Καθημερινότητα….

Η καθημερινότητά μου δεν διαφέρει και πολύ απο ενός μή οροθετικού. Μερικές φορές είναι ενδιαφέρουσα, πολλές φορές είναι βαρετή, λίγες είναι απίστευτη 🙂

Τις καθημερινές ξυπνάω το πρωί και πάω στην δουλειά μου, μία δουλειά που μου αρέσει πάρα πολύ, με αγχώνει αρκετά, με κουράζει πάρα πολύ, με κάνει και γελάω πολύ, μου δίνει εφόδια πνευματικά για την εξέλιξή μου επαγγελματικά αλλά και σαν άνθρωπος, με νευριάζει (το τελευταίο διάστημα) σε απίστευτο βαθμό (ευτυχώς θα αλλάξει σύντομα αυτό) και με ερεθίζει δημιουργικά.

Άν σχολάσω στην ώρα μου, συνήθως με παρασέρνουν οι συνάδελφοι και πάμε για καφέ ή φαγητό ή για ψώνια, αλλιώς πάω στο σπίτι και αν είναι νωρίς ρίχνω έναν υπνάκο για καμιά ώρα. Μετά ή θα κάτσω να ξεκουραστώ, ή θα μαγειρέψω, ή θα έρθει ο αρκούδος και θα μου σπάσει τα νεύρα αλλά θα πεθάνουμε στα γέλια μετά, ή θα πάω να δώ συγγενείς και φίλους.

Αν δεν σχολάσω στην ώρα μου, συνήθως με παρασέρνουν οι συνάδελφοι και πάμε για καφέ ή φαγητό και μετά θα πάω στο σπίτι να κάνω ένα μπανάκι και να φάω.

Κατά τις 21:00 θα πάρω το χάπι μου για τον HIV.

Κατά τις 23:00 θα πέσω για ύπνο.

Όπως βλέπετε, ένας οροθετικός δεν διαφέρει απο έναν μή οροθετικό…

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , , . 9 Σχόλια »

9 Σχόλια to “Καθημερινότητα….”

  1. hfaistiwnas Says:

    Δεν διαφέρει όχι! Ένα χάπι δεν είναι διαφορά! 🙂 Έτσι;

  2. bear Says:

    Ναι μωρέ εγώ σου σπάω τα νεύρα.
    Εγώ σου φταίω που έκαψες το κέικ.

  3. hivandme Says:

    @bear

    εμ ποιός άλλος? 😛

  4. Ben Provis Says:

    Νομίζω ότι η καθημερινότητα σου είναι μια χαρά. Διαδραστική και με παρέα. Κeep going…Κάπου θα συναντήσεις και κάποιον που θα την κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα 🙂

  5. Ξενικός Says:

    η ζωή συνεχίζεται, αλίμονο!
    και μπράβο σου για το ακμαίο ηθικό!
    Ξενικός

  6. Δαφνη Says:

    @hivandme μπορω να ρωτησω τι δουλεια κανεις?

  7. hivandme Says:

    @δαφνη

    Μπορείς άλλα δεν θα σου απαντήσω ακριβώς 🙂

  8. Δαφνη Says:

    @hivandme Καλα, αφου μπορω να ρωτησω, ρωταω!…τι δουλεια κανεις?xD
    χεχε σορρυ..μην απαντησεις, δε χρειαζεται!
    Καλα να περνας!:)


Σχολιάστε

