HIV = άγχος, στεναχώρια, φόβος, αγωνία, εσωστρέφεια, μοναξιά.

Έχω αναφέρει πολλές φορές στα άρθρα μου ότι ο HIV μπορεί να μην είναι πλέον τόσο θανατηφόρα ασθένεια, αλλά είναι τρομερά ψυχοφθόρα και θα σας δώσω ένα πολύ πρόσφατο παράδειγμα για να καταλάβετε τι εννοώ.

Όπως θα ξέρετε (αν έχετε διαβάσει όλα μου τα άρθρα) κανείς στην οικογένειά μου δεν ξέρει ότι είμαι οροθετικός, το ίδιο ισχύει και με την δουλειά μου και με τους φίλους που είχα πρίν μάθω ότι είμαι οροθετικός.

Σε ότι αφορά την οικογένειά μου, αυτό έχει σαν συνέπεια να αγχώνομαι πολύ με το τι θα γίνει αν χρειαστεί να πάω έκτακτα στο νοσοκομείο (ποίος θα με πάει στο νοσοκομείο, ποιος θα είναι εκεί μαζί μου, ποιος θα με βοηθήσει κτλ), τι θα γίνει αν δεν μπορέσω να πάω να πάρω τα φάρμακα μου για τον επόμενο μήνα, τι θα γίνει αν ταξιδέψω στο εξωτερικό ή ακόμα και στην Ελλάδα και μου συμβεί κάτι?

Σε ότι αφορά τώρα την δουλειά μου: πώς θα δικαιολογηθώ όταν αργώ να πάω στην δουλειά μία φορά τον μήνα επειδή περιμένω να ανοίξει το φαρμακείο του νοσοκομείου ώστε να πάρω τα φάρμακα για τον επόμενο μήνα, τι θα γίνει αν πάθω κάτι στην δουλειά μου (σε ποιο νοσοκομείο θα με πάνε και πώς τους λένε να με πάνε στο συγκεκριμένο νοσοκομείο που παρακολουθούμαι), πώς θα δικαιολογηθώ όταν χρειάζομαι εγώ να πάω στο νοσοκομείο για κάτι που έχω και πρέπει να με δει η γιατρός μου και πρέπει να λείψω από την δουλειά, πώς θα δικαιολογηθώ όταν θα πρέπει αργήσω γιατί πρέπει ανά 4 μήνες να κάνω εξετάσεις αίματος στο νοσοκομείο μου για να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκομαι, και διάφορα άλλα τέτοια?

Το πρόσφατο παράδειγμα που σας έλεγα είναι το εξής:
Την Πέμπτη που μας πέρασε ήμουν κανονικά στην δουλειά μου. Το μεσημέρι φάγαμε με τους συνάδελφους όπως τρώμε κάθε μεσημέρι μαζί. Μετά το φαγητό με έπιασε ένας δυνατός πόνος χαμηλά στην κοιλιά, στην δεξιά πλευρά και ένιωθα όλη την κοιλιά μου να είναι πρησμένη.
Παραπονέθηκα στην συνάδελφο ότι με πονάει η κοιλιά μου πολύ και ότι αν την Παρασκευή το πρωί ξύπναγα και ακόμα με πόναγε η κοιλιά μου θα πήγαινα στο νοσοκομείο να με δεί ένας γιατρός (αυτό το είχα και σαν δικαιολογία για να πώ την αλήθεια γιατί έπρεπε έτσι και αλλιώς να πάω στο νοσοκομείο μου για να πάρω τα φάρμακα για τον επόμενο μήνα αφού μου είχαν τελειώσει).

Το απόγευμα γύρισα στο σπίτι και η κοιλιά μου ακόμα με πόναγε.

πόνος

Μέχρι να πέσω για ύπνο, ο πόνος δεν είχε ελαττωθεί.

Την άλλη μέρα το πρωί που ξύπνησα, ο πόνος ήταν ακόμα ίδιος. Οπότε και πήγα στο νοσοκομείο μου και για να με εξετάσει η γιατρός μου στην κοιλιά που πόναγα αλλά και για να πάρω και τα χάπια για τον επόμενο μήνα αφού την Παρασκευή μου είχε μείνει μόνο ένα χάπι.

Το προηγούμενο βράδυ όμως άργησε να με πάρει ο ύπνος γιατί είχα μπεί στο internet και έψαξα να βρώ τι μπορεί να είναι αυτός ο πόνος στο συγκεκριμένο σημείο. Αυτό που εύρισκα ήταν ότι μάλλον είχα σκωληκοειδίτιδα.

Ήδη άρχισαν οι σκέψεις και το άγχος. Σκεπτόμουν: αν μου πούν ότι έχω σκωληκοειδίτιδα και ότι πρέπει να μπώ στο χειρουργείο, θα πρέπει να το μάθουν οι γονείς μου και τα αδέρφια μου και θα έρθουν να με δούν. Το άγχος μου ήταν ότι θα με είχαν σε συγκεκριμένη αίθουσα που έχουν τους οροθετικούς και φοβόμουν ότι με κάποιον τρόπο θα το μάθουν ότι είμαι και εγώ οροθετικός και έτσι θα αποκαλυφθώ (το ίδιο φοβόμουν ότι θα γίνει και με τους συνάδελφους που μπορεί να με επισκεφτούν στο νοσοκομείο αν κάνω την εγχείρηση).

Τελικά με εξετάζει η γιατρός μου και μου λέει ότι όντως εκεί που πονάω είναι σκωληκοειδίτιδα αλλά θα πρέπει να με δεί ένας χειρουργός. Και με στέλνει σε έναν χειρουργό του ίδιου νοσοκομείου να με εξετάσει.

Με εξετάζει και αυτός και μου λέει ότι είναι μάλλον σκωληκοειδίτιδα αλλά επειδή δεν έχω πυρετό μπορεί να μην είναι σοβαρό ώστε να χρειαστεί να κάνουμε χειρουργείο και ότι έπρεπε να μου πάρουν αίμα για να δούν αν τα λευκά μου είναι αυξημένα (σημείωση: ο χειρουργός ήξερε ότι είμαι οροθετικός).

εξέταση

Με έπαιρνε από την δουλειά μου η συνάδελφος να δεί πώς είμαι και να μάθει τι γίνετε και τις έλεγα ότι περιμένουμε τις εξετάσεις για να δούμε αν πρέπει να μπώ χειρουργείο ή όχι.

Περιττό να σας πώ ότι όσο έβλεπα ότι μάλλον είναι σκωληκοειδίτιδα σκεφτόμουν πάλι όλα αυτά που σκεφτόμουν και το προηγούμενο βράδυ και αγχωνόμουν πιο πολύ.

Μέχρι να βγούν οι αιματολογικές εξετάσεις, πήγα να μιλήσω ξανά με την γιατρό μου. Την ρώτησα αν χρειαστεί να κάνω εγχείρηση αν θα την κάνω στο ίδιο νοσοκομείο και μου είπε φυσικά. Μετά την παρακάλεσα αν γίνετε, αν κάνω εγχείρηση να μην μάθει κανείς (γονείς, φίλοι, συγγενείς, συνεργάτες) από αυτούς που θα έρθουν να με δούν, ότι είμαι οροθετικός και μου είπε αυτό εννοείτε. Θα με προστατέψουν και ότι χρειάζεται να πούν θα το πούν μόνο σε μένα.

