Για τα φιλαράκια μου εδώ μέσα

Γύρισα απο την θάλασσα και έχω πολύ διάθεση, γι αυτό σας αφιερώνω το τραγούδι που μου αρέσει αυτήν την εποχή και μου φτιάχνει την διάθεση.

11 Σχόλια to “Για τα φιλαράκια μου εδώ μέσα”

  1. hfaistiwnas Says:

    Καλό κομμάτι!!!
    Ευχαριστούμε!!! (βασικά δεν ξέρω αν ανήκω στα φιλαράκια, αλλά ευχαριστώ!)
    Καλά μπάνια!!

  2. hivandme Says:

    @hfaistiwnas

    Φυσικά και ανήκεις, δεν θές? 😛

  3. hfaistiwnas Says:

    Άκου λέει, φυσικά!!! :):):)

  4. bear Says:

    @ hfaistiwnas
    Το λες γιατί δεν ξέρεις τι στριμμένο άντερο είναι.
    Για ρώτα και μένα τι τραβάω από τις φωνές του.

    🙂 🙂

  5. john Says:

    Ούτε εγώ ξέρω αν είμαι φιλαράκι σου αλλα ευχαριστώ!!!!

    Τυχερε, απο τώρα μπανάκια εε??

  6. hivandme Says:

    @john φυσικά και είσαι. Ναι έχω κάνει ήδη 4 μπανια

  7. john Says:

    Εγώ έχω να κάνω 2 χρόνια μπάνιο 😛

    Πέρυσι έτυχε και έκανα μονο 1 μπάνιο και φέτος δεν ξέρω αν κάνω πάλι. Ισως κανα ΣΚ.

  8. περσέας Says:

    καλό καλοκαίρι
    το βίντεο κλιπ δε μοιάζει με το ίντρο της dolce vita?

  9. hfaistiwnas Says:

    @bear, όχι δεν ξέρω αν είναι στριμμένος ή όχι!!!
    Ίσως κάποια στιγμή το μάθω όμως!!! χεχεχεχε!!!

  10. Ελενη Says:

    μπραβο σου hivandme γι αυτά που κάνεις εδώ, το κομμάτι σου ωραίο και τα μπάνια σου ακόμη καλλίτερα,ναι ειναι ολοι σου φιλαράκια, ετσι αισθάνομαι και εγώ, ευχομαι να εισαι πάντα καλά!!!!!!! :)))

  11. kostis Says:

    kalhspera pedia kainourgios stin parea sas


Σχολιάστε

