Κρίση + νέα δουλειά + HIV = νέα προβλήματα part 2

Τελικά σήμερα μίλησα με την γιατρό μου και της εξήγησα ότι με την καινούργια δουλειά, δεν μπορώ να πηγαίνω για τα φάρμακα και αν μπορεί να μου τα στέλνει με κουριερ, και συμφώνησε.

Μου έφυγε ενα τεράστιο πρόβλημα.

Είμαι πολύ ευτυχισμένος.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , . 3 Σχόλια »

3 Σχόλια to “Κρίση + νέα δουλειά + HIV = νέα προβλήματα part 2”

  1. hfaistiwnas Says:

    Όλα λύνονται! Θέληση να υπάρχει! Είδες;;; :):)
    Καλή αρχή στη νέα δουλειά!!!!

  2. bear Says:

    Ας μην ήμουν εγώ να σου δείξω τον δρόμο, και ακόμα θα έψαχνες να βρεις τρόπο.
    Χαζούλη. :-))))

  3. pisoglendis Says:

    mporei na ginei kati tetoio??
    teleia


Σχολιάστε

