Παρενέργειες φαρμάκων ή άλλος λόγος?

abs

Δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει.

Έχει φουσκώσει λίγο η κοιλιά μου και δεν ξέρω για ποιον λόγο.

Προσέχω την διατροφή μου, δεν καπνίζω, δεν πίνω και ψιλοαθλούμε.

Είμαι στα κιλά μου (κανονικός προς αδύνατος πάντα).

Αλλά η κοιλιά έχει φουσκώσει λίγο (σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα) και την αισθάνομαι πρησμένη όχι απλά φουσκωμένη.

Επειδή έχω ανησυχήσει λίγο με αυτό το θέμα, προχτές που πήγα να κάνω τις τριμηνιαίες εξετάσεις μου, ρώτησα την γιατρό μου.

run1

Μου είπε ότι δεν είναι τίποτα, μου είπε να σταματήσω τα λαχανικά (που είναι η βασική μου τροφή λόγω του ότι προσπαθώ να έχω μία υγιεινή διατροφή) και να προσπαθήσω να μην αγχώνομαι, φυσικά και τα φάρμακα βοηθούν στο να υπάρξει αυτό το σύμπτωμα.

Έχω σταματήσει από χτές να τρώω λαχανικά και δεν αισθάνομαι αυτό το «πρήξιμο» στην κοιλιά μου (όχι ότι έχει πέσει η κοιλιά μου, απλά δεν αισθάνομαι πρήξιμο).

Ελπίζω να φταίει η διατροφή και σιγά σιγά να πέσει και το φούσκωμα.

Την άλλη εβδομάδα θα έχω και τα αποτελέσματα από τις εξετάσεις και έτσι θα ξέρω σε τι κατάσταση είναι και το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Μακάρι να έχει ανέβει και άλλο.

Σημείωση: δεν σας ξέχασα ούτε θα σταματήσω να γράφω άρθρα. Απλά όπως έχω πει πολλές φορές θέλω να γράφω μόνο ότι έχει σχέση με το HIV και όχι άσχετα, οπότε όταν έχω κάτι ενδιαφέρον να ξέρετε ότι θα το γράψω.

 

Advertisements
Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , . 14 Σχόλια »

14 Σχόλια to “Παρενέργειες φαρμάκων ή άλλος λόγος?”

  1. apparos Says:

    Μην αγχώνεσαι, από την στιγμή που έχεις εμπιστοσύνη στον γιατρό σου δεν υπάρχει λόγος!

    Να περνάς καλά!

  2. Κ.Σ. Says:

    Έλκος ίσως απο τα φάρμακα ή το άγχος.

    Το πάθαινα και εγω στα φοιτητικά μου χρονια.

  3. vloutis Says:

    Πιστεύω πως έχεις δύναμη και κουράγιο…

    Ο φόβος είναι κακός σύμβουλος.

    Χαμογέλα…

    Και ξόρκισε το κακό με αισιοδοξία.

    ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΈΡΕΙΣ

    Κώστας

  4. tasos Says:

    Εγώ μια χαρά σε είδα χθες. Δεν είναι τίποτα ιδιέταιρο, απλά δίνεις πολύ σημασία στο atripla όπως κι εγώ στην αρχή. Είδες μόλις η γιατρίνα μας σου είπε δεν είναι τίποτα ξεφούσκωσες. Πάντως κάποτε κι εγώ φούσκωνα. Από τότε που έκοψα το γάλα, και δεν δίνω σημασία στο χάπι, μου πέρασαν όλα.
    Μικρέ μη φοβάσαι τίποτα.
    Εχεις εμένα που σε προσέχω 🙂

  5. next_day Says:

    Θα τα καταφέρεις…

    Εμείς είμαστε δίπλα σου…

    Ενημέρωσε μας για τα αποτελέσματα των εξετάσεων….

    Αν και είμαι σίγουρη ότι ήταν κάτι παροδικό και ήδη θα έχει περάσει!!

  6. BUTTERFLY Says:

    Περαστικουλια!!! Δεν νομιζω να κρατησει παντως. Τα λαχανικα φερνουν φουσκωμα συχνα. Λιγο αυτο, λιγο τα φαρμακα…τι αλλο θες, στομαχι και εντερο ειναι αυτα…
    Καλη συνεχεια και μην αγχωνεσαι!

  7. hfaistiwnas Says:

    Καλησπέρα!
    Αν είναι η διατροφή όντως φτιάχνεται, σε πολλούς φέρνουν φύσκωμα τα λαχανικά πάντως το οποίο με προσοχή φεύγει..
    Εύχομαι και οι εξετάσεις να είναι καλές!!! Πολύ καλές!!!

  8. monaxikoasteri Says:

    Υπομονή, κουράγιο και τόλμη…όλα θα πάνε καλά και να ξέρεις εμείς είμαστε δίπλα σου…!

  9. johnny Says:

    δεν χρειαζεται να αγχωνεσαι βρε…αφου στο ειπε η γιατρος σου ολα θα πανε καλα…νασαι παντα καλα και καλη συνεχεια…..

  10. pisoglendis Says:

    elpizo ola na pane kala…

    thelo tin gnomi sou gia ena post pou anartisa

    me endiaferei kai i diki sou thesi…

    http://pisoglendis-pisoglendis.blogspot.com/2009/02/ds.html

  11. kappa MYSTA Says:

    τι καταπληκτική ιδέα αυτό το blog.
    μόλις σε ανακάλυψα και χαίρομαι πολύ.

    χχχ
    kappa MYSTA

  12. tasos Says:

    Γιου χου χου έχω χεστεί από χαρά.
    Πήρα τα νέα μου αποτελέσματα.
    5 μήνες με θεραπεία έχω.

    900 cd4 και ιικό φορτίο μη ανιχνεύσιμο.

    Είμαι ένας υγιείς αρκούδος

  13. Γώργος Says:

    Γεια σας. Είμαι απο επαρχία και θα ήθελα αν μπορούσατε να με πληροφορήσετε το εξης:
    Θέλω να ερθω Αθήνα για να κάνω εξετάσεις ιΪκου φορτιου αλλα δεν εχω ιδέα που να πάω. Δε με ενδιαφέρει αν είναι και ιδιωτικό. Εδώ που ζω υπαρχει πανεπιστημιακό νοσοκομείο αλλα μπορεί εν μια νυκτί να μαθευτεί το πρόβλημά μου.

  14. giannis Says:

    geia sas paidia pote tha vroyme kanena farmako oritsiko.. exw trela8ei


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: