Ψηφοφορία Νο2

Την ψηφοφορία αυτή την έβαλα εξαιτίας ενός σχόλιου από τον «Tομ Σόγιερ» που μου φάνηκε προσωπικά προσβλητικό και πολύ επικριτικό χωρίς να με ξέρει προσωπικά και χωρίς να ξέρει τον τρόπο ζωής μου.

Φυσικά ο κάθε ένας μπορεί να πιστεύει το οτιδήποτε για εμάς τους οροθετικούς σαν σύνολο. Αλλά δεν είμαστε όλοι το ίδιο. Και δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην έχει κάνει ένα μεγάλο λάθος στην ζωή του (μακάρι να υπάρχει αλλά δεν το νομίζω).

Όπως έχω ξαναπεί και στο παρελθόν κάποιες φορές, το blog μου δεν το έχω κάνει ούτε για διαφήμιση, ούτε γιατί χαίρομαι που είμαι οροθετικός, ούτε κερδίζω χρήματα μέσα από αυτό. Το έχω κάνει γιατί ελπίζω να βοηθήσει κάποια άτομα που θα θέλουν να το διαβάσουν για προσωπική τους απόφαση.

Θα ήθελα να ξέρω τι πιστεύετε γενικά για τους οροθετικούς. Όπως έχω πεί, οι ψηφοφορίες είναι για να μαθαίνω εγώ τι σκέφτεστε εσείς που με διαβάζεται για το HIV. Δεν είναι εύκολο να μάθω με κάποιον άλλο τρόπο εκτός από την ψήφο σας και τα σχόλιά σας.

Και θα παρακαλούσα πάντα να είστε ειλικρινείς στις απαντήσεις σας και στα σχόλιά σας.

Αναρτήθηκε στις Ψηφοφορίες. Ετικέτες: , , , . 15 Σχόλια »

15 Σχόλια to “Ψηφοφορία Νο2”

  1. gmale Says:

    ποιός είναι ο Tομ Σόγιερ???

  2. hivandme Says:

    το σχόλιό του βρίσκετε στο άρθρο «HIV φόβος»

  3. Leon Says:

    «Είναι κρίμα, μακάρι να σταματήσει αυτή η αρρώστια.» αυτο ειναι το πλησιεστερο σε αυτο που νιωθω. Σιγουρα ευχη ειναι να βρεθει η λυση για αυτη την αρωστια και για πολλες αλλες. Αυτο που με ξενισε ειναι η λεξη «κριμα». Λυπαμε οποιοδηποτε ζει με τον ιο αλλα ευτυχως δεν ειστε για λυπηση. Ευτυχως που στα δυσκολα βρισκετε καλους ανθρωπους να στηρικτητε ο ενας στον αλλο. Μακαρι να μπορεσω να βοηθησω με οποιοδηποτε τροπο. Φιλια.

  4. bearpridehiv Says:

    Ηθελα να ξερα αυτοί που ψήφησαν να ψοφήσουμε.
    Θα ησυχάσουν πραγματικά;

  5. pisoglendis Says:

    agapite mou
    exoume filous pou einai orothetikoi..
    mporei na pame avrio me enan orothetiko
    pou mporei na min kserei oti einai
    mporei emeis na eimaste avrio orothetikoi

    einai pote dinaton na yparxei anthropos pou

    efxaite se enan allo na pethanei?
    giati tou klevei ton aera?
    i to xorafi?

    na leei p.x kala na pathei?

    to mono pou katanoo einai tin agnoia
    kai to fovo
    kai g afto xreiazete enimerosi
    kai ego otan akousa proti fora gia enan filou mou tromaksa..
    g afton kai fisika gia mena ( min krivomaste)
    alla ematha mesa apo afton tin enimerosi kai ti filia mas na zo mazi tou san namin simvainei tipota..

    diladi pes oti enas eei diaviti
    i sklirinsi kata plakas?
    kala na pathei?
    na psofisei?
    na ton petaksoume sto kaiada?
    pou zoume?

    oute kan xreiazonsdai psifofories..
    yparxoun kai nomoi
    kai anthropina dikaiomata

  6. gvaranx Says:

    Ειναι κριμα, ολοι φταιμε για αυτο που ειμαστε..

  7. next_day Says:

    Αγαπητέ μου, σε παρακολουθώ καιρό, όμως απο ότι θυμάμαι μόνο μια φορά έχω πεί κάτι…
    Αυτή την φορά, η ψηφοφορία μου δημιούργησε την ανάγκη να απαντήσω…
    Δεν ξέρω εάν η επιλογή «είναι κρίμα, μακάρι να σταματήσει αυτή η αρρώστια» με αντιπροσωπεύει απόλυτα…
    Θα ήθελα κάτι πιο δυνατό απο αυτή!
    Παρ’όλα αυτά αυτήν την απάντηση θα τικάρω…

    Όσο για το σχόλιο του Τομ Σόγιερ, κακώς μπήκες στην διαδικασία να αναρτήσεις ολόκληρη ψηφοφορία…

    Είναι πρόβλημα του κυρίου εάν έχει τέτοιου είδους απορίες και τις εκφράζει κατ’αυτόν τον τρόπο… Δείχνει ότι ο ίδιος δεν ξέρει πώς να προφυλάξει την εικόνα του και μάλιστα το κάνει με τέτοιο τρόπο που πετυχαίνει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που ίσως ήθελε να πετύχει!

