Ο χειρότερος μήνας για την υγεία μου part 2

Η ταλαιπωρία συνεχίζετε και αυτόν τον μήνα και σίγουρα θα πάρει και τον επόμενο μήνα (στην χειρότερη μήνες ή θα μετατραπεί σε χρόνια πάθηση).

 

Ένα απο τα χειρότερα που πέρασα ήταν 3 μέρες με συνεχόμενο πυρετό απο 38,5 μέχρι και 39,8 που κατέληξα στο νοσοκομείο, έπαθα ρίγη πυρετού πρώτη φορά στην ζωή μου, που πραγματικά ελπίζω να μήν το ζήσετε ποτέ σαν εμπειρία.

 

Πότε θα ξέρουμε αν θα περάσει, πότε και πώς? Κανείς δεν ξέρει, ανάλογα πως θα το αντιμετωπήσει ο οργανισμός μου.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. 7 Σχόλια »

7 Σχόλια to “Ο χειρότερος μήνας για την υγεία μου part 2”

  1. hfaistiwnas Says:

    Κράτα γερά παιδί! Ελπίζω να δέχεσαι θετική ενέργεια.. 🙂

  2. Mpoumpouki Says:

    περαστικά σου!!εύχομαι γρήγορα να σου είναι όλο αυτό σαν ένα κακό όνειρο που πέρασε..
    έκανες εξετάσεις για το πως επιδρά το νέο φάρμακο στο σώμα σου??εννοώ ο αριθμός των CD4 είναι σταθερος??μπορει να ευθύνεται το φάρμακο για αυτό που έπαθες??πραγματικά είχα χαρεί πολύ που ένιωθες καλά με το νέο φάρμακο και ας μην σε ξέρω..Καλή δύναμη κ ελπίζω το επομενο post σου να έχει καλά νέα…

  3. bearhiv Says:

    Τίποτα δεν θα γίνει. Ηδη είσαι πολύ καλύτερα.

  4. Αγνωστος Says:

    Καλη δυναμη αγορι, καποια στιγμη και αυτο θα περασει θα δεις 🙂

  5. hivandme Says:

    @Mpoumpouki

    Δεν ξέρω ακόμα για το φάρμακο, δεν ασχολήθηκα με αυτό γιατί έτρεχα με το έντερό μου και το όλο θέμα. Η γιατρός μου μου είπε για 5 μέρες να το σταματήσω. Υπάρχει περίπτωση να παίζει και αυτό σε έναν βαθμό τον ρόλο του αλλά μπορεί και να μην ισχύει αυτό. θα δούμε.

  6. uommo Says:

    που εισαι ρε φιλε ολα οκ?

  7. natasa Says:

    χαθηκες, και το ιστολογιο του bearpridehiv δεν υπαρχει πια 😦


Σχολιάστε

