Ο χειρότερος μήνας για την υγεία μου part 3

Συγνώμη για την αποχή μου απο το blog μου, αλλά δούλευα σαν τρελός και τρέχω ακόμα με τους γιατρούς για το πρόσφατο θέμα υγείας μου και ακόμα δεν ξέρω τι ακριβός έχω.

 

Αύριο θα ξέρω πότε θα κάνω την εξέταση που θα μας δείξει τί τελικά έχω.

 

Είμαι καλά τις τελευταίες 3 εβδομάδες, σε ένα βαθμό 95%. Υπάρχουν ενοχλήσεις αλλά όχι κάτι που να μην με αφήνει να δουλέψω ή να κάνω ότι έκανα πρίν. Αλλά ότι ακόμα έχω ενοχλήσεις δεν είναι και ότι παρηγορητικό.

 

Οι ενδείξεις δείχνουν να έχω ελκώδη κολίτιδα αλλά αν δεν κάνω την εξέταση δεν θα ξέρουμε σίγουρα.

 

Επίσης τις τελευταίες εβδομάδες, όταν πέφτω για ύπνο, κοιμάμαι για κανένα μισάωρο ή και καθόλου, και αρχίζει κάτι σαν «γαργαλητό» στην περιοχή του αριστερού μου στήθους έως και την πλάτη και σε όλο το αριστερό μου χέρι και συχνά σε όλη την μισή αριστερή πλευρά μου μέχρι το πόδι, και δεν με αφήνει να κοιμηθώ για 2 ώρες.

 

Πιστεύω ότι έχει να κάνει με την καρδιά μου και το μεγάλο στρές που έχω λόγο της δουλειάς μου. Θα το κοιτάξω και αυτό πιστεύω άμεσα.

 

 

11 Σχόλια to “Ο χειρότερος μήνας για την υγεία μου part 3”

  1. hfaistiwnas Says:

    Εννοείται να κοιτάξεις και την καρδιά. Προσωπικά αν και έχω ένα θέμα με την καρδιά, τα συμπτώματα που λες τα παθαίνω με κάτι περίπου σαν κρίση άγχους..

  2. sam Says:

    γεια σασ :] να κανω καποιεσ ερωτησεισ? βλεπω συχνα οτι λετε η ζωη με το hiv ειναι οπωσ πριν αλλα να ειστε λιγο ποιο προσεχτικοι ,,εδω βλεπω οτι ταλαιπορηστε με ιοσεισ απλεσ ,παρενεργιεσ φαρμακων τισ ποιο πολλεσ επωδυνεσ ,, απεραντι μοναξια , σηκωνοστε με ενα αβεβαιο αυριο κ ζητε τιν στηγμη αν δεν παει κατι στραβα μεσα στη μερα ,, sorry αλλα εκει που βγαζετε οτι η ζωη προχωραει κ ειμαι μαζι σασ οταν λεει 8ελει κατι η ψυχη το σωμα υποτασετε :] αλλα διχνετε πολυ ανασφαλεια απαισιοδοξια αβεβαιοτητα :] απλωσ ηταν μια παρατηρηση που λενε εχεισ hiv zeis opws k prin ,, aplvs prepei na eξηγησετε στον κοσμο οτι δεν ειναι τιποτα ροδινα σε αυτο τον κοσμο οπωσ δεν ηταν κ οπωσ ηταν αρνητηκη ιο hiV ποσο μαλλον τωρα :] αν κανω λα8οσ 8α η8ελα να μου το πειτε ευχαριστω :]

  3. hivandme Says:

    @sam

    Φυσικά και είναι σημαντικό ότι κάποιος έχει τον ιό, δεν είπε κανείς ότι μια χαρά κόλλησε θα ζείς υπέροχα και μετά, αλλά ότι αν παίρνεις την αγωγή σου και προσέχεις, έχεις μία φυσιολογική ζωή. Τα ψυχολογικά προβλήματα που σου δημιουργούνται, ο στιγματισμός στον επαγγελματικό/προσωπικό/φιλικό/ερωτικό τομέα και οι παρενέργειες απο τα φάρμακα και τις επιπλέον παθήσεις που μπορεί να αποκτήσει καποιος ή να έχει ήδη, είναι αυτό που το κάνει άσχημο.

