Το πρόβλημα «λύθηκε»

Τελικά το «πρόβλημα» έμεινε στάσιμο για τους επόμενους μήνες τουλάχιστον.

 

Όλα προχωράνε όπως ήταν αλλά δεν επαναπαύομαι στην ησυχία που επικρατή τώρα.

 

Πρέπει να οργανωθώ πολύ, να δω αν μπορώ να βρώ κάτι για extra money. Να τακτοποιηθώ λίγο.

 

Πήρα και τα τελευταία αποτελέσματα των εξετάσεων από το νοσοκομείο μου.

 

Αυτά ευτυχώς πάνε από το καλό στο καλύτερο.

 

Το ιικό μου φορτίο είναι σταθερά μη ανιχνεύσιμο και τα cd4 μου αυξήθηκαν από 223 σε 310. Πολύ καλά. Άντε να φθάσω τα 500 και πάνω να χαλαρώσω και από αυτό.

 

Η γιατρός μου είναι απίστευτη.

 

Μιλήσαμε στο τηλέφωνο και δεν ξέρω αν το κάνει μόνο σε μένα αλλά τουλάχιστον εμένα με προστατεύει πάρα πολύ, αισθάνομαι σαν να έχω την μαμά μου εκεί και να με προστατεύει.

 

Της είπα ότι πριν από καιρό είχα αρρωστήσει για μία εβδομάδα και μου είπε γιατί δεν με πήρες ένα τηλέφωνο? Και της είπα ότι ήταν Παρασκευή που αρρώστησα και δεν ήξερα πόσο θα κρατήσει και ότι το Σάββατο την πήρα στο κινητό της αλλά δεν το σήκωνε. Μου είπε ότι όταν είναι στο σπίτι το έχει στο αθόρυβο και ότι δεν το ακούει πάντα και ότι έπρεπε να επιμένω αλλά εγώ δεν ήθελα να την ενοχλήσω στο σπίτι της άλλο.

 

Μου είπε ότι ακόμα και αν δεν την βρίσκω να παίρνω τηλέφωνο στο νοσοκομείο ή να πηγαίνω από το νοσοκομείο και ότι έχει πολλούς συνεργάτες που είναι ενημερωμένοι για ότι θελήσουμε και δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα με αναλάβουν αυτοί.

 

Τελικά μου πέρασε από μόνο του.

 

Την επόμενη φορά θα το κάνω αυτό. Είναι τόσο καλή γυναίκα.

 

Δεν ξέρω τι να κάνω με εμένα και το μυαλό μου.

 

Είμαι από τους ανθρώπους που έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες (βλέπεις μικρός έκανα 6 χρόνια χορό [παραδοσιακό, λαϊκό με πολύ καλές κριτικές από τον δάσκαλο], ζωγραφίζω από πολύ μικρός και σχετικά όμορφα [μόνο μολύβι έχω δοκιμάσει] ασχολούμαι με 3d graphics [όχι τόσο συχνά πλέον], μου αρέσει η φωτογραφία, η διακόσμηση, ο σχεδιασμός επίπλων, ο σχεδιασμός ρούχων, ο σχεδιασμός αξεσουάρ, δουλεύω σε εταιρεία μόδας και τον τελευταίο καιρό μου έχει κολλήσει η ιδέα να ξεκινήσω να γράφο ένα βιβλίο.)

 

Συνέχεια έχω ιδέες για πολλούς και διάφορους τομείς και το βράδυ που πέφτω για ύπνο, αργό να κοιμηθώ γιατί οι ιδέες μου έρχονται εκείνη την ώρα, ενώ εγώ νυστάζω και πρέπει να κοιμηθώ για να πάω για δουλειά την επόμενη μέρα.

 

Θέλω με τόσα πολλά να ασχοληθώ που τελικά δεν ασχολούμαι με κανένα από όλα αυτά.

 

Ποιος μπορεί να μου κάνει ένα γερό ηλεκτροσόκ να βάλω το μυαλό μου σε μία σειρά?

 

Βέβαια τώρα εσείς θα μου πείτε, γιατί πρέπει εμείς να τα διαβάζουμε όλα αυτά?