Τότε μπορώ να πώ ότι σε ένα μικρό βαθμό το άγχος μου ηρέμησε, αλλά δεν εξαφανίστηκε.

Όταν πέρασαν οι δύο ώρες που έπρεπε να περιμένω για να βγούν οι εξετάσεις, με κάλεσε η γιατρός μου και μου είπε ότι τα λευκά μου δεν είναι αυξημένα και ότι δεν χρειάζεται ΑΚΟΜΑ να κάνω εγχείρηση. Φυσικά πήγα και τις εξετάσεις στον χειρουργό για να τις δεί και αυτός και μου είπε το ίδιο πράγμα. Μου είπε όμως ότι αν ανεβάσω πυρετό ή συνεχίσει να με πονάει η κοιλιά μου να πάω πάλι πίσω για να μπώ χειρουργείο. Οπότε μπορεί εκείνη την στιγμή να ηρέμησα πλήρως αλλά ο φόβος ακόμα υπήρχε.

Τελικά η κοιλιά μου με άφησε από μόνη της την Κυριακή.

Θα μου πείτε, «Σιγά δεν έπαθες και τίποτα. Αφού όλα πήγαν μια χαρά.». Φυσικά και όλα πήγα ευτυχώς μια χαρά. Δεν φοβάμαι να μπώ να βγάλω την σκωληκοειδίτιδά μου. Φοβάμαι μην αποκαλυφθεί έστω και καταλάθος το μυστικό μου στου συγγενείς, φίλους ή στην δουλειά μου.

Το να καλύπτεις για 3 και χρόνια κάτι τέτοιο θέλει πολύ προσπάθεια, τύψεις, κουράγιο, δύναμη.

Έχω σκεφτεί ότι μερικές φορές θα μου ήταν πάρα μα πάρα πολύ χρήσιμο να ήξεραν οι γονείς μου τι έχω ώστε να με βοηθούσαν μερικές φορές σε ότι έχει σχέση με το νοσοκομείο μου, όπως το να πάνε να μου πάρουν τα φάρμακα αντί για μένα ώστε να μην αργώ μία μέρα κάθε μήνα στην δουλειά και να βρίσκω δικαιολογίες του τύπου «Δεν άκουσα το ξυπνητήρι και με πείρε ο ύπνος» ή «Μου έκλεισαν το αμάξι και περίμενα να έρθει να πάρει ο άλλος το δικό του για να μπορέσω να έρθω» και διάφορα τέτοια.

Ευτυχώς, αυτή την φορά όλα πήγαν μία χαρά. Αλλά τέτοιες περιπτώσεις συμβαίνουν συχνά με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι να λέω συνέχεια ψέματα στην οικογένειά μου και στην δουλειά μου.

Και όλα αυτά για έναν και μόνο λόγο. Γιατί το HIV είναι μία αρρώστια που κολάει από άνθρωπο σε άνθρωπο και δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση και πληροφόρηση και όλοι φοβούνται όχι μόνο να σε ακουμπήσουν ή να βρεθούν στον ίδιο απλά χώρο μαζί σου και να αναπνέουν τον αέρα που αναπνέουν μήπως και κωλύσουν, αλλά φοβούνται και να σε κοιτάξουν ξέροντας ότι είσαι οροθετικός. Με αποτέλεσμα φίλοι και συγγενείς να σε εγκαταλείπουν, από την δουλειά να σε διώχνουν και διάφορα άλλα ψυχοφθόρα και άσχημα πράγματα.

φόβος

Μακάρι να μην φοβόμασταν όλα αυτά τα πράγματα που μέσα μας, μας καταστρέφουν.

Για το μεγαλύτερο ποσοστό από εμάς τους οροθετικούς, αυτός είναι ο μεγάλος μας φόβος και το μεγάλο μας άγχος, και όχι ο θάνατος.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , , . 48 Σχόλια »

48 Σχόλια to “HIV = άγχος, στεναχώρια, φόβος, αγωνία, εσωστρέφεια, μοναξιά.”

  1. hfaistiwnas Says:

    Και λογικό είναι να είναι ο μεγαλύτερος τους φόβους.. ο κοινωνικός αποκλεισμός είναι χειρότερος και από εγκλεισμό σε φυλακή.. κάπως σαν να είσαι σε φυλακή, αλλά κυκλοφορείς ελεύθερος..
    Εγώ πάλι λέω ότι θα αντέξεις… ένα άτομο όμως το οποίο θα έχεις πιο κοντά σου, φίλο κλπ, θα πρέπει να τον έχεις σαν οικογένεια.. όχι για να σου παίρνει τα φάρμακα όταν δεν μπορείς, αλλά για να είναι εκεί στα δύσκολα….
    Καλημερούδια!!!

  2. Elementstv Says:

    Μηπως ομως καποια στιγμη πρεπει να το μοιραστεις με την οικογενεια σου.Γενικα η υποστηριξη αυτη θα σε απαλλαξει απο περιττο αγχος και θα σου δωσει δυναμη….

  3. bear Says:

    Ρε εμένα γιατί με έχεις;
    Αν χρειαστείς εγχείρηση θα πάρω άδεια κι εσύ θα πεις στους δικούς σου ότι πάμε διακοπές.
    Και δεν θα μυριστεί κανείς τίποτα.
    Και θα μαι εγώ δίπλα σου.
    Οσο για τα χάπια έχεις σκεφτεί να τα στέλνουν με curier σε μένα κι εγώ να στα φέρνω;
    Για σκέψου και αυτό. Μόνο 11 ευρώ στοιχίζει.
    Και μην ξεχνάς κι εγώ οικογένειά σου είμαι.

  4. gay super hero Says:

    ‘Ολα τα μυστικά είναι φοβερά ψυχοφθόρα τελικά…

    Υπάρχει ο bear φυσικά αλλά κι εγώ είμαι της άποψης ότι κάποιος από την οικογένειά σας πρέπει να ξέρει…

  5. Psagmenos Says:

    Πω πω, αυτή η δημοσίευση μου θυμίζει την εποχή που ήμουν στη ντουλάπα. Έτσι κι εγώ είχα άγχος μήπως μαθευτεί εκεί όπου δεν πρέπει ότι είμαι γκέι. Το άγχος δεν είναι καλό πράγμα. Προκαλεί ταχυκαρδία και ανεβάζει την αρτηριακή πίεση! Λέγεται μάλιστα ότι ρίχνει το ανοσοποιητικό σύστημα.

    Ο μόνος τρόπος για να εκλείψουν όλα αυτά είναι να εξαλειφθεί η αιτία που προκαλεί το άγχος, δηλαδή να πάψει να σε νοιάζει αν ο κόσμος μάθει ότι είσαι οροθετικός. Αυτό βεβαίως δε μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Θέλει σοβαρή σκέψη σε ποιους θα εμπιστευτείς ένα τέτοιο μυστικό. Πρώτα απ’ όλα πρέπει να είναι εχέμυθοι. Ύστερα δεν πρέπει να είναι φοβιτσιάρηδες με τις αρρώστιες. Αν η άλλη πανικοβάλλεται με ένα κρυολόγημα, άντε να της πεις ότι είσαι φορέας του έιτζ (έτσι πρέπει να το πεις γιατί τη λέξη «οροθετικός» την ξέρουν συνήθως οι γιατροί και οι οροθετικοί). Με την αποκάλυψη αναλαμβάνεις το ρίσκο της απόρριψης, όμως είναι μεγάλο πράγμα να είσαι ο εαυτός σου.

