Καλοκαίρι 2011

Καλοκαίρι 2011

Καλησπέρα σας παιδιά.

Δεν σας ξέχασα, απαντούσα στα σχόλιά σας, απλά δεν έγραψα κανένα άρθρο.

Θα σας πώ περιληπτικά τι έγινε το καλοκαίρι.

1) Έκανα τις εξετάσεις του 4μήνου (που πλέων έγινε 6μήνου) και ακόμα δεν αξιώθηκα να πάρω τα αποτελέσματα, η γιατρός μου μου είχε πεί να μήν αγχώνομαι για τα αποτελέσματα, μία χαρά είμαι και ότι άν υπάρχει κάτι κακό θα με ειδοποιήσει.

2) Πήγα δύο μέρες διακοπές με τον αρκούδι και εκεί είχα 3/3 επιτυχίες (εννοώ ότι με γούσταραν όχι ότι έκανα κάτι).

3) Πήγα στο χωριό διακοπές και πέρασα πάρα πολύ καλά και χαλαρά.

4) Μου είπαν από την καινούρια ότι με θεωρούν 3ο καλύτερο στην Ελλάδα (στην εταιρεία μας πάντα).

5) Υπάρχει περίπτωση να πάρω αύξηση. (θα σας ενημερώσω)

6) Μου διέρρηξαν το αμάξι.

7) Έχω χαλάσει όλα μου τα λεφτά στο φαγητό με τον αρκούδο. 🙂

Γκόμενο δεν έχω βρεί ακόμα αλλά μάλλον φταίω εγώ γι αυτό.

Αναρτήθηκε στις My life. Ετικέτες: , . 6 Σχόλια »

6 Σχόλια to “Καλοκαίρι 2011”

  1. Περσεας Says:

    μια χαρά περνάς αν εξαιρέσεις το αυτοκίνητο.Άντε καλά να περάσεις το υπόλοιπο του καλοκαιριού!

  2. Σωτήρης Says:

    Χμ, γιατί δεν δοκιμάζεις να κάνεις κάτι «γκομενικό» με τον αρκούδο???
    Τον είχα δει τυχαία παλιότερα εκτός Ελλάδας και δεν μου φάνηκε άσχημος!
    Ίσα-ίσα, είχε κάτι το τραβηχτικό μπορώ να πω!

  3. hfaistiwnas Says:

    Έχεις επιτυχίες και δεν έχεις γκόμενο; Κοίτα να το αλλάξεις αυτό!!!! Δεν γίνεται!!!!
    Πάντα επιτυχίες!!! Και να μας ενημερώνεις!!!

  4. Mailo® Says:

    Ευχομαι να είναι αληθινά όλα αυτά… 🙂 🙂 🙂 Διάβασε εδώ…
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=364495&cid=15

  5. MagicaDeSpell Says:

    Μια χαρα περνας αλοιμονο απο μας αυτο με τον γκομενο ειναι και για μενα ενα θεμα….Τες Πα Καλα να περνας και μετα την αυξηση πρεπει να βγεις να τα πιεις να το γιορτασεις, αυτο με τα ποτα τα τσιγαρα και τα ξενυχτια μουφα ειναι, εγω μετα απο τοσα χρονια και μαλιστα βραδινης δουλειας στα 34 μου το μαγουλακι ειναι φραπα !!!! χεχε Φιλιαααα

  6. magicoula Says:

    Καλα να περνας ευχαρστα και οπως ειπαμε με χαμογελο και τα λεφτα ειναι για να ταχαλαμε φιλιαααα!!!!


Σχολιάστε

