Οροσυζήτηση Νο2 – ‘H’ope ‘I’s ‘V’ital (μέρος πρώτο)

 

Πες μας για σένα.

-Καταρχάς είμαι 43 χρονών, είμαι συνειδητοποιημένος gay  και λίγο καιρό πρίν είχα μία σχέση όπου και τελείωσε.

 

Πόσο πριν λίγο;

-Πριν από τρία χρόνια.

 

Ήταν οροθετικός αυτός έτσι δεν είναι;

-Ναι, η τελευταία μου σχέση ήταν δυόμιση μηνών με οροθετικό.

 

Ήξερες από την αρχή ότι είναι οροθετικός;

-Όχι.

 

Και δεν φοβήθηκες που είναι οροθετικός;

-Στην  αρχή όταν μου το είπε κόντεψα να καβαλήσω τα πεζοδρόμια γιατί οδηγούσα. Μετά όμως ενημερώθηκα πλήρως και από αυτόν και από internet και όχι δεν φοβήθηκα.

 

Τέστ εσύ έκανες συχνά;

-Ναι, κάθε 6μήνο.

 

Και μετά;

-Μετά από αυτήν την σχέση, σταμάτησαν να με ενδιαφέρουν οι σχέσεις και έμεινα μόνος. Έβρισκα εραστές, αλλά πάντα πρόσεχα, μέχρι τον τελευταίο Απρίλιο που έκανα το τελευταίο μου τέστ και ήταν αρνητικό.

 

-Μετά έκανα ένα ταξίδι σε ένα τουριστικό θέρετρο της Ισπανίας όπου συμπτωματικά γινόταν το gay pride. Ενα βράδυ πήγα σε μία συναυλία, όπου μαζεύανε λεφτά για μία οργάνωση για το HIV.

 

 

 

-Μετά πήγαμε σε ένα club με τρείς φίλους Ισπανούς, ήπιαμε, χορεύαμε, είχε πάρα πολύ κόσμο, γινότανε χαμός.  Ήταν μία πλατεία με πολλά clubάκια, ήτανε όλοι Gay, και ξαφνικά ενώ είχα πιεί τα άντερά μου, έρχεται δίπλα μου ένας αρκούδος, ημίγυμνος, θεός…

 

Δεν τον ήξερες;

-Όχι δεν τον ήξερα, ήταν γραμμωμένος, με μουσάκι, μαύρα μάτια, και αυτός μεθυσμένος, με κοιτάζει και τα είδα όλα. Ήταν δίπλα μου, στηριγμένος σε μία κολώνα, και γυρίζω και του λέω στα Ισπανικά «Τι όμορφα μάτια που έχεις»,  ο Javier  το όνομα του. Χαμογέλασε, αρχίσαμε πάλι να πίνουμε, φύγαμε (μέναμε στο ίδιο ξενοδοχείο), πήγα στο δωμάτιό του και κάναμε σεξ.

Το πρωί εγώ επέστρεφα πίσω στην Ελλάδα, δεν θα τον ξαναέβλεπα.

 

-Έρχεται και ο Ιούλιος, ήταν 10:00 το πρωί και ήμουν στην δουλειά, όπου ξαφνικά νιώθω ένα μούδιασμα στο κεφάλι, άρχισε να πονά το κεφάλι μου υπερβολικά, άρχισα να παίρνω Depon, Panadoll, παυσίπονα, δεν με έπιανε τίποτα. Μέχρι το μεσημέρι είχα 42 πυρετό.

 

-Έφυγα τελικά από την δουλειά μία ώρα νωρίτερα, πήγα στον παθολόγο και μου λέει ότι κρύωσα. Μου έδωσε αντιβίωση, μου έδωσε κάτι σιρόπια, κάτι βλακείες εκεί, τίποτα.

 

-Την άλλη μέρα δεν πήγα στην δουλειά φυσικά και την επόμενη έβγαινα σε ρεπό.

