Εθελοντισμός ή μέλος σε σύλλογο για τον HIV

Βρίσκομαι στην Γενική Συνέλευση ενός Συλλόγου «Θετική Φωνή» για τον HIV.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν ενδιαφέρεται κανείς να μάθει πληροφορίες για το πώς μπορεί να γίνει μέλος ή εθελοντής, ώστε να σας ενημερώσω σχετικά.

Ο Σύλλογος έχει εκδώσει και ένα παρα πολύ καλό βιβλίο που περιέχει όλες τις πληροφορίες που αφορούν τον HIV, το βιβλίο αυτό λέγεται «Ζώντας με τον HIV» και αυτήν τη στιγμή διανέμεται μόνο από τις ΜΕΛ των νοσοκομείων στους οροθετικους, αλλά και στα μέλη / εθελοντές του Συλλόγου. Ελπίζω να βγει και σε pdf αρχείο ώστε να μπορούν όλοι όσοι θέλουν να μάθουν τα πάντα γύρω από τον ιό. Αν θέλετε ένα αντίγραφο αφήστε σχόλιο για να δω αν μπορώ να βοηθήσω.

Εγώ θα χαιρόμουν να αυξηθούν οι εθελοντές αλλά και τα μέλη (οροθετικοι ή μη).

Αναρτήθηκε στις HIV. Ετικέτες: , , , , . 1 Comment »

Ένα Σχόλιο to “Εθελοντισμός ή μέλος σε σύλλογο για τον HIV”

  1. ratrace Says:

    Γνωρίζω για τη θετική φωνή και έχω ενημερωθεί μέσω της σελίδας τους και τους έχω κάνει και μια πολύ μικρή δωρεά στο λογαριασμό τους (ελπίζω να κάνω και άλλες). Είναι πολύ αξιόλογη προσπάθεια. Ιδιαίτερα μου αρέσουν οι συναντήσεις «Εγώ και ο Hiv»,όπου ένιωσα πολύ ζεστά και οικεία την πρώτη φορά που πήγα. Επίσης πάρα πολύ μου αρέσει η προσπάθεια που κάνουν να ενημερώσουν παιδιά (σε ΤΕΙ, σχολεία κλπ) για τον ιό αλλα και γενικότερα σχετικά με τη σεξουαλικότητα τους .


Σχολιάστε

