Η συνέντευξη του φίλου μου bearpridehiv στο περιοδικό www.10percent.gr

Σήμερα θα σας δώσω ένα link απο μία συνέντευξη του αρκουδιάρη φίλου μου bearpridehiv που έδωσε στο http://www.10percent.gr πρίν απο λίγο καιρο:

bearpridehiv

Πρός bearpridehiv: Άντε παλιοαρκούδα, πάλι σε εσένα αναφέρθηκα στο blog μου, μην ακούσω παράπονο 😛

Αναρτήθηκε στις Διάφορα. Ετικέτες: , , , . 4 Σχόλια »

4 Σχόλια to “Η συνέντευξη του φίλου μου bearpridehiv στο περιοδικό www.10percent.gr”

  1. hfaistiwnas Says:

    χεχεχε ω ναι, διαβάσαμε!!!
    Καλή χρονιάααααααααα!

  2. bear Says:

    Αυτό σου έλειπε. χεχεχε

  3. g for george Says:

    Και ‘μεις είμαστε μπλόγκερς!!! κι εμείς είμαστε διάσημοι, δεν το καταλαβαίνω αυτό!!!

  4. hivandme Says:

    @G for George

    Άσε George μου, ρατσισμός παιδάκι μου, μονο τις αρκούδες θέλουν 😀


Σχολιάστε

