Μιά απ’ αυτές τις μέρες….

Μιά απ’ αυτές τις μέρες θα γίνω……. ο εαυτός μου…

Αναρτήθηκε στις Μουσική. 4 Σχόλια »

4 Σχόλια to “Μιά απ’ αυτές τις μέρες….”

  1. hfaistiwnas Says:

    Να προσέχεις μόνο… 🙂

  2. imperfect Says:

    anatrixiasa…!!!

  3. Toxic27 Says:

    Γεια σου φίλε μου..Έχω κολήσει από χθες και διαβάζω το blog σου που βρήκα εντελώς τυχαία στο ιντερνετ.
    Με έχεις συνεπάρει με τα γραπτά σου και με τη ζωή σου με τον ιό.
    Αποφάσισα να σου στείλω γιατί μόλις έφτασα στο ποστ σου εδώ που έχεις ποστάρει το βιντεάκι από το κανάλι μου το «Μια απ’αυτές τις μέρες»..Δεν το περίμενα να δω εδώ ένα βιντεάκι που έχω φτιάξει εγω..
    Συγκινήθηκα πολύ και χαίρομαι που ένα βιντεάκι που έφτιαξα σε μια δική μου συναισθηματική στιγμή σου άρεσε και σου έκανε ένα «κάτι» και στην δική σου στην ψυχούλα και σε έκανε να το ποστάρεις στο πολύ σημαντικό για όλους blog σου.
    Χαίρομαι πολύ.. Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να το παλεύεις όπως πολύ καλά κάνεις μέχρι τώρα..
    Και ναι.. «Μια απ’αυτές τις μέρες θα γίνω ο Εαυτός μου..»
    ps.Για διάφορους λόγους το email που έβαλα εδώ δεν ισχύει αλλά αν θες μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί στο κανάλι μου στο youtube..

  4. hivandme Says:

    @Toxic27

    Να είσαι καλά φίλε μου για τα λόγια σου. Το τραγούδι αυτό είναι ένα απο τα ποιό σημαντικά στην ζωή μου…. λέει πολλά.


Σχολιάστε