    Όσο για τα νοσοκομεία, καλό είναι να μη σε πολυαπασχολούν. Οι γιατροί είναι υποχρεωμένοι έτσι κι αλλιώς να τηρούν εχεμύθεια. Άλλωστε άτομα της ηλικίας σου σπάνια χρειάζεται να νοσηλευτούν, εκτός αν πάθουν ατύχημα.

  6. george Says:

    bear eisai psixoula…..

    min skefteste arnitika panda yparxoun liseis

  7. Πωλίνα Says:

    Είσαι ήρωας πραγματικά…(συνδετικό με το προηγούμενο ποστ)…

    Η αλήθεια είναι ότι όσους φίλους και αν έχεις να σε στηρίζουν η δτήριξη από την οικογένειά σου είναι πολύ διαφορετική. Και εγώ θα σου πρότεινα να το συζητήσεις με τους δικούς σου – αν θεωρείς ότι μπορούν να το αντέξουν, αλλιώς κάνε κουράγιο και στηρίξου σε φίλους …

    Φιλιά πολλά και μην αγχώνεσαι τόσο…:))))

  8. Nam3l3ss Says:

    Θεέ μου, πόση μοναξιά κρύβει το άγχος του να ζεις σε μια κατάσταση που δεν επέλεξες και να μην μπορείς να τη μοιραστείς με τα άτομα που αγαπάς πιο πολύ στη ζωή σου από φόβο μην τους πονέσεις.

    Κέρδισες το σεβασμό μου. Και δεν είμαι άνθρωπος που σέβεται ιδιαίτερα ή αγαπάει ιδιαίτερα τους ανθρώπους. 🙂

  9. g for george Says:

    Και όμως όλα αυτά συμβαίνουν… είναι φοβερό ένα τέτοιο άγχος.

    Νομίζω ότι έχει δίκιο ο bearhiv. Επίσης, δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν καλό να μάθουν κάτι οι δικοί σου. Σε αυτό εξ άλλου είχαμε καταλήξει όταν και αυτός είχε κάνει μια παρόμοια ανάρτηση (όσον αφορά αν θα πρέπει να το πει στον αδελφό του ή όχι)

  10. Σωτήρης Says:

    Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι ανάγκη να ξέρουν όλοι τα πάντα για μας. Άλλο πράγμα να λέει κανείς ψέματα και άλλο να μην αποκαλύπτει ολόκληρη την αλήθεια, ιδίως σε όσους ενδεχομένως να μην είναι έτοιμοι ή να μην μπορούν γενικά να τη διαχειριστούν. Όποτε, αφού έχεις έστω κι ένα φίλο που μπορεί να σε βοηθήσει σε κάποια έκτακτη ανάγκη, δεν είναι ανάγκη να ανοιχτείς σε όλη σου την οικογένεια, που φαντάζομαι ότι είναι μια ελληνική παραδοσιακή οικογένεια, με όλα τα θετικά αλλά και τα αρνητικά της.

  11. Michelin man Says:

    Καλησπέρα και από εμένα.

    Φίλε μου, είναι πραγματικά πάρα πολύ δύσκολο να μην μπορείς να μοιραστείς κάτι που σε βασανίζει με δικούς σου ανθρώπους.

    Όμως θεωρώ ότι δεν είσαι μόνος…..

    Έχεις πολλούς φίλους / φίλες που σε στηρίζουν όπως ο αρκούδος. Υπάρχουν άλλωστε πολλές ανθρωπιστικές οργανώσεις όπως το hiv.humanism, το κέντρο ζωής κτλ. που έχουν φτιαχτεί για το σκοπό αυτό.

    Έχεις τη ΜΕΛ και τη γιατρό σου , που από όσο διαβάζω είναι πολύ καλή.

    Έχεις όλα τα άτομα τα οποία σε διαβάζουν στο blog και έχετε δημιουργήσει δίαυλους επικοινωνίας.

    Και φυσικά έχεις όλους τους φίλους/φίλες/συγγενείς που είχες και πριν μάθεις για την οροθετικότητα σου.

    Η διαφορά με την τελευταία ομάδα είναι όμως ότι δεν είναι εξικειωμένοι με τον ιο. To AIDS είναι μια λέξη που ακόμα προκαλεί τρόμο.

    Δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να τους αποκαλύψεις την ασθένεια σου. Μπορεί να ξαλαφρώσεις αρχικά, αλλά μετά τι;

    Δυστυχώς ελλοχεύει σε μεγάλο βαθμό η πιθανότητα να έχεις ένα κοινωνικό περίγυρο να σε αντιμετωπίζει με τρόπο , αηδία , οίκτο κτλ κτλ (ναι μεταδίδεται μόνο μέσω του αίματος αλλά όσο και να τους το εξηγείς τη διάκριση θα την κουβαλάς για μια ζωή).

    Μπορεί ακόμα και από άτομα που σε αγαπάνε.

    Ό,τι και αν κάνεις, ό,τι και αν πεις πάντα θα είσαι αυτός που «έχει AIDS». Η κατάσταση αυτή ονομάζεται halo effect («επίδραση φωτοστεφάνου). Και είναι άσχημο όταν το φωτοστέφάνο αφορά κάτι αρνητικό.

    Γιατί λοιπόν να στιγματίζεσαι από μόνος σου; Έχεις που έχεις τις δυσκολίες σου , να αντιμετωπίσεις και παράλληλα τον κοινωνικό ρατσισμό και την απομόνωση;

    Αλλά εγώ κάνω την υπόθεση (δεν αμφιβάλλω έτσι; απλά δεν τους γνωρίζω) ότι οι γονείς σου είναι πάρα πολύ καλοί άνθρωποι.

    Θα αντέξουν τα νέα αυτά; Και αν όχι (πχ πέσουν σε κατάθλιψη); Να έχεις και άλλες τύψεις μετά;

    Και αν το εκμυστηρευτείς σε πρόσωπα τα οποία θεωρείς εχέμυθα και αυτά με τη σειρά τους τα εκμυστηρευτούν σε επίσης εχέμυθα πρόσωπα κτλ κτλ; Δεν θα το μάθει τελικά ένας αρκετά μεγάλος αριθμός ατόμων;

    Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι ελάχιστοι άνθρωποι μπορούν να κρατήσουν κάτι που τους εκμυστηρεύεσαι μυστικό……
    και όχι απαραίτητα λόγω κακίας ή δόλου…..

    Αυτοί που πραγματικά μπορεί να σε κατανοήσουν και να νιώσετε αλληλέγγυοι είναι άτομα που είτε αντιμετωπίζουν την ίδια κατάσταση έιτε έχουν αρκετές γνώσεις στο θέμα και παράλληλα είναι ανοιχτόμυαλοι.

    Με αυτούς μοιράσου το μυστικό σου ναι (αν κρίνεις εσύ ότι είναι σωστοί βέβαια). Γιατί το ότι κάποιος αρρώστησε δεν σημαίνει ότι γίνεται αυτόματα και καλός άνθρωπος.

    Σε ζάλισα έτσι;

    Απλά σου λέω την γνώμη μου…..φυσικά θα πράξεις αυτό που θεωρείς καλύτερο για εσένα…..και χρήσιμο θα ήταν και να ρωτήσεις και τη γιατρό σου ή/και κάποια ειδική ψυχολόγο για το πώς θα πρέπει να διαχειριστείς το θέμα…..σε αυτά το πράγματα δεν χωρούν εγωισμοί…..

