Ήρωας

Θα σας πάω πίσω στα παλιά όταν πρωτόεμαθα ότι είμαι πλέον οροθετικός.

Τότε που λέτε είχα χάλια ψυχολογία (αλλά δεν άφηνα να φανεί αφού κανείς δεν έμαθε για την οροθετικότητά μου). Εξωτερικά έδειχνα μια χαρά, αλλά εσωτερικά αργοπέθαινα.

Τότε που λέτε σκεφτόμουν διάφορα, από την αυτοκτονία, τις συνέπειες του HIV και πώς θα είμαι εμφανισιακά σε μερικούς μήνες και διάφορα άλλα τέτοια.

Επίσης σκεφτόμουν και κάτι άλλο, πιο ηρωικό αλλά παρατραβηγμένο.

heroe

Σκεφτόμουν ότι αφού θα πεθάνω σύντομα από το HIV και αφού είμαι διαφορετικός από τους άλλους, σκεφτόμουν ότι πρίν πεθάνω θα μπορούσα να κάνω κάτι ηρωικό ώστε να «φύγω» από αυτήν την ζωή σαν ήρωας και όχι σαν κάποιος που κόλλησε HIV και πέθανε έτσι απλά.

Έβλεπα τα βράδια στον ύπνο μου ότι είμαι σε μία τράπεζα και περιμένω στην ουρά στο ταμείο και μπαίνει ένας ληστής μέσα και μας απειλεί. Και όλοι τρομάζουμε, γυναίκες κλαίνε και παρακαλάνε να μην τις πειράξει, παιδιά κλαίνε, άντρες έχουν χ…..εί πάνω τους και γενικά μία τέτοια κινηματογραφική σκηνή. Τότε είναι που αποφασίζω ότι αφού θα πεθάνω σε λίγο καιρό, να αντιδράσω και να ορμίσω επάνω του, να του πιάσω το όπλο και να προσπαθήσω να τον αφοπλίσω. Τότε γυρνάει αυτός και μου λέει «Θα σε σκοτώσω.» και του απαντάω «Σε λίγο καιρό πεθαίνω. Έχω AIDS. Δεν με νοιάζει πλέων αν πεθάνω τώρα.» και να τους σώσω όλους. Το πολύ-πολύ να με σκότωνε ο ληστής αλλά οι άλλοι θα ζούσαν και θα ήταν όλοι περήφανοι για μένα που τους έσωσα.

Σε κάποιο άλλο όνειρο έβλεπα ότι ήμουν σε μία στάση λεωφορείου και περίμενα το λεωφορείο με άλλο κόσμο, και βλέπω ένα παιδάκι να τρέχει μέσα στον δρόμο και ένα αυτοκίνητο να πλησιάζει, τότε αποφασίζω να τρέξω να προλάβω το παιδάκι και να το σπρώξω με όλη μου την δύναμη ώστε να το πετάξω στον πεζοδρόμιο και να το σώσω και ας με πατήσει εμένα το αυτοκίνητο.

Έβλεπα και άλλα παρόμοια όνειρα με τέτοιες ηρωικές καταστάσεις (αλλά όλα με φινάλε τον βέβαιο θάνατό μου).

Ευτυχώς συνειδητοποίησα γρήγορα ότι δεν θα πεθάνω τόσο άμεσα από το HIV και δεν έκανα τίποτα από όλα αυτά που είδα στα όνειρά μου.

Γαμώτο, όλοι θα μιλάγανε για έμενα τώρα, τον ήρωα ………….

hero

Αναρτήθηκε στις My HIV life. 8 Σχόλια »

8 Σχόλια to “Ήρωας”

  1. bear Says:

    25 kg ήρωας χα χα χα
    Βρε αν σε φύσαγε ο ληστής θα φευγες αεροπορικώς χα χα
    Ηρακλή μου εσύ!!!!!!!!!!!!!!

  2. gay super hero Says:

    Αχ σε μένα θα το πεις…

    Και ποιος δεν θέλει να γίνει σούπερ ήρωας :-Ρ

  3. hfaistiwnas Says:

    χεχε μα και εσύ! Κολλούσες στα άσχημα όνειρα!
    Είδες πόσο διαφορετικά είναι;
    Να σαι καλά και να κάνεις πανέμορφα όνειρα!

  4. george Says:

    kai poios sou eipe oti then eisai idi enas iroas??

    Episis pote then ksereis ti ginete meta thanaton

    iksere o van coch oti tha ginotan o megaliteros zografos?
    i iksere o platonas oti tha ton meletame os ta simera

    antitheta kapoioi pou eixan eksasfalismeni tin aioniotita ksexastikan se mia mera

  5. g for george Says:

    Κάν’το!

    Αλλά επέζησε, να έχουμε υλικό για νέο σούπερ ποστ με ανάλυση!

  6. hug Says:

    telika ligo poly skeftomaste ta idia pragmata…me stanaxwrei pio poly poy mpika anagkastika se gketo estw kai ayto toy orothetikoy.as prospathisoyme na min allaxoyme tin kathimerinotita mas kai na exoyme alylegyi.

  7. gian Says:

    geia sas. mhpws mporei kapoios na moy pei enas orothetikos posa hapia pairnei th mera???
    phra oles ti s profyhlaxeis alla den xerw ti mporei na ehei ginei!
    14 meres meta anevasa 38 pyreto pou krathse 3-4 meres to poly
    o giatros mou eipe vrohitida(mou ekane aktina) otan epese o pyretos me epiase apisteyots ponos sto laimo kata thn kataposi kai htan prhsmenos ligo katv apo to sagoni kai dexia kai eiha MONOMIA AFTHA STO STOMA. ola ayta perasan se ligotero apo mia vdoamda. tremw na paw na kanw exetaseis…olio mera koitazw symtomata sto internet kai trelenomai
    peste an mporeite apo thn empeiria sas einai ayta ta symotvmata??? mou fainotnai arketa hpia gia ayto rwtaw.
    eyharistw

  8. hivandme Says:

    εγώ παίρνω μόνο ένα χάπι την ημέρα. δεν κερδίζεις κάτι με το να μην πηγαίνεις να κάνεις εξετάσεις. καλύτερα να το μάθεις νωρίτερα άν έχεις HIV παρά αργά.


Σχολιάστε

