Κρίση + νέα δουλειά + HIV = νέα προβλήματα

Τελικά άλλαξα επάγγελμα, έπρεπε, η εταιρεία δεν πήγαινε καθόλου καλά (και όχι τόσο λόγο κρίσης αλλά λόγο διοίκησης) και έπρεπε να προλάβω πρίν γίνει το μπάμ.

Η νέα εταιρεία στην οποία δουλεύω, είναι πολύ καλή και είμαι ευτυχισμένος που με επέλεξαν να συνεργαστούμε. Και η νέα δουλειά είναι πάρα πολύ καλή και θέλω να φανώ αντάξιος στις προσδοκίες τους και να παραμείνω πολλά χρόνια μαζί τους.

Φυσικά δεν ξέρουν για το HIV.

Έχω όμως ένα πρόβλημα που ελπίζω άμεσα να βρώ μία λύση.

Το καινούριο οράριο δεν μου επιτρέπει τις επισκέψεις μου στο Νοσοκομείο, είτε για να πάρω φάρμακα κάθε μήνα, είτε για να κάνω την 4μηνιέα εξέτασή μου.

Αν και νομίζω ότι μία φορά τον μήνα μπορεί να έχω ρεπό καθημερινή, οπότε έτσι το έχω λύσει το πρόβλημά μου. Αλλά νομίζω ότι αυτό δεν μπορεί να γίνετε κάθε μήνα, οπότε πάλι θα έχω πρόβλημα κάποιους μήνες.

Επίσης είναι δύσκολο να ζητήσω λίγες ώρες άδεια, γιατί το φαρμακείο του Νοσοκομείου ανοίγει στις 9 και εγώ δουλεύω στις 7 και μακριά από το Νοσοκομείο. Αν ζητήσω άδεια να λείψω κάποιες ώρες, τότε θα πρέπει να πάρω τουλάχιστον 3 ώρες άδεια που δεν είναι εύκολο κάθε μήνα να ζητάω 3ωρη πρωινή άδεια και συγκεκριμένες ημερομηνίες, θα καταλάβουν ότι κάτι γίνετε μία φορά τον μήνα και θα θελήσουν να ξέρουν τι παίζει.

Σκέφτομαι τουλάχιστον να ζητήσω από το Νοσοκομείο να μου στέλνουν τα χάπια κάθε μήνα με κούριερ και να πηγαίνω εγώ ο ίδιος στο κατάστημα κουριερ και να τα παραλαμβάνω. Αλλά φοβάμαι μην χαθούν καμιά φορά.

Όπως βλέπετε, είναι πολλά που πρέπει ένας οροθετικός να σκεφτεί όταν αλλάζει δουλειά και όχι μόνο τότε. Υπάρχουν πολλοί παράμετροι που μερικές φορές μπορεί να σε εμποδίσουν να κάνεις κάποια βήματα που θές.

7 Σχόλια to “Κρίση + νέα δουλειά + HIV = νέα προβλήματα”

  1. bear Says:

    Βρε κουτό, σε λέω και κουτό. Εμένα 3 χρόνια με κούριερ χάθηκαν ποτέ; εεεε;

  2. hfaistiwnas Says:

    Φίλε μου, θα βρεις μια λύση, σίγουρα όταν αρχίσουν να μπαίνουν σε σειρά τα πράγματα στη νέα σου δουλειά.. στο εύχομαι τουλάχιστον σύντομα!!!
    Καλή αρχή!!

  3. g for george Says:

    Να ακούς τον μπέαρ! πιστεύω ότι είναι εύκολο να αγχωθεί κανείς και σε πολλά θέματα. Το θέμα είναι να μην μένει κανείς άπραγος αλλά να ψάχνει για λύσεις. Και όπως λένε, όποιος ψάχνει, βρίσκει.

