Αλλαγή φαρμάκων

Image

 

Σήμερα παρέλαβα τα νέα μου χάπια.

 

Το φάρμακο λέγετε Eviplera και απο ότι λένε όσοι το έχουν πάρει ήδη, δεν έχει παρενέργειες (σε αντίθεση με το Atripla που έπαιρνα, που είχα ζαλάδες, μπέρδευα τα λόγια μου, έντονες διάρροιες, φουσκώματα, πρηξίματα, βαρύ κεφάλι το πρωί όταν ξύπναγα λές και είχα hangover απο έντονο μεθύσι, ξέχναγα τί ήθελα να κάνω, καούρες, παράξενα όνειρα).

 

Σε μία εβδομάδα μου τελειώνουν τα παλιά χάπια και ξεκινάω τα καινούρια.

 

Το μόνο που πρέπει να προσέχω είναι να έχω φάει περίπου 400 θερμίδες πρίν το πάρω και όχι με άδειο στομάχι. 

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: , , , . 6 Σχόλια »

6 Σχόλια to “Αλλαγή φαρμάκων”

  1. hfaistiwnas Says:

    Μπράβο σου! Με προσοχή και όλα θα πάνε καλά!

  2. ionas Says:

    Kali arxi ,enas filos mou to pernei Edo kai treis meres.:-) mexri tora ola kala ,den exei edopisei kanena problima I parenergia…. stin arxi upurxe enas fovos ala ola pigan kala. Kamia parenergia . Euxomai ola name pane kala kai gia sena .

  3. Ελενη Δροσου Says:

    καλη επιτυχια!!!!

  4. Λουης Says:

    Γεια σου, εγω παιρνω 3 χρονια το Ατριπλα και εχω παρατηρησει αυτα που αναφερεις μπέρδευω τα λόγια μου, συνηθεις διάρροιες, βαρύ κεφάλι το πρωί, ξέχναω τί ήθελα να κάνω, καούρες…. Αλλα δεν παραδεχεται η γιατρος οτι μπορει να ειναι απο αυτο

  5. hivandme Says:

    @Λουης
    Είναι παρενέργειες από το atripla πίστεψέ με. Και εγώ και ο κολλητός μου που ξεκινήσαμε άλλο φάρμακο, σταμάτησαν όλα.

  6. Λουης Says:

    Αυτη τη βδομάδα αλλάζω μετά απο απαίτηση δική μου γτ δεν πάει άλλο. Θα το παρατηρήσω γτ εχω αρχίσει και μπερδεύω τα λόγια μου.


Σχολιάστε

