερη δουλειά.

Γνώρισα και έναν άλλο οροθετικό και μιλήσαμε λιγάκι. Τα πράγματα δεν πάνε σε όλους όσο καλά και ευχάριστα πάνε σε εμένα και σε κάποιους φίλους μου οροθετικούς, μάλλον εξαιτίας του ότι εμείς γίναμε τώρα οροθετικοί και τα πράγματα είναι διαφορετικά από αυτούς που ξεκίνησαν παλιά.

Αυτός που λέτε διαγνώστηκε με τον ιό του HIV στα 19 του, πρίν από 17 χρόνια, τώρα είναι 36 χρόνων.

Εμφανισιακά είναι μια χαρά, λίγο αδυνατούλης αλλά όχι αρρωστημένα.

Αυτός παίρνει τα ίδια φάρμακα με εμένα τώρα αλλά παίρνει φάρμακα από τότε που διαγνώστηκε με τον ιό.

                                                                                     mainpic1.jpg

Παρόλο που παίρνει πολλά χρόνια φάρμακα το ιικό του φορτίο είναι στα 10.000 όχι ιδιαίτερα ψιλό αλλά εγώ πίστευα ότι θα ήταν μη ανιχνεύσιμο όπως το δικό μου, και ιδικά μετά από τόσα χρόνια που παίρνει φάρμακα και πίστευα ότι θα είχε σταματήσει να παίρνει φάρμακα όπως ο πρώην μου και κάποιοι άλλοι φίλοι μου που έπαιρναν για 4-6 χρόνια φάρμακα και μετά τους τα σταμάτησαν γιατί ήταν σταθεροί και δεν χρειαζόταν να παίρνουν άλλο φάρμακα.

Αυτός που λέτε παρόλο που έπαιρνε τα ίδια φάρμακα με εμένα μου είπε ότι είχε τρομερές ζαλάδες κάθε μέρα και ότι με το που παίρνει τα φάρμακα πρέπει να κοιμάται γιατί δεν τα αντέχει. Επίσης παίρνει και ένα επιπλέον φάρμακο που είναι σε ενέσιμη μορφή και το παίρνει αν θυμάμαι καλά 2-3 φορές την ημέρα.

Μου είπε επίσης ότι του έχουν αφαιρέσει την χολή μάλλον λόγο τον πρώτον φαρμάκων που ήταν πιο τοξικά και μπορεί για αυτόν τον λόγο να παίρνει και το ενέσιμο φάρμακο και να έχει ακόμα ιικό φορτίο.

Φυσικά ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που είναι πολλά χρόνια οροθετικοί και παίρνουν πολλά φάρμακα και ότι έχουν περάσει πάρα πολλά στην ζωή τους όσων αφορά τα προβλήματα με τον ιό και φυσικά δεν θέλω να με συγκρίνω μαζί τους γιατί τα πράγματα έχουν προχωρήσει και φυσικά είναι πιο εύκολα για εμάς που ξεκινάμε τώρα θεραπεία σε σχέση με αυτούς που ξεκίνησαν πιο παλιά και το ίδιο θα συμβεί σε μερικά χρόνια με αυτούς που θα ξεκινήσουν τότε την φαρμακευτική αγωγή σε σχέση με εμάς που την ξεκινήσαμε τώρα.

Επίσης μου είπε ότι στο νοσοκομείο που παρακολουθείτε αυτός υπήρχαν 10 κρεβάτια για τους οροθετικούς και ότι παλιά ο υπεύθυνος του τμήματος, αν πήγαιναν περισσότεροι οροθετικοί και χρειάζονταν να μείνουν στο νοσοκομείο σε κρεβάτι, έκανε μεγάλους αγώνες να βρεί κρεβάτια για τους «ασθενείς» του.

                                                                                             doctor2.jpg

Τώρα έχουν μειώσει τα κρεβάτια σε 8 και ότι αυτός ο υπεύθυνος επειδή περιμένει να ανέβει σε θέση, όταν είναι γεμάτα τα κρεβάτια και πάνε και άλλοι οροθετικοί και χρειάζονται κρεβάτια αυτός δεν κάνει πλέον αγώνες αλλά σηκώνει από τα κρεβάτια τους οροθετικούς που δεν είναι σε πολύ κρίσιμη κατάσταση. Αυτό ο υπεύθυνος το κάνει για να μην δημιουργήσει πρόβλημα στην διαδικασία της αλλαγής του σε ανώτερη θέση.