 

Μάλλον για να καταλήξω στο εξής: να ξεκινήσω να γράφο ένα βιβλίο (αν ποτέ φθάσει να λέγετε βιβλίο αυτό που θα γράψω)?

 

Υ.Γ.: Σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση που μου δείξατε με τα σχόλιά σας στο προηγούμενο πρόβλημα μου.

Ευτυχώς που έχω και εσάς και με συνεφέρετε στον πραγματικό κόσμο.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , , . 14 Σχόλια »

14 Σχόλια to “Το πρόβλημα «λύθηκε»”

  1. hfaistiwnas Says:

    Kατ’ αρχήν ασχολήσου με τα αυτά που χρειάζονται γρήγορα λύσεις. Το θα μείνουν στάσιμα καλά είναι, αλλά όπως είπες χρειάζεται προετοιμασία. Έχεις χρόνο και αυτό είναι καλό για να βάλεις σε τάξη τη σκέψη σου. Μετά όμως!!! Να βάλεις σε σειρά και τα χόμπι σου! Έχεις ή είχες πολλά και δεν χρειαστεί πολύ για να δεις με ποιο θα ασχοληθείς.. 😉
    Με τις εξετάσεις καλά απ’ ότι διαβάζω μπράβο!
    Ξεκίνα το βιβλίο, ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να καταλήξει.. 🙂
    Εδώ είμαστε για γνώμες!

  2. profylaktiko Says:

    Καλησπέρα. Μην αγχώνεσαι για τα πράγματα που θες να κάνεις και τελικά δεν προχωράς… το παθαίνουμε όλοι μας…

    χαίρομαι που όλα πάνε καλά. φιλάκια

  3. Eva Stamou Says:

    Καλησπέρα. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι έχεις καλή σχέση με την γιατρό κι αισθάνεσαι πως μπορείς να ζητήσεις την υποστήριξή της όποτε χρειαστεί.

    Λόγω επαγγέλματος είμαι σε επαφή με ανθρώπους που αντιμετωπίζουν χρόνιες ασθένειες. Αυτό που προέχει (και ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο) είναι να μην αφήσει κάποιος την ασθένεια να ορίσει τον εαυτό του και να καθορίσει για πάντα το ποιός είναι, αλλά να καταφέρει να την αντιμετωπίσει ως μέρος του συνόλου της ζωής του.

  4. tasos Says:

    eides pou ola pane kala? eidika otan eisai se kala xeria! twra oso gia ta upoloipa zise tis xares tou kalokairiou kai apo fthinoporo vlepeis gia ta upoloipa. filia polla

  5. oblivion Says:

    αφού αυτά που σε ανακουφίζουν είναι η συμπαράσταση είτε από κοντά (της γιατρού) είτε από μακρυά (των αναγνωστών σου), δώσε έμφαση εκεί. πάντα έχει ανακουφιστικά αποτελέσματα να μιλάμε, να εκφραζόμαστε, να μοιραζόμαστε. αυτό ίσως σε ξεμπλοκάρει πιο μόνιμα..
    νασαι καλά!

  6. g for george Says:

    Χαίρομαι που όλα πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο, όπως είπες.
    Είναι τόσα πολλά αυτά που θες να ασχοληθείς, κουλάρισε!
    Καταπιάσου με ένα κάθε φορά, αλλιώς θα συνεχίσεις να είσαι στο ίδιο σημείο… δεν λένε αδίκως one step at a time (στο χωριό μου το λένε αυτό)

    Σε ζηλεύω γιατί κι εγώ ζωγράφιζα (μολύβι επίσης) αλλά ρε γμτ τα έχω παρατήσει εντελώς. Αυτή η ηλίθια καθημερινότητα που ζούμε όλοι, μας αποσπά από αγαπημένες ασχολίες…

    Κανένα μπάνιο, τίποτα;

  7. BUTTERFLY Says:

    Μηπως εισαι Διδυμος; Κι εγω σε μια τετοια φαση ειμαι…αλλα τελικα οταν θες να ασχοληθεις με πολλα δεν ασχολεισαι με τιποτα ουσιαστικα, οποτε βαλτα σε μια σειρα και αρχισε να τα πραγματωνεις ενα ενα.
    Χαιρομαι που το προβλημα σου λυθηκε!

