Περί σχέσης…

46

Μερικές φορές νευριάζω που είμαι ειλικρινής.

Πιστεύω ότι είναι πολλά τα άτομα που ξέρουν ποιος είμαι και ότι είμαι οροθετικός, με αποτέλεσμα να φοβάμαι ότι είμαι στο έλεος του κάθε ενός.

Και αυτό το λέω γιατί είμαι άνθρωπος και εγώ και πολλές φορές με πιάνει η ανάγκη να γνωρίσω ένα ενδιαφέρον άτομο, να μου αρέσει, να του αρέσω, να δένουμε και να κάνουμε μια όμορφη και ήρεμη σχέση χωρίς υπερβολές, άγχος, υστερία και άλλα τέτοια.

Και όταν με πιάνει αυτή η ανάγκη, προσπαθώ να γνωρίσω κάποιο άτομο (ανεξαρτήτου αν αυτός είναι οροθετικός ή όχι) και δείχνοντάς του εμπιστοσύνη του λέω από την αρχή ότι εγώ είμαι οροθετικός και αναρωτιέμαι αν ο άλλος είναι το ίδιο ειλικρινής μαζί μου.

Δεν λέω ότι με έχουν κοροϊδέψει έως τώρα, αλλά πολλές φορές νομίζω ότι ο άλλος κάτι μου κρύβει.

Τώρα θα μου πείτε «Όλοι σου φταίνε και δεν μπορείς να βρεις κάποιον να κάνεις μία σχέση?».

Έως τώρα ναι, βρίσκω αρνητικά πράγματα στους άλλους που δεν θέλω να δίνω ψεύτικες ελπίδες, γιατί «βλέπω» ότι δεν μπορεί να υπάρξει μέλλον μεταξύ μας και τον «απορρίπτω» (όπως φυσικά μπορούν να με απορρίψουν και οι άλλοι) και αυτό έχει σαν συνέπεια να «γνωρίζουν» κάποια άτομα που εγώ αισθάνομαι ανασφάλεια που δεν ξέρω αν είναι σωστοί άνθρωποι και δεν θα θελήσουν να το εκμεταλλευτούν αυτό.

Τώρα γιατί τα λέω όλα αυτά.

Γιατί γνώρισα έναν τύπο που μου βγάζει κάτι καλό, κάτι μου αρέσει σε αυτόν (πράγμα σπάνιο για μένα), αλλά έχω σχεδόν αποδείξεις ότι μου κρύβει κάτι αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό.

9

Αυτός μου είπε ότι δεν είναι οροθετικός, ότι η δουλειά του έχει σχέση με οροθετικούς και αυτός ήταν που με πλησίασε πρώτος ξέροντας ότι εγώ είμαι οροθετικός.

Και παρόλο που φαίνετε ότι του αρέσω, ξέρω ότι ταυτόχρονα «μιλάει» και με έναν φίλο μου που εμφανισιακά είναι τελείως διαφορετικός από μένα και είναι και αυτός οροθετικός.

Αυτό με προβληματίζει για πολλούς λόγους:
1) Πως μπορεί να του αρέσουμε και οι δύο ενώ είμαστε παντελώς διαφορετικοί? Δεν νομίζω να μπορεί να γίνετε αυτό. Ή άτομα σαν και εμένα θα του αρέσουν ή άτομα σαν τον φίλο μου.
2) Πως μπορεί να ενδιαφέρετε για κάποιον οροθετικό ενώ αυτός δεν είναι και σε εμένα να λέει ότι η δουλειά του έχει σχέση με τους οροθετικούς και στον φίλο μου να λέει ότι κάνει διαφορετική δουλειά άσχετη από το HIV? Ή λέει και στους δύο ψέματα, ή λέει σε έναν από τους δύο, και αν λέει σε μένα και δεν ασχολείται επαγγελματικά με τους οροθετικούς τότε πώς ενδιαφέρετε για να γνωρίσει οροθετικά άτομα (εμένα και τον φίλο μου)? Άρα ή είναι και αυτός οροθετικός και δεν το λέει, και αν είναι και αυτός τότε γιατί δεν δείχνει την ίδια εμπιστοσύνη που του δείχνει ο άλλος? Αλλιώς μπορεί να θέλει να εκμεταλλεύεται τους οροθετικούς. (Λέω εγώ τώρα, μία σκέψη είναι και αυτή, με τόσα που ακούμε στην σήμερον ημέρα δεν λέει να έχεις εμπιστοσύνη ούτε στον ίδιο σου τον εαυτό).

