Να ξεκίνησε η αρχή του τέλους ;

Πριν από ενάμιση μήνα περίπου, έβγαλα στο πρόσωπο κάτι σαν σπυράκι και πίστευα ότι είναι ακμή όχι κάτι το ιδιαίτερο.

Έχει περάσει όμως τόσος καιρός και δεν έχει φύγει ακόμα και δεν είναι σαν ακμής τελικά. Έχει λίγο ανάγλυφη υφή και είναι απλά ροζέ, χωρίς να φαίνεται άσχημο, αλλά πλέον έχω ανησυχήσει.

Εχω αρχίσει να πιστεύω ότι είναι η αρχή του τέλους για εμένα.
Ότι πλέον ο ιός αρχίζει να φαίνεται επάνω μου.

Μέχρι να βρω ευκαιρία να πάω στην γιατρό μου να το δει από κοντά, θα τρελαθώ από την στεναχώρια.

Ενώ προχωρώ μια χαρά στην ζωή μου με την δουλειά μου που λατρεύω, τους φίλους, την οικογένειά μου που δεν ξέρουν τίποτα, το σπίτι μου… 

Τωρα σκέφτομαι ότι θα πρέπει να τα χάσω όλα αυτά και ότι σιγά σιγά θα αρρωστήσω και θα μάθουν όλοι για μένα και θα τελειώσει η ζωή μου.

Χτες το βράδυ δεν κοιμήθηκα από την στεναχώρια μου και σήμερα πάω στην δουλειά και πρέπει να κάνω πως δεν έχει γίνει τίποτα.

Η καρδιά μου είναι πολύ βαριά και δεν έχω όρεξη για τίποτα.

Τι θα κάνω αν τελικά αυτό είναι Καπόζι;

Θεέ μου θα τρελαθώ.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , . 23 Σχόλια »

23 Σχόλια to “Να ξεκίνησε η αρχή του τέλους ;”

  1. Μαιρούλα (@Voutyro) Says:

    Θετική σκέψη πάνω από όλα, ο πανικός δεν κάνει καλό. Πρέπει να βρεις σύντομα ευκαιρία και να πας στη γιατρό σου να το δει, όσο το αμελείς τόσο θα βαραίνει η ψυχολογία σου.

  2. ratrace Says:

    Πρώτα απ’όλα πάρε μια βαθιά ανάσα, δεύτερον πήγαινε στο γιατρό για να δεις τι συμβαίνει και άσε τις υστερίες (που το βάφτισες και καπόζι!!!). Όπως θα έχεις καταλάβει όλα αυτά τα χρόνια, όσο ποιο νωρίς αντιμετωπίζεις κάτι τόσο το καλύτερο. Περιμένουμε νέα σου, είμαι σίγουρος οτι όλα θα είναι καλά. Φιλιά στο σπυράκι σου.

  3. hfaistiwnas Says:

    Καλημέρα!
    Μην πάει ο νους σου κατευθείαν σε κάτι τέτοιο! Λίγα είναι τα σπυράκια που δεν φεύγουν με τίποτα; Μέχρι να σε δει η γιατρός κάνε πως δεν υπάρχει, αγνόησέ το, η ψυχολογία παίζει και αυτή το ρόλο της..
    Περαστικό να είναι!

  4. mahler76 Says:

    βρες τρόπο να πάς στο γιατρό σου άμεσα. δεν ωφελεί να τρελαίνεσαι.

  5. Eleni Says:

    hivandme για ονομα του Θεου γιατι σκεπτεσαι ολα αυτα τα τερατωδη??? και τι καθεσαι και δεν πας αμεσως στον γιατρό και επιτεινεις την αγωνια σου, μην μου πεις οτι ειναι η δουλεια, να βρεις χρόνο!!! στενοχωριεσαι χωρις λόγο, πρεπει να ξερεις οτι οταν πέρνεις φαρμακευτικη αγωγή εισαι καλυμένος, απο ολα αυτα τα τερατώδη που διαβαζεις (κακως) και κοιμασαι και βλεπεις τερατα. Η επιστημη και η φαρμακολογια, μας εξασφαλιζουν πλεον υγιη μακροζωία και μας κάνουν περισσοτερο ανθεκτικους απο τους αλλους. Ετσι λοιπόν μην δηλητηριαζεις την ζωη σου την ημερα σου το κεφι σου, να εισαι χαρούμενος γιατι εισαι και θα εισαι καλά. Περιμενω νεα σου

  6. Stelios Says:

    Μπορεί να είναι απλώς μια κρεατοελίτσα, χαλάρωσε.

  7. Ben Provis Says:

    Αν ήταν Καπόζι, θα είχε εξελιχτεί απο την αρχή που το είδες. Χαλάρωσε. Απο τη στιγμή που ακολουθείς την αγωγή σου δεν έχεις λόγο να ανησυχείς. Το πιθανότερο να είναι κάτι δερματικό που δεν έχει καμία σχέση με το hiv.