Αν είναι δυνατόν να γίνονται τέτοια παιχνίδια εις βάρος τις υγείας των ανθρώπων για ότι αρρώστια και να έχουν. Όταν ήθελε ο υπεύθυνος να δείξει ότι παλεύει για τους ασθενείς έκανε τα πάντα για να βρεί κρεβάτια και τώρα που περιμένει να πάρει προαγωγή το βουλώνει για να μην δημιουργήσει αρνητική γνώμη για αυτόν και σηκώνει τους άρρωστους ανθρώπους που δεν «πεθαίνουν» ακόμα για αυτούς που είναι βαριά άρρωστοι και αυτοί που είναι επίσης άρρωστοι και έπρεπε να είναι σε κρεβάτι τους διώχνουν να πάνε σπίτια τους.

Φαντάζομαι ότι κάτι ανάλογο θα συμβαίνει σε πολλές μονάδες για διάφορες παθήσεις.

Στην Ελλάδα βρισκόμαστε που δεν λέω, προσπαθεί να βοηθήσει περισσότερο από άλλες χώρες τους ασθενείς της αλλά αυτή η ανοχή του κράτους να κάνει ο κάθε ένας  (γιατρός και όχι μόνο) ότι θέλει ώστε να εκμεταλλευτεί την θέση του και να «αρπάξει» όσα πιο πολλά χρήματα μπορεί, είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ.

Πολλές φορές αναρωτιέμαι γιατί γεννήθηκα και υπάρχω σε αυτόν τον κόσμο, υποτίθεται ότι ο άνθρωπος διαφέρει από τα ζώα επειδή είναι νοήμων όν και είναι ευαίσθητος για τον συνάνθρωπό του, το περιβάλλον που ζεί και αναπνέει.

Ευτυχώς δεν έχω χρειαστεί ποτέ μου έως τώρα να μπω σε νοσοκομείο και ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ.

Μακριά και αγαπημένοι που λένε.

                                                                                  doctorninja.png

Εύχομαι μόνο όσοι βγάζουν με τέτοιους τρόπους χρήματα εις βάρος του ανθρώπου, των ζώων και του περιβάλλοντος να πεθάνουν και να τους θάψουν με αυτά.

Μακάρι να μπορούσα να τους χαστούκιζα όλους αυτούς.

Ελπίζω να πεθάνω πρίν καταστραφούν όλα σε αυτόν τον κόσμο, τουλάχιστον να λέω ότι κατάφερα και γνώρισα έναν σχεδόν όμορφο κόσμο (αν και το βρίσκω πολύ δύσκολο αυτό).

13 Σχόλια to “Τα αποτελέσματα του 1ου τετραμήνου”

  1. hfaistiwnas Says:

    Μακάρι να είχες άδικο, αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Πάνε απο το κακό στο χειρότερο. Το συμφέρον πάνω απ’ όλα και το χρήμα. Ελπίζω και εγώ όπως και πολλοί άλλοι να πεθάνουμε πριν καταστραφούν όλα, για τον ίδιο λόγο. Θα πάνε όλα καλά και θα μειώσεις και τα χάπια. Στο εύχομαι! Φιλιά πολλά!

    ΥΓ. Πίστευα ότι με την σημερινή επιστήμη και αυτοί που έχουν χρόνια οροθετικοί θα είναι καλύτερα, είναι περίεργο…

  2. impressedguy Says:

    Καλή αρχή με τη δουλειά! Ελπίζω όλα να σου πάνε καλά.

  3. BUTTERFLY Says:

    Δεν ξερεις ποσο φοβαμαι να φερω παιδια σε αυτον τον κοσμο. Τρεμω τη στιγμη που θα πουν αυτο που ειπες εσυ : «δεν ξερω γιατι υπαρχω σε εναν τετοιο κοσμο»! Ολα διαλυονται, πρεπει κατι να κανουμε!
    Το μονο πραγμα που διαφοροποιει τον ανθρωπο απο τα ζωα ειναι οτι αυτος εχει απολυτη επιγνωση της αγριοτητας του!
    Καλη αρχη στην καινουργια δουλεια και μακαρι οι εξετασεις σου να βγαινουν ολο και πιο καλες!

  4. OneGaySoul Says:

    Εύχομαι τα καλύτερα για την καινούρια δουλειά και γενικότερα.
    Υπέροχο blog by the way!

  5. roxanred Says:

    όχι πολύ μεγάλες παύσεις παρακαλώ…!
    γράφε ένα πόστ του τύπου…»Είμαι καλά»-«To ζώδιο μου δεν λέει τα καλύτερα για σήμερα…»…τέλος πάντων…κάτι να χουμε να λέμε:ppp

  6. pisoglenids Says:

    και απο τους φίλους μου έχω θετικά νέα. Ειναι ολοι καλά …
    Ευτυχός η ιατρική κάνει στις μέρες μας θαύματα… η σχεδόν θαύματα.
    Πρέπει και εμείς να βάλουμε το χεράκι μας να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα.
    Ονειρό μου(και μιας φίλης που έφυγε νωρίς) θα ήταν να μπορούσαμε να κάνουμε ενα κέντρο υποδοχής οροθετικών και όχι μόνο.
    Θα ειναι ενα κέντρο υποδοχής λεσβιών γκέη τρανσέξουαλ που ειναι άρρωστοι ανύμποροι και δεν έχουν κανέναν να τους φροντίσει.

  7. g for george Says:

    Καλώς επέστρεψες 🙂
    Χάρηκα για τα καλά νέα και την δουλειά, μπράβο ρε.

    Δυστυχώς οι δύο τελευταίες γραμμές του ποστ, με εκφράζουν εντελώς..

  8. Antony Says:

    Χαιρομαι που εισαι καλα….Keep walking:):):)

  9. Equilibrium Says:

    Κι όμως, όσο θα διαβάζω τέτοια κείμενα σαν τα δικά σου, για αγώνες, για ελπίδα, για αξιοπρέπεια, θα σιγοτραγουδω «what a wonderful world»..

    Καλή αρχή στη δουλίτσα και να’σαι πάντα έτσι καλά και δημιουργικός!

  10. Zwei und Zwanzig Says:

    Πριν μερικές ημέρες διαγνώστηκα κι εγώ ως οροθετικός. Ήταν (και παραμένει ακόμα) αρκετά σοκαριστική εμπειρία. Το κενό που ένιωθα πριν (ούτως η άλλως) μεγάλωσε ακόμα περισσότερο.

    Βέβαια, μέσα σε όλη τη «γκαντεμιά» είχα ευτυχώς την τύχη να γνωρίσω εκ των έσω τον «οροθετισμό» (χωρίς να είμαι τότε). Έτσι ήμουν αρκετά ενήμερος και «μέσα στα πράγματα».

    Συμφωνώ όμως απόλυτα με τις θέσεις σου. Γιατί το 50% της ευθύνης που μου αναλογούσε, το ποντάρισα εξ ολοκλήρου. Καλό είναι να μη προκαλούμε την τύχη μας ότι και να προστάζει κατά καιρούς η λίμπιντο μας.

    Όντας πλέον σε αυτή την κατάσταση αντιλαμβάνομαι τη σημασία του να προσέχω ΕΓΩ. Τόσο τον εαυτό μου όσο και τους άλλους. Είναι θέμα «ατομικής ενέργειας» πλέον. Άσχετα με το πως μολύνθηκε ο καθένας, θεωρώ ότι τη στιγμή που «το ξέρω» αναλαμβάνω δράση ο ίδιος για να μη γίνω «δολοφόνος» ό,τι και να επιτάσσει κατά καιρούς η σάρκα.

    Παραθέτω και ένα βιντεάκι (κατατοπιστικότατο) στο γιου-τιούμπ που δείχνει όλη τη διαδικασία της εξάπλωσης του ιού στο σώμα:


  11. Δηιάνειρα Says:

    περίμενα καιρό ένα πόστ σου.. Να`σαι πάντα καλά.. Πολύ ευχάριστα νέα,πραγματικά 😀

  12. profusion Says:

    Μπορεί να μη σου γράφω συχνά, ωστόσο παρακολουθώ την εξέλιξή σου και χαίρομαι διότι η ενόρασή μου, πριν κάποιο χρόνο (αλήθεια, πόσος καιρός πάει;), δεν έπεσε έξω…


Σχολιάστε

