Συμβουλές για τον HIV

Λόγο του ότι πολλά άτομα φοβούνται ότι έχουν κάνει μία «απροσεξία» και μπορεί να έχουν κολλήσει HIV, αλλά δεν ξέρουν τι να κάνουν, σας δίνω παρακάτω μερικές συμβουλές:

1) Άν έχετε καταλάβει ότι κάτι «απρόσεχτο» έχετε κάνει και δεν έχει περάσει μία μέρα ακόμα απο την πράξη, μπορείτε να πάτε σε κάποιο νοσοκομείο και να σας δώσουν άμεση θεραπευτική αγωγή (νομίζω κρατά έναν μήνα η αγωγή), έτσι ώστε να μήν κολλήσετε HIV. Φυσικά το άν θα χρειαστεί να σας δώσουν την αγωγή αυτή, θα το κρίνουν οι γιατροί και όχι εσείς. Εσείς μπορεί να θεωρείτε ότι κινδυνεύετε αλλά οι γιατροί ξέρουν καλύτερα.

2) Άν έχουν περάσει περισσότερες μέρες και πλέον η άμεση θεραπευτική αγωγή δεν μπορεί να ληφθεί, μην αγχώνεστε. Ακόμα και να έχετε κολλήσει HIV, δεν θα πάθετε κάτι άμεσα. Η πρωτολοίμωξη μπορεί να καθυστερήσει πολύ μέχρι να συμβεί ή μπορεί και να μήν συμβεί καθόλου. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πάμε στον γιατρό και δεν μας ενδιαφέρει αν κολλήσαμε, αλλά σημαίνει ότι δεν υπάρχει λόγος να τρελαινόμαστε στην αγωνία και να πέφτουμε σε κατάθλιψη. Δεν είναι ανάγκη να δίνετε χρήματα σε πανακριβές εξετάσεις σε ιδιωτικά ιατρεία. Το να περιμένετε μία εβδομάδα να πάρετε τα αποτελέσματα σε δημόσιο νοσοκομείο δεν πρόκειται να σας βάλει σε κίνδυνο. Το ιδιωτικό ιατρείο και πάλι θα σας παραπέμψει σε δημόσιο νοσοκομείο αν έχετε βγεί Θετικός στον HIV, οπότε τα λεφτά σας θα έχουν πάει χαμένα.

3) Σκεφτόμαστε ήρεμα τί «επικίνδυνο» μπορεί να κάναμε και μόνοι μας αξιολογούμε το πόσο επικίνδυνο όντως ήταν αυτό που κάναμε. Χρησιμοποιούμε την κοινή λογική και μπορεί να δούμε ότι ο φόβος μας ήταν απο χαζός έως πιο σοβαρός απο ότι αρχικά πιστεύαμε. Κατανοώ ότι απο την στιγμή που κάποιος φοβηθεί, είναι δύσκολο να σκεφτεί σωστά και να κρίνει σωστά, αλλά μερικοί αναγνώστες εδώ έχουν αφήσει σχόλια ρωτώντας αν η σεξουαλικά πράξη που έκαναν τους μετέδωσε τον ιό. Πολλά απο αυτά τα σχόλια έχουν σαν αυτονόητη απάντηση ότι «Δεν έχεις κολλήσει HIV, ο ιός δεν κολλάει τόσο εύκολα».