  4. Dimitris Says:

    HIV ..
    Μια φιλη μου
    μου ειπε οτι «κολησε» προσφατα,
    απο τον συντροφο της.
    Δεν ξερει ακριβως τι ειναι
    κι εγω δεν ξερω πως να της το πω.
    Της ειπα μονο αυστηρα οτι
    να κανει αμεσα εξετασεις και
    ο φιλος της επρεπε να της το πει απο πριν.
    Ειμαι υγειης και φοβαμαι μην κολησω
    για μενα αλλα
    και για το παιδι μου και σκεφτομαι να απομακρυνθω.
    Ειναι πολυ δυσκολο
    και δεν ξερω πως να την βοηθησω.
    Η βασικη μου σκεψη ειναι οτι δεν της αξειζε κατι τετοιο.
    Οπως και σε οποιον εχει.
    Ενα μεγαλο λυπαμαι ειναι λιγο,
    οπως και ενα φοβαμαι.
    Ευχαριστω.

  5. hivandme Says:

    @Dimitris

    Πώς θα κολλήσεις εσύ ή το παιδί σου? Με μία επίσκεψη? Με ένα αγκάλιασμα? Με ένα φιλί στο μάγουλο? Με το να φάτε μαζί?

    Όχι δεν κολλάς έτσι, πρέπει να ανταλλάξετε σωματικά υγρά όπως αίμα ή σπέρμα για να κολλήσετε.

    Είναι σίγουρο ότι έχει κολλήσει HIV?

    Αν ναί, το μόνο που μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις είναι να μείνεις δίπλα της.

  6. giorgos 61 Says:

    Μια λύση ειναι να τα παίρνει κάποιος δικός σου,απλα χρειάζονται το βιβλιάριο της μονάδας και ισως κάποια μορφή »εξουσιοδοτησης»Πάντως και το κουριερ δεν ειναι τρομερό,το καλο θα ειναι να βρεθείς με voltaren και depon αντι με kaletra και truvada!

  7. Ελενη Says:

    Ειμαι οροθετική από το 1995…., η κόρη μου τότε ηταν 14, αναρωτιόμουνα αν επρεπε να ζώ μαζί της, φοβόμουνα οτι δεν θα την εβλεπα να μεγαλώνει…
    Δεν ξέρω πως κόλλησα, λαμβανομένου υπ οψιν οτι δεν ειχα πολλές ερωτικές σχέσεις.Συμβαίνει και στις καλλίτερες οικογένειες Η πρωτη μου σκέψη ηταν να αυτοκτονήσω. Η καλή μου φίλη με εσωσε, οταν της ειπα οτι ειμαι οροθετική σαν αντιδραση πήρε το ποτήρι μου και ηπιε από το νερό μου.Ολοι οι φίλοι μου το ξέρουν και δεν τρέχει τίποτα, ηταν μεγάλη η χαρά μου οταν ειδα ποσο καλλιεργημένοι ηταν στο θέμα. Ειχα την τυχη να πέσω σε πολύ καλό γιατρό που με καθυσήχασε ως και τον ψυχαναλητή μου εκανε.
    Μέχρι σήμερα δουλεύω σκληρά, κάνω σπόρ και η ζωη μου ειναι εντελώς φυσιολογική ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ
    Η μόνη μου αρνητική επιλογή ηταν οτι από τότε εως σήμερα δεν εχω σεξουαλική ζωή μου ειναι πολύ δύσκολο να αρχίσω να εξηγω μπλα μπλα…..και βεβαια αυτό μου ελειψε, ειμαι βεβαια και μιας κάποιας ηλικιας, (χα χα )
    αυτό ειναι κάτι που δεν συνιστω σε εσας τους νέους Να μην φοβάστε να το πειτε, οποιος θέλει μένει, οποιος θέλει φευγει
    Αγαπητε μου φίλε μην ανησυχεις τα φάρμακα στα στέλνουν με κουριερ, οσο δε για τις περιοδικές αιμοληψίες που γίνονται καθε 3 μηνες γινονται νωρίς το πρωι.
    Θελω να δώσω σε ολους σας ενα μηνυμα αισιοδοξίας μην φοβάστε το να εισαι οροθετικός ειναι σαν να εχεις ενα χρόνιο αιματολογικό πρόβλημα που ελέγχεται, αγαπήστε τον ευατό σας απόδεχθητε τον ως ειναι μην αισθάνεσθε μειονεκτι κα κοι μετα ξεχάστε εντελώς το πρόβλημά σας
    Ειμαι στην διάθεσή σας για οποια ερώτηση….. θα χαρώ να εχω νέα σας και γράμματα


Σχολιάστε

