Τα αποτελέσματα των νέων εξετάσεων

cd4

Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα για τις γνωστές τετράμηνες εξετάσεις μου, ελπίζοντας τουλάχιστον αυτήν την φορά να έχουν ανέβει περισσότερο τα CD4 μου (το ανοσοποιητικό μου) να έχουν ανέβει από τα 330 cd4.

Την Πέμπτη που μας πέρασε βγήκαν και τα αποτελέσματα.

Παίρνω τηλέφωνο στην Μονάδα που παρακολουθούμε και το σηκώνει η νοσοκόμα και της λέω ότι πήρα για να μου πούν τα αποτελέσματα των εξετάσεων.
Με ρωτάει τα στοιχεία μου, της τα λέω και μου δίνει την γιατρό μου.
-Έλα, μου λέει, τι κάνεις?
-Καλά, της απαντώ, πήρα για τα αποτελέσματα των εξετάσεων.
-Περίμενε λίγο να τις δώ, μου λέει.
Περιμένω με αγωνία να ακούσω ένα καλό νούμερο 😐
-336, μου λέει.
Τα παίρνω στο κρανίο αλλά δεν της το δείχνω. 😦
-Οκ ευχαριστώ, της λέω και το κλείνω.

Μετά όλο έβριζα. Δεν γίνετε λέω μέσα σε 4 μήνες να ανέβηκαν μόνο 6 τα CD4 μου.
Προσπαθώ να κάνω μία σχετικά καλή διατροφή, προσπαθώ να μην αρρωσταίνω, προσπαθώ να μην κουράζομαι (αυτό δεν το καταφέρνω δυστυχώς με τόση δουλειά που κάνω), και τα cd4 μου ανεβαίνουν μόνο 6 την φορά.

Δεν λέω, με βάση αυτά που λέει η γιατρός μου για τα δικά μου δεδομένα είναι μια χαρά, αλλά δεν αλλάζει το ότι είναι ακόμα πολύ χαμηλά.

Εδώ ο bearpridehiv μέσα σε 2-3 μήνες από τα 200 κάτι πήγε στα 800 κάτι. Και εγώ 2 χρόνια τώρα, από 200cd4 έχουν πάει μόνο 336cd4.

Τι άλλο να κάνω παρά υπομονή να δούμε αν αυτά τα χαμηλά cd4 δεν θα μου δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα.

Για να δούμε.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , . 23 Σχόλια »

23 Σχόλια to “Τα αποτελέσματα των νέων εξετάσεων”

  1. basnia Says:

    υπομονή. ε δεν είναι και τόσο χαμηλό νούμερο.
    εντάξει συγκριτικά με του bear. μα έχεις δει τι τρώει; 🙂 να τρως από τα ίδια από την επόμενη φορά. 🙂

  2. hivandme Says:

    χαχαχαχα. εσυ δεν εχεις δει τι τρώω εγώ?

  3. hfaistiwnas Says:

    χαχαχα ε μην βιάζεσαι! Σιγά σιγά! χαχαχα!
    Ας ανεβαίνουν και ας είναι και ένα ένα!!!

  4. .π. Says:

    e siga…8a anevoun ka ayta…hrema…hugZz & kisses …me… mou!

  5. Says:

    Πρέπει όμως να ανεβάσεις πολύ και το σωματικόου βάρος για αυτόν τον σκοπό. πόσα κιλά είσαι τώρα ;

  6. bear Says:

    Θα δεις κάποια στιγμή θα ανέβουν κι εσένα και απότομα μάλιστα.
    Κάπου το έχω δει κι αυτό.
    Και να τρως καλά!

  7. hivandme Says:

    τρώω ότι τρώς, το ξέχασες αρκούδα? 😛

  8. hivandme Says:

    είμαι στα κιλά μου, ούτε αδύνατος ούτε παχύς, νορμάλ είμαι.