*Ο ιός μεταδίδεται μόνο με ανταλλαγή σωματικών υγρών (αίμα, σπέρμα) και μονο σε ανοιχτές πληγές.
*Ο ιός πεθαίνει όταν έρθει σε επαφή με το νερό και τον αέρα.
*Μπορείτε άνετα να πιείτε απο το ίδιο ποτήρι με έναν οροθετικό, να φάτε απο το ίδιο πιάτο και πιρούνι, να κοιμηθείτε στο ίδιο κρεβάτι, να αγκαλιαστείτε, να φιληθείτε ή και να κάνετε σεξ (ΜΟΝΟ με προφυλακτικό).
*Ο ιδρώτας ενός οροθετικού φυσικά περιέχει τον ιό, αλλά η ποσότητα είναι τόσο μικρή που δεν πρόκειται ποτέ να κολλήσετε απο αυτό.
*Στην πισινά ή στην θάλασσα ο ιός διαλύεται αλλά και η ποσότητα του νερού αραιώνει τον ιό σε τέτοιο βαθμό που δεν υπάρχει περίπτωση να κολλήσετε HIV. Αν γινόταν αυτό τότε όλοι στην γη θα ήταν οροθετικοί μέσα σε μία εβδομάδα :).
*Το άγχος και η στεναχώρια, μπορούν πολύ εύκολα να μας δημιουργήσουν διάφορα ψυχοσωματικά «συμπτώματα» που να θεωρήσουμε ότι έχουμε κολλήσει HIV, ενώ αν χαλαρώσουμε όλα θα μας περάσουν.

S.O.S. Υπάρχουν πολλά σεξουαλικός μεταδιδόμενα νοσήματα, που κολλάνε πολύ πιο εύκολα απο τον HIV, άρα πολλά απο τα παραπάνω μπορεί να μήν ισχύουν για αυτά. Αν πιστεύετε ότι δεν έχετε κολλήσει HIV, δώστε προσοχή μήπως έχετε κολλήσει κάποιο άλλο ΣΜΝ.

S.O.S. ΠΑΝΤΑ να συμβουλεύεστε έναν ιδικό γιατρό ακόμα και αν τελικά είναι όλα στο μυαλό σας.

Φυσικά μπορείτε να συνεχίσετε να ρωτάτε αν έχετε απορίες, απλά προσπαθήστε να σκέφτεστε λογικά και με ηρεμία.

57 Σχόλια to “Συμβουλές για τον HIV”

  1. hfaistiwnas Says:

    Ευχαριστούμε για τα τιπς! Καλό απόγευμα!

  2. Περσέας Says:

    ευχαριστούμε πάρα πολύ καλά για τις συμβουλές αυτές!
    πιστεύω πώς η ενημέρωση και η πρόληψη είναι τα σημαντικά φάρμακα όχι μόνο για το aids αλλά και γενικά για όλες τις αρρώστιες!!

  3. Περσέας Says:

    ευχαριστούμε πάρα πολύ καλά για τις συμβουλές αυτές!
    πιστεύω πώς η ενημέρωση και η πρόληψη είναι τα πιο σημαντικά όπλα όχι μόνο για το aids αλλά και γενικά για όλες τις αρρώστιες!!

  4. g for george Says:

    Καλό θα ήταν να υπάρχει επίσημη ενημέρωση στα σχολεία για όλα αυτά. Μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης γενικά. Αλλά έλα που δεν το βλέπω.

  5. Anthi Says:

    Αμα κανεις σεξ μεσα στη θαλασσα, εφοσον ο ιος διαλυεται στο νερο, υπαρχει περιπτωση μεταδωσης?

  6. hivandme Says:

    @Anthi

    Να κολλήσει κάποιος που απλά κολυμπάει όχι. αν κάνεις σεξ και τελειώσει μέσα σου ναί υπάρχει κίνδυνος γιατί το σπέρμα και γενικά τα υγρα που θα λαβεις δεν θα έρθουν σε επαφή με το νερό.