    Κλείνοντας θα τονίσω ότι είναι πολύ όμορφο να στηρίζεσαι σε κάποιον και να μπορείς να ανοίξεις την ψυχή σου ναι…..γιατί άλλωστε έχουν αυτήν την επιτυχία τα blogs και η ιντερνετική επιοκοινωνία επιτυχία; Μπορείς να επικοινωνήσεις και να εκφραστείς με ελευθερία κάτω από την ασφάλεια της ανωνυμίας.

    Απλά στο συγκεκριμένο θέμα θέλει πολύ προσοχή σε ποιον /ποια θα ανοίξεις την ψυχη σου.

    Σε ευχαριστούμε πολύ που μοιράζεσαι μαζί μας τις σκέψεις σου και τα συναισθήματα σου.

    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.

    Michelin man

  12. Christos Says:

    to perasmeno mina ekana genikes e3etaseis k xwris na skeftw (o ili8ios) oti 8a epairne ta apotelesmata i mana mou apo ton oikogeneiako mas giatro, tou eipa na tsekarei kai gia HIV. Den einai i prwti fora pou tsekaromai oute eixa logo na pistevw pws 8a ebgaina 8etikos alla pote de 3ereis… telika milisa me ti mana mou i opoia k mou eipe oti ola ok. k tin rwtisa meta apo mia suzitisi asxeti an bgikan k ta apotelesmata tou HIV prospa8wntas na to pai3w xalaros k mou eipe oti «den exw». Tis lew, prospa8wntas na kanw mia axreiasti k elafrua plakitsa «ama eixa diladi ti 8a mou leges?» kai mou leei… «e, 8a sou lega oti kollises…».

    Htan polu xalari kai enw 3erw oti sigoura 8a stenaxwriotan se tetoia periptwsi, 8umwsa me ton eauto mou pou i aperiskepsia mou 8a tin ebaze endexomenws sti dusaresti 8esi na einai auti pou 8a mou to anakoinwne… ema8a to ma8ima mou alla gia kapoio logo enoiwsa mia anepais8iti ikanopoiisi oti i mana mou 8a mporouse na einai enas apo tous an8rwpous pou 8a i3ere, an pote kollousa ton io tou AIDS.

    auto pou 8elw na pw einai oti to na to gnwrizei i oikogeneia H’ kapoios san ti mana H’ enan/mia adelfo/i einai arketa diaforetiko apo to na to gnwrizoun kapoioi filoi kai arketa simantiko… Gi auto k allwste einai k toso simantiki apofasi. De 3erw ti 8a ekana an imoun HIV+ oute an 8a to elega sti mana mou. Alla mporw na katalavw oti einai allou eidous i upostiri3i pou sou dinoun oi an8rwpoi pou einai e3w apo to ka8e zitima 3exwrista… exei alli dunamiki kai polles fores boi8a na kratas isorropies.

    makari na mporousa na boi8isw ki alliws…
    alla na 8umasai oti i zwi mas einai etsi ki alliws mikri…
    ki i zwi tou ka8enos mas mporei na teleiwsei avrio gia 100 xiliades allous logous peran apo ton HIV…
    bale loipon ton uio sti 8esi pou tou a3izei k min ton uperektimas toso polu. min ton afineis na se agxwnei k na se kataballei.. eisai tosa alla pragmata ws an8rwpos peran apo oro8etikos kai auta den akurwnontai mono k mono epeidi kapoios 8a ma8ei oti eisai oro8etikos.

    Aloimono an to pisteveis auto gia olous…
    mia megali agkalia apo mena

    xx

  13. Δημήτρης Says:

    Αγαπητέ φίλε,
    Διάβασα όλο το Blog.
    Τι να πω ?
    Έχω 3 μέρες να κοιμηθώ. Φοβάμε. Πρέπει να πάω να κάνω το test αλλά φοβάμε. Είμαι σίγουρος ότι έχω κολήσει. Απλά με το να αναβάλλω το test έχω την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να είναι και ψέμα. Σε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου. Αν μπορείς το όνομα της Γιατρίνας και το Νοσοκομείο. Θα το χρειαστώ. Πόσο χρόνο μπορεί να έχω μπροστά μου άραγε.

  14. Γεράσιμος Says:

    Είσαι 3 χρόνια οροθετικός και αυτό που σε απασχολεί είναι το οτι καθυστερείς μια ώρα καθε μήνα απο την δουλειά; Αντι να λες «πάλι καλα» που φαινομενικά -αλλά και ουσιαστικά- εισαι υγειής, που έχεις τα φαρμακά σου, που δεν σε έχει εμποδίσει σε τίποτα το κατα τ’ αλλα ατυχές γεγονός οτι έχεις HIV, κάθεσαι και μιζεριάζεις για βλακείες.
    Και τι έγινε που δεν ξέρει κανένας για εσένα; Και ποιος ο λόγος να ξέρουν; Είσαι κλινήρης και δεν μπορείς κουνηθείς; Οχι! Δεν μπορείς να δουλέψεις; Μια χαρα μπορείς!

    Και πριν προλάβεις να πεις οτιδήποτε, να σε ενημερώσω πως και εγω είμαι οροθετικός. Και μάλιστα είσαι απο τους πρωτους που είχα μιλήσει οταν το πρωτοέμαθα πριν 2 χρόνια. Αλλα με λύπη μου βλεπω πως, ενώ εγώ προχώρησα, ξεπέρασα τον πανικό, ξεπέρασα την εσωστρεφειά μου και τις μαυρες μου σκέψεις, εμπιστεύτηκα ανθρώπους που εγώ επέλεξα, αγάπησα και αγαπήθηκα….. εσυ ομως είσαι ακόμα εκεί. Γιατί ;;;;;;

    Ξέρεις πολύ καλά πως τα πραγματα θα μπορούσαν να είναι πολυ χειρότερα απο οτι είναι. Αλλα πιστεύω πως δεν φταίει ο HIV για ολα αυτα… φταίει ο τρόπος που σκέφτεσαι.

    Κοιτα την αισιόδοξη πλευρά των πραγματων γιατι δεν προχωρά διαφορετικά η ρημάδα η ζωή φιλε μου. Και κατι ακομα…δεν είσαι μόνος σου.

    Υ.Γ Θέλω να πιστεύω, επειδή έχουμε κανει, οπως σου είπα στο παρελθον δυο τρεις κουβέντες, πως τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα όσο τα παρουσιάζεις, και πως ολο αυτο – το blog και όλες αυτές οι μαυρες σκέψεις – είναι ενα είδος ψυχοθεραπείας και εξωτερίκευσης. Σε αυτή την περίπτωση με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Συνέχισε το… αλλιώς… άλλαξε το.

    Με αγάπη Γ.

  15. Giorgos Says:

    Πολύ μαυρίλα ρε φιλε…
    Και αν μεν γράφεις όλα αυτά για να εκτονώσεις τις φοβίες σου και τις ανασφάλειές σου ΟΚ τότε δικαίωμά σου αλλα οταν όλα αυτά δημοσιευονται και τα διαβάζουν άλλοι συνανθρωποί μας τότε μόνο φόβο και μαυρίλα μοιράζουμε.
    Θα μου πείς και τι με νοιάζει εμένα… εγω εχω το δικό μου πρόβλημα να «πανε να γαμ…νε οι άλλοι» ΟΚ ειναι και αυτό μια άποψη ζωής

  16. hivandme Says:

    Δεν είναι όλα μαυρίλα.

