Ακόμα το ένα χάπι

 

Τελικά δεν ξεκίνησα ακόμα το ένα χάπι.

 

Έπρεπε να πάρω νέα φάρμακα επειδή μου τελείωναν και λόγω του ότι ξεκίνησα σε νέα δουλειά, δεν ήθελα να τους ζητήσω να αργήσω το πρωί να πάω, οπότε έστειλα έναν φίλο μου να μου τα πάρει.

 

Έλπιζα ότι θα ξεκινούσα το ένα χάπι, αλλά τελικά του έδωσαν τα ίδια που παίρνω. Μάλλον γιατί από ότι έμαθα από έναν φίλο οροθετικό μόλις το έφεραν στην Ελλάδα και μπορεί να μην το είχαν ακόμα.

 

Μάλλον θα το πάρω τον άλλο μήνα.

 

Για να δούμε.

 

 

Μου ζήτησαν την άδεια να παρουσιάσουν το blog μου σε μία εκπομπή στην TV. Απλά να μιλήσουν για την σελίδα μου μην νομίζετε ότι πήραν τα μυαλά μου αέρα και την ψώνισα.

 

Μου είπαν ότι βρήκαν το blog μου μέσα από το blog «Πρόσωπα» www.proswpa.blgospot.com του φίλου που είχα την τιμή να είμαι ο πρώτος που του πήρε συνέντευξη για το blog του.

 

Φυσικά δέχθηκα όπως έχω δεχθεί και άλλες φορές κάτι παρόμοιο αρκεί να μην είναι για λόγους εκμετάλλευσης.

 

Πρίν ξεκινήσω το blog αυτό, αισθανόμουν σαν να ζούσα μία ζωή που πλέων θα μπορούσα να προσφέρω κάτι σε κάποιον που μπορεί να ήθελε να μάθει κάτι σχετικά με τα HIV.

 

Φυσικά δεν πίστευα ότι θα το διάβαζε κανείς, γιατί πιο πολύ ήταν σαν μία εξομολόγηση προς τους δικούς μου ανθρώπους το «πρόβλημά» μου. Μία εξομολόγηση που δεν μπορούσα για πολλούς λόγους να την πραγματοποιήσω ευθέος.

 

Ήθελα να το βγάλω από μέσα μου, να ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν για μένα, το πώς ζω, τι περνάω.

 

Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπω ότι κάποιοι από εσάς ενδιαφέρεστε να μάθετε και άλλα για μένα.

 

Για εμένα, έναν άνθρωπο που δεν μπορούσε ποτέ να γράψει μία σωστή έκθεση και που πίστευε ότι δεν θα αφήσει τίποτα πίσω του. Κάτι, ας είναι κάτι που μόνο αυτός να ξέρει ότι άφησε για τους άλλους.

 

Δεν ξεχνώ το blog μου, απλά προσπαθώ να γράφω μόνο ότι έχει σχέση με την ζωή μου με τον HIV και όχι για μένα μόνο.

 

Συγχωρέστε με για αυτό το άρθρο, ήθελα κάτι να σας γράψω.

 

Σας ευχαριστώ και θα γράφω συνέχεια, ακόμα και αν περνάνε μεγάλα διαστήματα ανάμεσα στα άρθρα μου. 

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , . 14 Σχόλια »

14 Σχόλια to “Ακόμα το ένα χάπι”

  1. Anilikos Says:

    Να πάρει η ευχή την άλλη εβδομάδα γυρίζω Ελλάδα, λες να τη προλάβω την εκπομπή; 🙂

    Άντε ωραία, νέα δουλειά, νέοι άνθρωποι τριγύρω μια χαρούλα σε βρίσκω :Ρ

  2. hfaistiwnas Says:

    Να γράφεις όποτε μπορείς (αν και θα ήθελα να γράφεις πιο συχνά). Ο καθένας έχει το λόγο του που γράφει. Εδώ ξεθυμαίνω και εγώ. Ανταλλάσουμε δυνάμεις μεταξύ μας. Χαίρομαι που είσαι καλά! Και μην ανυσηχείς για το χάπι, θα στο δώσουν. Παρουσίαση στη Τιβι; Αν θές πες μας να το δούμε. Εντάξει; Να περνάς καλά! Φιλιά πολλά και καληνύχτα!

  3. p.a.v.l.o.s Says:

    kalimera me ena xamogelo 🙂 gia na paei kala h mera.
    gia to xapi … kalhtera 8a einai gia sena otan 8a exeis mono ena. syntoma!
    4 the rest … pragmatika xairome pou phgainoun ola kala. afhnoume poly perissotera pisw ap oti nomizoume … eimai sigouros oti to ksereis ayto kala.
    special h.u.g.Z.z & k.i.s.s.e.s

  4. pisoglenids Says:

    καλή συνέχεια..
    και πάντα αναμένουμε κειμενά σου.
    Γράφεις υπέροχα..
    δεν εχει σημασία αν κανεις λάθη η αν δεν έγραφες καλές εκθέσεις γιατι τα γραπτα σου ειναι βιωματικά και απο καρδιάς.
    Αυτό εινα το blog.
    Ο καθένας γράφει κάτι για την ζωή του.