  4. sam Says:

    δηλαδη ? περνω την αγωγη για να ζησω αλλα 10 χρονια πχ φυσιολογικα και μετα κανω αιμοκα8ρησεισ με χτυπαει καρκινοσ , καταστρεφετε το συκοτι μου ,, να χτυπαω ουνσουλινεσ γ διαβητη?,, ποια ειναι η φυσιολογικη ζωη ? ο φοβοσ? πονοσ που 8α ακουλου8ησει μετεεπειτα? δεν ξερω αν το αντεχα συγνωμη που μιλαω ετσι αλλα ειναι τ πιστευω μου ,,εγω ευχομαι αν δεν βρουν 8εραπεια αμμεσα εστω να βρε8ουν φαρμακα να παρατεινουν την ζωη του ασ8ενει απτο hiv και οχι επειδει τον κα8υστερουν καποιον χρονο να επιφερουν και αλλα νοσηματα οπωσ αναφερα πριν γιατι το 8εμα υγειασ μασ ενδιαφερει ολουσ ,σημερα εσυ αυριο εγω ευχαριστω :]

  5. hivandme Says:

    @sam

    Καμία σχέση, δεν παθαίνεις διαβήτες, καρκίνους και άλλες ασθένειες απο τα φάρμακα. Τα παλιά φάρμακα ήταν πολύ τοξικά και δημιουργούσαν αρκετά προβλήματα υγείας έως και θάνατο, πλέον οι παρενέργειες είναι πολύ πιο απλές, ζαλάδες, διάρροιες τέτοια.

    Επίσης τα φάρμακα δεν σου δίνουν επιπλέον 10 χρόνια καλής ζωής αλλά παραπάνω, και αν κάποιο φάρμακο σου κάνει έντονες παρενέργειες στο αλλάζουν με άλλο. Ευτυχώς πλέον υπάρχουν πολλά φάρμακα ώστε να χρησιμοποιηθούν για εναλλακτικές λύσεις.

    Και μήν ξεχνάμε ότι τα φάρμακα βελτιώνονται με τα χρόνια και αλλάζεις την αγωγή σου σε κάτι καλύτερο.

    Τώρα αν εσύ είσαι εντελώς αρνητικός στα φάρμακα μπορείς να μην τα δεχτείς και να πάρεις την πορεία της υγείας σου στο χέρι σού. Αυτό είναι επιλογή σου. Απόλυτη θεραπεία δεν υπάρχει, οπότε μέχρι τότε ζούμε με ότι έχουμε διαθέσιμο.

  6. sam Says:

    ΜΑΚΑΡΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗ ΟΡΕ8ΕΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΑΥΡΟ ΑΥΤΗ Η ΑΣ8ΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΣ8ΕΝΕΙΑ ,, ΑΠΛΩΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΤΑΝΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ 8ΑΝΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΗΜΗΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΙΧΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΛΕΠΕΣ Η ΤΑ ΥΠΟΤΗΜΟΥΣΕΣ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΓΩ ΜΑΣ :] ΔΕΝ ΜΗΛΑΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΡΟΣ 8ΕΟΥ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ,ΤΟ 8ΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ 10 ΕΙΤΕ 20 ΕΙΤΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΡΙΚΑ ΣΙΤΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΕΙΑΡΚΕΙΑΣ ΖΩΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΗΧΗΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕ8ΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΕΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Η ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΠΛΥ8ΗΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΣΤΩ ΜΙΑ 8ΕΡΑΠΕΙΑ ΝΑ ΜΙΝ ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΕ Ο ΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Η ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ :] ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ Α8ΕΟ , ΟΤΙ ΚΙΑΝ ΣΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΑΜ@ΜΕΝ@ ΖΩΗ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ 8ΕΟΥ :] KALH Σ ΝΥΧΤΑΑ

  7. Koulouraki Says:

    @Sam

    Σοβαρά, συνειδητοποιείς τι γράφεις ή απλά βγάζεις όλη την αρνητικότητα σου για τον HIV και το AIDS;

    Η λοίμωξη από HIV, χάρης την HAART θεραπεία, έχει αυξήσει κατά πολύ το προσδόκιμο ζωής των οροθετικών ατόμων και έχει βελτιώσει την ζωή τους (και το ανοσοποιητικό τους σύστημα, άρα δεν είναι τόσο επιρρεπείς σε λοιμώξεις) . Για να εμφανίσεις καρκίνους, κλπ, κλπ, πρέπει: να αδιαφορείς τελείως για την υγεία σου (σε σημείο που να’ χεις CD4+ < 250), ως HIV-θετικό άτομο να μην παίρνεις την θεραπεία σου (πχ. δεν έχεις πρόσβαση ή φοβάσαι να πας σε μία ΜΕΛ), να μην πιστεύεις ότι ο ιός HIV προκαλεί το AIDS.

