Είμαι άρρωστος :-(

Σήμερα ξύπνησα πολύ χάλια, καταλάβαινα ότι είχα τάσεις για εμετό.

Έφαγα λίγο φρέσκο ψωμί, ήπια τσαγακι βουνού και έμενα σιωπηλός.

Το μεσημέρι άρχισαν έντονες διάρροιες, η μία μετά την άλλη.

Άρχισαν να με ενοχλούν τα κόκαλά μου και οι τάσεις για εμετό ήταν ποιο έντονες.

Κατά της 5 το απόγευμα έκανα 5 συνεχόμενες φορές εμετό, που είχα να κάνω από παιδάκι.

Μέχρι τώρα οι διάρροιες δεν σταματάνε με τίποτα, τα κόκαλά μου με πεθαίνουν, έχω 38 πυρετό και έχω ακόμα τάσεις για εμετό.

Τα πόδια μου και η μύτη μου είναι πάγος και ας είμαι κάτω από 3 κουβερτες και με την θέρμανση του δωματίου στους 30.

Είμαι νηστικός και πτώμα.

Τελικά όταν είμαστε καλά δεν το σεβόμαστε, μόνο όταν κάτι μας ενοχλήσει καταλαβαίνουμε πόσο καλά ήμασταν πριν.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , . 6 Σχόλια »

6 Σχόλια to “Είμαι άρρωστος :-(”

  1. mahler76 Says:

    γρίπη μου ακούγεται και μάλιστα καραμπινάτη. Γρήγορα στο γιατρό να δώσει τα φάρμακα. Περαστικά και καλή ανάρρωση.

  2. ratrace Says:

    Περαστικά εύχομαι. Έχει τρεις μέρες που ξεπέρασα τη γρίπη και μου έχει μείνει ο βήχας. Εμένα μου είχε κάνει πυρετό 39,5. Νομίζω οτι είναι σε έξαρση αυτή την περίοδο. Να φανταστείς το έπαθε και η σπιτονοικοκυρά μου.

  3. hfaistiwnas Says:

    Ελπίζω να μην έμεινες μόνος τέτοιες ώρες! Και ελπίζω επίσης μέχρι σήμερα να έχεις τίποτα! Περαστικά! Γριπούλα λογικά! 🙂

  4. Ελενη Δροσου Says:

    αυτο ξαναπεστο!! πρεπει να εκτιμουμε το οτι ειμαστε καλα!!!! περαστικα!!! ειναι ιωση καραμπινατη, ομως γιατι δεν περνεις τον γιατρό σου και ταλαιπωρήσε, υπάρχουν χαπια που κόβουν τον εμετό και την διαρροια, primperan, imodium κλπ κλπ

  5. takis Says:

    οι δυνατοι ανθρωποι σαν εσενα εχουν χρεος να ειναι καλα και να κανουν και τους αλλους γυρο τους.αρα θα εισαι γρηγορα καλα.εντομεταξυ ολοι με ενα συναχι και πυρετο ειναι γυρο μοτ και αλλοι με γαστερντεριτιδες διαροιες και πυρετους.ολοι αγαπουν την ανοιξη εγψ ποτε δε την αγαπησα γιατι ολοι αρρωσταινουμε.ζητω το καλοκαιρι και ο χειμωνας καμια αλλη εποχη τελος.περαστικα οπου και θα ναι και αρα καλη αναρρωση.

  6. ionas Says:

    soy eyxomai kalo pasxa . pos pas apo ygeia ? eise kalutera? exeis anarosei?


Σχολιάστε