  7. Steve31 Says:

    Καλησπέρα σας. Μέχρι στιγμής σύμφωνα με το τελευταίο τεστ, είμαι οροαρνητικός. Τρεις μήνες όμως, έχω δεσμό με ένα καλό οροθετικό παιδί και αγαπιόμαστε πολύ. Παίρνουμε προφυλάξεις (εκτός του στοματικού. Έχει μικρό ιικό φορτίο: 600.)αλλά τον τελευταίο καιρό παρουσιάζω μια επίμονη έλλειψη γεύσης και όσφρησης χωρίς να είμαι κρυωμένος. Μικρή μεν, αλλά επίμονη δε. Σύντομα θα κάνω και το pcr το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει τον ιό νωρίτερα από τα τύπου elisa, cmia, κ.τ.λ. και θα ξέρω αν μολύνθηκα στις 3 τελευταίες εβδομάδες σε αντίθεση με τα άλλα τεστ. Έχω σοκαριστεί, όχι λόγω hiv. Πάντα πίστευα ότι ο hiv φοβάται ένα μόνο εμβόλιο…την αγάπη. Και εγώ αυτό το παιδί το αγάπησα. Δε σκέφτηκα ποτέ την ταμπέλα…: «Α, μέχρι τώρα είμαι hiv (-) οπότε δεν ταιριάζουμε.» Σκέφτομαι όμως, αν έχει γίνει κάποιο «ατύχημα» στους τρεις αυτούς μήνες το οποίο δεν έκρινα σκόπιμο, ή δεν πήραμε χαμπάρι για να ζητήσω Π.Μ.Ε. (προφύλαξη μετά από έκθεση) την επόμενη και την έχω αρπάξει, η οικογένεια μου θα με καταδικάσει. Θα με φορτώσει τόσες τύψεις και ενοχές για αυτή την οροασύμβατη και παράλληλα αμαρτωλή μπροστά στα μάτια του Θεού αγάπη που αυτό θα με σκοτώσει ακαρία. Δε θα έχω καμία στήριξη και θα φτάσω σε καμιά απονενοημένη ενέργεια σίγουρα. Η ερώτησή μου λοιπόν είναι, αν συνέβη το κακό πως θα το αντιμετωπίσω ψυχολογικά. Ποιος θα με στηρίξει;. Που να ζητήσω ψυχολογική βοήθεια;. Να τους το πω;. Σας ευχαριστώ. God bless you.

  8. chrp Says:

    Steve31 γιατί θέλεις να βάλεις τον εαυτό σου στη διαδικασία να σκεφτείς τι θα κάνεις αν βγείς hiv+, αφού πρώτον προσέχεις και δεύτερον έχεις ένα αρνητικό αποτέλεσμα στην πλάτη σου; Μου φαίνεται πως νιώθεις πολλές τύψεις και ενοχές για την σχέση σου ως προς την οικογένεια σου. Και γι αυτό είσαι σε αυτή την ψυχολογική κατάσταση. Το τεστάκι σου να το κάνεις για να σιγουρευτείς. Αλλά απο εκεί και πέρα όμως μην τρελαίνεσαι πριν δεις αν υπάρχει καν πρόβλημα. Ζήσε την σχέση σου με τον άνθρωπο που αγαπάς. Δικιά σου είναι η ζωή!

  9. Steve31 Says:

    Chrp Έχεις ένα δίκιο. Οι τύψεις και οι ενοχές που μου έχουν φορτώσει, μου κάνουν κακό. Απλά το σύμπτωμα, (επίμονη έλλειψη γεύσης και όσφρησης) παραμένει και λογικό είναι να πηγαίνει εκεί το μυαλό μου ίσως πιο γρήγορα από κάθε άλλο μυαλό λόγω τύψεων. (Σε ευχαριστώ πολύ πάντως.)

  10. chrp Says:

    Τίποτα να σαι καλά και συ!! Είμαι σίγουρη οτι θα πάνε όλα καλά και δεν θα έχεις πρόβλημα. Ενημέρωσε μας μόλις κάνεις το τεστ σου!

    ΥΓ: Πάντως αν καπνίζεις όλα αυτά είναι παραπάνω από λογικά να σου συμβαίνουν.

  11. ikaros Says:

    Καλησπέρα σας. Έχει περάσει σχεδόν μιάμιση μέρα που βρέθηκα με κάποιον και κατά την διάρκεια της πράξης έσπασε το προφυλακτικό αλλά δεν τελείωσε μέσα μου. Υπάρχει πιθανότητα σε περίπτωση που είναι φορέας να έχω κολλήσει και γω??