    Επίσης, τα οροθετικά άτομα που τηρούν την θεραπεία τους είναι απολύτως φυσιολογικά άτομα. Δεν έχουν ούτε αιμοκαθάρσεις (lol, πώς το σκέφτηκες αυτό; Πρώτη φορά τ' ακούω…), ούτε πόνο, ούτε ευκαιριακές λοιμώξεις. Έχουν πολύ καλή ψυχολογία, γιατί η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο στην ζωή τους και ζουν όπως οι υπόλοιποι άνθρωποι: σκέφτονται, ερωτεύονται, κλαίνε, στεναχωριούνται, εργάζονται, κάνουν σέξ. Δεν είναι ξεχωριστή ομάδα ατόμων, όπως πας να τους παρουσιάσεις μέσα απ' τα σχόλια σου.

    Και τέλος, ο κόσμος κινδυνεύει να πεθάνει από πιο θανατηφόρες παθήσεις. Ορισμένες από αυτές τις παθήσεις είναι: λοίμωξη από τους ιούς της ηπατίτιδας B και C (που είναι πιο ''ύπουλοι'' από τον HIV, ως προς τον χρόνο εντόπισης συμπτωμάτων και ανεπαρκούς ενημέρωσης του πληθυσμού για την πρόληψη τους – να τα λέμε και αυτά: όλοι κάνουν πρόληψη μόνο για τον HIV. Για τις ιογενείς ηπατίτιδες ούτε λόγος -), αυτοάνοσα νοσήματα, νεοπλάσματα (που μπορεί να σου' χουν κάνει και μεταστάσεις), καρδιαγγειακά νοσήματα (πχ. λόγω καπνίσματος, κακής διατροφής).

    Hivandme, είσαι πολύ μεγάλος, φίλε μου! Κάθε εβδομάδα μπαίνω στο blog σου, για να διαβάσω νέα posts σου! Keep calm και μην τσαντίζεσαι! 😉

  8. sam Says:

    οριστε? τι να τσαντηστει? δεν καταλαβα χαχαχα ,,, εγω λεω σκεψεισ μου και δεν ειπα οτι αυριο δεν 8α ειμαι στην 8εση κανενοσ ,, διαλογο κανουμε κ ο διαλογοσ εχει διαφωνια ,,, γιαυτο ρωταω αν8ρωπουσ πα8ων στο 8εμα για να ενημερωνομαι και φυσικα να μην με φοβιζουν οι κοινωνικεσ επαφεσ με τετοια ατομα που δεν ειχα κανενα προβλημα μαζι τουσ ειτε που να τουσ ηξερα η πολλουσ αλλουσ που δεν γνωριζω και συναστρεφομαι ,, οχ ι8α η8ελα να βρε8ω σε τετοια κατασταση αλλα αν ποτε βρε8ω να ειμαι ενημερονομενοσ και οχι σε τασεισ πανικου οπωσ πρωτα ,,, αρα καμια σχεσει οτι βγαζω αρνηση σε κανενα αν8ρωπο ειτε εχει προβλημα ειτε οχι βγαζω αρνηση σε αν8ρωπουσ μιζερουσ κ κακουσ αλλα κ εκει λεω οχι να πανε στα τσακιδια αλλα μακαρι να βρουν το φωσ τουσ ;} αρα μην παρερμηνευεισ γραπτα μου ερωτησεισ κανω απλωσ γ να μα8αινω

  9. sam Says:

    και κατι τελευτεο αδερφε ,,,ειμουνα ατομο τοσου υψηλου κυνδινου που δεν περνεισ χαμπαρι :] μερικα απο τισ επικυνδινεσ συμπεριφορεσ ειμουνα χρηστησ ναρκοτικον χρησιμοποιουσα συριγγεσ αλλων δεν εχει σημασια εξςτερικα πωσ εισαι απο τι εμα8α στην πορεια γ να διαγνωσεισ πχ hiv h hpatitides ,,, εκανα σεχ απο τα 17 μεχρι τα 27 πριν ενα χρονο δλδ χωρισ προφυλαξη ποτε δεν εβαλα ,, και 8εσ να μου πεισ βγαζω μισοσ? που ανετα μπορει να ειμουνα κ σε χειροτερεσ 8εσεισ? σε παρακαλω απλωσ ειμαι ποιο χυμα στον γραπτο λογο κ σου βγενει καπωσ απεναντι μ να σαι καλα :]

  10. alex Says:

    kaliapera.thelw n kanw mia erwthsh..ew vgalei kati eksanthimata me fagoura edw k mia vdomada uparxei periptwsh n einai hiv?dn exw kanena allo sumptwma

    .

  11. Weird Says:

    Καλημέρα συγγνώμη αλλά γιατί το blog έχει να ανανεωθεί τόσο καιρό,είδα ότι και το blog του φίλου σας bearhiv διεκόπη;Είστε καλά;


Σχολιάστε

