Καλό 2015

Happy-New-Year-2015-Artwork-Wallpapers

Ένας χρόνος τελείωσε, ευτυχώς χωρίς τραγικά πράγματα να μου θυμίζουν κάτι αρνητικό για το 2014.

Μια χρονιά γεμάτη κούραση, άγχος, λίγες μικρές στεναχώριες, λίγα λεφτά, καθόλου «έρωτά» και συντροφιά.

Μια χρονιά όμως με πολύ. γέλιο, χαρά. ευτυχία, φίλους παλιούς και πολλούς νέους, σεξ, γνωριμίες, δουλειά και σχετικά καλή υγεία.

Θα έλεγα ότι το 2014 ήταν κάπως εντάξει χρόνος, σε σύγκριση των αρνητικών με των θετικών. Θα μπορούσε να ήταν και χειρότερα.

Για το 2015 που έρχεται εύχομαι για εμένα να σταματήσω κάτι κακές συνήθειες που μου δημιουργήθηκαν, να πηγαίνω πιο συχνά στο γυμναστήριο, να με ερωτευτεί ένας άνθρωπος (που να μου αρέσει και εμένα φυσικά) και εμένα έστω και σε μικρό βαθμό, να πάρω περισσότερα χρήματα στην δουλειά ή να μειώσω τα έξοδά μου (ναι καλά τώρα) και να βρώ ένα καινούριο ωραίο σπίτι να μετακομίσω τον Μάρτη και θα ήθελα να γνωρίσω καμιά κοπέλα οροθετική ομορφούλα και γλυκούλα 🙂

Για όλους εσάς που με διαβάζετε, σας εύχομαι μόνο τα καλύτερα και ότι σας λείπει να το αποκτήσετε και μάλιστα πολύ γρήγορα. Ο κάθε ένας ξέρει τι πραγματικά του λείπει.  🙂

Ευτυχισμένο το 2015. μακριά απο βάσανα και αρνητισμό, μόνο θετικά πράγματα

Αναρτήθηκε στις My life. Ετικέτες: , . 1 Comment »

Ένα Σχόλιο to “Καλό 2015”

  1. sun Says:

    Καλή χρονιά hiv@me εύχομαι να εκπληρωθούν όλες σου οι επιθυμίες και ότι σου λείπει και ποθείς να το αποκτήσεις σύντομα. Σε ευχαριστούμε που υπάρχεις.
    Εύχομαι υγεία, ευτυχία, χαμόγελα πολλά, θετικές σκέψεις και ενέργεια. Επίσης να μη ξεχνάμε να βοηθάμε όπως, και όσο μπορούμε, τους πιο αδύναμους από μας και τη χαρά μας να την μοιράζουμε και σε άλλους που το έχουν ανάγκη. Καλό 2015 μας εύχομαι!


Σχολιάστε