    Εάν κάποιος είναι οροθετικός ή όχι, αφορά μόνο τον ίδιο και τους συντρόφους του και αυτό όχι πάντα!

    Γνώμη μου είναι, αντί να δίνεις σημασία στα σχόλια του κάθε μικρόψυχου και ανόητου αναγνώστη, να συνεχίσεις να γράφεις στο blog σου με τον τρόπο που κάνεις και να βοηθάς άλλους οροθετικούς, ετερόφυλους και ομοφυλόφιλους που θέλουν απλά να μάθουν κάποια πράγματα και κυρίως εσένα που ξεδιπλώνεις τις σκέψεις σου!!

    Συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο και για το κάπως επιθετικό τόνο στην αρχή…

    Δεν τα έχω με εσένα…
    Με όλους εμάς τους υπόλοιπους τα έχω….

    Σε φιλώ!

  8. tasos Says:

    Πεστε τα βρε παιδιά!! Ανθρωποι είμαστε!

  9. maria Says:

    Αν και ψήφισα την τέταρτη επιλογή: Μακάρι να σταματήσει αυτή η αρρώστια, η αποψή μου δεν είναι ακριβώς αυτή.

    Θα ήθελα έναν συνδυασμό με την επιλογή: Πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να προκαλέσει την τύχη του όπως και πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να πάθει ένα ατύχημα, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής.

  10. panic room Says:

    Συνεχισε να γεμιζεις τις ηλεκτρονικες σελιδες αυτου του blog.
    Συνεχισε να γραφεις με την ψυχη σου…
    Συνεχισε να ζεις και σκορπισε ανασες και στους αλλους.
    Για μενα εισαι μοναδικος.
    Ακουω την ψυχη σου οταν σε διαβαζω.
    Ολα για καποιο λογο συμβαινουν…
    Σε προσκαλω και στο δικο μου blog.
    Θα τα ξαναπουμε.
    Να σαι καλα.

  11. hfaistiwnas Says:

    Ούτε η δική μου άποψη δεν είναι στην ψηφοφορία..
    Ψήφισα ότι είναι πιο κοντά στην άποψή μου..

    Επίσης το να κρίνεις είναι εύκολο, το να κρίνεσαι όμως; (μπορείτε να το πείτε και άσχετο..)

  12. dont-ask-me Says:

    σαν οροθετικός και ο ίδιος ψήφισα την 4η επιλογή.Αλλά και να μην ήμουνα το ίδιο θα ψήφιζα από αλληλεγγύη.Ο περισσότερος κόσμος πάντως εκεί έξω είναι κακεντρεχής:τα πιο συνηθισμένα σχόλια που κάνουν είναι ¨καλά να πάθει¨,¨την πάτησε σαν μαλάκας¨,»ας πρόσεχε»,χαζογελούν κλπ…

  13. michelin man Says:

    lifewithiv συγχαρητήρια για το blog σου!

    Eίμαι άντρας ετερόφυλος , βρήκα το blog μέσω google, θέλωντας να διαπιστώσω τα συναισθήματα και την καθημερινότητα των φορέων του HIV.

    Δίνεις κουράγιο σε όλους μας.

    Σε ευχαριστούμε πολύ! Να είσαι καλά και ευτυχισμένος!

    Μichelin man

  14. Τομ Σόγιερ Says:

    Λοιπόν, το σχόλιο αυτό που λες το έγραψα αποκλειστικά για το άτομο που είχε σχολιάσει πάνω από εμένα και που έλεγε »και μένα μ’έχει φάει το άγχος. τί πρέπει να κάνουμε?» . Μπορεί να θεωρείς προσβλητική την απάντησή μου, αλλά εγώ πιστεύω ότι ταίριαζε απόλυτα.

  15. Βιολογία Says:

    Στην αρχή λέω: Αποκλείεται, δεν μπορεί, δεν υπάρχουν άνθρωποι που λένε «Μακάρι να ψοφήσουν να γλυτώσουμε όσοι δεν μας έχουν κολλήσει ακόμα» ή»Είναι κρίμα, αλλά οι ίδιοι φταίνε για ότι είναι»εν έτη 2010.
    Μετά βέβαια, το σκέφτηκα καλύτερα και είπα να μην υποτιμήσω το ελληνικό σχολείο. Tελειώνοντας το μπορείς πάντα να πιστεύεις ότι ο HIV είναι κάτι ανάμεσα σε «κατάρα» και «τιμωρία»!….


Σχολιάστε