  5. Κώστας Says:

    Πολυ θετικό βήμα αυτό, είναι σημαντικό να ενημερωθούν όσο περισσότεροι γίνεται και φυσικά αυτό δε θα συνέβαινε αν δεν είχες πάρει την απόφαση να μοιραστείς την ιστορία σου!

  6. Equilibrium Says:

    Για το πόσο ευγνώμων σού είμαι που μοιράζεσαι τις εμπειρίες αυτές μαζί μας στα έχω ξαναπεί, άλλωστε είμαι από τους πρώτους που σε παρακολούθησαν από τα πρώτα σου βήματα. Περιμένω να μας πεις πότε, τι ώρα και σε ποιο κανάλι είναι αυτή η εκπομπή. Να είσαι δυνατός και σε φιλώ!

  7. samantha Says:

    ειναι πολυ ομορφο που μοιραζεσαι μαζι μας τις αποψεις σου..!σε ευχαριστου με και πραγματικα μας βοηθαει παρα πολυ..ελπιζω ολα να σου πανε καλα..και να εισαι παντα καλα.!αν μπορεις στειλε μου το εμαιλ σου στο δικο μου γιατι θελω να σε ρωτησω κατι προσωπικα..αν μπορεις..σε ευχαριστω πολυ..

  8. impressedguy Says:

    Na mas peis na doume thn ekpomph

  9. Alex Says:

    Αντιγράφω από την Ελευθεροτυπία:

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=17.04.2008,id=61237648

    «Οι πλέον πρόσφατες δε εξελίξεις στη θεραπευτική αντιμετώπιση της νόσου έρχονται εντός του μήνα και στη χώρα μας με την κυκλοφορία του πρώτου φαρμάκου για τον HIV/AIDS με ένα μόνο δισκίο την ημέρα, που συνδυάζει τις δραστικές ουσίες efavirenz 600mg, emtricitabine 200mg και tenofovir disoproxil fumarate 300mg (Atripla), τριών υπαρχόντων φαρμάκων.

    Το χάπι, που πήρε κεντρική έγκριση για 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκου (ΕΜΕΑ) στο τέλος του 2007 και κυκλοφορεί από το 2006 στις ΗΠΑ, αποτελεί μια εντυπωσιακή εξέλιξη στη θεραπεία κατά της λοίμωξης για τον HIV, αν ληφθεί υπόψη ότι στα μέσα της δεκαετίας του ’90, οι ασθενείς έπρεπε να καταναλώνουν ώς και 30 χάπια την ημέρα! Ενδεικτικό της αλλαγής που φέρνει στην καθημερινότητα των ασθενών είναι ότι μπορούν να πάρουν το χάπι πριν πέσουν για ύπνο το βράδυ, χωρίς να ανησυχούν για το υπόλοιπο της μέρας.»

    Πάντως εγώ δε θεωρώ και τόόόόσο μεγάλο επιστημονικό κατόρθωμα να ανακατέψουν 3 ουσίες σε ένα χάπι αντί να είναι η κάθε μία σε χωριστό.

  10. hfaistiwnas Says:

    Καληνύχτα… και όνειρα γλυκά! Το τραγούδι υπέροχο, το ακούω πολύ συχνά τελευταία.. 🙂 Φιλιά…

  11. pavlos Says:

    kommatara apo ta liga!!se diavaso poli sixna an kai dn sou afino sxolia… elpizo na sai kala kai xairomai giati apo oti fainetai eisai.. epi th eykairia mporeis na mou apntiseis pote to test einai 100% egkuro/?kalo pasxa..

  12. John Black Says:

    Έμαθα το blog σου όταν μια μέρα έψαχνα στο net για το HIV. Εκείνη την ημέρα αποφάσισα να ψάξω γιατί κατα κάποιο τρόπο αυτό είχε χτυπήσει και τη δική μου πόρτα. 26 Οκτώβρη του 2007 ήταν. Έμαθα και μαθαίνω πολλά απο αυτό το blog. Πέρασα να σου πώ μόνο ένα γειά.
    Να περνάς όμορφα. Καλό Πάσχα.

  13. hfaistiwnas Says:

    Χριστός Ανέστη!!! Καλό Πάσχα αγαπητέ…

  14. tasos Says:

    xronia polla kai xristos anesti se olous edw mesa. euxomai i anastasi tou theanthrwpou na anapterwsei tis elpides olwn gia ena kalutero aurio. filia


Σχολιάστε

