Όνειρα και εφιάλτες…..

Ποιος δεν βλέπει όνειρα και εφιάλτες? Όλοι μας.

Χθες ήμουν με τον φίλο μου τον bearpridehiv και τρώγαμε στην Γλυφάδα και μου λέει:
-Όταν ξεκίνησες τα χάπια έβλεπες καθόλου εφιάλτες?
και του λέω
-Ακόμα βλέπω, όχι μόνο εφιάλτες αλλά και πολύ παράξενα όνειρα.
-Όπως?
-Με εξωγήινους, τέρατα, δαίμονες, σκοτάδια, ακαταλαβίστικα όνειρα κτλ

Έτσι και χθές είδα ένα ακόμα παράξενο και σκοτεινό όνειρο.

Συνήθως τα όνειρα που επηρεάζονται από τα χάπια, ξεκινάνε νορμάλ και ξαφνικά μπορεί να περάσει η Nicole Kidman και να κλαίει. Και εκεί είναι που αναρωτιέσαι «φταίνε όντως τα χάπια ή εγώ τρελαίνομε?» χαχαχαχαχα

Φυσικά φταίνε τα χάπια, το γράφει και στο χαρτί μέσα στο κουτί ότι μέσα στις πάρα πολλές παρενέργειες που μπορεί να σε ενοχλήσουν (ευτυχώς δεν συμβαίνει αυτό), είναι και τα παράξενα όνειρα.

Αλλά ρε παιδί μου μερικές φορές τα όνειρα είναι πάρα πολύ παράξενα και τα αισθάνεσαι πολύ αληθινά.

Μερικά παραδείγματα από όνειρα που έχω δεί:

1) Ήμουν σε ένα πάρτι με πολύ κόσμο και εγώ πήγα και κατούρησα το μαξιλάρι του παιδιού που έκανε το πάρτι.
2) Ήμουν στο χωριό μου και κατέβηκαν εξωγήινοι και ήρθαν μετά από λίγο και οι αστροναύτες από το παιχνίδι HALO και γινόταν πόλεμος.
3) Καθόμασταν σε μία πλατεία με φίλους και ξαφνικά περνά η Nicole Kidman και αρχίζει να μου μιλά και να κλαίει και εγώ να την παρηγορώ.

Και διάφορα τέτοια.

Κάθε βράδυ κάτι καινούριο και παράξενο.

Ενδιαφέρων δεν λέω, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να προσπαθώ να τα αποκρυπτογραφώ ή όχι. Μήπως κρύβονται μηνύματα μέσα τους? Μήπως…..?

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , . 6 Σχόλια »

6 Σχόλια to “Όνειρα και εφιάλτες…..”

  1. mahler76 Says:

    εγώ αν γράψω τα όνειρά μαου ή θα με μαζέψουν ή θα γίνω φίρμα χαχαχαχα

  2. next_day Says:

    λένε – και σίγουρα το έχεις ακούσει – ότι τα όνειρα είναι σκέψεις που κάνουμε στο υποσυνείδητο μας… τώρα όμως, εφόσον, λές ότι τα χάπια επηρεάζουν, πιάστο αυγό και κούρεφτο!
    Άστα να κάνουν την δουλειά τους και κάνε κι εσύ την δική σου!
    Και ότι να γίνει θα γίνει!
    Καλημέρες!

  3. hfaistiwnas Says:

    Αν είναι από τα χάπια δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις αποκρυπτογράφηση! Απλά παίζει το μυαλό! λολολολ!

    Δεν βλέπω, ή μάλλον δεν θυμάμαι τι βλέπω!! Σπάνια πια! Μικρός έβλεπα συνέχεια! Μου λείπουν αλλά οκ δεν θα σκάσω κιόλας!

  4. g for george Says:

    Κι εγώ βλέπω όνειρα τέτοιου τύπου και χωρίς να παίρνω χάπια! Οπότε απλά παραδέξου ότι βλέπεις κουλά όνειρα, χαχα!

  5. Zero Point Says:

    Kαι λες ότι για όλα αυτά φταίνε τα χάπια; Τι λες καλέ; Τα δικά μου όνειρα να δεις υπερπαραγωγές. Φαγητό με τη Τζούλια Αλεξανδράτου, τσάι και πάστες με τη Meryl Streep, καφές με την Άννα Βίσση, και ασταμάτητες συζητήσεις με τη Ρούλα Κορομηλά. Είπες κάτι; λολ!

  6. 29xronos Says:

    xa xa!!!!!!


Σχολιάστε