Κάτι τέτοιες σκέψεις μου δημιουργούνται όταν γνωρίζω κάποιον και με ευγένεια και όμορφα ξεκαθαρίζω ότι δεν ενδιαφέρομαι πλέον και μένει εκεί το θέμα.

lie

Και τότε αρχίζω να σκέφτομαι ότι μάλλον είμαι πολύ ειλικρινής απέναντι στον κόσμο λέγοντάς του από την αρχή ότι είμαι οροθετικός και ότι κάνω τεράστιο λάθος να ελπίζω ότι θα γνωρίσω κάποιον ενδιαφέρον και σωστό, και χάνω την διάθεση για σχέσεις και τέτοια.

Θα μου πείτε «Καλά ο άλλος μιλάει και με φίλο σου και ακόμα ενδιαφέρεσαι?».

Ναι, για 2 λόγους, ο πρώτος είναι γιατί απορώ σε ποιόν λέει ψέματα (αν λέει) και γιατί και δεύτερον γιατί όπως είπα και πιο πριν, μου βγάζει κάτι ενδιαφέρον που σπάνια συμβαίνει σε μένα. Φυσικά δεν δίνω περιθώρια να με εκμεταλλευτεί και γι αυτό προσέχω τι λέω και τι κάνω.

Πολύ με απογοητεύει όταν ο κόσμος δεν είναι ειλικρινής από την αρχή και να σου πει τι έχει και τι θέλει.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. 8 Σχόλια »

8 Σχόλια to “Περί σχέσης…”

  1. x*gis Says:

    μην το σκεφτεσαι. ο τυπος ειναι αναξιοπιστος κ πεφτει σε αντιφασεις. δε γνωριζω καν εαν ενδιαφερεται για καποιον απο τους δυο σας. μην ασχολεισαι για να μην δεθεις , αφου σου βγαζει κι αυτο το «κατι ενδιαφερον».
    Οσον αφορά στην ειλικρινια σου εξ αρχης ενα εχω να πω. ειναι ο μονος δρομος για να γνωρισεις καποιον ενδιαφερον κ σωστο… δεν υπαρχει αλλος…

  2. hfaistiwnas Says:

    Με τα δίκια σου και εσύ.. μπερδεύτηκα λίγο με τα παραπάνω.. μάλλον επειδή η κατάσταση είναι ήδη μπερδεμένη..
    Πάντως μην το αφήσεις έτσι, να μάθετε τι κρύβει, αν κρύβει και σε ποιόν από τους δύο κρύβει.. μην δεθείς συναισθηματικά και μετά θα είναι πιο δύσκολα..

  3. Πωλίνα Says:

    Καλησπέρα,

    Πως να μην μπερδευτείς με ολα αυτα?
    Εγώ να σου πω, θα πέρναγε απ’το μυαλό μου ότι έμαθε πρόσφατα ότι είναι οροθετικός και δεν ξέρει πως να το αντιμετωπίσει=, γιαυτό ίσως και να το κρύβει.Και όπως γνωρίζεις ήδη όταν προσπαθείς να κρύψει κάτι όλο και περισσότερα ψέμματα χρειάζεται να λές.

    Όσο για το φίλο σου που λες ότι του μιλάει και εκείνου, για μένα δεν αποκλείεται να σου αρέσουν δυο εντελώς αντιφατικοί άνθρωποι. Άρα ποτέ δεν ξέρεις.

    Αυτό που θα σου πρότεινα όμως, είναι να διαφυλάξεις λιγο τον εαυτό σου από συναισθηματικές κακοτοπιές, γιατί σε έχω κόψει για ευαισθητούλη.

    🙂

    Φιλιά πολλά!

  4. hug Says:

    Κατ αρχην η σταση των ανθρωπων οσο οτι αφορα τις σχεσεις ειτε ομο/λες ειτε ετερο/λες εινια λιγο πολυ οι ιδιες.Εγω θα ελεγα να κανεις οπως νιωθεις και αφου εσυ απλωσες τα «χαρτια» σου ασε τωρα να δεις και του αλλου.Απο εκει και περα κρινεις και προχωρας η οχι.Πιστευω οτι ο χρονος θα το δειξει και πρεπει να κανεις υπομονη οπως και αυτος αυτες οι λεπτες καταστασεις θελουν τον χρονο τους

  5. maria Says:

    Αν ένας άνθρωπος λέει ψέματα, τότε κρύβει μία αλήθεια!
    Το θέμα είναι ποια;;;

    Αν θέλεις να προχωρήσεις, να είσαι πολύ επιφυλακτικός!