  8. gay super hero Says:

    Είναι λογικό να ανησυχείς. Αλλά μην τρελαίνεσαι με το κάθε τι, περίμενε να το δει ένας ειδικός πρώτα.

    Αφού κατά τα άλλα δεν έχεις κάποιο πρόβλημα μην σου μπαίνουν ιδέες στο μυαλό….

  9. hivandme Says:

    @all

    Δεν μπόρεσα τελικά να μιλήσω με την γιατρό μου σήμερα, προσπάθησα πολλές φορές και μετά πέρασε η ώρα με την δουλειά και δεν την πρόλαβα.

    Προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας φαντάζομαι ότι θα έχω την ευκαιρία να πάω να με δεί.

    Μπορεί να είναι μία μόλυνση γιατί τότε που το έβγαλα ήταν μετά απο μία αποθήκη που είχα πάει για δουλειά και είχε πολλές βρομιές, την προηγούμενη φορά που είχα πάει σε αυτήν την αποθήκη είχε μολυνθεί το δάχτυλό μου και μου χάλασε το ένα νύχι μου (ευτυχώς ξαναβγαίνει το νύχι σαν καινούριο))

  10. bearpridehiv Says:

    Λες να πεθάνεις να ησυχάσω απ’τη γκρίνια σου;
    Ελεος ποια με την μαλακία που σου έχει κολλήσει στη χαζοκεφάλα σου.
    Στο είπα βρε βλάκα, είσαι σε αγωγή. Με αγωγή δεν βγαίνουν Καπόζι.
    Οταν πας στην γιατρό πες μου να πάμε παρέα. Πολύ γουστάρω να την δω να σε κράζει. χαχαχα

  11. ionas Says:

    ειναι τοσο ομορφο που μπορεις και μοιραζεσε τις αγωνιες σου με αλλα ατομα που πραγματικα σε νοιαζονται και απο τον τροπο που σου γραφουν φαινεται πως ειναι διπλα σου ουσιαστικα μάλιστα . και μενα το υποσυνειδιτο μου μου λεει πως δεν ειναι κατι σημαντικο αυτο που σε προβληματιζει … το παλιοσπιρακι – ολα θα πανε καλα . θετικη ενεργεια δικη σου και μαζι και ολων των φιλων σου (που βλεπω στην σελιδα αυτη ) και ολα θα πανε καλα . ευχομαι να παρεις συντομα και τα θετικα νεα απο την γιατρο σου . καλη δυναμη

  12. serafim Says:

    +1000 σε αυτά που λέει το αρκούδι. Μη το σκέφτεσαι καν.

    Την καληνύχτα μου

  13. Sweet-Cherry-Zouzouna Says:

    Kαλώς ήρθα, καλώς σε βρήκα με το ντοκτορά στο χέρι!!!
    Βρε παιδί μου, άντε στο γιατρό και μην κάνεις τον ειδικό και άγχεσαι! Κάλμα…

  14. ntinos Says:

    sifili einai ..isws dld…na to koita3eis kai na xalarwseis den teleiwnei etsi i zwh…thetiki energeia thelei kai xamogelo…

  15. natasa Says:

    ti egine telika?eixes kapoio neo? elpizw ola na pane kala. pistevw pws den einai tipota. 🙂

  16. ionas Says:

    βρε παλικαρι μου ακομh δεν πηγες στο γιατρο να μας πεις και μας τα νεα σου…

  17. mpoumpouki Says:

    hiv eisai kala??den exoume akousei nea sou..elpizw na mhn htan tipota kai na sou exoun fugei ta spyrakia..:)
    opote vreis xrono,pes mas mia koubenta..

  18. Anton Says:

    Καλησπέρα και απο μένα που σου γράφω για πρωτη φορα(αν και έχω κολλήσει με το μπλογκ σου )Ειμαι σιγουρος ότι έχουν παει ολα
    καλά και σε λίγο θα μας γράφεις και πάλι ιστορίες με αυτό το απίστευτο χιούμορ σου.

  19. sally Says:

    μην αγχωνεσαι! θετικη σκεψη πανω απ ολα! ολα καλα θα πανε καλο μου! επικοινωνησε μαζι μου με ενα ημεηλ αν μπορεις!

  20. bear Says:

    Μην αγχώνεστε μια χαρά είναι.
    Τον έχει φάει η Dolce Vita και βαριέται να γράψει.

  21. natasa Says:

    σ’ευχαριστουμε για την ενημερωση!!λατρευω τα μπλογκ και των δυο!!

  22. ionas Says:

    θα μας αρρωστησει και μας απο την αγωνια … και αυτον τον εχει φαει η Dolce Vita ! !

  23. hfaistiwnas Says:

    Που είσαι βρε;;;;;


Σχολιάστε

