Είμαι βλάκας αλλά όχι χαζός

Ποτέ στην ζωή μου δεν με θεώρησα έξυπνο.

Φυσικά έχω ένα ποσοστό εξυπνάδας και γνώσης, σε πολλά και διάφορα θέματα που αφορούν την ζωή γενικά, τις σπουδές, την τέχνη, την μόδα, τα οικονομικά, τις σχέσεις, τα πολιτικά κ.α.

Έχω κάνει σε όλους τους τομείς κάποια λάθη, άλλες φορές μικρά και άλλες φορές μεγάλα.

Αλλά αυτή είναι και η μαγεία τις ζωής. Να δοκιμάζεις, να κάνεις λάθη και να μαθαίνεις από τα λάθη σου ώστε να εξελίσσεσαι και ώστε να υπάρχει ενδιαφέρον για την ζωή.

Μερικές φορές όμως τα λάθη μας γίνονται γιατί απλά δεν ξέρουμε πόσο κοντά βρισκόμαστε στο να τα κάνουμε ή γιατί η γνώση που έχουμε είναι μικρή και δεν νοιώθουμε ότι αυτό που μπορεί να κάνουμε θα οδηγήσει σε ένα λάθος.

Ποιος από εμάς δεν έχει κάνει λάθος στην ζωή του για τον οποιοδήποτε μικρό ή μεγάλο λόγο?

Το θέμα είναι πόσο νωρίς μαθαίνουμε ότι κάποια πράγματα και καταστάσεις θα οδηγήσουν σε αυτό το λάθος.

Είμαι βλάκας που νόμιζα ότι κάποια πράγματα είναι πολύ μακριά μου για να υπάρχει κίνδυνος για την ζωή μου, αλλά δεν είμαι χαζός ώστε να μην ξέρω ότι υπάρχει αυτός ο κίνδυνος.

Μερικοί μπορεί να με λένε ηλίθιο, πολύ ηλίθιο, που ενώ ήξερα ότι υπάρχει αυτό, θεωρούσα ότι είναι κάτι πολύ μακρινό ώστε να με «ακουμπήσει» .

Δεν ήξερα τι μπορεί να χάσω μέχρι που το έχασα.

Το ομολογώ, είμαι βλάκας αλλά όχι χαζός.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , , , . 4 Σχόλια »

4 Σχόλια to “Είμαι βλάκας αλλά όχι χαζός”

  1. bear Says:

    Είσαι βλάκας γι αυτό που είχες και έχασες όπως κι εγώ άλλωστε,
    αλλά πανέξυπνος γιατί έβαλες κάποιον άνθρωπο στην ζωή σου που σε αγαπάει πάρα μα πάρα πολύ.
    Δηλαδή εμένα! ;-))

  2. pavlos Says:

    …den kserw ti dhmiourgise ayto to post…to mono pou kserw einai oti oloi se dedomenes stigmes ths zwhs kanoun la8h…an8rwpoi eimaste…oxi mhxanes…kai egw shmera diafora tetoia exw sto myalo mou…gegonota pou perasan kai pws 8a htan an eixa kanei alles epiloges…enas poly kalos filos mou eipe na mhn ta analyw toso poly ;)…na kaneis kai esy to idio…filia polla

    p.s…vgale to pavlology apo ekei dipla…vale to allo! e ma egw prepei na sta lew ayta?… :p

  3. hfaistiwnas Says:

    Εντάξει τα λάθη για εμάς είναι, άνθρωποι είμαστε,
    Ελπίζω μόνο να μην δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα και να ξεπεραστεί γρήγορα, μπαίνει η Άνοικη καλό μου! 🙂 Κοίτα να προσέχεις!!

  4. hug Says:

    μην νιωθεις ετσι…μπορει να εχεις -εχουμε κανει καποιο τραγικο λαθος δες τι γινεται απο εκει και περα….το να αναμασας αυτο σε αφηνει στασιμο.Οσο για το βλακας η χαζος η εξυπνος….ειναι μια πολυ σχετικη εννοια.Αν δεις γυρω σου θα δεις πολλα χειροτερα…λιγα καλυτερα…
    ΜΦΧ


Σχολιάστε