  6. bear Says:

    Εγώ νομίζω ότι ο τύπος κάτι ψάχνει. Αλλα τι;
    Γιατί δεν του κλείνεις ένα ραντεβού και να πάτε παρέα με τον φίλο σου;
    Να δεις σοκ που θα πάθει! 😉

  7. kappa MYSTA Says:

    μερικές φορές σκέφτομαι πως έχουμε αποδεχτεί το ψέμα τόσο εύκολα μες τη ζωή μας που έχουμε αποσυντονιστεί και το θεωρούμε πια ως κάτι φυσιολογικό. ειδικά όταν αυτό συμβαίνει στην αρχή μιας σχέσης (ερωτικής ή φιλικής – δεν έχει σημασία) είναι πιο έντονο. Γιατί άμα έτσι χτίζεις τα θεμέλια στις σχέσεις σου, ευθύνεσαι κι εσύ μαζί με τον άλλον που το ανέχεσαι να συμβαίνει.

    Προσωπικά είμαι υπερ της ειλικρίνειας, και δεν εννοώ κατ ανάγκη ως προς το ότι είσαι οροθετικός. Ειλικρίνεια δε σημαίνει ανοίγω το στόμα μου και λέω τα πάντα για μένα με το πρώτο καλημέρα: «είμαι ο τάδε και είμαι οροθετικός, ψηφίζω Χ στις εκλογές, είμαι gay, έχω σάκχαρο, εργάζομαι στην Ψ εταιρεία κλπ…» Ειλικρίνεια σημαίνει να μη λες ψέματα, να μη παρουσιάζεις άλλη εικόνα για τον εαυτό σου από την αληθινή.

    Ειλικρίνεια σημαίνει να σέβεσαι τον εαυτό σου όσο και τους άλλους γύρω σου, τόσο ώστε να είσαι ο ίδιος (ακέραιος) άνθρωπος όποιον κι αν τύχει να έχεις απέναντί σου.
    π.χ. (1) δε μπορώ να θεωρώ τον εαυτό μου μη ρατσιστή και μπροστά στη γιαγιά μου να συμφωνώ με ρατσιστικές απόψεις μιας άλλης γενιάς. θα διαφωνήσω και θα διαχωρήσω τη θέση μου, με σεβασμό στη γιαγιά μου. (2) δε μπορώ να είμαι str8 και να έχω φίλους gay και να το θεωρώ οκ, αλλά μπροστά σε άλλους ομοφοβικούς εγώ να μη μιλάω. θα μιλήσω και θα διαχωρήσω τη θέση μου. (3) δε μπορώ να θέλω ειλικρινείς ανθρώπους γύρω μου και εγώ να λέω ψέματα ή να δέχομαι σιωπηλά τα ψέματα άλλων…

    είναι πολύ απλό…
    δώσε χρόνο στις σχέσεις σου ώστε σιγά σιγά να γνωρίσεις τον άλλον αλλά και ταυτόχρονα να ξετυλίξεις τον εαυτό σου. αυτό προυποθέτει ΕΙΛΗΚΡΙΝΗ διάθεση κι απ τους δύο. Αν στη πορεία ο ένας λέει άλλα από αυτά που ισχύουν και ο άλλος παρουσιάζει άλλον άνθρωπο από αυτόν που είναι, ε τότε δεν έχει νόημα γιατί ποτέ δε φτάνεις κάπου… απλά ξοδεύεις το χρόνο να διορθώνεις εικόνες και να παρουσιάζεις άλλες… έαν θέατρο δηλαδή.

    τελικά θα συμφωνήσω με τον x*gis…

    Η «…ειλικρινια (…) ειναι ο μονος δρομος για να γνωρισεις καποιον ενδιαφερον κ σωστο… δεν υπαρχει αλλος…»

    και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι ειλικρινείς και αληθινοί εκεί έξω. θα εκπλαγείς.

  8. e=mc2 Says:

    Πρεπει να ειναι πολυ ομορφος και πολυ ερωτικος για να μην σας νοιαζει με ποιον πηγαινει. Δεν υπαρχει λογικη στον ερωτα. Συνεπως θα κανει οτι γουσταρει. Μην διαμαρτυρεστε. Ειναι ο πιο δυνατος στο sex.


Σχολιάστε