    Απλά στο blog μου γράφω για το πώς ζω με τον ιό και τι είναι αυτά που με απασχολούν σε ότι έχουν να κάνουν με αυτό. Δηλαδή με τα προβλήματά του. Δεν νομίζω καμία πάθηση ή αρρώστια να είναι ευχάριστη.

    Τι θές να γράφω? Για το αν πηγαίνω για καφέδες, βόλτες και άσχετα (που ισχύουν φυσικά) που δεν δείχνουν σε κάποιον ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάποιος που έχει HIV?

    Το blog μου το έχω δημιουργήσει για να μοιράζομαι με άγνωστους φίλους, κομμάτια από την ζωή μου που δεν μπορώ να τα συζητήσω με συγγενής μου ή με φίλους που δεν γνωρίζουν για το θέμα. Όπως και για να «μαθαίνουν» σχετικά οι νέοι οροθετικοί κάποια πράγματα μέσα από την ζωή του άλλου.

    Φυσικά όπως έχω πεί πολλές φορές, δεν σημαίνει ότι όπως σκέφτομαι εγώ και όπως ζω ή αντιμετωπίζω τα πράγματα (σε ότι αφορούν τον ιό), έτσι κάνουν και οι άλλοι οροθετικοί.

  17. Paulos Says:

    Καλησπέρα και από μένα και συγχαρητήρια γι αυτό το εξαιρετικό blog. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση και αν το δεις please απαντησέ μου.

    Από την ημέρα (ή μάλλον νύχτα) που κόλησες τον ιό πόσος καιρός πέρασε μέχρι να εμφανίσεις τα πρώτα συμπτώματα(αυτά που αναφέρεις ως πρωτολοίμωξη);

    Σ ευχαριστώ και συνέχισε να μας ενημερώνεις και να δίνεις δύναμη σε ανθρώπους που το χουν ανάγκη.

  18. hivandme Says:

    Φίλε μου,
    όπως γράφω σε κάποια άρθρα μου, ποτέ δεν είχα πάθει πρωτολοίμωξη.

    Αν δεν αποφάσιζα εγώ να κάνω εξέταση για HIV απλά για να έλεγχο, τότε μπορεί και να πέρναγε άλλος ενάμιση χρόνος (μπορεί και πολύ περισσότερο) μέχρι το σώμα μου να με ειδοποιούσε (που τότε μπορεί και να ήταν αργά για να βοηθήσω τον εαυτό μου) ότι έχω τον ιό HIV.

    Αυτό το λέω γιατί από τότε που έμαθα ότι είμαι οροθετικός, πέρασε ενάμιση χρόνος για να χρειαστεί να πάρω φάρμακα, και αυτό όχι γιατί κάτι είχα πάθει, αλλά γιατί μου έπεσαν τα CD4 μου και έπρεπε να με προφυλάξω για να μην πάθω κάτι.

    Διάβασε και το blog του φίλου μου bearpridehiv.blogspot.com που λέει ότι αυτός πρώτα έπαθε πρωτολίμωξη και μετά βρήκαν ότι είναι οροθετικός. Αυτός έπαθε την πρωτολοίμωξη μετά από λίγες μέρες που κόλλησε HIV.

  19. μαρια Says:

    kaλησπερα!!!!δηστηχοσ ο κοζμοσ ειναι πολυ κακοσ…οταν ακουν για αιδσ τρελελουντε,αλα ομοσ με τα λαθη που κανουν,νομηζυν οτη ποτε αυτοσ δεν σα κοληση,αλα μην λεσ ποτε.σε καταλαβενο απολυτα,πηστεβο αν εχησ μηληση με την μητερα σου σα ηταν πιο ευκολα για εσενα,βεβεια αν εχετε πολυ καλη σχεση.και κατη αλο μια γυνεκα οταν αγαπαι δεν τησ νιαζη αν ο σηνδροθοσ τησ εχη αιδσ.στο κατο κατο δεν μεταδηνετε με θιλια.δηστηχοσ ο κοζμοσ.εγω σου ευχομε,να εχησ πηστη,και δηναμη,και θετηκεσ σκεψησ και να ανηξησ την αλιθια σε προσοπο απο ικογενιακο σου περηβαλον,αλα οχη σε θιλουσ,δεν σα καταλαβη κανησ,οποσ ειπα ειναι κακοσ ο κοζμοσ.

  20. michaela Says:

    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΑΣΑ ΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ……… ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ…..
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ..
    ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ Η ΑΠΩΛΙΑ ΤΗΣ ΜΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ..!!!

  21. Ελενη Says:

    Καλησπέρα σε ολους!!!!!!!
    ………νομίζεις λοιπόν φίλε μου οτι οι φίλοι σε εγκαταλείπουν οταν τους πεις οτι εισαι οροθετικός? γιατι για πιό λόγο? κάνεις λάθος, δοκίμασέ τους ενοοω τους αληθινούς φίλους μόνο και αν δεν ξερουν τι σημαίνει εξηγησέ το.
    Ειμαι οροθετική από το 1995, δηλαδή τότε το ανακάλειψα…..
    Να σου πω, ολοι οι φίλοι μου το ξέρουν και ζούμε παρέα φυσιολογικά, πίνουν από το ποτήρι μου, τρώνε με το πειρούνι μου κοιμόμαστε στο ιδιο κρεββάτι κλπ κλπ και ομολογω οτι εντυπωσιάστηκα παρα πολύ που ηταν τοσο ενήμεροι και cool οταν το εμαθαν και ενα βάρος εφυγε από πάνω μου.Αξίζει να το δοκιμάσεις
    Επίσης βρές το κουράγιο να το πείς σε κάποιο μέλος της οικογενείας σου οπωσδήποτε, (υποχρεουσαι!!) καλλίτερα αδέλφια, οχι γονείς αυτοί το βλέπουν βαρύτερα
    Καταλαβαίνω την μοναξιά σου και τους φόβους σου, τα πέρασα….. Τι λές δεν ειναι καιρός να σταματήσεις «τα μοναχικά» και να το μοιραστείς με τους δικούς σου φίλους ή συγγενείς. Προσπάθησέ το, αξίζει, ενα βάρος θα φύγει από πάνω σου, βρές το κουράγιο πιστεψέ με !!!!θα ξεκουραστείς
    Τωρα οσον αφορά τα ταξείδια-εδω γελάμε-εχω και εγω το ιδιο πρόβλημα φοβάμαι αν δεν ταξιδευω με εναν φίλο γνώστη.
    Συνεχίζοντας θα ηθελα να πω και εγω τον καημό μου.
    Λοιπόν απο το 1995 δεν ειχα καμία σεξουαλική σχέση (ουάου), μου ηταν και μου ειναι τόσο δύσκολο να αρχισω να εξηγώ μπλα, μπλα, μπλα και να πω και κάτι άλλο, φοβάμαι την απόρριψη, την εγκατάλειψη, ετσι πάντα την «εκανα».
    Σημερα μου λείπει πολύ ενας συντροφος……. λοιπόν ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ???? lolllll
    Λοιπον καλέ μου φιλε ειμαι στην διάθεσή σου…
    Περιμένω ετσι κι αλλιώς νέα σου θα χαρώ να μου γράψεις!!μην στενοχωριέσαι παραπάνω από οσο πρέπει
    Πολλά φιλια σε εσενα και ολους τους αναγνώστες καλό ΣΚ

