Ο χειρότερος μήνας για την υγεία μου.

Αυτός ο μήνας ήταν ο χειρότερος για την υγεία μου.

 

Ένα βράδυ κατά τις 22:00 καθώς έβλεπα TV, με έπιασε ένας πολύ έντονος πόνος δεξιά χαμηλά στην κοιλιά. Μετά απο 5-6 ώρες τρομερού πόνου αποφάσισα να πάω σε ένα νοσοκομείο αφού ο πόνος δεν υποχωρούσε. Δεν είχα τίποτα άλλο σαν σύμπτωμα εκτός απο τον πόνο.

 

Τελικά το πρωί βγήκαν τα αποτελέσματα και ήταν πέτρα στο νεφρό και κολικός. Έτσι ξαφνικά όπως ήρθε ο πόνος έτσι ξαφνικά και έφυγε χωρίς να έχω πάρει κάτι, απο μόνος του.

 

Στις 26/09 θα πάω να κάνω τις εξετάσεις μου στο νοσοκομείο μου και επίσεις ένα check up για τις πέτρες να δούμε αν έχω και άλλες και τέτοια….

 

Μετά απο μία εβδομάδα όμως ξεκίνησε μία ενόχληση και ένας πόνος στην κοιλιά μου (μόνο όταν την πίεζα πόναγε), τώρα όμως στο κέντρο της κοιλιάς, 3 δάχτυλα πάνω απο τον αφαλό έως κάτω χαμηλά. Άρχισα να πονάω όταν πήγαινα στην τουαλέτα και να βγάζω κάτι υγρά απο πίσω και μετά αίμα, απο λίγο ίχνος έως αρκετές σταγόνες. Μετά απο μία εβδομάδα αφού αυτό συνεχιζόταν αποφάσισα να το πω στην γιατρό μου. Βέβαια μετά απο μία εβδομάδα το είπα και στον κολλητό μου τον Bear αλλά αυτός με νευρίασε γιατί μου έλεγε ότι με το παραμικρό τρέχω στον γιατρό και ότι πάντα πιστεύω ότι κάτι κακό έχω. 

 

Ακόμα δεν ξέρω 100% τί έχω, αλλά σήμερα απο ότι έχω διαβάσει στο νετ και έχω δεί, μου μοιάζει σαν αιμορροΐδες 2ης φάσης. Μίλησα με την γιατρό μου και μου είπα να πάω στο νοσοκομείο να με δεί χειρουργός αλλά αν αντέχω να περιμένω για την Πέμπτη που θα πάω έτσι και αλλιώς στο νοσοκομείο να με δει. 

7 Σχόλια to “Ο χειρότερος μήνας για την υγεία μου.”

  1. hfaistiwnas Says:

    Βρε παιδί περαστικά! Αιμορροίδες και κοιλιά πως πάνε μαζί; Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το ψάξεις και φυσικά χωρίς καθυστέρηση. Εύχομαι να πάνε όλα καλά, ενημέρωσέ μας, εντάξει; Φιλιά και να προσέχεις.. 🙂

  2. ratrace Says:

    Εύχομαι να μην είναι κάτι σημαντικό και να το ξεπεράσεις γρήγορα. Περαστικά σου.

  3. Αγνωστος Says:

    Αγορι μου ευχομαι να πανε ολα καλα, Ξερω τι θα πει να περνας κατι μονος σου – γιατι μου συμβαινει κατι αντιστοιχο αυτο το διαστημα και οσο κι αν στεναχωρηθηκα στην αρχη τωρα δεν το βαζω κατω.
    Χαιρομαι που εχεις τον φιλο σου και την γιατρο σου που σε προσεχουν. Παντα να τους μιλας οταν σε προβληματιζει κατι.
    Ελπιζω να μην ειναι τιποτα και γρηγορα να εισαι και παλι χαρουμενος 🙂

  4. giorgos Says:

    Φιλε περαστικα σου, και απεφυγε το χειρουργειο, την πατησα και ξερω, βρες ενα καλο γαστρεντερολογο

  5. uommo Says:

    με τον κολικο δεν ξεμπερδεψες εχω να σου πω .θα σε ξαναπιασει .η πετρα ειναι ακινδυνη στο νεφρο αλλα οταν σε πιασει υποφερεις .μαλιστα εχει συγκριθει με το πονο της γεννας.εγω μαλιστα την γεννησα τη κατουρησα εκει να δεις πονο και γλιτωσα τη λιθοτριψια.αλλα ειχα πιει πολυ νερο και πολυ τρεξιμο.πριν απο αυτο ειχα παει 5 φορες στο νοσοκομειο την μια μαλιστα μεσανυχτα και ξανα μετα απο 12 ωρες και μου ειχαν χτυπησει παυσιπονες ενεσεις.παντως αν ειναι η πρωτη φορα που σε επιασε και ο πονος εφυγε μονος του θα αργησει να σε ξαναπιασει μπορει και κανα 2χρονο αλλα παρακολουθησε το.τωρα για το αλλο χωρις να ειμαι γιατρος απο προσωπικες εμπειριες,κανενα πολυποδακι θα ειναι που ισως χρειαστει να το βγαλεις με λαπαροσκοπικη…. ευχομαι ομως να μην ειναι τιποτα αλλα συμτωματα του βαρυ σεπτεμβρη μας .

  6. παναγιωτης Says:

    τι εγινε ολα καλα?


Σχολιάστε