 

-Την τρίτη μέρα συνέχιζε ο πυρετός και είχα ανακαλύψει το εξής κράμα, να παίρνω ένα  Panadoll αναβράζων, ένα Ponstan και ένα Depon παρέα για να μου φτάσει ο πυρετός απο 42 στο 40.

 

-Την επόμενη μέρα γέμισα εξανθήματα στο πρόσωπο.

 

-Την τέταρτη μέρα έφθασαν τα εξανθήματα στο όλο μου το σώμα και την πέμπτη μέρα εξαφανίστηκαν και τα εξανθήματα και ο πυρετός.

 

-Τελειώνει και ο Ιούλιος, έρχεται ο Αύγουστος και ήθελα 2 μέρες για να βγω σε άδεια, είχα σχεδιάσει τις καλοκαιρινές μου διακοπές, ήταν Παρασκευή θυμάμαι 1 με 2 Αυγούστου αν θυμάμαι καλά, και είχα έρθει σε ένα ξενοδοχείο εδώ στην Αθήνα αν θυμάσαι καλά σε είχα πάρει και τηλέφωνο να βγούμε.

 

Ναι θυμάμαι.

 

-Όταν έφθασα στο ξενοδοχείο το μεσημέρι έπαθα το εξής, με πιάνει μια διάρροια, δεν περνάει κανένα μισάωρο με πιάνει και άλλη, και κάθε τέταρτο το ίδιο. Σε κάποια στιγμή σταματάει, βγήκαμε το βραδάκι για καφέ, δεν σου είπα τίποτα.

 

-Ποιο αργά το βράδυ βγήκα, πήγα για ποτάκι όμορφα και ωραία και μετά πήγα στο ξενοδοχείο για ύπνο κατά τις μία η ώρα το βράδυ και ξυπνάω την άλλη μέρα στις 5 η ώρα το απόγευμα. Δεν μπορούσα να ξυπνήσω με τίποτα.

 

-Την άλλη μέρα πάω για ψώνια, βγαίνω το βράδυ για ποτάκι, επιστρέφω στο ξενοδοχείο, κοιμάμαι και ξυπνάω την άλλη μέρα πάλι στις 5 το απόγευμα.

 

-Την Τρίτη μέρα επιστρέφω στο σπίτι (μένω στην περιφέρεια), πέφτω 12 η ώρα το μεσημέρι για ύπνο και ξυπνάω 11 το βράδυ.

 

-Την άλλη μέρα το πρωί ξυπνάω και βλέπω ότι έχει γεμίσει το στόμα μου άφτρες, είχα μία παράξενη φαρυγγίτιδα, είχα μία φαγούρα, άρχισα πάλι να έχω 38 πυρετό , να ιδρώνω συνέχεια, να κάθομαι κάτω από το air-condition στο κρύο και να τρέχει ο ιδρώτας σαν νερό και άρχισαν να βγαίνουν πάλι τα εξανθήματα.

  

 

 -Μου πήγε το μυαλό στην πρωτολοίμωξη μιας και είχα πλήρη γνώση περί HIV .

 

-Την άλλη μέρα έδιωξα την μητέρα μου στην Γαλλία για διακοπές για να μην είναι εκεί και να μείνω μόνος μου ώστε να μην τρομάξει.

 

-Έφυγε η μητέρα μου, έμεινα μόνος μου. Έχασα το χρώμα μου, έγινα κίτρινος και μου πρηστήκανε 14 λεμφαδένες.

 

-Ο λαιμός μου και οι αμασχάλες είχαν πρηστεί από τους λεμφαδένες, άρχισα πλέον να μην τρώω, να κοιμάμαι συνέχεια και έχασα 13 κιλά μέσα σε 2 εβδομάδες

 

Δεν πήγαινες σε γιατρό;

-Πήγα σε διάφορους γιατρούς και μου είπαν ότι μάλλον είχα λοιμώδη μονοπυρήνωση και έπρεπε να πάω σε κάποιο νοσοκομείο είτε σε ιδιωτικό μικροβιολογικό εργαστήρι για να κάνω επιπλέων εξετάσεις.