  12. ikaros Says:

    Κι αν ναι τι θα πρέπει να κάνω??

  13. Arid Says:

    @ikaros ξερω οτι ειναι αργα που σου απανταω τωρα, αλλα απ’οτι εχω διαβασει υπαρχει φαρμακο που αν το παρεις τις επομενες 72 ωρες μετα τη σεξουαλικη επαφη δεν κολλας…

  14. hip hop Says:

    paidia thelw na rwthsw kt k na akousw thn apopsh sas!prosfata hpia apo to idio pothri me kalamaki apo mia orothetikh filh ,to thema einai oti ksexasthka oti molis xthes eixe kopsei rammata apo eksagwgh fronimhth!prepei na anxwnomai;

  15. hivandme Says:

    @hip hop

    Αν παίρνει αγωγή δεν κολλάς εύκολα. Και δεν κολλάς απο το ποτήρι, ούτε με πιάτο, ούτε με πισίνα κτλ

  16. hip hop Says:

    den pairnei agwgh akomh ,gt ths eipe oti den xreiazetai akomh o giatros! ayto p me fovizei einai ta rammata p ta xe kopsei apo to donti molis xthes k meta molis hpia to skefthka k frikara gt eniwsa nomizw …san na geythka aima ,den kserw!alliws den tha xw provlhma gt einai apo mikrh filh m k exoume ksanapiei apo to idio pothrh apo tote p exei hiv!apla me fovizei to donti!den kserw p allou n a rwthsw,…me xei trelanei h idea

  17. hivandme Says:

    @hip hop

    Φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα, ο ιός στον αέρα πεθαίνει και στο υγρό αραιώνει οπότε η ποσότητα που υπήρχε στο ποτήρι θα ήταν ελάχιστη για να σε επηρεάσει. Αν δεν έχεις και εσύ πληγές στο στόμα σου τότε ο κίνδυνος μειώνετε ακόμα ποιο πολύ.

  18. hip hop Says:

    ti ennoeis; oti o ios mporei na pethanei sta 2 leptakia p exei vgei eksw apo ton organismo k paramenei sto kalamaki;an nai auto einai polu thetiko! k meta an perasei kapoia posothta sto rofhma …;;;;vasika einai kollhth m apo mikrh k den ths exw thsei kan to provlhmatismo m gia na mn thn stenaxwrhsw

  19. hivandme Says:

    @hip hop

    Απο ότι ξέρω ναι, πεθαίνει πολύ σύντομα.

  20. hip hop Says:

    se eyxaristw plou p m apantas ,apla tha nai teleiws xazos tropos na xw kollhsei apo mia tetoia sumberifora k gi ayto anxwnomai

  21. hip hop Says:

    na rwthsw k kati allo ;;k thwrhtika oti kapoios exei geytei aima orothetikoy alla den exei plhges sto stoma tou k.t;tp exei dunatothta na eisvalei o ios’;
    ;;;

  22. hivandme Says:

    @hip hop

    Δεν νομίζω αφού πρέπει να μπεί μέσα στο σώμα σου και όχι απλά σαν ιός, δεν είναι γρίπης ιός για να κολλάς τόσο εύκολα, πρέπει να γίνει ένα με το αίμα σου.

  23. plps Says:

    an yparxi ema se ena braki kai akoumpisi me to pano meros tou genitikoumou organou ua koliso ?

  24. hivandme Says:

    @plps
    Το αίμα θα πρέπει να περάσει στον οργανισμό σου και όχι απλά να ακουμπήσεις. Δεν κολλάς τόσο εύκολα.

  25. plps Says:

    ok fxaristo kai eisoun kai grigoros
    100% e?

  26. plps Says:

    paidia o ios paiuenai an to ema brisketai gia arketes ores sto plintirio rouxoun kai afto einai klisto?
    otan bgei apo to plintirio to eima ua einai akoma molismeno?

  27. plps Says:

    kapios pou jerei o ios peuenoi ston aera (mono) h genika otan bgei apo ton organismo me kapion tropo?

