Εδώ είμαι :)

Καλησπέρα σας

Δεν έπαθα κάτι ούτε βαρέθηκα να γράφω στο blog μου, απλά όπως έχω πεί και παλιά, δεν θέλω να γράφω για άσχετα και θέλω να γράφω για ότι έχει σχέση μόνο με την ζωή μου σε σχέση με τον ιό.

Δεν έχει συμβεί κάτι αυτήν την περίοδο για να το αναφέρω.

Σήμερα σκεφτόμουν ότι σχεδόν κοντεύω 10 χρόνια οροθετικός και αναρωτιέμαι τελικά, στα 10 αυτά χρόνια πόσο με έχει «αρρωστήσει» ο ιός?

Εκτός απο ψυχολογικό βάρος και φόβο, δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα, ούτε τα φάρμακα (θέλω να πιστεύω βασικά γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται απο μέσα και χρονικά).

Για τα αποτελέσματα πάλι δεν σας αναφέρω τίποτα γιατί πλέων ούτε εγώ τα μαθαίνω, η γιατρός μου δεν με αφήνει να τα μάθω απο την στιγμή που είναι μιά χαρα και αυτό για να μην αγχώνομαι με πράγματα που δεν υπάρχει λόγος. Μου εχει πεί ότι ΑΝ ποτέ υπάρξει πρόβλημα θα μου το πεί η ίδια. 🙂

Έχω κάνει τα χαρτιά μου για να περάσω απο επιτροπή για το ποσοστό αναπηρίας που είναι να μυ δώσουν. Όταν γίνει θα σας πω για αυτήν μου την εμπειρία.

Αυτά για τώρα.

Αναρτήθηκε στις My HIV life. Ετικέτες: . 7 Σχόλια »

7 Σχόλια to “Εδώ είμαι :)”

  1. Mary Says:

    Άντε μπράβο, τέτοια ευχάριστα νέα να μας λες! Και να γράφεις που και που να ξέρουμε ότι είσαι καλά! Ο bearhiv τι έχει απογίνει; Κατέβηκε και το μπλογκ και έχω ανησυχήσει λίγο…

  2. hivandme Says:

    @mary
    Ο αρκουδος απλά βαρέθηκε και το έκλεισε το μπλογκ του. Μια χαρά είναι δεν παθαίνει τίποτα αυτός χαχαχα

  3. hfaistiwnas Says:

    Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλα! :):)

  4. mpoumpouki Says:

    εύχομαι να φτάσεις κοντά στα 100 χρόνια!!όχι απλά στα 10! 😉
    είχα πάρει πραγματικά δύναμη από εσένα όταν πίστευα ότι μπορεί να είχα κολλήσει AIDS και περίμενα τον καιρό για το τεστ!χαίρομαι να μαθαίνω ότι είσαι καλά κ ας μην σε ξέρω!φιλιά..και μην χάνεσαι!:)

  5. lefkos Says:

    Καλησπέρα φιλε μου.το μπλοκ σου ηταν το πρωτο που διαβασα μολις πρωτοδιαγνωστικα τον ιουλιο.περασα βραδυα διαβαζοντας και σε ευχαριστω για την αισιοδοξια που μου προσφαιρες.σου γραφω τωρα για να σου ζητησω βοηθεια.παρ οτι 3 μηνες οροθετικος βρισκομαι στο νοσοκομειο 12 μερες.ξεκινησα αγωγη την δευτερη μερα που μπηκα.απλα μου συνεβει το ιδιο με σενα.ελκώδης κολίτιδα.ειμαι πολυ χαλια ψυχολογικα και θα το εκτιμουσα πολυ αν επικοινωνουσες στο emailα μαζι μου.ευχαριστω.

  6. elinaki Says:

    χαίρομαι πραγματικά πάρα πολύ που είσαι καλά. Να μας γράφεις όμως όποτε μπορείς για να ξέρουμε ότι είσαι καλά γιατί πραγματικά υπάρχουν άτομα που σε νοιάζονται και σε σκέφτονται και ας μην σε ξέρουν.
    Φιλιά πολλά καλά να περνάς και μην μας ξεχάσεις πάλι για τόσο καιρό

  7. Stronger every day Says:

    Φίλε να είσαι πάντα καλά. Το μπλογκ σου ηταν πηγή ενημέρωσης και αισιοδοξίας όταν ο ιός χτύπησε την πόρτα μου κι έμαθα οτι προσβλήθηκε ο αδελφός μου. Να γράφεις όποτε έχεις νεώτερα, εχεις φίλους που δεν γνωρίζεις αλλά θέλουμε να να μαθαίνουμε για σένα.

    Νά´ναι καλά και το φιλαράκι σου ο αρκούδος!


Σχολιάστε