 

-Αποφάσισα να πάω σε ένα μεγάλο Νοσοκομείο στην Αθήνα για να μου κάνουν εξετάσεις.

 

-Μου πήραν αίμα και μου είπαν να πάω και στην μονάδα ειδικών λοιμώξεων να μου πάρουν και εκεί αίμα.

-Πέρασε μια εβδομάδα, τα συμπτώματα δεν υποχωρούσαν και παίρνω τηλέφωνο στο πρώτο γραφείο για να δώ αν βγήκαν τα αποτελέσματα για την μονοπυρήνωση και μου είπαν ότι δεν είχα τίποτα. Παίρνω και στην Μονάδα ειδικών λοιμώξεων  και μου λέει η νοσοκόμα ότι επειδή είναι καλοκαίρι και έχουν πάρει πολλοί άδεια, δεν βρίσκουν το αίμα και μάλλον έχει χαθεί, και ότι πρέπει να πάω να ξαναδώσω αίμα.

 

-Την επόμενη μέρα ξαναπαίρνω  για να δώ μήπως και το βρήκανε. Το σηκώνει άλλη νοσοκόμα, τους λέω ποιος είμαι και αν βρέθηκε το αίμα και μου λέει ότι τα αποτελέσματα έχουν βγει αλλά δεν μπορούμε να σας πούμε τίποτα, πρέπει να σας δεί ο γιατρός πρώτα.

Περνάει μία εβδομάδα,(Τρίτη 19 Αυγούστου ήταν εκείνη η αποφράδα μέρα) πάω στο ραντεβού με τον γιατρό (ένας παντελώς ηλίθιος γιατρός), με παίρνει μέσα και μου λέει «κε Τάσο, πρέπει να σας πώ ότι δυστυχώς έχετε προσβληθεί από τον θανατηφόρο  ιό της Ανθρώπινης  Ανοσοανεπάρκειας.»

-Μου παίρνει τα στοιχεία μου μου παίρνουν και άλλο αίμα και μου λένε ότι έπρεπε να πάω εγώ το αίμα κάπου για να μου βρούν τον γονότυπο του ιού και μου λέει το εξής που με έκανε έξω φρενών «Πρέπει να μου δώσετε και το τηλέφωνο του σπιτιού σας για να ειδοποιήσουμε τους συγγενείς όταν θα γίνει το μοιραίο» και εγώ μένω άφωνος, λέω τι μου λέει αυτός τώρα?

-Και συνεχίζει και μου λέει «Έλα μωρέ μην κάνεις έτσι, στο κάτω κάτω κάποια στιγμή όλοι θα πεθάνουμε». Δεν του απαντάω και φεύγω.

-Εκείνη την ημέρα γύρισε και η μητέρα μου από την Γαλλία και έπρεπε να παίξω το θέατρο της ζωής μου πλέον, ότι όλα πάνε μια χαρά….

22 Σχόλια to “Οροσυζήτηση Νο2 – ‘H’ope ‘I’s ‘V’ital (μέρος πρώτο)”

  1. hfaistiwnas Says:

    Κάποια στιγμιαία λάθη, που γίνονται με τη θέλησή μας μπορεί να αποβούν μοιραία..
    Πόσο εύκολο είναι να κάνεις τον ηθοποιό; Πρέπει να έχεις θέληση και δύναμη, και πολλά μπράβο για το θάρρος μπροστά στην πρόκληση.. του ιού. ..
    Καλησπέρα και καλή εβδομάδα..

  2. georgeanna Says:

    Κριμα που υπάρχουν ακόμα τόσο μαλάκες γιατροί.

    Οτι γραφω πιο κατω ειναι απο την ιστοσελιδα της Μαριας Παπαγιαννιδου
    δημοσιογραφου Στο Βημα της Κυριακης http://www.hivwave.gr/.
    <>

  3. tantoguanto Says:

    Για κάποιο σφάλμα το σχόλιο απο georgeanna αναρτηθηκε μισό το συνεχίζω εγω.