  28. παναγιωτης Says:

    ναι ναι ναι πλενεται και ο ιος μαζι με το βρακι και μετα ειναι πιο καθαρος και αρα πιο επικυνδινος…..ασε….. για ονομα του θεου τι κουλες ερωτησεις κανεις?απλη λογικη θελει…δε κολλας φιλε μου ουτε απο πλημενο ουτε απο απλυτο βρακι.εκτος και αν σκοτωσες καποιον φορεα μετα πηρεσ το βρακι και σκουπησες τα αιματα και πασαληφτηκες και μετα ηρθαν και μερικοι αριανοι με πρασινες π….. ες και αρχ…..α και και……… .ο ιος πεθαινει στον αερα ελευθερος και δυνατος…………………. ο ιος εξουδετερωνεται οταν ερθει σε επαφη με τον αερα αρα οταν βγει απο τα σωματικα υγρα αιμα σπερμα μετα απο λιγα λεπτα πεθαινει.

  29. Andy Says:

    Apli aporia kollas hiv apo to na dosis stomatiko rrota se kapion mia kai mono fora ?

  30. κωστας Says:

    Ερώτιση: Π.Χ Εγω ο Κωστας ειμαι hiv+ ..πλενω τα δοντια μου , ξεπλενω κατω απο την βριση την οδοντοβουρτα και την βαζω στο γνωστο ποτηρακι! Ο Φιλος μου μετα απο 10 λεπτα την περνει και πλενει τα δοντια του .. υπαρχει κινδυνος να εχει κολισει?? Ευχαριστω

  31. hivandme Says:

    Ο ιός μένει ακόμα ζωντανός στο υγρό στοιχείο για λίγο μεγαλύτερο διάστημα από ότι εκτεθειμένο στον αέρα. Η ποσότητα του παίζει πάντα ρόλο γιατί αραιωνει ο ιός και δέχεσαι μικρότερες ποσότητες ιού. Λογικά δεν κολλάς πολύ εύκολα χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πιθανότητες.

    Μην ξεχνάς όμως ότι αλλά ΣΜΝ και η ηπατίτιδα κολλάνε ποιο εύκολα από τον HIV.

  32. κωστας Says:

    Δηλαδη υπαρχει πιθανοτιτα να εχει κολισει ο φιλος μου αφου εχω ξαπλεινει την οδοντοβουρτσα με αφθονο νερο χωρις να εχουν μεινει υπολιματα αιματος επανω ??

  33. elena Says:

    στην αρχη της πραξης πριν μπει μεσα μου με προφυλαξη φυσικα κ ενω ημουν στο τελος της περιοδου μου για δευτερολεπτα ακουμπησε το πεος του επανω στην εισοδο του κολπου μου υπαρχει περιπτωση να του εχω μεταδοσει κατι γιατι περιμενω να περασει η σωστη χρονικη περιοδος για να εξεταστω απο μια λαθος επαφη που ειχα πριν λιγο καιρο θελω μονο να ξερω αν με αυτον τον τροπο μπορω να μεταδωσω την ασθενεια αν φυσικα την εχω κ εγω σας παρακαλω απαντηστε μου !

  34. elena Says:

    μια διευκρινηση:το προφυλακτικο δεν το ειχε φορεσει ακομη οταν με ακουμπησε γιαυτο το ρωτω αν ακουμπησε στα αιματηρα μου υγρα εχει πολλες πιθανοτητες να επαθε κατι ?

  35. Giannis4 Says:

    Geia sas tha ithela na Kanw Mia erotisi.

    Prin Apo peripoy 3 mines episkeythika ena Spitaki den ekana kati enoeitai xwris profilaksei apla I kopela eno Itan para poly kathari ekswterika giati eswterika pote den kseroyme enoeitai otan perase Apo pano m kai moy arxi se to stomatiko tis ekana 2-3 mikra glipsimata sto epimaxo simio den eixa kapoia pligi apla moy exei ginei psixologiko oti isws exw kolisi aids . Paizei na exei ginei kati tetoio

  36. hivandme Says:

    @giannis4

    Μπα εγώ θα σου έλεγα να μην ανησυχείς για 2-3 γλυψιματακια.