  8. darkenlight Says:

    Ελπίζω να μπορέσεις να κάνεις πράξη κάθε δημιουργικό σχέδιο που έχεις στο μυαλό σου! Είμαι σίγουρος ότι αξίζει τον κόπο..

  9. Τομ Σόγιερ Says:

    Μπράβο, μπράβο, χαίρομαι… Προσπάθησε, αυτό που θα κάνεις, να σε ευχαριστεί πραγματικά. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο ευεργετικές είναι οι ασχολίες που μας αρέσουν. Θέλω να διαβάσω σύντομα νέα σου.
    Και ένα φιλάκι από μένα στη γιατρό..!

  10. johnny Says:

    καλημεραααααα….αν και ειχα πολυ καιρο να μπω και να διαβασω τα post σου χαιρομαι που ολα πανε καλα με την υγιεια σου και που θελεις να κανεις καινουρια πραγματα.με τον καιρο ολα θα τα κανεις και θα δεις που στο τελος θα νιωσεις ικανοποιηση…αιντε και επειδη ειμαι καλος ανθρωπος θα ειμαι και ο πρωτος που θα αγορασω το βιβλιο σου….νομιζω οτι αυτο το βιβλιο θα δωσει πολλα σε ολους μας και κυριως θα βοηθησει πολυ κοσμο….

  11. Alex A. Says:

    Σήμερα βρήκα το μπλογκ σου και το διάβασα σχεδόν όλο! Γράφεις υπέροχα και «κόλλησα» με την ιστορία σου. Να είσαι καλά και να προσέχεις, θα σε παρακολουθώ.

  12. γυάλινο δάκρυ Says:

    Καλησπέρα. Σήμερα έπεσα για πρώτη φορά πάνω στο blog σου και το διάβασα όλο. Θέλω να σου πω ένα μπράβο που το δημιούργησες και ένα ευχαριστώ, γιατί σε σχέση με τον ιό του AIDS υπάρχει ελλιπής ενημέρωση και πολύ μεγάλος ρατσισμός. Ομολογώ ότι έμαθα πράγματα που δεν ήξερα, παρά μόνο τα βασικά. Ότι δε μεταδίδεται με το σάλιο, αλλά με σεξουαλική επαφή/υγρά και αίμα.
    Είναι πολύ σημαντικό και θετικό που έχεις μια τέτοια γιατρό που ενδιαφέρεται πραγματικά.
    Όσο για τα χόμπυ, ένα ένα, για να έχεις χρόνο, και να προλαβαίνεις να το κάνεις καλά. Αλλιώς θα μπερδεύεσαι και θα συγχύζεσαι.
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και εύχομαι οι επόμενες εξετάσεις να είναι ακόμα πιο καλές.

  13. Πωλίνα Says:

    Καλησπέρα, πρώτη φορά έρχομαι από εδώ. Έχεις φτιάξει έναν πολύ όμορφο χώρο για να μας δέχεσαι…Πολύ μου άρεσε.
    Όσο για το βιβλίο κάντο..όπου και να βγεί καντο, γιατί ποτέ δεν ξέρεις, ακόμα και κάτι που εσένα μπορεί να σου φαίνεται απλό, κάποιους άλλους μπορεί να τους ενθουσιάσει.

    Καλή συνέχεια!

  14. John Black Says:

    Καλημέρα και απο μένα.

    Μια συμβουλή για το βιβλίο. Επειδή οι καλές ιδέες έρχονται στο μυαλό τις πιό ηλίθιες στιγμές ή το βράδυ στον ύπνο μας να έχεις πάντα εύκαιρο ενα μικρό block σημειώσεων μαζί σου και να σημειώνεις οτι σου κατεβάινει στο μυαλό άμεσα. Μετά που θα βρείς χρόνο το δουλευεις περισσότερο. Τα βράδυα πριν πέσεις να έχεις το block στο κομοδίνο σου.

    Θα εκπλαγείς απο το αποτέλεσμα όταν θα αρχίσεις να δουλεύεις αυτα που θα βρίσκεις στο block γραμμένα.

    Να σαι καλά!


Σχολιάστε