  22. kris Says:

    καλισπερα ειμαι και εγω γκε’ι’ και το εχω ανακοινωσει στους γονεις μου στην οικγενεια μου τα αδερφια μου και μερικους φιλους μου ποιος ειμαι η και οτι ειμαι οροθετικος εαν θελετε στον ιυο του
    hiv/aids ωμος ολα ειναι περιπου ωπος ηταν πριν, εκτος; απο την στεναχωρια που τους εδωσα το τρεξιμο σε γιατρους που εκαναν για εμενα και μερικα αλλα βασικα και την ανησυχια τους ρωτοντας με συνεχως τι κανω και πως τα παω, εαν ειμαι καλα εαν παω στους γιατρους μου κτλ κτλ …ειμαι πολυ περηφανος για εμενα και οτι εχω επιλεξει να κανω στην ζωη μου ειμαι περηφανος που βρικα το κουραγιο την δυναμη και ειπα σε φιλους αδερφια μανα πατερα τλ κτλ τι ειμαι και τι σεξουαλικες επιλογες εχω σαν ελευθερος δημοκρατικος αντρωπος του συνταγματος αλιως θα ζουσα ακωμη με τον φοβο εκεινο που ολοι οι κγαυ εχουμε και θα εχουμε για παντα στην ζωη μας να μην το μαθουνε οι γονεις μου και τι θα πουνε οταν το μαθουνε και οι φιλοι μου θα με κανουν ολοι περα και θα με χλεβαζουνε και θα με κορο’ι’δευουνε μερικοι αμωρφοτοι χωρις επιπεδο το εκαναν μερικοι ωμος παλι οχι ετσι το ειδα παλι θετικα και ξεχωρισα ποιοι ειναι αληθινοι μου φιλοι και καθισαν μαζι μου γι αυτο που ειμαι και πιοι οχι……!Επισης θελω να πω οτι οι γκαυ αντρωποι ποαντα ζουνε με τον φοβο εαν δεν το εχουν πει στην οικογενεια τουσ μηπωσ το πει καποιοσ αλλοσ και μετα ειναι δυσκολο γι αυτουσ κτλ κτλ ενω οι γονεισ που εχουν ενα γκα ‘ι’ παιδι ζουνε συνεχως με το ανγχος τι λαθος καναμε και το παιδι μας εγινε ετσι και αυτες οι σκεψεις τους βασανιζουν……παρολο που ανακοινωσα ρητα και κατηγορηματικα οτι ειμαι γκα’ι’ και ηθελα να ξερουν ολοι απο την οικογενεια μου ποιος ειμαι , εκεινοι δεν ηθελα να μαθουν βασικα η δεν το δεχονταν αυτο που τους ελεγα κΙ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΕΒΛΕΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑ’Ι’ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΩΝΤΑΝ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ Μ,ΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΩΠΟΣ ΕΙΣΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΕ ΕΙΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΟΑΔΕΡΦΟ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑι τελος εκει….!ΠΡΩΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΜΕ ΚΟΡΟ’Ι’ΔΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΘΑ ΜΕ ΛΙΝΤΣΑΡΟΥΝ ….! ΔΕΜ ΘΑ ΜΠΩΡΟ ΝΑ ΒΡΩ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΛΟΙ ΑΝΤΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑ’Ι’ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΑΝ Α ΑΕΡΓΑΣΕΣ Τ Κ ..Α. ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΟΘΘΕΤΙΚΟΣ ΘΑ ΕΙΧΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ….!!!!!

  23. kris Says:

    ΕΜΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΩΡΟΘΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 23 ΜΟΥ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΣΤΑ 28 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 31 ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΡΕΤΡΟ’Ι’ΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΑ Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΑ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΡΕΤΡΟ’Ι’ΚΗΣ ΤΑΓΩΓΗΣ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΑΙΡΩΜΑΙ ΑΚΩΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΩ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΩΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΩΡΟΘΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΣΩ ΟΣΟ ΕΝΑΣ ΚΑΝΩΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ …..!!!!ΖΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΠΙ ΑΝΤΊΡΕΤΡΟ’ΙΚΗς ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΩΒΑΜΑΙ ΑΚΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΝΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΜΕΣΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΩΡΟΥΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΤΙΡΕΤΡΟ’Ι’ΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΙ ΕΚΑΝΑ ΩΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΝΟΥΣ ΧΑΠΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΑ’Ι’ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ ΩΡΑ ΧΑΠΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑ’Ι’ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ …. ….!!!!ΑΥΤΗ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΠΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΩΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΩ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟ…..ΤΠΤ ΑΛΛΟ….!ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΣ ΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΩ …..!

  24. kwstantinos Says:

    kris
    Η θεραπια οπως ειπες με ενα χαπι χωρις παρενεργιες ειναι το ιδιο αποδοτικη οσο να εισαι με το ρολοι που περνεις 4 χαπια πριν η μετα το φαγητο ??

  25. nikos Says:

    Καλησπέρα και εσάς εδώ. Είμαι 23 χρονών και μόλις πριν δύο μέρες έμαθα ότι είμαι θετικός στον ιό. Έχω πάθει τρομερό σοκ και ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως κάτι τέτοιο συνέβη σε μένα. Τραγική ειρωνεία. Τα συναισθήματα μου αυτές τις δύο μέρες που το ξέρω είναι απερίγραπτα. Οι στιγμές που μένω μόνος, και δυστυχώς είναι πολλές μιας και βρίσκομαι στο εξωτερικό, είναι ακόμα χειρότερες. Πριν κοιμηθώ νιώθω ένα τεράστιο βάρος και ξυπνάω με τρομερό άγχος. Νιώθω σαν να μην είμαι εγώ αλλά κάποιος άλλος άνθρωπος από τη στιγμή που το έμαθα. Όσο θυμάμαι τη φωνή της κοπέλας που με εξέτασε να μου λέει ότι είναι με βεβαιότητα θετικό τρέμω ολόκληρος. Δεν έχω όρεξη να φάω και να συνεχίσω τις δραστηριότητες που έκανα πριν, όπως π.χ. γυμναστήριο. Νιώθω αβεβαιότητα για το μέλλον, για την υγεία και τις σχέσεις μου και ξαφνικά νιώθω μεγάλη μοναξιά και θέλω να είμαι με την οικογένεια μου. Απλά ήθελα να μοιραστώ με κάποιον τα συναισθήματα μου γιατί είναι βαρύ να το περνάς αυτό ολομόναχος.

  26. nikos Says:

    Επίσης θα ήθελα μερικές πληροφορίες σχετικά με το πως λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα. Εδώ που είμαι είναι όλα δωρεάν. Εξετάσεις, περίθαλψη και φάρμακα. Δεν πληρώνεις τίποτα απολύτως. Μπορεί κάποιος να μου πει πως είναι τα πράγματα στην Ελλάδα;

  27. hivandme Says:

    Είναι όλα δωρεάν ακόμα…

  28. hivandme Says:

    Όλα θα πάνε καλά μην φοβάσαι. Είναι αρχή ακόμα και είναι λογικό να αγχώνεσαι και να τρομάζεις. Υπομονή και σιγά σιγά θα δεις ότι θα αισθάνεσαι καλύτερα. Δεν είσαι μόνος να ξέρεις, εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε. Διάβασε και τα πρώτα μου άρθρα να δεις τι πέρασα και εγώ και πως είμαι σήμερα. Φιλιά

  29. nikos Says:

    Κάπως θετικό αυτό μέσα στις μαύρες σκέψεις που κάνω προς το παρόν. Ελπίζω να παραμείνει έτσι!

