Σχέση ή όχι? (part 1)

Μετά από 2 χρόνια αναζήτησης ενός ατόμου που να μου αρέσει τόσο ώστε να θέλω να κάνω σχέση μαζί του, τελικά βρήκα κάποιον.

Βρήκε το προφίλ μου σε ένα site gay γνωριμιών και μου έστειλε μήνυμα.

Το δικό μου προφίλ περιέχει την λέξη hiv στο nickname, έτσι ώστε να ξέρουν αυτοί που το βλέπουν, ότι είμαι οροθετικός και να μην χρειάζομαι να εξηγώ, αφού με γνωρίσουν, ότι είμαι οροθετικός.

Έχω βγει και με άλλα άτομα ραντεβού (οροθετικοί ή μη οροθετικοί) αλλά δεν μου άρεσαν τόσο για να προχωρήσουμε σε σχέση.

Όλο κάτι με ενοχλούσε σε αυτούς που από την αρχή έβλεπα ότι δεν ήθελα να κάνω σχέση μαζί τους.

Είμαι πολύ επιλεκτικός? Έχω αυξημένα στάνταρ? Δεν ξέρω, το μόνο που ξέρω είναι ότι αν δεν αισθάνομαι σε κάποια πράγματα εντάξει από την αρχή τότε δεν υπόσχομαι σχέσεις και συνέχεια στην γνωριμία μας. Δεν θέλω αφού βλέπω ότι κάτι δεν μου αρέσει στον άλλο να τον κρατάω δίπλα μου και μετά από 1-2 εβδομάδες να του λέω ότι τελικά δεν θέλω να το συνεχίσουμε. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος από την αρχή.

Έως τώρα, με όσους έχω βγει για ραντεβού, όλοι τους μου εξέφραζαν την επιθυμία τους να με ξαναδούν και ότι τους αρέσω πολύ. Φυσικά δεν με θεωρό όμορφο, αλλά με θεωρό καλό παιδί και αυτό νομίζω είναι ότι τους αρέσει ποιο πολύ από όλα σε μένα.

Είναι πολλές φορές που έχω σκεφτεί ότι ευτυχώς δεν έχω σχέση, γιατί με την δουλειά που κάνω, τα πολλά ταξίδια στο εξωτερικό αλλά και το άγχος που μου προκαλεί η δουλειά μου, κανείς δεν θα με άντεχε πολύ δίπλα του, και δεν θα άντεχα πίεση και εγώ από τον άλλο αν προτιμούσα να ξεκουραστώ από το να τον δώ κάποιες φορές.

Τελικά συμφωνήσαμε με αυτόν τον τύπο να πάμε για καφέ.

Μένει στην διπλανή περιοχή από εμένα οπότε είμαστε πολύ κοντά και αυτό είναι πολύ καλό.

Πήγα που λέτε με το αυτοκίνητο από το σπίτι του να τον πάρω να πάμε για καφέ.

Είχα δεί φωτογραφίες προσώπου και μου άρεσε αρκετά, το θέμα ήταν να μου άρεσε και από κοντά το ίδιο (και εννοείτε να του άρεσα και εγώ).

Φθάνω στο σπίτι του, τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω ότι είμαι από κάτω.

Και τον βλέπω να έρχετε.

Επιτέλους λέω να και ένας ομορφούλης. Καιρό είχα να συναντήσω κάποιον και να μου αρέσει από την πρώτη στιγμή.

Μπαίνει μέσα στο αμάξι, μου χαμογελάει και αρχίσαμε να μιλάμε.

Που θές να πάμε του λέω?

Όπου θές μου λέει, δεν ξέρω τα μαγαζιά και τις περιοχές στην Ελλάδα (ξέχασα να σας πω ότι είναι ξένος (βρετανορουμάνος) και ότι ήρθε να δουλέψει για 3 χρόνια στην Ελλάδα, δεν μιλάει Ελληνικά και μένει με συγκάτοικο από την δουλειά του).

Του λέω, θές να πάμε για καφέ στο Γκάζι που έχει και ωραίο καιρό? Και μου λέει ναι πάμε.

Πήγαμε, κάτσαμε σε ένα καφέ απέναντι ο ένας από τον άλλο, μιλάγαμε, χαμογελάγαμε, και αισθανόμουν πάρα μα πάρα πολύ όμορφα και αισιόδοξα.

Καθώς μιλάγαμε κατάλαβα ότι μάλλον θα είχαμε ένα πρόβλημα που μπορεί να διέλυε το όμορφο ξεκίνημα (τουλάχιστον εγώ έβλεπα ότι υπήρχε ένα πρόβλημα).

Το πρόβλημα αυτό είναι ότι αυτός είναι come out gay και παντρεμένος με έναν τύπο (έχουν χωρίσει αλλά δεν έχει πάρει διαζύγιο ακόμα) και θέλει να κάνει σχέση με κάποιον που είναι και ο άλλος come out gay (να το έχει πεί στους φίλους και γονείς εννοώ). Πράγμα που εγώ δεν το έχω κάνει και δεν θέλω να το κάνω γιατί απλά δεν θέλω, όχι γιατί μπορεί να φοβάμαι να τους το πώ.

Αφού έβλεπα ότι σε αυτόν τον τομέα θα έχουμε πρόβλημα, άρχισα μία πιο λεπτομερή συζήτηση.

