Και σε συνέχεια του παρακάτω άρθρου μου……

Ναι γνώρισα κάποιον που μου αρέσει παράξενα (μετά από χρόνια είχα να το νιώσω αυτό), αλλά…… δεν ξέρει για την οροθετικότητά μου.

Γνωριστήκαμε εντελώς τυχαία, πρίν από μία εβδομάδα σε μία παραλία και με γοήτευσε αμέσως.

Είναι ελκυστικός, σοβαρός, πολύ αστείος, αρρενωπός, ερωτικός και πολύ σεξουαλικός.

Αισθάνομαι πάρα πολύ άνετα μαζί του και νιώθω ότι μπορώ να τον ερωτευτώ.

Δεν μένουμε πολύ κοντά ο ένας από τον άλλο, αλλά αυτό το κάνει και ενδιαφέρων.

Από την πρώτη ημέρα της γνωριμίας μας, μου πρότεινε να κοιμηθούμε το βράδυ μαζί. Εγώ κώλωσα και δεν δέχτηκα.

Την επόμενη ημέρα πήγαμε για μπάνιο μαζί.

Ήταν περιποιητικός και με έκανε να μου αρέσει περισσότερο.

Έχω πάρα πολύ καιρό να αισθανθώ ότι ταιριάζω με κάποιον σε πολλά και ότι θα ήθελα να πέρναγα πάρα πολλές ώρες μαζί του.

Τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι έως τώρα όσο τον έχω γνωρίσει.

Λόγω του ότι έλειπα σε επαγγελματικό ταξίδι για μερικές ημέρες, δεν είχαμε βρεθεί μέσα στην εβδομάδα και ξαναβρεθήκαμε το Σάββατο που μας πέρασε.

Μου ξαναπρότεινε να κοιμηθώ στο σπίτι του το βράδυ και δέχτηκα.

Ήμασταν μαζί σχεδόν μία ολόκληρη ημέρα.

Τον σκέφτομαι συνέχεια.

Ζητάω συνέχεια συμβουλές από τον παλιό αρκούδο τον bearpridehiv αλλά δεν ξέρω τι να κάνω και αν πρέπει να κάνω κάτι.

Δεν ξέρω ακόμα τι μπορεί να θέλει αυτός και πού θα ήθελε να καταλήξει όλο αυτό και φοβάμαι να κατευθύνω εγώ την εξέλιξη των πραγμάτων σε αυτό που θα ήθελα, γιατί δεν ξέρω τι να του πώ και πώς θα αντιδράσει.

Θα με δεχτεί?
Θα τρομάξει?
Τον θέλω?
Με θέλει?

Αν συνεχίσουμε να βρισκόμαστε, δεν θέλω να του το κρύβω, δεν γίνετε να βρίσκεσαι με κάποιον πολλές φορές και να του το πείς μετά από καιρό. Αλλά ούτε να το λές με το που τον γνωρίζεις γίνεται.

Δηλαδή τι να έκανα?

Με το «Καλησπέρα σου», βγάζεις την ταμπέλα του οροθετικού στον κάθε άγνωστο?

Δεν ξέρω τι να κάνω ειλικρινά.

Δεν του αξίζει να γνωρίσει κάποιον με το δικό μου πρόβλημα, αλλά και εγώ είμαι άνθρωπος και θέλω να ζω όπως και οι «υγιείς» άνθρωποι.

Σκέφτομαι να τον διώξω από κοντά μου όσο και να τον θέλω, αλλά δεν το θέλω.

Δεν θέλω να με αποκαλέσει δολοπλόκε και παλιάνθρωπε, επειδή δεν του το είπα αμέσως.

Να γιατί δεν θέλω να κάνω γνωριμίες χωρίς να ξέρει κάποιος για εμένα.

Πώς, πότε και γιατί του το λές?

Δική μου ήταν η ευθύνη και θα το πληρώνω για πάντα.

10 Σχόλια to “Και σε συνέχεια του παρακάτω άρθρου μου……”

  1. hfaistiwnas Says:

    «Δεν του αξίζει να γνωρίσει κάποιον με το δικό μου πρόβλημα» μην ακούω – διαβάζω βλακείες!
    Θα τον πιάσεις και θα του πεις στο περίπου ότι επειδή βλέπεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον θα πρέπει να γνωρίζει και αυτό. Είναι δύσκολο, καταλαβαίνω, αλλά επειδή όπως είπες θες να ζήσεις και εσύ, να ξεκαθαριστεί το θέμα από την αρχή για να έχεις την συνείδησή σου ήσυχη..
    Μην το αφήσεις να τραβήξει και δεθείτε πριν του το εξομολογηθείς, θα είναι δύσκολο και για τους δύο..
    Και μην το βάζεις κάτι μικρέ, ετσι το φερε η ζωή και συνεχίζεται, δεν σταματάει, εντάξει; Μην με στενοχωρείς βραδιάτικα..