  37. hivandme Says:

    @κωστας
    Ποιο πολύ θα φοβόμουν να μην κολλήσω ηπατίτιδα πάρα hiv. Ο hiv πεθαίνει στον αέρα και όταν στεγνώσει το υγρό που βρίσκεται μέσα. Στην ηπατίτιδα παραμένει ζωντανός για μέρες.

  38. Giannis4 Says:

    Eyxaristw filos na s kala .

  39. Giannis4 Says:

    T eksetaseis prepei na ginoyn Gia na t dw aimatos ? Den eixa oute ena symptoma dew kai 3 mines

  40. Natasa Says:

    Γεια σου.Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζεις ποσο κοστιζουν σε ιδιωτικο εργαστηριο οι εξετασεις για HIV.Επισης ειχες συμπτωματα ή οχι?Εχω διαγνωσθει με μια ασθενεια που μπορει να οφειλεται σε HIV και μεχρι τωρα δεν ειχα σκεφτει καν οτι μπορει να εχω κατι τετοιο και τωρα εχω τρελαθει…δεν ειχα πολλους ερωτικους συντροφους και παντα ειχα μακροχρονιες σχεσεις αλλα γι αυτο το λογο δεν περναμε παντα προφυλαξεις..Ποτε δεν αφηνα καποιον να εκσπερματωσει μεσα αλλα και παλι φοβαμαι…

  41. rio Says:

    Μπορειτε να μου πειτε μετα απο ποσο χρονικο διαστημα θεωρειται εγκυρο το τεστ με την μεθοδο χημειοφωταυγειας ( ρ24 ) ? Καπου διαβασα οτι μετα απο 14 μερες απο την στιγμη της σεξουαλικης πραξης θεωρειται εγκυρο. Εγω εκανα το τεστ μετα απο 35 μερες με αφορμη εναν ερπη ζωστηρ που εβγαλα και βγηκε αρνητικο.Πιστευετε οτι θα πρεπει να το ξανακανω ?

  42. kos Says:

    Εκανα τεστ με μέθοδο χημειοφωταυγειας μετά από 29 μέρες και βγήκε αρνητικό.Πιστεύετε ότι πρέπει να το ξανά κάνω?

  43. elena Says:

    καλημερα αυτο που θα ρωτησω ξερω ειναι υπερβολικο αλλα κολλας hiv απο φιλι που εχουν ακουμπησει μονο χειλη με χειλη?εχτες πηγα σε μια συναντηση με παλιους συμμαθητες καποιος απο αυτους κατα λαθος ο ανθρωπος με φιλησε στα χειλη αντι για το μαγουλο εχω μια σχεση κ φοβηθηκα για τον συντροφο μου υπαρχει κινδυνος μεταδοσης με αυτον τον τροπο ?εχω πανικοβληθει !!!!!!!!

  44. hivandme Says:

    @elena Όχι βρε χαλάρωσε 🙂

  45. elena Says:

    το κελπνο αναφερει κ πιθανη μολυνση απο φιλι τι εννοει ?το γλωσσοφιλο ?κ με ποιες προυποθεσεις κολλας απο φιλι?αν κολλας τελικα εχω μπερδευτει αμαν πια!!!!!