Μου είπε ότι θέλει με την σχέση του να περπατάει χεράκι χεράκι στον δρόμο, να φιλιέται χύμα στον δρόμο και διάφορα τέτοια, που εγώ ακόμα και come out να έκανα δεν θα τα έκανα αυτά ποτέ (Hello!!!!! Είμαστε και στην Ελλάδα και όχι στον Λονδίνο you know????? 🙂 )

Anyway (Πως το μιλώ το αγγλικό ο άτιμος χαχαχαχαχαχα), άρχισα να απογοητεύομαι γιατί μου άρεσε σαν τύπος, μου άρεσε σαν εμφάνιση και τον θαύμαζα επίσης, αλλά σε αυτό το θέμα δεν κάνω πίσω.

Δεν μπορούσα να μιλήσω ελεύθερα μαζί του και ήθελα να περάσουμε λίγο χρόνο πιο Private, οπότε του πρότεινα να πάμε μία βόλτα με το αμάξι προς παραλία μεριά ώστε να δει και την θάλασσα που δεν την είχε δει ακόμα και να μπορέσουμε να μιλήσουμε πιο άνετα μακριά από την πολυκοσμία του Γκαζιού.

Δέχτηκε και πήγαμε στο αμάξι, στην διαδρομή με κοίταγε, χαμογέλαγε, και μου χάιδευε το χέρι που το είχα στις ταχύτητες.

Αχ πόσο καιρό είχα να το κάνω αυτό. Ήμουν πολύ χαρούμενος έστω και ας μην ήξερα που μπορεί να κατέληγε στο τέλος όλο αυτό. Ζούσα την στιγμή που λέμε.

Τελικά φθάσαμε στις στροφές μετά το Ribas στην Βάρκιζα και πάρκαρα εκεί με θέα την θάλασσα (είχε βραδιάσει κιόλας).

Είχα ερωτικά ξένα κομμάτια στο CD όπου έπαιζαν σαν να ήταν το soundtrack της στιγμής.

Και συζητάγαμε μέσα στην όμορφη γαλήνη για εμάς, για το background μας, για το τώρα μας.

Σε κάποια στιγμή με αρπάζει και αρχίζει να με φιλάει πάρα, μα πάρα, μα πάρα πολύ τρυφερά και ερωτικά.

Βρισκόμουν στον παράδεισο, η θέα, η μουσική, ο τύπος και τα φιλιά του ήταν ένας συνδυασμός απίστευτος.

Επί μία ώρα δεν σταματήσαμε να φιλιόμαστε ούτε για ένα λεπτό. Δεν μπορούσαμε να σταματήσουμε, δεν θέλαμε.

Κάποια στιγμή, έτσι όπως είχαμε τα καθίσματα κατεβασμένα, με παίρνει στην αγκαλιά του (εγώ με πλάτη) και με φίλαγε στον λαιμό και με χάιδευε ενώ είχαμε φτάσει σε μία κατάσταση απόλυτης ηρεμίας, και με την μουσική να δένει απόλυτα στο όλο σκηνικό.

Την επόμενη ημέρα δούλευα οπότε κατά τις 12:30 του είπα να γυρίσουμε πίσω.

Στην διαδρομή συζητάγαμε πάλι και όταν φθάσαμε στο σπίτι του μου είπε ότι πέρασε υπέροχα, του απάντησα ότι και εγώ πέρασα υπέροχα, με φίλησε (μέσα στην πυκνοκατοικημένη περιοχή που εγώ δεν τα κάνω αυτά και πήγε στο σπίτι του).

Μετά από δύο λεπτά μου έρχεται SMS μέσα στα γλυκόλογα και στα σιρόπια.

Πάει τον μάγεψα και αυτόν 😛 χαχαχαχαχαχαχαχα

Του απάντησα και εγώ όταν έφθασα στο σπίτι μου και κοιμήθηκα σαν σπουργίτι.

Την επόμενη ημέρα με ζάλισε στα γλυκομηνύματα.

Συνεχίζετε……

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , . 6 Σχόλια »

6 Σχόλια to “Σχέση ή όχι? (part 1)”

  1. hfaistiwnas Says:

    Και φυσικά να συνεχιστεί! χαχαχαχα!
    Και με το καλό!
    Κάποια λύση θα βρείτε πιστεύω για τα προβληματάκια!

  2. mahler76 Says:

    και όταν σε 3 χρόνια φύγει πάλι τότε τι γίνεται?

  3. bear Says:

    Να του δώσεις το τηλ μου να δεις τι έχω να του πω για σένα!
    Ακου καλό παιδί κλπ. χαχαχα

    to be continued.

  4. hivandme Says:

    Μην βιάζεσαι, περίμενε και την συνέχεια γιατί η ιστορία δεν τέλειωσε εδώ. 🙂

  5. profylaktiko Says:

    βρετανορουμάνος; θέλουμε φώτο τώρα 😉

    άντε γράφε τώρα τη συνέχεια!

  6. pavlos Says:

    symfwnw me ton arkoudo…kalo paidi?…pou to eide ayto?…lol…kala kala…eisai kalo paidi kai skandaliariko to be continued… hugZz & kisses bad boy :)))


Σχολιάστε