    Οτι γραφω πιο κατω ειναι απο την ιστοσελιδα της Μαριας Παπαγιαννιδου
    δημοσιογραφου Στο Βημα της Κυριακης http://www.hivwave.gr/.
    Ολοι ξαφνιαστηκαν με αυτο το Νομπελ Ιατρικης2008 στον Λικ Μοντανιε για την ανακαλυψη του ιου HIV σχεδον 25 χρονια μετα την ανακοινωση του.Γιατι τωρα;Φαινεται πως καταστρωθηκε σχεδιο διασωσης της θεωριας HIV/AIDS κατα το σχεδιο το σχεδιο διασωσης των τραπεζων που καταρρεουν.Και γιατι οχι στον Γκαλο;αναρωτηθηκαν ολοι.Ειναι ο τροπος να αποσπαται η προσοχη απο το αληθινο προβλημα:να αρχισουμε να συζηταμε γιατι δοθηκε το Νομπελ στονΜοντανιε και οχι στον Γκαλο αντι να εστιασουμε στο αν ο HIV προκαλει τοAIDS.Αλλα ο Λικ Μοντανιε εχει δηλωσει πολλες φορες οτιΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕ ΤΟΝ ΙΟ οπως επισης οτι ο HIV δεν μπορει να ειναι αιτια της ολικης καταστροφης που λεγεται AIDS.Ισως με τη βραβευση του τωρα να προετοιμαζουν το εδαφος για μια πιο ηπια κατακραυγη του κοσμου στο τελος οταν ολα θα εχουν μαθευτει.

  4. tantoguanto Says:

    Συγνώμη δεν είπα την Καλησπέρα μου.

  5. Τομ Σόγιερ Says:

    Τί μαλακισμένος γιατρός! Έλεος! Ο κομπογιανίτης! Αυτά του μάθαιναν στη σχολή?

    Πάντως και η αναμονή, είναι που σε σκοτώνει! Κρίμα ένα στιγμιαίο λάθος, να αποδεικνύεται πιο μοιραίο από μια σχέση με οροθετικό… Στην τελική, όμως, ούτε το AIDS δεν είναι μοιραίο στις μέρες μας.

    Πάντως, τα κείμενά σου, είναι πολύ διδακτικά.

  6. pisoglendis Says:

    kai ton giatro ton afises etsi??
    ma ti malakas?
    giati sta eipe ola afta?

  7. Alex A. Says:

    Μια καλησπέρα κι από μένα. Έχω μείνει άφωνος από την ηλιθιότητα του γιατρού. Σε άλλες χώρες θα είχαν ήδη παραπέμψει σε ψυχολογική υποστήριξη. Στην Ελλάδα, σε ενημερώνουν ότι «όπου να’ναι πεθαίνεις» (που έτσι κι αλλιώς είναι ψέμα).

  8. Leon Says:

    Γεια και χαρα. Σημερα ανακαλυψα το ημερολογιο σου. Προσπαθησα να διαβασω και παλιοτερες αναρτησεις σου. Χαμογελα. Εχεις δικαιο οτι ειναι ψυχολογικη ασθενεια. Λυπαμε που υπαρχουν γιατροι χωρις ευαισθησια. Λυπαμε που ησουν αναγκασμενος να τον υποστεις. Κουραγιο. Γελα γελα χαμογελα (παιδικο τραγουδακι). Ευχομε ολα να ειναι ευκολα.

  9. Πωλίνα Says:

    Καλησπέρα,
    Έχω μείνει άναυδη…Πραγματικά. Από την αδιαφορία, την ηλιθιότητα αυτού του Ελληνάρα που θέλει να λέγεται και γιατρός…

    Διαβάζοντας το μούδιασε όλο μου το κορμί…Μπράβο για το κουράγιο σου…Και το κουράγιο όλων όσων το παλεύουν…
    Ειλικρινά με συγκινείτε πάρα πολύ…

  10. g for george Says:

    Αυτός ο γιατρός απλά δεν υπάρχει. Πες μου ότι είναι αποκύημα της φαντασίας σου και το ξεχνάω.