  46. Mike Says:

    Γεια σας παιδια.Πολυ ωραιο το σιτε.Εχω μια δυο αποριες αν μπορειτε να μ λυσετε…εκανα σεξ με μια παντελως αγνωστη π δν μπορω να πω οτι εμπιστευομαι κιολας μεσα σε πισινα.Κολπικο σεξ αυτη τελειωσε εγω οχι.Την ρωτησα μετα(ασκοπο βεβαια)αν γνωριζει οτι εχει κατι μ πε οχι.Ειναι περισσοτερες οι πιθανοτητες να κολησεις ετσι η οχι??Ειμαι εξωτερικο τωρα και εκανα τεστ για std στη βδομαδα πανω κ βγηκε αρνητικο.για hiv μ παν πρεπει να περασει καιρος αλλα επειδη εχω τρελαθει εκλεισα εξετασεις σε 4 μερες δλδ 34 μερες μετα το συμβαν.διαβασα οτι εντωπιζετε ο ιος 95% στις 4 βδομαδες.ισχυει?λυστε μ καμια απορια γτ εχω πονολαιμο και κουραση απο δουλεια και κανω λες και πεθαινω απο το αγχος

  47. νικος Says:

    καλησπερα..ειμαι 19 χρονων..στα 16 ειχα παει με μια ιεροδουλη..χρησιμοποιησα προφυλακτικο..απλα μετα επειδη δεν ειχα τελειωσει μολις εφυγε συνεχισα τον αυνανισμο με το προφυλακτικο φορεμενο..φοβαμαι μηπως 1ον κολλησα διοτι εβγαινε λιγο το προφυλακτικο και το το εβαζα παλι,μηπως κολλησα καπως ετσι και 2ον ειχα ξυριστει με μηχανη πριν παω οποτε μπορει να ειχα καποια πληγη και μπορει να κολλησα ετσι…αυτη δεν ξερω αμα εχει..εχω αχγωθει πολυ και φοβαμαι πηπως εχω κολλησει τις 3 τελευταιες κοπελες μου

  48. jojo Says:

    Geia! Prosfata ixa mia epafi me hiv atomo fisika me profilaksi!! otan to ematha gia logous anisixias perissotero kai epidi agxothika polu me ta diafora pou diavasa deksia kai aristera prin entopiso to blog sou ekana peripou 18 meres meta ena test hiv1/2 kai ipatitides i opies vgikan kai arnitikes. Exo frikarei kai akoma apo ena aplo spiraki trelenome i kai me pragmata pou den ixa proseksei isos os tora sto soma mou. I erotisi mou ine an to diastima to opio mesolavise prin kano to test ine ok kai an tha prepei na iremiso se ena vathmo prin kano allo ena sto trimino. Opia alli simvouli sigoura tha me voithisei psixologika gt mallon kindinevo perissotero apo to mialo mou para apo ton hiv. Se euxaristw! 🙂

  49. hivafraid Says:

    efoson eixes erthei se epafh me profulaksh den kinduneueis opote adika vasanizesai, entoutois, na se enhmerwsw pws stous 3 mhnes ean kaneis to test elisa to 99% twn anthrwpwn exoun anaptuksei antiswmata enanti tou hiv opote ean einai arnhtiko teleiwnei ekei h istoria, bebaia se eksairetika spanies periptwseis ta antiswmata kanoun mexri kai 6 mhnes. mporeis bebaia na kaneis eksetash gia to antigono pou sou deixnei 14 meres meta thn epafh ean exeis molunthei h’ oxi, pantws auta dn isxuoun gia sena dioti den diatrexeis kanena kinduno sumfwna me osa mas eipes!

  50. Θεμης Says:

    Καλησπέρα. πριν μια βδομαδα πηγα με μια ιεροδουλη και μου εκανε μονο στοματικο ερωτα με προφυλακτικο (Πριν μου ειχε δειξει και εξετασεις 2μηνου) στο τελος εβγαλα το προφυλακτικο και τελειωσα στο στομα της, για λιγα δευτερολεπτα ακουμπησε η γλωσσα της το κατω μερος του πεου μου (στο χαλινο)
    Θα ήθελα να ρωτησω αν υπαρχει περιπτωση να κολλησα κατι (Aids, ηπατιτιδα, συφιλη), δεν ειχα καποια πληγη στο χαλινο μονο λιγο ερεθισμενος ηταν απο την τριβη.του προφυλακτικου Θα σας παρακαλουσα να μου απαντησετε διοτι εχω αγχωθει παρα πολυ σας ευχαριστω