  30. nikos Says:

    Σε ευχαριστώ πολύ. Είναι πολύ σημαντικό να έχω κάποιον να μιλάω αυτές τις στιγμές καθώς δεν τολμάω να το πω σε κάποιον δικό μου! Θα διαβάσω αναλυτικά τα άρθρα γιατί δεν πρόλαβα να δω και πολλά ακόμα!

  31. Mario's Says:

    Παιδιά καλησπέρα! Πριν κάποιες μέρες έκανα ένα Τατουαζ και επειδή ήμουν τούμπανο δεν ξέρω τι βελόνα χρησιμοποιήθηκε. Έχω τρελαθεί κοντεύει να διαλυθεί η ζωή μου δεν ακούμπαω τη γυναίκα μου το παιδί μου και νομίζω πως έχω κολλήσει HIV! Τι να κανω θα τρελαθω κλαίω σαν παιδί δεν πάω σπίτι απο φόβο μη τους κολησω help

  32. hivandme Says:

    Καλησπέρα, πρώτα από όλα ηρέμησε. Δεν κολλάς τον άλλο πριν γίνεις εσύ οροθετικός και να είσαι και εσύ μεταδοτικός. Δεύτερον, αν η βελόνα είχε μείνει εκτεθειμένη στον αέρα για λίγη ώρα από την προηγούμενη χρήση, τότε κατά μεγάλη πιθανότητα ο ιός (αν υπήρχε) θα είχε πεθάνει, οπότε δεν θα κόλλαγες hiv (μπορεί όμως αλλά μεταδίδομενα νοσήματα «ηπατίτιδα κτλ» ).

    Εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις εξετάσεις και να μην τρελαίνεσαι έτσι απλά.

    Πήγανε κάπου που θα αισθάνεσαι άνετα να τις κάνεις.

    Και μην απομακρυνεσαι από την οικογένεια σου

  33. Mario's Says:

    Φίλε μου hivandme σε ευχαριστώ για την απάντηση. Η βελόνα αν δεν ήταν καινούργια σίγουρα ήταν στον αέρα 20 λεπτά. Μου είπαν για κάποιες εξετάσεις prc νομίζω που γίνονται λέει στισ 2 εβδομάδες. Ξέρεις κάτι? Είναι αξιόπιστες γιατί και η τιμή που μου είπαν ήταν λίγο τσιμπημένη. Εχω τρελαθεί θα πεθάνω από το άγχος…

  34. takis Says:

    koita na deis file mou egw ekana pcr kai otan vghkan arnhtika mou eipe ekei o giatros ksexna to auto to thema den exeis tipota. otan tou eipa an prepei na kanw kai antiswmatwn meta apo 2 mhnes mou eipe oxi ksexna to kai malista epimona .epeidh omws eixa emones perimena to dumhno kai ekana kai mia antiswmatwn pali arnhtikes.an einai na trelenesai totena tis kaneis.alla file mou tha sou pw kati apo tis perigrafes sou eisai psuxanagkastikos apla.dhladh skepsou oti alloi zoun xroooooooooonia me hiv kai alloi perimenontas mh to kolhsoun vgazoun apo psuxanagkasmous to karkino gi auto koulare. an kaneis pcr phgaine meta apo 16 meres.tha vgei arnhtiko.ti to theles ki esu to tatoo afou de to shkwneis…?

  35. nikos Says:

    Καλησπέρα σε όλους! Την επόμενη εβδομάδα ξεκινάω τη φαρμακευτική αγωγή καθώς τα cd4 μου είναι 311 και η γιατρός είπε ότι θα ήταν καλό να την αρχίσω τώρα. Μου έδωσε τρεις διαφορετικές επιλογές φαρμάκων όμως και έχω προβληματιστεί ποια λύση είναι η καλύτερη. Η πρώτη επιλογή είναι ένα χάπι την ημέρα το οποίο όμως έχει παρενέργειες όπως αϋπνίες, ζαλάδες, προκαλεί πολύ έντονα και καθαρά όνειρα καθώς επίσης αν έχεις καταθλιπτικές τάσεις τις κάνει πιο έντονες. Η δεύτερη επιλογή είναι συνδυασμός τριών χαπιών τα οποία όπως μου είπε η γιατρός σου κιτρινίζουν ελάχιστα τα μάτια. Σύμφωνα με τη γιατρό είναι τόσο ανεπαίσθητο το κιτρίνισμα που οι άλλοι δεν υπάρχει περίπτωση να το προσέξουν αλλά είπε πως εγώ θα το καταλάβω. Η τρίτη επιλογή είναι ένα μόνο χάπι το οποίο δεν έχει καμία απολύτως παρενέργεια, αλλά είσαι υποχρεωμένος να το παίρνεις πάντα μαζί με φαγητό. Εγώ τείνω προς την τρίτη επιλογή αν και με προβληματίζει λίγο ότι θα πρέπει να έχω πρόσβαση σε φαγητό, καθημερινά τη συγκεκριμένη ώρα που θα καθορίσω ότι θα το παίρνω. Θα ήθελα την άποψη σας πάνω σε όλα αυτά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  36. hivandme Says:

    @nikos

    Εγώ παίρνω την πρώτη επιλογή, ποιο πολύ με ενοχλούν οι διάρροιες που είναι συχνές και πολλές και μυρίζουν άσχημα, παρά τα όνειρα.

    Δεν θα μπορούσα να πρέπει να τρώω συγκεκριμένες ώρες όμως για να πάρω ένα χάπι, το άγχος θα ήταν μεγάλο.

  37. nikos Says:

    Το ξέρω πως το άγχος είναι μεγάλο γιατί θα πρέπει μία φορά τη μέρα να τρώω συγκεκριμένη ώρα, όμως αν κατάλαβα καλά από αυτά που μου είπε η γιατρός δεν χρειάζεται να παίρνεις πολλές θερμίδες οπότε ένα απλό σνακ και ένας χυμός ή ένας καφές είναι αρκετά. Θα προτιμούσα βέβαια να μην χρειάζεται να φάω κάτι οπωσδήποτε αλλά από την άλλη φοβάμαι γιατί τις παρενέργειες των άλλων δύο επιλογών. Από την άλλη του χρόνου ίσως πάω στρατό οπότε θα αναγκαστώ να το αλλάξω γιατί εκεί θα μου είναι σχεδόν αδύνατο να έχω πρόσβαση σε φαγητό μία συγκεκριμένη ώρα της ημέρας. Όλα αυτά με έχουν προβληματίσει πάρα πολύ και δεν είμαι ακόμα σίγουρος αλλά τείνω πιο πολύ σε αυτό με το φαγητό!

