Να ξεκίνησε η αρχή του τέλους ; (update 2)

Τελικά πήγα στην γιατρό μου για το «σπυράκι» μου.

Όταν το είδε μόνο που δεν με άρχισε στις φωνές 🙂

Μου λέει «Καλά για αυτό αγχώθηκες και πήρες άδεια απο την δουλειά σου για να το δώ? Πήγαινε κάνε κανένα μπανάκι αγόρι μου και σταμάτα να αγχώνεσαι με το παραμικρό. Δεν είναι τίποτα, μην κάνεις τίποτα και θα φύγει απο μόνο του» και έβαλε τα γέλια.

Καλά, καλά τις λέω και έφυγα με γέλια και εγώ.

Βέβαια αυτή η μ@@@@ια δεν έχει φύγει ακόμα.

Αναρτήθηκε στις HIV, My HIV life. Ετικέτες: . 4 Σχόλια »

4 Σχόλια to “Να ξεκίνησε η αρχή του τέλους ; (update 2)”

  1. hfaistiwnas Says:

    εεεε και εσύ!!! Είδες τελικά που δεν ήταν τίποτα;;; Ησύχασε λοιπόν!!!
    Διακοπούλες θα πας;;

  2. hivandme Says:

    @hfaistiwnas

    Πήγα διακοπές, τώρα δουλειά πάλι … δυστυχώς 😦

  3. ionas Says:

    είχες πάει διακοπουλες γ αυτο δεν μας έγραφες τόσο καιρό… ! μπορεί το σπυράκι να έχει «ψηθεί ..» από την θάλασσα και σιγά σιγά να σου εξαφανιστεί εντελώς.
    Αλήθεια στις διακοπές πέρασες καλά?

  4. hivandme Says:

    @ionas

    Εεεε να μην κάνω και εγώ? Δεν τις αξίζω?

    Μια χαρά ήταν, ήρεμα και ωραία.


Σχολιάστε