  51. sun Says:

    @Θεμης
    Με τον τρόπο που περιγράφεις όχι δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις κολλήσει

  52. johhny Says:

    Πρόσφατα έμαθα για οροθετικό γνωστό μου, έχω πιεί απο το ποτήρι του και έχω καπνίσει απο το τσιγάρο του..Ξέρω ότι απο αυτά που διάβασα δεν διατρέχω κίνδυνο αλλά σκέφτομαι διάφορα..Άν πχ ενω έπινε τον καφέ του, είχε πληγη στο στόμα και μετα απο 2-3 λεπτά ήπια και γω; Δεν ξερω αν ειχε, υποθετικα

  53. hivandme Says:

    @johhny Δεν κολλάς τόσο εύκολα. Ιδικά αν παίρνει αγωγή αυτός.

  54. johnny Says:

    Kalispera, exei arketo kairo pou ekana sex me profilaktiko ALLA gia peripou 30 me 40 deuterolepta prin na teleiwsw eixa niosei oti skistike to profilaktko kai den to evgala. DEN teleiwsa mesa tis apla gia peripou miso lepto eixame seksoualiki epafi xwris profilaktiko stin teliki. Yparxei periptwsi na kollisa ton io ? Euxaristw poli.

  55. Eleni Says:

    Καλημερα…σε ολους ..θα ηθελα παρακαλω να ρωτησω κατι κ εγω…ειμαι σε απογνωση…ειχα μια στοματική επαφη με εναν τυπο που αποδειχτηκε ψευτης μεγαλος…δεν εκσπερματησε στο στομα μου αλλα επειδη καποιες φορες κανω ουλιτιδα..κ επειδη ειχα ενα σχισιματακι στα χειλη απο σκασιμο..τρομοκρατηθηκα…τεσπα ..εκανα τεστ στις 24 μερες με 4ης γενιας …αρνητικο..ξαναεκανα το απλο στις 35 μερες…αρνητικο…τωρα θα παω στις 11 εβδομαδες…πειτε μου σας παρακαλω τι πιθανοτητες εχω να αλλαξει το αποτελεσμα ???

  56. nikos Says:

    kalispera prin apo 1,5 mina ekana sex me enan agnvsto eimai 42 aftos 58
    xrisimopioiisame profilaxtiko kai exyse sto prosopo mou alla tou ekana pipa xwris kai dwsame kai kana 2-3 filia me glosa .
    meta apo 1,5 mina me epiase xafnika farigitida den me eixe piasei pote kati tetoio piga se orila mou edwswe antiviosi kai se 3 meres mou perase ..alla taftoxrona evgala kai aftha sto stoma exv panikovlithi exo klisti sto spiti kai eimai se apelpitiki l[katastasi mexri kai apo tin dulia adeia pernw giati to skeftomai sinexeia oti exw kolisei…les?????

  57. Θαλεια Says:

    Γεια σας.θα θελα να ρωτησω.Εγω με το αγορι μ πηγαιναμε αρκετες φορες σε παρκο.σε παγκακι.και καναμε διαφορα προκαταρκτικα.Στο συγκεκριμνο παρκο συχνα πηγαινουν ναρκωμανεις.Βεβαια εμεις πηγαιναμε παντα νωρις το απογευματακι .Φοβαμαι μηπως υπηρχε τιποτα ξερω αιμα στο παγκακι και τ ακουμπησε τ αγορι μ και μετα το βαλε μεσα μου.Υπαρχει περιπτωση να κολλησω hiv; Εχω αγχωθει πολυ .Γιατι τωρα το καλοκαιρι εμφανισα και ποικιλοχρους πυτηριαση στη πλατη.Ο γιατρος ειπε λογω υγρασιας αλλα φοβαμαι μην ειναι σημαδι hiv.Κανω θεραπεια γ αυτη. Παρακαλω απαντηστε μ γρηγορα.Σας ευχαριστω


Σχολιάστε

