Θάνατος και η ζωή μετά…

Σκέφτεστε ποτέ τον θάνατο? Την ζωή μετά τον θάνατο ή τί θα κάνετε αν πεθάνει κάποιος πολύ κοντινό σας άνθρωπος?

Εγώ το σκέφτομαι πολύ συχνά και στεναχωριέμαι, όχι μήπως εγώ πεθάνω, αλλά το τί θα κάνω αν συμβεί το κακό σε κάποιο πολύ κοντινό μου άτομο.

Έως τώρα είχα μόνο 3 θανάτους απο συγγενείς μου, η στεναχώρια ήταν μεγάλη αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα είναι σε κανέναν βαθμό τόσο μεγάλη όπως όταν χάνεις τα ποιο κοντινά σου άτομα.

Είμαι ακόμα μικρός αλλά μεγαλώνω και μαζί μου μεγαλώνουν και οι δικοί μου άνθρωποι που υπεραγαπώ. Όσο περνάνε τα χρόνια είναι φυσικό να αρχίζεις να χάνεις μερικούς.

Αυτό που φοβάμαι είναι η μοναξιά που θα αισθάνομαι εγώ χωρίς αυτούς και όχι τον θάνατο τον δικό μου.

Πάντα μία απο τις «ευχές» μου είναι να πεθάνω εγώ πριν χάσω τον οποιοδήποτε που αγαπώ.

Δεν έχω πάθει τίποτα μην τρομάζετε. Απλά σήμερα είδα μία ταινία που ήθελα πάρα πολλούς μήνες να δώ, το HERE AFTER.

Είναι πάρα πολύ καλή (αν και όχι τόσο διασκεδαστική).

Επίσης σε μία σκηνή αρκετά ρομαντική, με έκανε να σκέφτομαι αν ποτέ μπορεί να ζήσω κάτι παρόμοιο, και αν συμβεί ποτέ κατά μεγάλη πιθανότητα θα έχω την ίδια κατάληξη όπως στην ταινία (αν μάθει ότι είμαι οροθετικός).

Φιλιά για σήμερα

5 Σχόλια to “Θάνατος και η ζωή μετά…”

  1. hfaistiwnas Says:

    Καλησπέρα!
    Δεν έχω δει την ταινία αλλά θα προσπαθήσω να την δω..
    Τα σκέφτομαι συχνά.. και είναι σαν να μπήκες στο μυαλό μου.. όλα αυτά που λες, σκέψη προς σκέψη, περνάνε και από το δικό μου μυαλό.. τρομάζω.. αλλά έτσι είναι η ζωή, πρόσφατα πέθανε ο πατέρας μου, έτσι όπως ήταν τα πράγματα το είχαμε συνειδητοποιήσει ότι θα συνέβαινε.. αλλά στο μέλλον που θα ακολουθήσουν και άλλοι… αλλάζω σκέψη..

  2. act-HIV-ist Says:

    Όντως πολύ καλή η ταινία, σε βάζει σε σκέψεις….αλλα ας είμαστε αισιόδοξοι 🙂

  3. bear Says:

    Βρε μανάρι μη φοβάσαι. Δεν έχω σκοπό να πεθάνω τόσο νέος.
    Θα με φας πολλά χρόνια στην μάπα. 😉

  4. Shelli Says:

    Καλησπέρα!
    Δεν έχω δει την ταινία αλλά θα προσπαθήσω να την δω..
    Τα σκέφτομαι συχνά.. και είναι σαν να μπήκες στο μυαλό μου.. όλα αυτά που λες, σκέψη προς σκέψη, περνάνε και από το δικό μου μυαλό.. τρομάζω.. αλλά έτσι είναι η ζωή, πρόσφατα πέθανε ο πατέρας μου, έτσι όπως ήταν τα πράγματα το είχαμε συνειδητοποιήσει ότι θα συνέβαινε.. αλλά στο μέλλον που θα ακολουθήσουν και άλλοι… αλλάζω σκέψη..

    +1

  5. Ελενη Says:

    Αν και καθυστερημένα, γραφω και εγω το σχόλιό μου.
    Hivandme εισαι πολυ ευαίσθητος, γλυκος και φοβάσαι την ΜΟΝΑΞΙΑ (οχι πως δεν ειμαι και εγώ… ανασφαλής).
    Εισαι πολυ νέος, ζήσε και απόλαυσε την ζωή σου καθε μέρα με αυτους που αγαπάς αυτό ειναι το καλύτερο φάρμακο και μη σκέπτεσαι τον θάνατο, καπαια στιγμη ειναι αναποφευκτος, μα σημασία εχει αυτό που ζήσαμε, εκεί καταλήγω. Βλέπεις ειμαι πολυ μεγαλύτερή σου και ηδη εχω χάσει τους γονείς μου και τον αγαπημένο μου ( βεβαια επαθα brake down) μα σημερα ζουν μεσα μου….
    Ναι βεβαια με απασχολεί ο θάνατος, προσπαθώ να βρω μια προσωπικη φιλοσσοφια γι αυτό μα δεν τα καταφερνω. Δεν αντεχω το τελος «για πάντα», ναι φοβάμαι
    Οι ειδικοί. περι την ψυχή, λένε πως κάθε φορα που πεθαίνει κάποιος, σκεφτόμαστε τον δικό μας θάνατο…… και τότε συνειδητοποιούμε την πραγματικη αξία της ζωης , γινόμαστε σοφοι και ανακαλύπτουμε τις πραγματικές αξίες για την ζωή μας….


Σχολιάστε