  9. ! Says:

    Πρέπει να τρως και να παχύνεις! Άσε τις δίαιτες και τους βεντετισμούς τώρα! Προέχει η υγεία! Αν παχύνεις, τότε θα δυναμώσει ο οργανισμός! Φαε ασύστολα, κούκλε.

  10. hivandme Says:

    Τρώω ρε παιδια, και όποιος με βλέπει με ρωτάει πώς τρώω τόσο πολύ και δεν παχαίνω. είναι το καλούπι μου έτσι που δεν παχαίνω πάνω απο αυτό που πρέπει για το σώμα μου. παχύς δεν πρόκειται να γίνω ποτέ. διατροφή κάνω όχι για δίαιτα αλλά για καλή διατροφή.

  11. hivandme Says:

    αααααααααα και κάτι ακόμα, που ξέρεις εσυ ότι είμαι κούκλος? ακόμα και απο εδώ φαίνεται? 😛

  12. nefi Says:

    Βιταμίνες μπορείτε να παίρνετε;; Κι αν ναι, γιατί δεν δοκιμάζεις;;

    υ.γ Πρώτη μέρα στο blog σου… Σε φιλώ( κι έχω πολλές- πολλές απορίες- τόσες όσες θα φτάσουν σε λίγο καρό και τα CD4 σου. 😉

  13. hivandme Says:

    καλώς ήρθες,

    και βιταμίνες παίρνω και βασιλικό πολτό και σπυρουλίνα και αλόη βέρα (φυσικά όχι όλα μαζί) και γενικά προσπαθώ να με βοηθάω

  14. bear Says:

    Ολο μαλακίες συμπληρώματα παίρνεις γι αυτό.
    Φάε και κανά ψαράκι που κάνει καλό, φάε και καμιά φασολάδα, αλλά που εσύ.
    Τα οσπρια κάνουν θαύματα. Δες εμένα 830 cd4 άσχετα αν σ’έχω φλομώσει στα κ…..ια. λοολ

  15. Michelin man Says:

    Φασούλι φασούλι γεμίζει το σακκούλι.

    Αφου τα cd4 σου ανεβαίνουν συνέχεια γιατί φοβάσαι;

    Μπορεί να σου φαίνονται λίγα όμως η ποσοστιαία μεταβολή των cd4 σου είναι +68% στα 2 έτη , καθόλου αμελητέα αύξηση κατά τη γνώμη μου .

    Την καλησπέρα μου και τις ευχές μου.

    Μichelin man

  16. another george Says:

    Το ζήτημα είναι, είναι τα CD4 σου σε φυσιολογικά επίπεδα;

  17. Νίκος Γραικός Says:

    Ξερεις πόσοι ζουν δεκάδες χρόνια με λίγα

    Μην Ανησυχείς για τέτοια θέματα.
    Τα αποτελέσαμτα όπως το ποσοστό CD4 και CD8 ή τα ιικά φορτίο είναι πιο σημαντικά.
    Για πήγαινε μια βόλτα ή κανένα σινεμα.
    Θα αρωστήσεις από το άγχος.

  18. Νίκος Says:

    Ξέρεις πόσοι ζουν δεκάδες χρόνια με λίγα

    Μην ανησυχείς για τέτοια θέματα.
    Τα αποτελέσματα όπως το ποσοστό CD4 και CD8 ή το ιικό φορτίο είναι πιο σημαντικά.
    Για πήγαινε μια βόλτα ή κανένα σινεμα.
    Θα αρωστήσεις από το άγχος.

  19. , Says:

    Εσύ δεν κλάνεις καθόλου!;

  20. mahler76 Says:

    υπομονή φίλε μου τι άλλο να πώ.