  11. Alex Says:

    Το σημαντικό τώρα είναι να κοιτάξεις τη θεραπεία σου και να μην απασχολείς το μυαλό σου με το αν θα το μάθει ο τάδε ή ο δείνα.

    Κάπου καταλαβαίνω το χαλάρωμα της προσοχής σου. Όταν φτάσεις σε κάποια ηλικία και κάτσεις και μετρήσεις, βλέπεις ότι ακόμα και αν κολλήσεις hiv δεν πρόκειται να σου κόψει και πολλά χρόνια ζωής, ή ακόμα και καθόλου. Βάλε και το ποτό, βάλε και το σεξουλιάρη Ισπανό, ήταν εύκολο να παρασυρθείς.

    Όσο για το γιατρό, σε πληροφορώ ότι παρόμοια αδιαφορία την έχω δει από γιατρούς σε αρκετές περιπτώσεις. Ορισμένοι γιατροί όταν δεν προβλέπουν να κερδίσουν κάτι από τον ασθενή φέρονται με μεγάλη αγένεια.

  12. Alejandro Says:

    Απαράδεκτος ο γιατρός… Αν το πάθει ποτέ κανένας δικός του έτσι θα τον αντιμετωπίσει ? Η μήπως ήταν η απάραδεκτη αντιμετώπιση που έχει ένας str8 «άντρακλας» απέναντι σε έναν gay που «έκανε μα**κία» ? Μήπως ήταν η ηλίθια λογική «ε gay είσαι, τι περίμενες ?»…
    Αυτός ο άντρακλας θα πρέπει να μάθει ότι είσαι άντρακλας όταν βρίσκεις την δύναμη να υποστηρίξεις ψυχολογικά κάποιον οροθετικό, και όχι όταν τον αντιμετωπίζεις σαν «εν δυνάμει νεκρό»…

    Από κει και πέρα, όντως όπως λένε και άλλα παιδιά, ξέχασέ τον τον γιατρό σαν να μην υπήρξε. Πρόσεχε τον εαυτό σου από εδώ και πέρα και να είσαι σίγουρος ότι η ζωή δεν τελειώνει εδώ… Αλλάζει, ΔΕΝ τελειώνει…

    Κουράγιο φίλε… Εύχομαι τα καλύτερα…

  13. thogias Says:

    Ό,τι κι αν σου πω είναι λίγο. Σε βρίσκω εκπληκτικό. Καλό σου βράδυ!

  14. giannisK Says:

    Προσωπικα δε μπορω να πω βρισκω υποχρεωτικα τοσο αρνητικη τη σταση του γιατρου.
    Για διαφορους λογους.

  15. Λουκρητία Says:

    Ένας 42χρονος που ζούσε με τον ιό HIV και είχε εμφανίσει και λευχαιμία φαίνεται να απαλλάχθηκε οριστικά από τις δύο ασθένειες έπειτα από μεταμόσχευση μυελού των οστών με επιλεγμένο γενετικό προφίλ.

    Οι Γερμανοί γιατροί του τονίζουν πάντως ότι πρόκειται για μεμονωμένη περίπτωση που πρέπει να μελετηθεί περαιτέρω, και όχι για ιατρική επανάσταση.

    «Είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση από ερευνητική άποψη» δήλωσε στο AFP o Ρόντολφ Τάουμπερ, καθηγητής στο πανεπιστημιακό Φιλανθρωπικό Νοσοκομείο του Βερολίνου, όπου νοσηλεύτηκε ο ασθενής. «Το να υποσχεθούμε όμως στα εκατομμύρια ανθρώπους που έχουν μολυνθεί από τον HIV ότι υπάρχει ελπίδα για θεραπεία, δεν θα ήταν αληθές» τόνισε.