  38. nikos Says:

    Και κάτι άλλο που θα ήθελα να ρωτήσω. Διαβάζω πολλά σχόλια ατόμων που λένε πως φοβούνται να ταξιδέψουν πως έχουν χάσει τις αντοχές τους και πολλά άλλα τέτοια. Η γιατρός μου από την άλλη μου είπε πως ο HIV δε θα με επηρεάσει σε τίποτα.και ότι μπορώ να ζήσω σαν κανονικός άνθρωπος και να κάνω ακριβώς ότι έκανα και πριν το μάθω. Και η αλήθεια είναι πως ενώ το ξέρω μόνο τρεις βδομάδες έχω ήδη επιστρέψει στις δραστηριότητες μου όπως το γυμναστήριο για παράδειγμα και την άλλη βδομάδα θα ταξιδέψω στο εξωτερικό μόνος μου. Ειλικρινά προς το παρόν δεν νιώθω ούτε αδύναμος ούτε πως η αντοχές μου μειώθηκαν και θα κάνω αυτό το ταξίδι χωρίς κανένα φόβο. Έχουν να κάνουν με τη θεραπεία όλα αυτά περί αντοχής και φόβου ή είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας και μόνο;

  39. nikos Says:

    Τελικά είχα το ραντεβού με τη γιατρό μου σήμερα και καταλήξαμε πως καλύτερη λύση είναι το Atripla. Με διαβεβαίωσε πως ότι παρενέργειες και να παρουσιαστούν θα κρατήσουν το πολύ δύο εβδομάδες με ένα μήνα και μετά όλα θα είναι φυσιολογικά. Εσύ πόσο καιρό το παίρνεις και έχεις ακόμα διάρροιες;

  40. hivandme Says:

    @nikos

    Εγώ το παίρνω 4-5 χρόνια τώρα και οι διάρροιες παραμένουν ακόμα. Φαντάζομαι θα φταίει και ο οργανισμός μου σε έναν βαθμό.

  41. akis Says:

    kalimera kai apo mena
    einai peripou 3 mines twra pou exw mathei ta apotelesmata mou kai ta opoia exoun vgei thetika
    to exw parei mallon irema to olo thema
    alla exw megales metaptwseis stin psixologia mou kai polles fores niwthw apelpistika monos..
    ton teleutaio kairo psaxnw anthrwpous sto internet pou na exoun tis idies anusixies provlimatismous na viwnoun auto pou viwnw kai egw.. na me katalavoun
    kai den exw vrei..
    parigoria i dikia sou selida tin opoia diavazw edw kai arketo kairo
    ksereis mipws kapoio forum kapoio chat
    kapou pou na mporw na suzitisw,na dimiourgisw filies?

  42. nikos Says:

    Μου είπε πως ο κάθε οργανισμός αντιδράει διαφορετικά αλλά μετά το μήνα όλες οι παρενέργειες αρχίζουν και εξασθενούν. Τέλος πάντων την επόμενη Τετάρτη μπαίνω και επισήμως στη θεραπεία οπότε βλέποντας!

  43. nikos Says:

    Καλησπέρα σε όλους και πάλι. Πριν δύο μέρες ξεκίνησα τη θεραπεία μου με Atripla και πέρα από κάποιες ζαλάδες και μία πτώση στην ψυχολογία μου δεν έχουν παρουσιαστεί άλλες παρενέργειες. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι. Ξέρω μπορεί αυτό να μην ενδιαφέρει κανένα απλά έχω την ανάγκη να μιλήσω κάπου μιας και δεν μπορώ να το πω σε κανέναν από το περιβάλλον μου. Φίλε μου Άκη και εγώ ψάχνω έχω βρει μεγάλη παρηγοριά σε αυτό το φόρουμ. Δεν έχω βρει κάποιο άλλο ή κάποιο σύλλογο στον οποίο θα μπορούσα να γνωρίσω άτομα στην ίδια θέση με εμάς. Προς το παρόν το να γράφω τους προβληματισμούς μου εδώ, μου κάνει μεγάλο καλό. Ήθελα να ρωτήσω και κάτι και όποιος γνωρίζει μου απαντάει. Εγώ το καλοκαίρι επιστρέφω Ελλάδα και έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι τι θα γίνει όταν πάω πίσω, πως θα βρω εκεί ένα γιατρό να τον εμπιστευτώ και τι θα γίνει με τη θεραπεία μου. Είμαι από Κρήτη. Ξέρει κανείς να μου πει κάτι;

  44. hivandme Says:

    @nikos

    Όλους μας ενδιαφέρει πως αντιμετωπίζει κάποιος την θεραπεία του. Αυτός είναι και ο λόγος του blog μου, να ενημερώσω πώς αντιμετωπίζω εγώ τα διάφορα στάδια της ζωής μου με τον ιό.

    Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω προσωπικά για το θέμα του γιατρού στην Κρήτη, ελπίζω κάποιος που να διαβάσει το σχόλιό σου, να μπορέσει να βοηθήσει.

  45. nikos Says:

    Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Πάντα νιώθω καλύτερα με τις απαντήσεις σου. Ελπίζω να είσαι και εσύ καλά!

  46. nikos Says:

    Αν υπάρχει καμιά συμβουλή για να μειωθούν λίγο οι ζαλάδες ευπρόσδεκτη. Κάνα δύο με τρίωρο μετά που θα πάρω το χάπι με πιάνουν και δεν πολυπαλεύεται αν δεν πάω για ύπνο.

  47. anwnumos Says:

    Για το θεμα των γονιων και γω ειμαι αντιθετος παντως,πιστευω οτι δεν αξιζει να στεναχωρηθουν τοσο,την αγαπη τους την προσφερουν ετσι κ αλλιως και μια τετοια πικρα ισως ηταν καταστροφικη και μη αναστρεψιμη γιατι στην ουσια θα δημιουργουσε ενα κακο κλιμα σε ολη την οικογενεια που θα σου θυμιζε μονιμως το προβλημα. Τωρα στο θεμα της μοναξιας,η κοινωνικοποιηση ειναι παντα η λυση, δλδ ακομα και σε συνεδρια για τον hiv η’ διαφορες αντιστοιχες συγκεντρωσεις που γινονται σε φερνουν σε επαφη με ανθρωπους που εχουν τις ιδιες ανησυχιες.Μονο μεσα απ το pc δεν αντικαθισταται η μοναξια.Και τη μοναξια μη τη βλεπουμε μονο με τον hiv.Οι περισσοτεροι γκει για αναριθμητους λογους αντιμετωπιζουν δυσκολια στο να κανουν πχ μια σταθερη σχεση.Με τον hiv απλα λειπει ο υπερμετρος εγωισμος γιατι εχει ερθει η ωριμανση (αποτομη μεν) και η ελλειψη αναβλητικοτητας. Ας μη φοβομαστε να πλησιασουμε ανθρωπους.

  48. George Says:

    Προφανως με μυστικοπαθεια και φοβο αντιμετωπιζεις γενικοτερα τις καταστασεις και αυτο δεν εχει να κανει με την ασθενεια. Ειμαι κι εγω HIV+, το γνωριζει ολος μου ο περιγυρος φιλοι, οικογενεια, δουλεια, και μου συμπεριφερονται υπεροχα και υποστηρικτικα. Καμμια κατακραυγη, ουτε φοβος ουτε τιποτα απ αυτα που αναφερεις. Ο τροπος που το βλεπουν οι αλλοι, σχετιζεται αμεσα με τη δικη μας συμπεριφορα… προσπαθησε να το δεις διαφορετικα. Προσπαθησε να μην αισθανεσαι μειονεκτικα… να μην αισθανεσαι περιθωριοποιημενος και ακριβως ετσι θα σε δουν και οι αλλοι.


Σχολιάστε

