Εξετάσεις 1ου εξαμήνου 2012

Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα τις εξετάσεις του 1ου εξαμήνου για το 2012. 

Μεθαύριο μάλλον θα έχω τα αποτελέσματα.

Για να δούμε…. ανέβηκαν καθόλου τα CD4 που είχαν πέσει? Τελικά έφταιγε το εποχιακό εμβόλιο γρίπης την προηγούμενη φορά που είχαν βγεί τα CD4 μου πολύ χαμηλά?

Η γιατρός μου πάντως αυτήν την φορά είχε κέφια, ήταν πολύ καλή 🙂 (όχι ότι δεν είναι γενικά, απλά ήταν ακόμα καλύτερη τώρα).

Επίσης μου ζήτησαν να δώσω και ούρα για να δούμε αν τα νεφρά λειτουργούν καλά ή υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Αυτό που μας εξετάζουν για όλα κάθε 6 μήνες, με κάνει και αισθάνομαι πάρα πολύ ήρεμος, γιατί ότι και να έχω θα το βρούν πολύ σύντομα, είναι σαν να κάνω ένα σχεδόν γενικό τσεκ απ κάθε 6 μήνες.

Σιγά σιγά μεγαλώνω και κάποιες απο αυτές τις εξετάσεις θα έπρεπε να αποφάσιζα εγώ να τις κάνω σαν πρόληψη. Και αισθάνομαι «τυχερός» που νιώθω μία τέτοια «ασφάλεια» που μου παρέχει η γιατρός μου.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , . 3 Σχόλια »

3 Σχόλια to “Εξετάσεις 1ου εξαμήνου 2012”

  1. elenasmile Says:

    Καλημερα και καλο σ/κ! Πανε μερες που ανακαλυψα το καταπληκτικο σου μπλογκ κι εχω «κολλησει»! Θελω πολλα να γραψω αλλα δεν ξερω απο που να αρχισω! χιχι… Να ξεκινησω απλα λεγοντας ολα να πανε καλα με τις εξετασεις σου και να χαμογελας! Να εισαι καλα!

  2. hivandme Says:

    @elenasmile

    Καλημέρα φίλη

    Σε ευχαριστώ που «κόλλησες» με το μπλόγκ μου 🙂

    Ξεκίνα απο την αρχή και να ξέρεις ότι θέλουμε πολύ να σε «διαβάσουμε» 🙂

    Φιλιά

  3. T K Says:

    Γειά σας και απο εμένα ! !
    Και εγώ όπως και η elenasmile δεν έχω καιρό που ανακάλυψα το υπεροχο blog σου, λιγο καιρό μετά που έμαθα οτι είμαι και εγώ θετικός (+)….
    Η αλήθεια ειναι πως παρόλο που δέν κατάφερα να τα διαβάσω ακόμα όλα, με βοήθησε να μάθω κάποια πράγματα και να προχωρήσω με ένα δεύτερο μεγάλο (+) στην ψυχολογία μου 🙂
    Σε ευχαριστώ και εύχομαι να είναι καλά τα αποτελέσματα των εξετάσεων σου !!
    Φιλιά


Σχολιάστε