    Προστασία

    Ο τυχερός 42xρονος θεραπεύτηκε επειδή το μόσχευμα κατά της λευχαιμίας έφερε ένα γονίδιο που ήταν γνωστό ότι προστατεύει από τον HIV. Zει σήμερα χωρίς φάρμακα για τον ιό και οι εξετάσεις στο αίμα, τον μυελό των οστών και διάφορα όργανά του παρέμεναν όλες καθαρές 20 μήνες μετά τη μεταμόσχευση. Ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο ο ιός να κρύβεται ακόμα στον οργανισμό του και κάποια στιγμή να επανεμφανιστεί, διευκρινίζουν οι γιατροί.

    Ο ασθενής, ένας Αμερικανός που ζει στη γερμανική πρωτεύουσα, ήταν θετικός στον HIV εδώ και μια δεκαετία. Κατέφυγε στο νοσοκομείο όταν εμφάνισε και λευχαιμία, η οποία αντιμετωπίστηκε αρχικά με χημειοθεραπεία.

    Στη συνέχεια η ιατρική ομάδα προχώρησε σε μεταμόσχευση μυελού. Οι γιατροί φρόντισαν ώστε το μόσχευμα να είναι όχι μόνο συμβατό με το λήπτη, αλλά και να φέρει την προστατευτική ποικιλία Δέλτα 2 του γονιδίου CCR5.

    Η ποικιλία αυτή μειώνει τον αριθμό των υποδοχέων CCΡ5 που χρησιμοποιεί ο HIV για να μολύνει τα T-κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι γιατροί δεν ήταν εύκολο να βρουν δότη, δεδομένου ότι μόνο ένας στους 1.000 ανθρώπους ευρωπαϊκής καταγωγής φέρει σε δύο αντίγραφα τη Δέλτα 2.

    Μετά τη μεταμόσχευση ο ασθενής σταμάτησε να παίρνει φάρμακα κατά του HIV, μια κίνηση που κανονικά θα οδηγούσε σε απότομη αύξηση των επιπέδων του ιού. Αυτό όμως δεν συνέβη.

    Προηγούμενο

    Το εντυπωσιακό φαινόμενο έχει εξάλλου παρατηρηθεί και στο παρελθόν, έστω και σε μεμονωμένα περιστατικά. Το 1999, δημοσίευση στην επιθεώρηση Medical Hypotheses επανεξέταζε τα αποτελέσματα από 32 προηγούμενες απόπειρες το διάστημα 1982-1996 και διαπίστωνε ότι ο ιός φαινόταν να είχε εκριζωθεί σε δύο περιπτώσεις.

    «Το διάβασα συμπτωματικά το 1996. Το θυμήθηκα και σκέφτηκα ότι μπορεί να δούλευε» δήλωσε ο αιματολόγος Τζέρο Χόιτερ, επικεφαλής της γερμανικής ομάδας. Το πείραμα έφερε πράγματι εντυπωσιακά αποτελέσματα.

    Το σίγουρο όμως είναι ότι η μεταμόσχευση μυελού δεν θα περάσει άμεσα στην κλινική πράξη για τη θεραπεία του AIDS . «Η διαδικασία αυτή δεν είναι προσαρμοσμένη για τη θεραπεία των ασθενών με HIV, ούτε τώρα ούτε στο κοντινό μέλλον» διευκρίνισε ο Χόιτερ.

    Πριν από την επέμβαση, οι γιατροί χρησιμοποίησαν ισχυρά φάρμακα και ακτινοβολία για να καταστρέψουν το μολυσμένο μυελό του ασθενούς και να απενεργοποιήσουν το ανοσοποιητικό του σύστημα.

    Η διαδικασία αυτή σκοτώνει το 20 με 30 τοις εκατό των υποψήφιων ληπτών μυελού.

    Οι γιατροί προσανατολίζονται τώρα σε έρευνες για την εισαγωγή του Δελτα 2 στον οργανισμό των ασθενών με μεθόδους γονιδιακής θεραπείας, αντί με μεταμόσχευση.

    Η περίπτωση του 42χρονου Αμερικανού δεν έχει ακόμα υποβληθεί σε επιστημονική επιθεώρηση για έλεγχο και δημοσίευση.