  2. profylaktiko Says:

    Να του το πεις, και άμα είναι όντως τόσο καλό παιδί, θα μείνει 😉

  3. chris Says:

    File mou kalispera
    de mporw na sikwsw afto to stavro anti esou. oti symvouli kai na sou dwsw, sto telos tha tis pares oles kai tha tis xwriseis se dyo katigories: aftoi pou me protrepoun na to lew k aftoi pou me protrepoun na min to lew.
    to mono pou mporw na sou pw an afto se kanei na xamogelaseis ligo, einai oti egw ypirksa me orothetiko atomo. gia ena xrono. vevaia stin arxi den itan. perasame 2 mines mazi, xwrisame, kollise ton io kai meta ksanasmiksame kai gia ena xrono eimaste mazi! (oxi, den eimai orothetikos. kai oxi, den ypirksa mazi tou skeptomenos ‘ela mwre de tha symvei se mena’. skeptomoun oti yparxoun poly kales pithanotites na ginei kati kai na kollisw k egw, alla pira ta riska mou.) den to emtaniwsa pote. panta pairneis tis profylakseis sou, kai eidika se kainouries gnwrimies panta skeptesai to endexomeno na einai o allos/i orothetikos/i. xwris afto na se apotrepei vevaia se kamia periptwsi. apla na profylassomaste.
    stin ellada opou ypothetw zeis omws ta pragmata einai ligo diaforetika. san na kaneis flashback. sa na pigaineis pisw. latrevw ton topo mou, pote de me xwrese omws.

    sou efxomai kali tyxi me tin kainouria sou gnwrimia. emena mou to eipa apo tin arxi. logw aftou ksanaeidwthikame kai ksaeimaste mazi. kaneis omws de sou egyatai tipota. afto pou tha se symvoulefsw egw einai na kaneis afto pou tha sou epitrepei na ta exeis esy kala me ton eafto sou kai na koimasai hsyxos ta vradia. k egw afto ekana, ki as me evrizan oi filoi mou apo tin ellada. kai tha to ksanakana.
    x

  4. Σωτήρης Says:

    Η ειλικρίνειά σου απέναντί του μπορεί να είναι η αφετηρία μιας πολύ καλής σχέσης! Αντίθετα, το να αποκρύψεις την αλήθεια – που είναι δικαίωμά σου, δεν το συζητώ – μόνο προβλήματα μπορεί ενδεχομένως να προκαλέσει στο μέλλον. Εγώ παλιότερα, αν κάποιος μου εξομολογούταν ότι είναι οροθετικός, μάλλον θα την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια. Από το περυσινό καλοκαίρι, λόγω μιας ανάλογης εμπειρίας, το θεωρώ πολύ ξεκάθαρη και αντρίκεια στάση. Πως να πεις όχι σε έναν άνθρωπο, που λέγοντάς σου ότι είναι οροθετικός, αν μη τι άλλο δείχνει ότι σε σέβεται! Από κει και πέρα, όλα είναι πια θέμα χημείας και όχι ιατρικής!!!
    Καλή επιτυχία!!!

  5. bear Says:

    Παλιοαρκούδος εεε;
    Γκρρρρρρρ

  6. hivandme Says:

    @bear

    ναι ρε, παλιοαρκούδος.

    με αυτά που μου λές τι είσαι?

    ακούς εκεί…. 😛

  7. bear Says:

    χαχαχαχαχα
    Τα ζητάει το πετσί σου, γι αυτό στα λέω

  8. mahler76 Says:

    το λες οπωσδήποτε πριν υπάρξει σεξουαλική επαφή αφού έγκειται όλο το πρόβλημα. Εγώ αν το μάθαινα εκ των υστέρων θα σε άφηνα στο δευτερόλεπτο.

  9. alejandro Says:

    Είναι δύσκολη η κατάσταση αυτή. Επειδή είμαστε στην Ελλάδα, θα έλεγα ότι τώρα πια αν του το πεις μάλλον θα την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια… Αν είναι τόσο καλός άνθρωπος όσο λες θα καταλάβει ότι δεν έκανες τίποτα από κακό και θα συνεχίσετε να είστε μαζί. Όμως κι εγώ πιστεύω ότι θα ήταν πιο σωστό από μέρους σου πριν φτάσετε στο κρεββάτι να του είχες μιλήσει. ΟΚ έχει πολλές οπτικές γωνίες το θέμα και δε μπορώ να γράψω ολόκληρο δοκίμιο. Έστω και τώρα πάντως μίλα του αλλά να έχεις στο μυαλό σου ότι στην καλύτερη περίπτωση θα έχει ένα δίκιο να νιώσει πληγωμένος και μπερδεμένος. Θα χρειαστεί χρόνο πριν αποφασίσει το αν θέλει να συνεχίσετε ή όχι.


Σχολιάστε