  21. Life Says:

    Αγαπη, φαε οσπρια ανθοιαματα μπαχ απο φαρμακειο, φρουτα και τετοια καθε μερα.την αγαπη μου , τις ευχες μου και την ευλογια όλου του κοσμου να εχεις.φιλια

  22. asdfsdvcxzv Says:

    kopse ti spiroulina kai to vasiliko polto kai tin aloi. An einai na vazeis kati sto stoma sou k to swma sou vale kati p na stirizetai apo erevnes se vathos xronou apo sovarous foreis Panepistima ktl. De vrika klinikes meletes aksias se afta pou na dikaiologoun ti xrisi tous. Mi xafteis ta prwta apotelesmata p vriskeis sto google . De lew pws kanoun kako i kalo. Ma an thes symplirwmata agorase k pare pragmata pou exoun ontws diksei simadia pws voithoun sto hiv k sti katastasi p eisai.opws NAC (n-acetyl-cysteine) gia paradeigma. pare 2 gramaria tin imera. Episis epivarinoun poly to swma sou k ta farmaka gia to hiv. Merikes fores pio poly apo oti to idio to hiv. yparxoun hiv forum p miloun gia symplirwmata. Kane tin erevna sou. Ma kopse tis malakies typou vasilo polto . Ase p pistevw tha anevoun k ta noumera sou. Apla nomizeis pws se voitha.

    haemorrhagic colitis associated with royal jelly intake.
    J Gastroenterol Hepatol. 1997 Jul;12(7):495-9.

    Clin Exp Allergy. 1997 Mar;27(3):333-6.
    Royal jelly consumption has recently been linked with acute asthma, anaphylaxis and death

    Asthma and anaphylaxis induced by royal jelly.
    Clin Exp Allergy. 1996 Feb;26(2):216-22.

    psaxnontas royal jelly + hiv de vrika tpt tis prokopis.

    i spiroulina den exei threptika mesa pou na min exei to polyvitaminouxo p pithanws perneis k malista i spiroulina ola ta threptika ta exei se mikroteri periektikotita. Vitamines metala ktl. wstoso exw amfivolies gia to ti allo mporei na exei k se ti posotita. px afou einai apo fykia exw anysixia gia ta pososta apo varea metala p exei. Kses mipws pou kaliergeitai k ypo poies synthikes? einai aksiopisti etairia ? giati empistevesai k to vazeis sto stoma sou?

    episis k gia tin alloe vera. kamia erevna dimosievmeni se pubmed ktl pou na dixnei pws ontws kanei kalo sto hiv . Den exei meletithei se vathos gia na kses ti allo mporei na kanei sto swma sou me to kairo.

    episis dokimase EGCG 500mg . Vitamin D3 2000iu k panw. K an sou pei kaneis pws einai poly tote de kserei ti leei. Vitamini D pare tin se symplirwma se softgels. Kalitera na mi sou ti syntagografisei giatros giati aftoi syntagografoun D2 k de to kseroun kan. Episis mporeis na pareis Alcar . Einai Acetyl-l-carnitine. mazi me r-lipoic acid.Einai kalo tonotiko. Kai afta apo to ekswteriko. Carnitine mporei k pali na sou syntagografisei o giatros ma de sto synistw giati to kostos einai eksofreniko . Stin ellada syntagografoun fakelakia me 1gr se skoni, k kostizei 45 evrw to kouti. opote 90 evrw to mina. Apo to ekswteriko pare. kostizei to ena pempto.

    Kai afta typou na valeis parapanw varos gia na anevoun , k afta mpourdes einai.

    Tespa. Psakse. poly. oxi epifaneiaka. K tha vreis. mi griniazeis k psakse ti einai afto p teriazei sto swma s k to voithaei. profanws oti perneis , oti trws , opws to zeis, de tou kanei kai griniazei to swma sou. An kapnizeis kopse to. An pineis kopse to. AN ksenyxtas kopse to. Etsi gia allagi. na deis pws paei vre aderfe. 3 mines den einai megalo diastima gia na dokimaseis allages.

  23. hivandme Says:

    Σε ευχαριστώ για τα παραπάνω. θα το ψάξω.

    Πάντως ούτε πίνω, ούτε καπνίζω, ούτε πίνω καφέδες. μόνο τρώω και δουλεύω αρκετά και με πολύ αγχος.


Σχολιάστε