  16. angeir Says:

    Καλησπέρα!
    Μόλις σήμερα έμαθα για το blog αυτό και το διάβασα μονορούφι! Συγκλονίστηκα! Όσα ήξερα για τον HIV είχαν να κάνουν με την αρρώστια καθ’εαυτή και δεν είχα μπει στην διαδικασία να σκεφτώ τους ΗΙV+ ανθρώπους! Σε ευχαριστώ που το μοιράζεσαι μαζί μας!
    Ειρήνη

  17. arkou Says:

    tha ithela na katathesw kai egw tin apopsi mou legontas sou to poso magas eisai.min dineis simasia se kanena giatro pou apla thelei lefta file.prosexe tin ugeia sou apo dw kai pera kai pragmatika euxomai mesa apo ti psixi mou na eisai panta kala.

  18. Normal Says:

    malakas eisai me tis efkeriakew sxeseis.
    rosiki rouleta epaikses..
    Distixos epekses kai exases…
    Kala ta eipe o giatros…
    As sygkratouses kai ligo tis ormes sou, auto mas ksexorizei apo ta zoa…i autosygkrathsh…

  19. knics Says:

    file ekei pou les oti xanaanevhke o pyretos sto 38 ton aygusto gia poses meres to eihes panv apo 38? se olo to diasthma pou ehanes kila?
    eyharistv

  20. manos Says:

    kalispera hivandme.
    se parakalo poli tha ithela na ertho se amesi epafi me to paidi pou tou pires aftin edo ti sinedefxi. ‘H’ope ‘I’s ‘V’ital

    an einai efikto ena kinito tilefono i ena msn. se parakalo perimeno na mou apadiseis

  21. Ioanna Says:

    Καλησπέρα φίλε μου και συγχαρητήρια που μοιράζεσαι αυτό το κομμάτι της ζωής σου μαζί μας, άλλοι δε θα είχαν το σθένος. Συγχαρητήρια επίσης που δεν κοπάνησες τον μ***** τον γιατρό!! Επειδή ζω και εγώ στην οικογένεια μου μία παρόμοια κατάσταση τελευταία, θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν η αρνητική απάντηση για τη λοιμώδη μονοπυρήνωση ήταν όντως αρνητική ή αν απέφευγαν να σου απαντήσουν. Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί έχουν μπει ψύλλοι στ’ αυτιά μας τελευταία για λάθος διεγνωσμένη λοιμώδη μονοπυρήνωση και ότι τελικά είναι HIV. Σ’ ευχαριστώ και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

  22. sun Says:

    @Ioanna
    Μπορεί ίσως να μην φανεί στο μονοτέστ τις πρώτες 10-15 ημέρες. Στην πορεία όμως ξεκαθαρίζει το θέμα και φαίνεται από τον τύπο των αντισωμάτων.
    Όσο για τον hiv γίνετε ειδική εξέταση αντισωμάτων που το αποτέλεσμα πάλι αφορά στο συγκεκριμένο ιό. Λάθος διάγνωση σ’ αυτά δεν υπάρχει γιατί μιλάμε για αντισώματα που παράγει ο οργανισμός.
    Δεν σε αφήνουν όμως έτσι οι γιατροί και σου λένε να ξαναπάς για εξετάσεις σύντομα μέχρι να ξεκαθαριστεί το τοπίο και να είναι σίγουρα τα αποτελέσματα, για αυτό και υπάρχει από τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας ένα πρωτόκολλο που τηρείτε και στην χώρα μας και δεν κάνει ο καθένας ότι του καπνίσει.
    Όταν υπάρχουν σοβαρές υπόνοιες για τέτοια θέματα (hiv) οι γιατροί παραγγέλνουν και κάνουν pcr πάντα για άμεσα αποτελέσματα.
    Και εάν διάβασες τελικά ο τύπος είχε hiv τελικά, και όχι μονοπυρήνωση. Μην μπερδεύεται τα πράγματα


Σχολιάστε