Αποτελέσματα εξετάσεων Ιουνίου

Πρίν από μιάμιση εβδομάδα έκανα τις τετράμηνες εξετάσεις μου και σήμερα έμαθα τα αποτελέσματα.

Βασικά από την προηγούμενη εβδομάδα πάλευα να μάθω τα αποτελέσματα αλλά όλο ξέχναγα με την δουλειά και όταν έπαιρνα τηλέφωνο είχαν ήδη κλείσει το γραφείο.

Τελικά σήμερα τα κατάφερα και έμαθα, 530 CD4 από 403.

Ουάου, έφθασα σχετικά κοντά στα επίπεδα που είχα όταν πρωτοέμαθα ότι είμαι οροθετικός πρίν από περίπου 5 χρόνια.

Πότε πέρασαν 5 χρόνια?

Όλα είναι τόσο φρέσκα στο μυαλό μου, σαν να έγιναν χθές.

Το μόνο που έχει αλλάξει τελικά μετά από 5 χρόνια είναι το μυαλό μου, η δουλειά μου, εγώ εμφανισιακά λόγο ηλικίας και ωριμότητας (φυσικά έγινα πιο πολύ μαναράκι και καυλάκι 😛 ), αλλά δεν άλλαξε καθόλου η υγεία μου (ως προς το χειρότερο εννοώ).

Μακάρι να πάνε και τα επόμενα χρόνια τόσο καλά όσον αφορά την υγεία μου και να συνεχίζετε να με διαβάζετε όσοι έχετε την υπομονή να διαβάζετε τα όχι και τόσο συχνά άρθρα μου.

Σας φιλώ με ένα όμορφο χαμόγελο στα χείλη μου για τα νέα που έμαθα.

10 Σχόλια to “Αποτελέσματα εξετάσεων Ιουνίου”

  1. hfaistiwnas Says:

    Μπράβο μπράβο! Να συνεχίσεις έτσι! Πάντα με την πρέπουσα προσοχή!!!!

  2. mahler76 Says:

    Μπράβο αγορίνα πάντα έτσι καλές και ακόμη καλύτερες οι εξετάσεις.

  3. hivandme Says:

    @mahler76

    σε ευχαριστώ φίλε μου

    φιλάκια

  4. hivandme Says:

    @hfaistiwnas

    σε ευχαριστώ αγορίνα μου.

    όπως πάντα ο πρώτος που με διαβάζει και τιμή μου

    φιλιά

  5. Bearpridehiv Says:

    Αν μπορείς φτάσε με. Χε χε
    άντε ρε και στα 1000 θα το κάψουμε

  6. hivandme Says:

    @Bearpridehiv

    δέν έπρεπε να δουλεύεις εσύ αυτήν την στιγμή? πάλι τεμπελιάζεις?

    χαχαχαχαχαχαχα

  7. bear Says:

    Στην δουλειά ήμουν. Ομως μην ξεχνάς έχω και κινητό. χεχεχεχε

  8. Μάγισσα Κίρκη Says:

    Χαίρομαι πολύ που, έστω και μες στην ατυχία σου, η κατάστασή σου παραμένει σταθερή!

  9. trakis Says:

    μπραβο φιλε!

    ποσα χρονια εισαι σε φαρμακα? γραφεις οτι εχεις τον ιο 5 χρονια.
    μου κανει εντυπωση που δεν σου ανεβαιναν με τοσα χρονια σε αγωγη,

    ειχες διαφορα συμπτωματα αυτα τα χρονια με χαμηλα cd4? ennow κουραση-ατονια, ιδρωτες, και τα διαφορα αλλα?

  10. hivandme Says:

    @trakis

    σε φάρμακα είμαι περίπου 2 χρόνια.

    συμπτώματα δεν είχα κανένα ούτε πρίν αλλά ούτε και μετά τα φάρμακα.

    κούραση ναι, αλλά δεν ξέρω αν οφείλετε στον ιό ή σε θέματα δουλειάς και ψυχολογίας.


Σχολιάστε

