2010

Χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος.

Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου υγεία, ευτυχία και όλοι μας να πραγματοποιήσουμε το 2010 τα όνειρα που το 2009 μας στέρησε.

Φιλάκια στα γλυκά σας μαγουλάκια 🙂

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: . 9 Σχόλια »

9 Σχόλια to “2010”

  1. basnia Says:

    πάντα με υγεία!
    καλή σου χρονιά! αληθινή. ολοκληρωμένη. με κάθε μα κάθε ευτυχία. και έρωτα!

  2. hfaistiwnas Says:

    Να σαι καλά αγόρι!
    Επίσης μια πανέμορφη χρονιά!!!!

  3. mahler76 Says:

    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.

  4. bear Says:

    Χρόνια πολλά μικρούλη!

  5. profylaktiko Says:

    χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

  6. Michelin man Says:

    Χρόνια πολλά με υγεία , επιτυχία και ευτυχία.

  7. Michelin man Says:

    Χρόνια πολλά με υγεία , ευτυχία , χαμόγελο.

  8. koskal Says:

    ΒΡΗΚΑ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΘΑ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ.ΠΡΙΝ 9 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΡΟΘΕΤΙΚΟΣ….ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΖΗΣΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΔΡΑΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΚΟΜΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΦΑΡΜΑΚΑ. ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ. ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΓΓΡΟΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΚΕΙ. ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΕΠΟΜΕΝΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ.. ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ 1 ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΞΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ…ΕΛΕΟΣ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΑΡΜΑΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ… ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ. ΣΤΟ ΣΥΓΓΡΟΣ ΛΕΝΕ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΙ…ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΞΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ 1 ΧΡΟΝΟ….ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΤΙ….ΚΑΙ ΣΟΡΡΥ ΑΝ ΓΡΑΦΩ ΑΣΧΕΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TYΧΑΙΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  9. x-oyranoy Says:

    Γεια σου αγαπητε ΗΙVinmylife
    Επειδη δεν εχεις καπου καποιο mail επικοινωνιας σε παρακαλω επικοινωνησε μαζι μου. Ευχαριστω.

    x_oyranoy@hotmail.com


Σχολιάστε

